noloin tilanne jossa olet ollut alasti?

kertokaapa

mikä on noloin tilanne jossa olet ollut alasti. Itselläni noloin tilanne on ollut lääkärissä jossa naislääkäri tarkasti munat, huoneessa tutkimusta oli seuraamassa myös nuori lääkäriharjoittelija joka oli nuori nainen. Kulli otti nopeasti pystyyn ja kyllä hävetti.

107

19099

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi aikoja, o mores

      tykkäsit kuitenkin. pervo.

    • 19+20

      tapahtui nuorena poikana kun olin kesäleirillä, leirin naisohjaajat olivat tyranneja. Joka päivän päätteeksi oli pakollinen uinti. Minulta oli jäänyt uimahousut pakkaamatta ja kun koitin mennä kalsareilla uimaan niin naisohjaaja veti kalsarit alas ja sanoi v*ttumaisesti että täällä uidaan vain uimahousuissa tai sitten alasti. Siinä sitten piti vetää pippeli paljaan usean kymmenen samanikäisen tytön edessä jotka kikattivat. Nuo ohjaajat olivat varmaan katkeroituneita miesvihaajia. Olikin sitten viimeinen leiri johon ikinä osallistuin.

      • kateellinen-hc-atm

        Miksei minulle käynyt noin? Ai niin, olin kiltti ja kunnollinen enkä siis unohtanut pakollisia varusteita.


      • Transu_karvakuono

        Naisohjaajat olivat kiimmaisia ja halusivat nähdä sun pikkuisen söpön pippelin


      • Anonyymi

        Naiset on aina pervoja ja haluu nähdä muita alasti


    • Bella-Löllö

      Läskinä naisena ravistelin takapihan parvekkeella peittoani. Olin juuri herännyt joten en ollut ehtinyt pukeutua. Asun alimmassa kerroksessa ja tien edessä pensasrivi joten en arvannut että kukaan näkisi. Puoliaidat naapurien välissä. Noo...naapurin yläkerran kaveri siinä omalla parvekkeellaan tupakkia poltteli. Mun läskit vaan hyllyi ravistelun seurauksena. Tuli kiire sisälle kun huomasin. Ei kovin seksikäs tarina.

    • Kurpat asialla

      Tästä poistettiin se hyvä kertomus huorissa käymisestä. Taas oli kurppatutka valppaana.

      • Sensori P. Kurppa

        Huoraavia miehiä emme suvaitse.


      • Sananvapaus kunniaan
        Sensori P. Kurppa kirjoitti:

        Huoraavia miehiä emme suvaitse.

        Vittujako se teille kurpsahtaneille läskiperseille kuuluu? Sinun hyväksyntä on viimeinen asia mitä elämältäni haen.


      • Sensori P. Kurppa
        Sananvapaus kunniaan kirjoitti:

        Vittujako se teille kurpsahtaneille läskiperseille kuuluu? Sinun hyväksyntä on viimeinen asia mitä elämältäni haen.

        Huoraavat miehet ovat kaikkien yhteinen asia ja suuri yhteiskunnallinen ongelma.


      • Sananvapaus kunniaan
        Sensori P. Kurppa kirjoitti:

        Huoraavat miehet ovat kaikkien yhteinen asia ja suuri yhteiskunnallinen ongelma.

        Millähän tavalla? Nyt jos saan älykkään ja hyvin perustellun vastauksen tähän, niin lupaan vetää ison rastin seinään.


      • Sananvapaus kunniaan

        Ai periaatteen mieshän se siellä vaan. Minä jo luulin.


      • Darjaleena
        Sensori P. Kurppa kirjoitti:

        Huoraavia miehiä emme suvaitse.

        huoraava mies!!! :D loistavaa, mie tiiän pari ällötystä joille ssanonon tuon tänään!!! kiitti!


      • Tuttua.juttua
        Sananvapaus kunniaan kirjoitti:

        Millähän tavalla? Nyt jos saan älykkään ja hyvin perustellun vastauksen tähän, niin lupaan vetää ison rastin seinään.

        Expua ihan selvästi. Eikös se ole väittänyt olleensa palstalla vasta vuoden?


      • jännäjenna
        Tuttua.juttua kirjoitti:

        Expua ihan selvästi. Eikös se ole väittänyt olleensa palstalla vasta vuoden?

        Aspergerhälytys!


      • Sexyass
        jännäjenna kirjoitti:

        Aspergerhälytys!

        Aijaha joo kuulolla ollaan mulla on aspergeri en varmaa ummärtänyt oikein :D


      • MEGA_KULLI
        jännäjenna kirjoitti:

        Aspergerhälytys!

