Jalkani on kokoa 34 enkä tahdo löytää naisten kenkiä mistään. Monessa nettikaupassakin koot alkavat vasta koosta 35. Tennareissa saattaa koko 36 olla myös ihan hyvä, mutta useat netistä tilaamani koon 35 korkokengät ovat olleet ihan liian isot. Mistä muut pienijalkaiset ostavat kenkänsä?
Pieniä naisten kenkiä mistä?
Pygmijalka
6
659
Vastaukset
- täältä jopa 32
- kenkuli1234
Minulla olisi 36korkkarit UUDET myynnissä. jätä viestiä, jos kiinnostuit :)!
- mielummin pieni
Katso täältä http://www.sexshop.fi/tuotteet/016/asut/kengät. Ainakin X3 ja X17 oli kokoa 4. Olisin itse tilannut X3, mut ei ollut mun kokoa :(
- Pienetjalat
Bellisimasta Helsingistä löytyy. www.bellissima.fi.
- kokoa 33
kyllä niitä löytyy,,marjoxs.,zalando..andipola mm. itselläni jalka 33
- Laatutavaraa
Minulla olisi mynnissä kerran pari käytettyjä kenkiä, koko 35, PuraLopez, Next Generation, Tarsala, Wonders. Koko kassi halvalla, haluan päästä eroon pieneksi käyneistä, jalan koko muuttuu iän myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875