Onkohan miehillä sittenkin

korkeampi moraali..?

Tällä palstalla esiintyy aika tiuhaan "toisia naisia", jotka ovat täysin tyytyväisiä osaansa ja jotkut jopa suoraan ilmoittavat haluavansa vain varattuja miehiä.

Vastaavasti "toiset miehet" eivät juurikaan asemaansa mainosta, saatika hakemalla hae varattuja.

Haukumme kyllä miehiä sioiksi, mutta onkohan se nyt sittenkään ihan reilua..?

Yksi mietteliäs nainen

5

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli

Olet oikeassa sen suhteen että aina haukutaan miehiä mutta totuushan se on että pettämiseen tarvitaan aina kaksi on ne sitten varattuja tai ei.

• faasdf

Jos se olisi niin päin, että miehet istuisivat pankin päällä, niin heitä tuskin pidättäisi mikään olemasta jokainen "lääninpässi" :)

• milli

Eipä olisi toisia naisia mainostamassa osaansa jos ei olisi miehiä, jotka niitä huolisi :)

• Myy78

Epäilenpä vaan että tällä juorupalstalla viihtyy enemmän naiset kuin miehet.. Ja naiset yleisesti puhuvat enemmän, että voihan olla että täällä vain eivät miehet ole mainostamassa itseään.
      =)
      Pettäjiä on molemmissa sukupuolissa, naisia vaan ei leimata sioiksi, vaan huoriksi ja naisilla useammin myös tunteita hommassa mukana, kun miehet sitten taas yleensä vaan tyydyttävät fyysiset tarpeensa..

• alkuperäinen

.., kun naputtelin viestiä. Omassa tuttavapiirissäni on kyllä nk. "toisia naisia", mutta ei "toisia miehiä".

Nimitykset menevät kyllä juuri noin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      101
      1145
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      860
    3. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      101
      841
    4. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      814
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      688
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      687
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      570
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      53
      569
    9. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      56
      515
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      49
      478
    Aihe