        Moi huomasin tän ja päätin kirjoitta koko suomelle ett mulla on oikeesti aspergeeri


      • MEGA_KULLI
        Sexyass kirjoitti:

        Aijaha joo kuulolla ollaan mulla on aspergeri en varmaa ummärtänyt oikein :D

        Ai onko sullakin oikeesti?


      • Anonyymi
        Sensori P. Kurppa kirjoitti:

        Huoraavia miehiä emme suvaitse.

        ...toisin kuin naisia. Sehän oikein Voimaannuttaa!


    • nolottihanse

      Naishoitaja suoritti kateroinnin nuoren hoitsuopiskelijan seuratessa toimitusta, hoitsu melko kauan hommaili mulukku kourassa puunaten puhtaaksi lopuksi tuuppas katetrin sisään, jänskälle kyllä tuntui onneksi ei sentään pystyyn yrittänyt tunkee.

    • kenkku3

      Pahin tilanne missä oon Ollu oli kun olin 15v. Olin yhellä leirillä ja sielä oli pelkkiä miesohjaajia. Tietysti olin unohtanu uikkarit ja pyyhkeen leiriaittaa ja oli pakko uida. Sitten ku yritin mennä rintsikoilla ja stringeillä uimaan ni se leiriohjaaajakäänsi takasi ja sano et tällä leirillä uidaan uikkareilla tai alasti. Sit jouduin uimaan tissit ja pillu paljaana sielä ja sit siinä vieressä tölläs pari samanikästä poikaa kikattamassa.

      • ............

        Pervo ohjaaja, halusi vaan nähdä pillusi. Ei sulla oikeasti mikään pakko ollut uida, ei mikään laki sitä olisi vaatinut.


      • ............ kirjoitti:

        Pervo ohjaaja, halusi vaan nähdä pillusi. Ei sulla oikeasti mikään pakko ollut uida, ei mikään laki sitä olisi vaatinut.

        Jos kelaisit vähän ylöspäin niin huomaisit, että on vain trollivastine vastaavalle miehen tarinalle. Nauratti kyllä vertaillessani sitä siihen aiempaan...


      • Pedo

        Tuu uimaa tänneki ilma mitää


      • Sexyass
        marianne89 kirjoitti:

        Jos kelaisit vähän ylöspäin niin huomaisit, että on vain trollivastine vastaavalle miehen tarinalle. Nauratti kyllä vertaillessani sitä siihen aiempaan...

        Joo toþa niin oli aattelinkin samaa


      • Anonyymi

        Älä valehtele!


      • Anonyymi

        Aijaa oot matkija koska toi "19+20" kirjoitti ton saman mutta päinvastoin naisilla ja pojalla😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa oot matkija koska toi "19 20" kirjoitti ton saman mutta päinvastoin naisilla ja pojalla😛

        Siis kenkku3


      • Anonyymi

        Toi on matkittu toi sama asia on tullut jo täältä mutta tekijä oli poika ja sä oot tyttö


    • stfggdgdf

      Runkkasin webcamissa rumallle lihavalle suomitytölle.

      • kaisanoasaa

        Toi on nolointa mitä voi tapahtua,.


    • göfgöf

      En nyt alasti ollut mutta puoliksi kuitenkin ja hierojalla, oli normi hierojamummeli poissa ja nuorempi naistuuraaja oli jossain määrin viehättävä tapaus. En sitten tiedä alkoiko loppupuolella selällään maatessa alakerrassa liikehtiä huomaamattani vai miten, mutta muija alkoi käyttäytyä aika hermoilevan oloisesti.

    • sinkku.

      Onhan noita useitakin mutta en mä nyt nolona niitä pidä koska en ole mitenkään ujoo sorttia. Kerran salilla tulin suihkusta niin nais siivooja n 30 vuotias oli siivoamassa pukuhuoneessa. Näki mut alasti mutta ei pelästynyt eikä lähtenyt pois pukuhuoneesta. Myöhemmin pyysin sitä siivoojaa treffeille ja sain seksiäkin.

      Kesämökillä meen aina alasti uimaan jos on lämmin päivä. Naapurin kesämökillä oli nuori kaunis tyttö kans uimassa joka sitten näki mut alasti. Jotain se huuteli että lämmin päivä ja hymyili mutta en päässyt sitä panemaan vaikka tarjosin sille grilli safkat ja oluet.

      Joskus 6 luokalla koulun terveydenhoitaja halusi kans katsoa munaani ja totesikin että hyvältä näyttää. Paras juttu oli kylpylässä jossa yhteis saunassa tai mikä höyry sauna se oli niin kaunis nainen tuli viereeni alasti istumaan ikään kuin härnäten ja täysin tarjolle

      Sillä oli kyllä mielettömän kaunis kroppa ja katselin röyhkeästi sen jokaista. Sen karvaton pil.lu oli kaunis näky ja sain tehdä täyden päivätyön ettei mulla alkanut stondaamaan. Kun tää nainen lähti niin otti mun polvesta tukea kun nousi lauteiltä ylös ja se oli mielestäni merkki että pääsen naimaan.

