Ihmisten eri treeni-ohjelmat voivat poiketa paljon toisistaan.Hyvin monet treenavat rintaa ja ojentajia samana päivänä joka toimii varmaan tosi hyvin.Kun aloitin trenaamaan salilla tein juuri nii itekin.Se toimi muuten ihan hyvin paitsi kun aloitin rinta-liikkeillä ja tein vatsaa siinä välissä, niin tehoa ei löytynyt mun mielestä tarpeeksi enään ojentajille, jotka rasittuu aika lailla esim. penkissä.
Sitten rupesin tehä niin että treeni maanantai:rinta, hartiat, vatsa. Treeni torstai:Kädet, eli ojentajat, ranteet, hauis ja vatsa.Ja treeni sunnuntai:selkä ja jalat.........
Ja vaikka luulisi että puhti ei riittäisi rinnan jälkeen hartioille niin ihme kyllä riittää, yllättävän hyvin jopa!
Teen n. kolme liikettä/lihasryhmä...
Onko kellään ollut sama systeemi treeneissä ja miten on mennyt!?
Eri treeni-ohjelmat
6
681
Vastaukset
- Jaksat?
Miten voit jaksaa tehdä selän ja jalat samana päivänä?? kummatki on isoja ja tärkeitä lihaksia ja tarvii monta liikettä. Ei mulla ainakaan riittäs jalkojen jälkeen enää energiaa muuhun.
- Harri Hauis
Alusta..
Selkä: ylätalja leveä ote/tai kapea
hyperextension
alatalja
"selkä-kone"-vedät taaksepäin koneessa..
maastaveto
leukoja (yksi piiitkä sarja)
Jalat: koukistaja-lait
ojentaja-laite
jalkaprässi
Hack-kyykky
pohkeet/hack tai smith-laitteessa..
Huilaan15-20 selkä-reenin jälkeen ja juon hedelmä-cocktailin tai maltodekstriiniä mehun kera..
Koko treeni kestää noin vajaat kaksi tuntia kun laskee
sen pitkän paussin mukaan..Eli aika pitkä mutta
mukava treeni.Sopii minulle, ei kaikille..Olen treenannut neljä vuotta yhteensä, tää ohjelma on ollut käytössä puoltoista vuotta.Ite ajan myötä muokannut sen tällaiseks..
- Tumppi
Minulla on tällainen jako: 1. Rinta, hauis 2. Selkä, olkapäät 3. jalat, ojentajat
Hyvin toimii ja tulosta tulee! Hyviä reeniohjelmia on lukemattomia ja tämä jako sopii minulle.- Harri Hauis
Toi ohjelma kuullostaa tosí hyvältä, ei valitettavaa.
- äijä
????
- Tumppi
äijä kirjoitti:
????
Jäi pois, teen joka treenikerta pari sarjaa vatsaa. Mulla on niin hyvät vatsat, ettei niitä tarvi juuri reenata! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709