      Porealtaassa juteltiinkin kaikenlaista ja lopulta mentiin hänen kylpylän hotelli uoneeseen naimaan

    • Kalsaripojan häpeä

      Aikuisiällä en ole hävennyt alastomuuttani missään tilanteessa. Miksi pitäisi? Häpeilyä tuli harrastettua enemmän teini-iän kynnyksellä. Nöyryyttävänä koin silloin kun olin äidin kanssa vaateostoksilla, joskus siinä lapsuuden ja murrosiän rajavaiheessa kun en ollut vielä yksin alkanut ostamaan vaatteitani ja piti sovituskopissa jotain housuja sovitella. Olin sovituskopissa kalsarisilteni ja äitini kiskaisi sovituskopin verhon auki ja äänekkäästi jotain alkoi siinä, että etkö sä ole vielä niitä laittanut tai näytä nyt minullekin. Siinä oli suoraan näköetäisyydellä jotain omanikäisiä tai vähän vanhempia tyttöjä jotka näki minut siinä kalsarisilteni kopissa nolostuneena ja äitini ei tietenkään tajunnut häpeääni ja vaatii kovaan ääneen, että sovitan housuja ja kysyi, että pitääkö ostaa uusia kalsareitakin.

    • hgdgdfgd

      Vain yksi tapaus. Olin kolmitoistakesäisenä huoneessani nautiskelemassa heppi kourassa, sängylläni maaten. Jostakin käsittämättömästä syystä olin unohtanut vetää verhot eteen. Kesken parhaiden hekumontien huomasin, että naapurin 45-vuotias muija tuijottaa vastapäiden talon ikkunasta herkeämättä. Iski helkutinmoinen paniikki ja ryntäilin edestakaisin huoneessa, kuin perseenammuttu jänis.
      Näin aikuisena tuntuu erikoiselta, että tuo kolmen lapsen äiti oli jäänyt seuraamaan toimitustani. Liekö kiihoittunut tilanteesta.

    • gkjfvktr

      Oma noloin tilanne oli kun olin 14v poika.Olin kylpylän naisten ja miesten yhteisessä saunassa.(sauna oli savu sauna ja oli pimeää ja savuista)Eräs ikäiseni tyttö istui syliini,olimme molemmat tietenkin alasti.Penikseni oli noussut pystyyn ja se osui suoraan tytön pyllyyn.Tyttö katsoi taakseen ja läimäisi minua! Siitä asti olen ollut varovainen yhteis saunoissa. :D

      • ätmi

        Ja millaistahan reaktiota tyttö toivoi/oletti/luuli/epäili??


      • poika19

        Munkin sylii on istunu ikäiseni tyttö ja kalu noussu pystyyn mut tyttö tarjoski tissei ja pimppii


      • Tahra.lakanassa

        Taisin minäkin noin 65 v sitten joskus nähdä muutaman tuollaisen unen...


      • Anonyymi

        Vai savusauna kylpylässä?? Heh heh, tarkoitit tietenkin höyryä.


      • Anonyymi

        Toi on kans jo ollut tällä s24 palstoilla


    • öpöpöpöp

      Se kun olin uimahallissa uimassa ja sit siellä oli sellane kuuma tyttö ja kun aloin peitteleen... tiiätte kyllä nii se tajus ja sillein hymyili vammasesti että se ois varmaan sanonu kohta että oon pervo tms.

      • ihku

        Mula menin hoitajale kun peniksessä oli ihotums se hoitaja kato kun penis seiso sit se pyysi lääkäriä katon mut siinä samassa kun olin munat paljaana tuli nainen siitä ajan varauksessta se näki kun munat seiso sit tulikin lääkäri katon munat lääkäri oli nainen se tutki munat hyvin


    • Kaipa se on tämä perinteinen. Olin naimassa kun huomasin että on katsojia. En arvannut sanoa kumppanille mitään. Jatkoin nussimisen loppuun asti.
      Jos kumppani olisi huomannut yleisön olisi varmasti alkanut mellakka.

    • runkkausonkivaa

      Ikävä kyllä siitä ei nyt niin hirveästi ole aikaakaan.
      Täytyy varoo etten ikinä tule törmäämää kyseiseen muoriin Helsingissä :D
      Mutta okei,

      Paikkana opiskelija soluasunto:
      Minä sitten siinä päätin vetästä edellis iltana kunnon lärvit.
      Seuraavana aamupäivänä jäätävä krapula ja päätin viihdyttää itseäni aikuisviihteellä keppi kädessä, kun ei baarista muijaa löytyny.
      No mikäs siinä ilkosilleen ja sängylle runkkailee.
      ja tää n. 60v muori tulee ikkunaan koputtaa: "oli jääny avaimet sisälle ja ovi on lukossa.".

    • Sama mulla, ei lääkärit mielellän katsele sun munias.

      • Ai niin piti kertoa nolosta tilanteesta, silloin kun mun polvesta 13 vutotiana otetiin rontgen kuvan. Mult pääsu livahtamaan vehke alushouisista ja se oli seisoikissa, naiset sanonent, sullahan vehke on kun miehellä. Se nolosti mua pahemman kerran.


    • noloin tilanne oli

      olin aikoinaan mökillä silloisen tyttöystävän ja tämän äidin kanssa.. Tyttöystävä alkoi yöllä kiimoissaan ratsastaa päälläni ja äiti "nukkui" 3 metrin päässä..

    • häpeällä kasvatettu

      Hävettää aina kakkia yksin housut kintuissa ja pili paljaana, kun heti siitä ajatellaan kaikkea negatiivista. Mieluiten kakkisin vaippaan yhdessä jonkun kivan kaverin kanssa niin ei tartteis sitäkään hävetä.

      • DarkShit

        Kerrankin joku palstalaisista on samaa mieltä mun kanssani. Kyllä se on niin että kaikki aina vaan ajattelee negatiivista yksin kakkivasta miehestä.


    • RUTS sanoo suku!

      Kyttäsin pusikossa housut kintuissa siskoa ja sen kavereita ja vedin käteen, kun koiraa ulkoiluttava naapurin mummo käveli ohi ja näki kaiken!

    • Sinun0

      No eiköhä se iha luonnollista ole jos lekuri koskee teijjän vehkeisii, kun se tutkii niitä?
      Ite olen muutamii kertoi käyny tutkituttamas vehkeeni ettei mitää tauteja ole, kun yli 30v jo voi syöpii ki ilmentyy.

    • pieneksi men

      Kävin sukupuolitautiklinikkalla ja pelkästään sinne meneminen jännitti hieman. Tämä jännitys kostautui sillä, että myös alaosa pieneni varmaan puolet pienemmäksi (huoneen kylmyys ei auttanut asiaa) ja olihan se noloa kun nuori nainen kopeloi sitä sen jälkeen.

    • njööööö

      Itselle kävi vastaavalla tavalla joskus mutta en häpeillyt. Kun ei sitä voi peittää niin miksi edes yrittää ja on ne lääkärit stondiksen nähny ennenki.... :)

    • eiookäynynäin

      Ei ole tapahtunu tämmöstä:D

    • Riparikokemus

      Olin riparilla, mun ohjaaja käski mennä sytyttää saunan. Menin saunalle ja aukaisin pukuhuoneen oven, siellä oli yks meidän riparin tyttö työntämässä banaania pilluun. Se huomas mut ja sitten me alettiin panee.Se oli ihanaa, mut sitten se riparin ohjaaja tuli kysyy et olinko mä saanu saunan syttyy, kun oli menny jo puol tuntii ja me oltiin vaan siinä alasti:D

    • valitanmuttahimottaa

      Tästä ei ole paljon aikaa. Olin ollut bileissä ja päätynyt tuttavan luo yöksi, kun olin humaltunut liikaa. Aamulla heräsin ja ihmettelin missä olin. Huomasin, että samassa huoneistossa oli muitakin tuttuja, mm.julkkis mies, johon olin ihastunut. Hän tulikin luokseni huomattuaan, että olin hereillä. Aloimme sekstailla, muiden nukkuessa. Juuri kesken aktin tuli paikalle paikan emäntä ja alkoi kirkua ja huutaa että meidän pitää lähteä pois, olemme sairaita. Rakastelimme kuitenkin loppuun ja lähdimme käsi kädessä paikalta.

      • Anonyymi

        Ounou, olenko tämänkin sepustanut joskus palstalle 🤯


    • mies26-1

      Laukesin tytön pilluun vaikka se pyysi että en laukee sen pilluun.

    • heikkilenkki

      Noloin ehkä oli, ku laukesin darkfearin pyllyyn vaikka se halus et pakaroille.

    • kolkytv

      Aloittajan kokema nolo tilalle ei ole mitenkään harvinainen. Hoitajat ja lääkärit näkevät usein tämän kaltaisia tilanteita.

      Itselläni noloin tilanne ollut se kun eräässä kylpylässä menin höyrysaunaan alasti. Huomasin, että sauna oli miehille ja naisille yhteinen. Muilla saunassa olijoilla oli pyyhe ympärillä ja olin ainoa, joka oli saunassa alasti. Olin ihan muina miehinä hetken saunassa ja lähdin pois. Silloiselle poikaystävälle kerroin asiasta ja hän ei ollut siitä moksiskaan. Asia vaivasi vain itseä.

    • kakkakikkelu

      Olin 9lk ja menin vessaan ja riisuin itteni alasti ja unohdin laittaa oven kiinni ja joku poika vaa tulee siihen ja huutaa tulkaa kattoo tol tytöl on perse pillu tissit paljaanaa!!!

    • atm.ei.pedofiili.setä

      Olin alasti ottamassa aurinkoa, ja yhtäkkiä jostain tuli pikkulapsi siihen eteen. Olisi voinut tulla noloja väärinkäsityksiä, jos joku olisi nähnyt. Se lapsi ei tietenkään ollut moksiskaan vaan tepasteli rauhassa pois.

    • Eräkettu

      Ei oikein nolota mikään. :D

    • Ei muistu mieleen. Ehkä joskus nuorempana nolotti olla alasti poikakaverin edessä. Sitä mietti mitähän se minusta ajattelee. :/

      Joku kompleksi oman vartalon suhteen.

      • Eiköhän kaikilla naisilla ole tuo...

        Pitää vaan kehua kehujen perään. :D


    • vähä-älyinen

      Joksus 12 vuotiaana keksin itsetyydytyksen mut en tienny et sitä ei saa tehä julkisesti. Sit olohuoneessa äitin vieressä vedin housut pois jalasta ja aloin hinkata pimppiä sohvaa vasten:D Äiti huomautti asiasta ja sen jälkeen menin sormettamaan omaan huoneeseen. näin jälkeen päin nolottaa ihan vitusti

    • läheshauska

      Kerran lähdin hirveällä kiireellä töihin ja huomasin vasta puolen päivän maissa, että olin unohtanut housut! Kaikista nolointa oli, kun pomo pyysi huoneeseensa ja nuhteli että miten sinä nyt jumalauta tuolla tavalla olit unohtanut puvun takista firman pinssin!

    • sexyella

      Nolointa on ollut kun asuin kerrostalossa ja mun poikaystävä oli sielä sitten alettiin panemaan ei huomattu et verhpt oli auki
      (Asuin alimmassa kerroksessa ja vilkkaan kadun varrella)

    • Muna_seisoi_parvekkeella

      Menin saunasta alasti parvekkeelle ja vastapäisen talon parvekkeella oli teininainen, joka alkoi heti räplätä pilluaan ja munani nousi pystyyn. Helvetin noloa.

      • kaikysyäsaa

        Mitä noloa siinä oli?

        Kai rupesit runkkaamaan saman tien?


    • Tekniikkasukeltaja

      Kirjoitin miehen nimellä nettiin valituksen naisten (nimeltä mainitsemattoman) hygieniatuotteen laadun heikentymisestä.

      (Hihitystä)

    • Mulla oli jalka alasti raskaan kesäisen työpäivän jälkeen..

      Kynsi kasvo pottuvarpaan nahan sisään ja sitten se tulehtu.. Mie aattelin että se menee pois ja kävin työssä kunnes en pystyny enään käveleen kunnolla ja varvas kukki oudon vihreänä.

      Työnantaja nainen pakotti meikäläiset lekurille kesken työpäivän ja lekuri leikkas tulehduksen pois..
      Piti siinä pienen oppitunnin oppilailla samalla ja mun jalka haisi tosi pahalle..
      Nolotti kun oli kauniita naisia siinä kattomassa ja haistelemassa.

      :D Lekuri sano että oli kyllä viime hetket ennenkuin ois lähteny koko varvas.

    • LettuLeenu

      Risteilyllä kumppanini kanssa päätimme hyödyntää viimeiset hetket hytin rauhasta, ja odotella mieluisalla tavalla mummoruuhkan purkautumista laivan ulkopuolelle.
      Kesken aktin hyttisiivooja -nuori mies- avaa oven. Siippani aika topakasti karjaisi hytin olevan vielä varattu. Ja n. sekuntia myöhemmin karjahteli aivan muista syistä.
      No, eihän tuo oikeastaan ollut edes noloa, ihan hauska juttu.

    • Lisssux

      Istuin yhden pojan syliin höyrysaunassa ja hänellä seisoi ja "kalu" meni peppureikään.

    • Jooemt__

      Nohhh...
      Tää tapahtu noin 2kk sitte ku olin just täyttäny 17.
      Olin koulussa nähny monta kertaa yhen ihan sika seksikkään pojan. No... Tietysti ihastuksissani olin menny poikien pukkariin ja alkanu vaihtaa vaatteita. Ofc mun "ihastus" tuli kaverinsa kanssa sinne.
      Hetken ne siinä tuijotteli mua kunnes tajusin koko tilanteen😅. Olihan se hieman kiusallista seisoa ihastukseni edessä pikkareissa ja rintsikoissa... Ihastukseni kaveri vaan lähti kävelee pois😂
      Siinä sitte vaa tuijoteltiin toisiamme kunnes hän käveli luokseni ja sanoi: - Haluisiksä...?
      Nohh, siinä lähti molemmilta vaatteet aika rivakasti ja nussittiin siin varmaa tunti! No tietysti sain poissaolo merkinnän ja äitini kysyi kun pääsin kotiin: -Missäs sitä ollaan oltu?
      Sitten rupesin selittelemään että oli tullu maha kipeeks ja muuta tällästä...
      Nyt ollaan oltu yhes siitä asti❤
      On sinänsä onni että tapasin mun ihastuksen ekaa kertaa fyysisesti näin pian.

    • Aivanhirveennoloo

      Varmaan se kun oltiin uimakoulussa ja sit unohtu uukkarit ja ehittiin jo uimaan enkä huomannu kun kaikka vaan tuijotti mua ja nauroi kun mulla on niin iso muna😂.Sitten myös on tapahtunu sillen että olin unohtanut alusvaatteet ja oli niin kuuma että olin pelkillä shortseilla(ei ollu sukkia eikä kenkiä oli vaan shortsit)sitten oltiin pussihyppelyä pojat vastaan tytöt ja mun shortsit tippu ja munat vaan heilui.

    • 40mies

      Ei ole noloja tilanteita. Rintakarvat pystyssä sitä pitää olla jos nainen näkee minut alasti. Nuorena poikana kesämökillä olin alasti saunassa kun vanhempieni vieraiden yks 16 v tyttö tuli saunaan ja näki minut alasti. Myöhemmin se pyysi anteeksi mutta sanoin ei se mitään ja myöhemmin panin sitä tyttöä. Yllättysin kun se ei ollut neitsyt. Se on ehkä eroottisin kokemus ikinä mitä olen kokenut.

    • ItiksessaKivaa

      Varmaan itiksen uimahallissa ku olin alasti ja naispuolinen siivooja tuli katsomaan.

    • ppp988

      Mulla oli pippelissä pieniä näppyjä.
      Lääkäri tutki ja totesi harmittomiksi, piti sitten varttitunnin saarnan kuinka seksissä pitää käyttää ehkäisyä ja olla huolellinen yms..yms..

      Se oli kaikkein huvittavinta, ja samalla noloa, että olin neitsyt, 26 vuotiaana kun tuo tapahtui..
      En kehdannut asiaa lääkärille tunnustaa, joten hän pitää edelleen minua seksihurjastelijana.

      Vaikka en ole harrastanut seksiä kertaakaan koko elämäni aikana.

      t. 42V pesunkestävä tavis mies, ja siksi atm.

      • Mäenusko

        42 v, etkä oo koskaan harrastanut seksiä???? Etkö oo käynyt edes huor....?

        Siis ihan oikeesti!!!!??????


    • Olin siskon luona Vantaalla vierailulla. Riisunnuin toisen kerron tasalla olohuoneessa alasti laittaakseni yöpuvun päälle, sillä olin siskon luona yökylässä. Siskoni huomasi parvekkeelta, että naapurin tyttö tillottaa hänen suuntaansa. Illalla tämä naapurin teinityttö näki minut alasti. Tulin strippaneeni hänelle vahingossa. En huomannut sitä, että valastusta olohuoneesta minut näki viereiselle kerrostaloalueen pihalle.

      Jostain syystä tämä oli vähän nolo juttu.

    • Ei alasti mutta nolo tilanne kuitenkin. Olin nestettä vähentämässä peltotien vieressä, erään rakennuksen kulman takana. Kuulin jotain ääntä, ja käännähdin vaistomaisesti tielle päin vehje sormissani, niin siitähän ratsastikin 2 hevostyttöä. Hieman nolotti

    • MennyttäEiSaa

      Naislääkärillä ollessa, kun täysistunnolla ollessa koko pönttö ollut punaisena verestä, tutkii peräaukon kautta tilannetta, toteaa vain peräpukamiksi, samalla tutkiessa tulee sitä itseään ulos tasolle, jossa makaan kyljelläni. Ei pystynyt pidättelemään.

    • Tyhmä

      Kerran uimakoulupäivänä odotin alasti luokkalaisteni kanssa että pukuhuoneen ovi tullaan avaamaan ja minä pidin pyyhettäni jotenkin ihmeellisesti että kikkelini näkyi ja ihmettelin miksi jotkut katsoi ihmeissään tajusin vasta myöhemmin että kun kaikki muut peittivät käsillänsä sukuelimensä minä vain kävelen muna paljaana ja kun muut peittävät pippelinsä pyyhkeellä minä pidän pyyhettäni silleen että minun munani näkyy.

    • On yksi tilanne, jossa kaikki ovat tasa-arvoisen alasti....vai onko joku syntynyt tänne housut jalassa, kenties jopa sukkien ja sandaalien kera.. mmm?

      • enminä

        Kyllä minä synnyin uikkarit jalassa. Olisi muutoin hävettänyt aivan liikaa. Jokin häpy se pitää olla.


    • pallipeloton

      Tämä ei ollut mikään nolo tilanne mutta jollekin olis voinut olla. Nivustyrää leikattiin sairaalassa ja kaksi naista siinä teki esivalmisteluja ennen leikkausta, toinen kysyi että onko epämiellyttävä tilanne?
      Vastasin että voi eihännyttoki, on vain mukavaa kun kaksi naista touhuaa mun jalkojen välissä.

    • Opettajasetä

      Olen ollut puistossa alasti. Tavallaan se oli noloa, vaikka teinkin sen tarkoituksella. Juoksin puiston ympäri alasti, koska siellä oli jotain pikkutyttöjä ja halusin esitellä heille ihmisuroksen anatomiaa, kun eivät heidän isänsä sitä kuitenkaan tee, se on varma.

    • pitkätukka-68

      Enpä ole kuullutkaan, että lääkärissä pitäisi joskus olla alasti.

    • Saitmitänäit

      Jäi tulokset elämään kerrasta. Aion muistaa sen aina.

    • kuppiin

      Intissä ollessa kävin rontgenissä ja hoitsu laittoi munani sellaiseen lyijykuppiin suojaan

    • Mutsispanija2

      Se kun panin äitiis ja isäs näki

    • Anonyymi

      Yläasteella ehkä seiskalla koulun liikuntatunnilla.. oli suunnistusta... siinä metässä tuli kusihätä ja yhden rastin jälkeen menin sitten vähän sivummalle ja laskin housuja (mulla oli aukottomat bokserit) ja aloin helpottaa hätääni. No enpä tajunnut että ihan muutaman metrin päässä olikin polku. Polkua pitkin tuli huomaamattani lauma rinnakkaisluokkalaisia tyttöjä jotka olivat myös suunnistamassa. Nämä tietysti alkavat hihitellä oikein huolella kun huomaavat minut pissaamassa pippeli kädessä. Voi että miten nolotti. En voinut aivan heti lopettaakkaan kun en viitsinyt laskea loppuja housuihin. Koitin kääntyä selin mutta tytöt tietty piirittivät. Ei siinä auttanut kuin laskea loput ja sit nopsaan housut ylös. Tästä sai kuulla aika pitkään.

    • Anonyymi

      0_o

    • Anonyymi

      Josme niiku kyöpelit pannaan lakana pyykkiin, niiku aineski kolmen vuolen välein tyttökyöpelit döfällisist syist pakottaa, niin mehän ollaan sen aikaa nakuna. Mut ei meistoo sit mitään muutakaan jälellä.

      Niet ei se mitään haitta, jos onki ilkosillaan, ku mitään ei näy. 👻

    • Anonyymi

      Minä olen 15v meillä oli liikaa mulla oli Leggingsit ja hegittävä paita meillä oli ruokailu ennen liikaa mä joi sielä jo paljon vettä meillä oli liikassa suunistusta mua alko hiertää nivusista ja olee pissa hätä mutta ajattelin kestää sen päästiin ekalle merkille sitten kun juostiin toiselle merkille niin se hätä ylty mä vaan jatkoin yhdessä kohtaa lirahti vähän housuun mä jatkoin silti sitten mulle tuli niin pakko mennä pissille mä lähin ettii paikkaa ja mun puhelin oli mun vyötäröllä mun housujen ja pikkareiden välis ja mun puhelin tippu mun pimpiä vasten mun kaveri varmaan alkaa kohta ihmettelee no se alko soittaa se oli värisyllä mä mulla tuli housuun

    • Luin koko vanhan ketjun. Valtaosa oli aikuisten kirjoittamia muisteloita, mikä lapsena/nuorena oli tuntunut ujostuttavalta, muttei enää. Kiinnitti myös huomiota toisten nuorten käyttäytyminen. Tuskinpa aikuiset miehet kikattelee, jos sattuvat näkemään, kun alaston tyttö menee uimaan.

      Että aikansa kutakin. 🌹👀

    • Anonyymi

      Mulla sama tilanne mutta oli vain nätti nais lääkäri joka totesi vain, että terve nuori mies jonka kalu toimii niinkuin pitääkin sellaisessa käsittelyssä, huumori pelasti minut vaikeasta tilanteesta.

    • Anonyymi

      En nyt tiedä onko ne hävettäviä mutta kiusallisia. Raskaus aikana minulla oli sen verran harvinainen miksi sitä nyt sanoisi vaikkapa "ominaisuus" kohdussa että se kiinnosti monia lääkäreitä. Ja yleensä opiskelijaryhmiä saattoi tulla tutkimusta katsomaan.

      • Onko kommenttisi kohtu peitekieltä vitusta, vai puhutko oikeasti kohdusta? 🌹👀


    • Anonyymi

      Oli syyskesä ja mä merellä kalastamassa. Vedin pitkää siimaa ja sain muutaman hauen.
      Joiden kanssa sitten tulin kovasti kalanhajuiseksi, päätin käydä meressä uimassa pahimmat kalanhajut itsestäni. Ajoin paatin yhden saaren poukamaan, jonka tiesin vanhastaan tarpeeksi syväksi isolle rautarouvallekin. Uimapukua mulla ei ollut mukana, mutt eihän se mitään haitannut, kun olin yksin liikenteessä.
      Kun olin saanut rautarouvan ankkuroitua, riisuin vaatteeni ja pulahdin viileään veteen.

      Muutaman kerran sukellettuani, alkoi jo viileys tuntua iholla, mutt harmikseni huomasin myös yhden huviveneen olleen suuntaamassa minua kohti. Joten pysyin vedessä, heidän tiedustellessa minulta sijaintiaan, koska olivat matkalla Korppooseen siis Paraisille, mun ymmärtääkseni. Ja nyt oltiin Enklingen eteläpuolella, lähempänä Ahvenanmaata. Miten mä nuo nyt saisin Paraisille neuvottua, kun heillä ei kuulemma ollut mitään millä edes suunnistaa.

      Kylmä mulla tuli siellä meressä lillua, joten mä pyysin anteeksi; Mulla ei ole vaatetusta, mutt nyt mun on noustava paattini, kun vielä omin voimin pääsen!
      Persus paljaana mä kömmin ylös vedestä ja hain kajuutasta pyyheliinan ympärilleni.
      Eihän noita "urveloita" voinut päästää ominpäin Paraisille suuntaamaan, laivareittienkään vuoksi, liian vaarallista heille, mun mielestäni.

      Joten naama punaisena selitin, ett ajakaa perässäni, jos mä vaihdan suuntaani; te seuraatte mun kulkureittiäni perässä, suunnilleen samoilta sijoilta.

      Sainhan mä ne vietyä lopulta Paraisille ja sieltä he pääsivät Korppooseen, jossa olivat vierailulla. Helvatin huoletonta antaa kesävieraille vene käyttöön; ei minkäänlaista paikallistuntemusta, ei karttoja tai kompassia. Hyvä kun saivat perätuupparin käyntiin, joten pulassa olivat; niin olihan heitä autettava merellä... vaikka kuinka hävetti ja kiukutti!
      trollikka

    • Anonyymi

      päätin, kun näin tytön alasti suikussa niin menin hänen seuraksi, ja nuolin hänen pimppiä ihan kunnolla.

    • Anonyymi

      Seisoin alasti ruokapöydällä valaisten yht'äkkiä itseni.
      Se on pitkä tarina palaneesta polttimosta ja plafondista...

    • Anonyymi

      En häpeä alastomuutta. Sinuja ollaan.

    • Anonyymi

      Nohh kai se on pakko kertoa... Eli joskus kun olin 12v ja oli mun terkkari vuoro ja noh oon siis tyttö :) ja no se terkkari käski mun ottaa kaikki vaatteet pois ja otin tietty muut paitsi alkkarit ja rintsikat... No se sano et KAIKKI kun huomasin et jätin ne.

      Sit se alko ronkkii mun pilluu ja tietty kiihotun, se katto sillee et wow :D Alko hävettää ihan sikana kun kostuin... Oikeasti siis en tiiä mikä idiootti se oli kun Alko sillee ronkkimaan (Osu Siis kilorikseen) ahh tuntu kivalta mut hävetti helvetisti

      Sano sit et kaikki näytti olevan Ok alhaal ja Alko kattoo sit tissei puristeli ja tökki Ja just ku oli just käynnistynyt murrosikä ja mun tissit oli ikäsekseni tosi isot nii... Hävetti sano et pitää tarkkailla tisui

      Ja sit se päästi mut ja menin meijän luokan wc he ja aloin sit tutkii mun tissei ja TIETTY ovi oli jäänyt pikkasen raolleen ja tisut paljaana mun IHASTUS tulee sinne siis mä kuolin häpeään ja en ees kehannu kertoo äidille tästä :( Ehdottomasti noloin tilanne/tilanteet

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe