Työtön mies ei naista saa

Tasa-arvo?

Jännää, että työttömän sinkkumiehen on turha edes katsoa naista kohti, mutta jos nainen on tehnyt tasan nolla tuntia töitä elämässään niin kylläpä ehdokkaita riittää!

40

2402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se menee

      Naisen tärkeimpiä avuja ovat useimmiten ihan muut avut kuin hänen varallisuutensa, työpaikkansa tai taloudellinen toimeentulokykynsä.

    • työtä kolmesa vuoros

      Luulenpa että työttömiltä demari-duunareiltakin lähtee naiset töissä olevan vierastyövoiman mukaan. Miten lienee vaikkapa pääkaupunki seudulla tai Olkiluodonssa päin?

    • onhan se...

      Kun mies joutu tyättömäksi, nin akka lähtee,vie lapset ja lisäksi sylkee päälle.
      On käyny näin mulle ja monile tuntemilleni.
      Ja ei miehen tarvi olla hullu jouppo tai muu ongelmatapaus - vaan näin käy kunnon miehille...

      Kun miehellä olisi aikaa olla perheen kanssa niin perhe varastetaan. Kumma maa, kummat arvot ja kumma yh- yhteiskunta ja melko yksinkertaisia naisia.

      Nyt kun vapaana ole nhässinnyt monia yh-nasia, niin tosiaan ei naislla taida olla paljon järke......

      • Anonyymi

        Ei kunnon mies koskaan ole työtön.


    • raamatun opein menee

      - työttömänä ei ole kiva kattella kun omat lapset kasvatetaan jossain uusioperheessä,
      joka on ...- siis ei siis älyyn pohjautuva, -kauniisti ilmaistuna..
      - Sääli, näin se kurjuus pahoinvointi siirtyy 3 polveen ja pahuus vaan lisääntyy.
      Tämä on yh maa, joss täysin älytönkin yh on se king !

    • 30% veroa

      Vai että ei saa naista? Höpö höpö. Työton status ei merkitse paljoakaan mutta tuo SINKKU on merkki pysyvästä kelpaamattomuudesta. Itse olen 15 vuotta vanhempi kuin työssäkäyvä vaimoni ja mitään ongelmia ei ole. Tienaan enemmän kuin matalapalkka-alalla saa aikaan ja se ei todellakaan ole työkkärin ansiota.

      • sinkku on työtön

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.


    • Sylkevät päälle

      Mä kun jäin työttömäksi niin mun akka lähti kans.Vei lapset ja alkoi sukunsa kanssa vihata mua, kun olin työtön. Kumma kun työtön muuttuu vihattavaksi olioksi.
      Olen itse terve raitis mies, pari ammattia on mutta silti olen työtön. Mulla ei siis oo arvoa kun olen työtön. Siinäkin meni multa hyvä ydinperhe sirpaleiksi. Lapset kasvo vieraan ukon hoidossa. Jne.
      Akka siis riiisti varasti raiiskasi mun perheen. En voinu mitään. Yh on suomessa se joka määrää.
      Laki on sellainen.

      Syvään on toi työttömiin kohdistuva viha menny. Sairaalloiseksi.

      • tuskinmenetduunii

        Siitäs sait, opitko mitään?
        Tuskin.


    • ikävä totuus

      On itselläkin mennyt melkein noin kuin on tuossa edellä kerrottu.
      Kovin Naivi ylimielinen akka vei minun perheen. Sukulaiset vielä yllytti ja muut yh-naiset oli korppeina ja raadonsyöjinä nillä kärsimys-apajilla. Nautintoja on niin erilaisia, nääs.
      Kauhea tilanne. Mutta ikävä kyllä totta !

      Työtön on osalle ihmisiä arvoton, sitä voi kiusata ja mollata, jne.
      Se asenne on syvällä.
      Ja se on eräs hallintomenetelmä tässä suomen sisäisessä massa-työömyys-devalvaatio´hankkeessa.

    • lunta ja sadetta

      Olen treffailut myös työttömiä miehiä. Olenhan joskus ollut itsekin työtön ja käynyt monet YT:t läpi.

      Miksi sitten yksikään ei ole ns. kelvannut?
      - Koska se työtön mies haluaa kostaa ex:lleen jotain.
      - Koska se työtön mies on katkera ja käyttää aikansa katkeruuden voimistamiseen.
      - Koska se työtön mies ei näe positiivisia mahdollisuuksia.
      - Koska sen työttömän miehen kanssa päivät menee siihen, että pitäisi olla hänen käytettävissä kokoajan, vain hänen viihdytyksensä on tärkein asia.
      - Koska se työtön mies ei hyväksy naista, joka on töissä.
      - Koska se työtön mies ei edes yritä hakea töitä (monet olleet vuosia työttömänä)
      - Koska se työtön mies ei ole pystynyt mihinkään fyysiseen suoritukseen.

      muutamia syitä.... työttömyys ei ole suhdetta kaatanut, vaan se, miten se mies suhtautuu itseensä ja elämään ympärillään.

      • lahtarin asenne

        Tuossa on aidoimmillaan just sitä yllä mainittua työttömyys-rasismia ja syyttelyä
        ja kertomus yli -ihmisten , psykopaattisetsa asennteesta kanssa ihmisiin.


      • työtön mies.37

        Olen työtön mies 37v.

        - En ole nähnyt exää moneen vuoteen
        - En ole katkera
        - Olen positiivinen, käyn salilla kuntoilemassa päivisin
        - En tarvitse äitiä. Olen mielelläni yksinkin välillä
        - Minä hyväksyn naisen joka on töissä. Itse olen tehnyt jopa ilmaiseksi töitä tai huonola palkalla jos ei muuta ole ollut.
        - Olen tehnyt vaikka kuinka paljon hakemuksia ja lähetelyt niitä
        - Mulla on aika hyvä kunto. Käyn salilla 5 kertaa viikossa joten olen fyysisesti kunnossa. Varmaan olen paremmassa kunnossa kun naiset yleensä.


      • lunta ja sadetta
        lahtarin asenne kirjoitti:

        Tuossa on aidoimmillaan just sitä yllä mainittua työttömyys-rasismia ja syyttelyä
        ja kertomus yli -ihmisten , psykopaattisetsa asennteesta kanssa ihmisiin.

        En ole psykopaatti, mutta en viihdy ihmisen kanssa, joka syyllistää minua jatkuvasti siitä, että käyn töissä ja siitä, että etten jaksa kuunnella joka päivä sitä ex:ä sitä ja tätä. Toki on niin, että tätä tekee muutkin, kuin työttömät, mutta tässä aloituksessa kysyttiinkin juuri sitä, miksei TYÖTÖN mies kelpaa ja nämä ominaisuudet nyt vaan on hyvin monelle työttömällä miehellä. Työttömillä naisilla tätä en ole huomannut.

        Kun on ollut työttömänä tuollaset 300 päivää (olin laman aikaan) ja tapasin useissa eri yhteyksissä sekä työttömiä miehiä että työttömiä naisia, niin aika usein ne positiivisimmat ihmiset, joiden kanssa jaksoi jutella, olivat naisia.

        Toki muutama oikein mukava työtön mieskin mukaan mahtui ja juuri nämä positiivisimmat miehet saivat töitä nopeimmin, kuin ne vaimosta/ sen lähtemisestä/kun ei kelpaa ruikuttavat.

        Vastasin siis aloittajan kysymykseen. Tosin se saattoi olla vain sitä omaan napaan rutkutusta ja jos joku kehtaa tuoda esiin muutamia pointteja, se onkin sitten heti joku työttömien miesten sorsija.

        Hienoa, että täällä on myös kunnostaan huoltapitäviä miehiä mukana! Sehän ei siis tarkoita kilpajuoksua, vaan sopivaa arkiaktiivisuutta.


      • yksipuolista....
        työtön mies.37 kirjoitti:

        Olen työtön mies 37v.

        - En ole nähnyt exää moneen vuoteen
        - En ole katkera
        - Olen positiivinen, käyn salilla kuntoilemassa päivisin
        - En tarvitse äitiä. Olen mielelläni yksinkin välillä
        - Minä hyväksyn naisen joka on töissä. Itse olen tehnyt jopa ilmaiseksi töitä tai huonola palkalla jos ei muuta ole ollut.
        - Olen tehnyt vaikka kuinka paljon hakemuksia ja lähetelyt niitä
        - Mulla on aika hyvä kunto. Käyn salilla 5 kertaa viikossa joten olen fyysisesti kunnossa. Varmaan olen paremmassa kunnossa kun naiset yleensä.

        pitäs enemmänkin päätä kehittää kuin muuta....
        sali tyhmentää nääss....


      • taudin kuva
        lunta ja sadetta kirjoitti:

        En ole psykopaatti, mutta en viihdy ihmisen kanssa, joka syyllistää minua jatkuvasti siitä, että käyn töissä ja siitä, että etten jaksa kuunnella joka päivä sitä ex:ä sitä ja tätä. Toki on niin, että tätä tekee muutkin, kuin työttömät, mutta tässä aloituksessa kysyttiinkin juuri sitä, miksei TYÖTÖN mies kelpaa ja nämä ominaisuudet nyt vaan on hyvin monelle työttömällä miehellä. Työttömillä naisilla tätä en ole huomannut.

        Kun on ollut työttömänä tuollaset 300 päivää (olin laman aikaan) ja tapasin useissa eri yhteyksissä sekä työttömiä miehiä että työttömiä naisia, niin aika usein ne positiivisimmat ihmiset, joiden kanssa jaksoi jutella, olivat naisia.

        Toki muutama oikein mukava työtön mieskin mukaan mahtui ja juuri nämä positiivisimmat miehet saivat töitä nopeimmin, kuin ne vaimosta/ sen lähtemisestä/kun ei kelpaa ruikuttavat.

        Vastasin siis aloittajan kysymykseen. Tosin se saattoi olla vain sitä omaan napaan rutkutusta ja jos joku kehtaa tuoda esiin muutamia pointteja, se onkin sitten heti joku työttömien miesten sorsija.

        Hienoa, että täällä on myös kunnostaan huoltapitäviä miehiä mukana! Sehän ei siis tarkoita kilpajuoksua, vaan sopivaa arkiaktiivisuutta.

        nuoleskeleva psykopaatti joka peittelee jälkiään, siis aito sosiopaatti !


    • Työtön mies

      Olen työtön mies mutta vaimo on.

      - Koska se työtön mies haluaa kostaa ex:lleen jotain.

      V. Ei ole exää jolle kostaa enkä ole kostonhimoinen muutenkaan. Mun mielestä naiset ovat yleensä katkerampia parisuhteen päätyttyä.

      - Koska se työtön mies on katkera ja käyttää aikansa katkeruuden voimistamiseen.

      V. En ole katkera perusluonteeltani mutta suhteeni työvoimaviranomaisiin on lähellä sitä.

      - Koska se työtön mies ei näe positiivisia mahdollisuuksia.

      V. En varmaan näe kaikkea niin kuin ei moni muukaan.

      - Koska sen työttömän miehen kanssa päivät menee siihen, että pitäisi olla hänen käytettävissä kokoajan, vain hänen viihdytyksensä on tärkein asia.

      V. En allekirjoita tuota. Vaimo käy töissä joten hän ei käytännön syistäkään voi olla koko ajan "käytettävissäni" en tosin niin haluakaan, en tarvitse palvelijaa, tarvitsen kumppanin.

      - Koska se työtön mies ei hyväksy naista, joka on töissä.

      Hyväksyn toki, näin meillä onkin.

      - Koska se työtön mies ei edes yritä hakea töitä (monet olleet vuosia työttömänä)

      V. Pitää paikkansa, olen luovuttanut tässä suhteessa, syy osittain myös ikä jota on yli 50 vuotta. Teen kuitenkin monenlaista palkatonta hommaa itseni ja muiden iloksi.

      - Koska se työtön mies ei ole pystynyt mihinkään fyysiseen suoritukseen.

      V. Pystyn toki, minulla on liikunnallisia ja ruummiillisia harrastuksia, yksi niistä maantipyöräily jossa olen pääsemässä taas vauhtiin. Ne lenkit ovat siis pitkiä.

    • ei juuri iloa...

      Menestyvät naiset ei pidä työttömistä miehistä. Mutta mitä mies tekee ns. menestyvällä tressi virtsalle haisevalla menestys nasella??
      Ei sisi smitään. Kun sellainen tressivirtsainen menestyvä ura nainen on erittäin huonoa sänkyseuraa.
      Ja menestyvän Psykopaatin kanssa seurustelu ei juuri kiinnosta, jne..

      • ei kelpaa...

        Noi "menestyvät" kuivikeet on tosi huonoa seuraa.....


    • fhbkjnl

      on myös niitä naisia (itse kuulun myös tähän joukkoon) jotka eivät välitä pohjimmiltaan siitä onko mies työtön vai töissä. Toiset välittävät ja ovat parisuhteessa henkilön kanssa, koska esim. rakastavat tätä tai pitävät henkilöstä muuten hänen persoonansa, luonteensa ja käytöksensä ansiosta. Eli pitävät ihmisestä itsestään, eivät tämän ns. saavutuksista tai egosta tai työllisyystilanteesta. Ihmetyttää lähinnä, että jotkut jättävät puolisonsa työttömyyden takia. Kummaa touhua.. Voi sitä parisuhteessa olla vain ulkoisten asioiden perusteella, kuten raha, työ jne mutta en usko että se tie pitkälle tulevaisuuteen kantaa... olisko aloittajan asiassa kyse parisuhteen laadusta. Uskon, että jos toista rakastaa ei tätä hylkää vastoinkäymiste, esim työttömyyden takia, vaan kannustaa tätä, tukee ja toivoo parempaa. Noh, ihmisiä niinkuin parisuhteitakin on moneen junaan..

      • 100% loogista!

        Aivan luonnollista, että nainen jättää työttömän miehen ja vie lapset, koska miehen PÄÄTEHTÄVÄ on tarjota naiselleen ja lapsilleen hyvä kasvuympäristö sekä turvata talous ja toimeentulo! Se, ettei mies tähän kykene, on erinomainen syy lähteä etsimään toista miestä, joka hommaan kykenee. Meno ei ole muuttunut miksikään kivikaudelta luolamiesajoilta - mies joka ei osaa turvata perhettään (esim. ei pysty pitämään nuijaa kädessä vamman takia) ei ansaitse naista eikä lapsiaan.


      • raaka eläin...
        100% loogista! kirjoitti:

        Aivan luonnollista, että nainen jättää työttömän miehen ja vie lapset, koska miehen PÄÄTEHTÄVÄ on tarjota naiselleen ja lapsilleen hyvä kasvuympäristö sekä turvata talous ja toimeentulo! Se, ettei mies tähän kykene, on erinomainen syy lähteä etsimään toista miestä, joka hommaan kykenee. Meno ei ole muuttunut miksikään kivikaudelta luolamiesajoilta - mies joka ei osaa turvata perhettään (esim. ei pysty pitämään nuijaa kädessä vamman takia) ei ansaitse naista eikä lapsiaan.

        Kovan ja katkeran psykopaatin juttua... toi yllä....
        Enemmänkin se on tarinaa eläinten tavoista ja arvoista........


      • TuotannollisetJaTalo
        100% loogista! kirjoitti:

        Aivan luonnollista, että nainen jättää työttömän miehen ja vie lapset, koska miehen PÄÄTEHTÄVÄ on tarjota naiselleen ja lapsilleen hyvä kasvuympäristö sekä turvata talous ja toimeentulo! Se, ettei mies tähän kykene, on erinomainen syy lähteä etsimään toista miestä, joka hommaan kykenee. Meno ei ole muuttunut miksikään kivikaudelta luolamiesajoilta - mies joka ei osaa turvata perhettään (esim. ei pysty pitämään nuijaa kädessä vamman takia) ei ansaitse naista eikä lapsiaan.

        Se toisen miehen löytäminen vain on aika hankalaa, harva mies toisen miehen lapsista viitsisi huolehtia.

        Ainakin itse valitsen naisen jolla ei toisen miehen lapsia ole, naisen joka ei ole katkera edellisestä liitosta.

        Jos kerran naimisiin menee, ei koskaan pitäisi erota tuotannollisten ja taloudellisten syiden takia vaikka talous menisi kuinka kuralle. En ymmärrä naisia tai miehiä jotka tuollaisten syiden takia eroo. Suomessa ainakin ruuan saa pöytään vaikka olisi molemmat työttömänä. Ja naisen pitäisi sitäpaitsi seurata miestään ja luottaa häneen myös vaikeina aikoina, että se ruoka todellakin tulee pöytään.


      • villi apinamies
        raaka eläin... kirjoitti:

        Kovan ja katkeran psykopaatin juttua... toi yllä....
        Enemmänkin se on tarinaa eläinten tavoista ja arvoista........

        Naiset tykkää eläimellisestä villimiehestä joka jaksaa heiluttaa nuijaa.


      • nuijamies69
        100% loogista! kirjoitti:

        Aivan luonnollista, että nainen jättää työttömän miehen ja vie lapset, koska miehen PÄÄTEHTÄVÄ on tarjota naiselleen ja lapsilleen hyvä kasvuympäristö sekä turvata talous ja toimeentulo! Se, ettei mies tähän kykene, on erinomainen syy lähteä etsimään toista miestä, joka hommaan kykenee. Meno ei ole muuttunut miksikään kivikaudelta luolamiesajoilta - mies joka ei osaa turvata perhettään (esim. ei pysty pitämään nuijaa kädessä vamman takia) ei ansaitse naista eikä lapsiaan.

        "Meno ei ole muuttunut miksikään kivikaudelta luolamiesajoilta"

        Väitteesi on sitä tyypillistä naisten logikkaa.

        Sama kivikausi vertaus voidaan silloin esittää myös naisten kohdalla. Jos nainen ei osaa huolehtia kotiluolasta ja lapsista ja palvella miestä niin hän ei ole kelpo puolisoksi. Jos nainen tähän kykene, on se erinomainen syy lähteä etsimään uutta naista.


    • sanon vaan.

      Opiskelija mies kelpaa mutta työtön mies ei kelpaa naisille. Kun olin opiskelija niin mulla oli tyttöystävä mutta kun opiskelut lopppui niin nainen häippäsi enkä ole kelvannut sen jälkeen. Työttömänä mulla on enemmän rahaa ja opiskelijana ei ollut edes ruokaa aina kaapissa.

    • Huhheijaa88

      Itse olen työtön nainen, ja kyllä minunkin miesystävä jaksaa aina valittaa tilanteestani. Olen kuulemma liian vanha opiskelemaan, mutta kun omalla alallani ei ole töitä! Vaikka olenkin kysellyt. Pätkätöitä olen tehnyt mm. kassalla, mutta ei nekään herraa miellytä. Miehellä on itsellään ns. suojatyöpaikka, joka on saatu "isältä pojalle".

      Naisilla on sillai parempi asema, että he voivat aina heittäytyä raskaaksi, jos töitä ei ole, sit ollaankin kotiäiti 24/7 ja "boss yrityksessä koti" -kuten facebookiin aina kirjoitetaan. Eipähän kukaan tule valittamaan työttömydestä kun peuhaa lasten kanssa kotona.

    • näin

      Eipä näytä muija ottavan nokkiinsa ja suunnittelevan lähtöä, vaikka olen kahden vuoden työttömyysaikana lihonut 20 kg ja kalja maistuu melkein päivittäin ja ikävä kyllä puran toisinaan häneen työttömyydestäni aiheutuvaa katkeruuden ja turhautumisen tunnetta.

      • Jätetty isä

        Minä olen työtön 43v mies, vaimo lähti ja vei kolme lastamme uuteen suhteeseen. Haukkui minua päivisin ja sitä jatkui vuosia. Hänen mielestä minusta ei ollut mihinkään. Jäin yksin asumaan vuokralle pieneen kaksioon. Ero oli kova paikka, kuin elämä olisi loppunut ja kuin olisin menettänyt lapseni ikuisesti. Alussa oli todella vaikeaa ja ajattelin lopettaa omat tuskani kerralla, mutta minusta ei ollut siihen koska rakastan niin lapsiani. Tyydyn kohtaloon ja olen onnellinen kun näen lapsiani riittävän usein.

        Voimia kaikille jätetyille iseille, ei luovuteta koskaan! Me näytetään vielä että kyllä pärjätään ja vielä tästä noustaan!


    • kikkeliskokkelisniin

      Ei pidä paikkansa. Olen työtön ja minulla on ihana nainen, joka ei ole niin rahan perään. Ja meillä on aikaa yhdessä touhuta kaikenlaista, kun kumpikaan ei ole töissä ja emme stressaa siitä. Elämme niukasti. Pääasia että me pärjätään.

    • kysyn vaun

      onko teidän työttömien miesten naiset sit kaikki hyvin koulutettuja ja hyvissä työpaikoissa?

      vai ovatko perheenäitejä, jotka ovat viimeksi olleet siwan kassalla 18-vuotiaana?
      ja mies on ollut se ainoa tulenlähde?

    • Tasa-arvoa joo..

      Jos nainen on kerta töissä ja mies saa potkut, niin eikö se ole ihan kiva juttu, että mies voi olla lasten kanssa kotona, siihen asti kunnes löytää jotain muuta hommaa / koulutusta? Mitäs tasa-arvoa se on, jos nainen saa olla kotona ilman minkäänlaista työkokemusta ja miehen pitää olla töissä 24/7. Sitten jos saa potkut niin akka lähtee mukuloineen meneen?

    • jeoubulis

      vastatkaa lissää

    • samallaviivalla

      Ei todellakaan riitä! Ja kyllä työtön mies ainakin työttömän naisen saa jos ei muuta.

    • vastatkaaaa2vsv

      mutta onko tämä työttömien naiset kaikki töissä????
      vai ovatko kotiäitejä, jolla tuskin on edes kokemusta työnteosta, ennen synnytyskoneeksi ryhtymistä?

    • ffdfds

      Itse ainakin ymmärrän naisia, jotka ovat töissä ja eivät työtöntä halua. Työttömän kanssahan on aivan mahdottomuus esimerkiksi asua kalliissa vuokra-asunnossa ilman, että itse maksaisi kaiken, tai käydä ulkomailla. Perheen perustaminenkin on todella viakeaa. Lisäksi kaikenlainen juhlinta, elokuvissa, teattereissa ym. käyminen jää.
      En luultavasti itsekään ottaisi työtöntä naista ainakaan siis siinä vaiheessa kun kumppania katselisin. Eriasia jos toinen jää työttömäksi vasta tämän jälkeen. Silloinkin katselisin, että jos alkaa juomaan ym. masentuu niin sit heivaisin.

    • K. Kukkonen

      Työttömänä ollut neljättä vuotta ja plllua kyllä riittää. Tapasin erään naisen oltuani lähes 3 vuotta työttömänä. Vieläkin seukataan. On se kumma, että tietyissä tyypeissä naisia kiinnostaa enimmäkseen taloudellinen puoli (jotka ilman työtä jäävät ilman plllua), kun taas meikäläisen tyyppisissä miehissä naisia kiinnostaa ihan muut asiat. Emännällä tuossa vieressä taas "se" ilme päällä. Pitää varmaan näyttää kankea.

    • luuseri mies.

      Olen ollut töissä 14 vuotta viimeisestä 16 vuodesta. Poikuus on yhä tallella ja ikää 39 vuotta. Tienaan 3400 kuussa. Rahaa tilillä 140 tonnia.

      • vcnfg<x

        Jos olisi varaa käydä maksullisissa vaikka päivittäin niin turha itkeä täällä. Se kun ei eroa mitenkään vaikka syömisestä ravintoloissa.


    • työtön-naimari

      heeh..onpa taas juttua..työssäkäyvät katkerina taas nillittävät työttömille..koska työtön ei maksa v1tusta missään muodossa..ehkä hyväilemällä ja kertomalla naiselle hyviä vitsejä..toisinkuin työssäkäyvä mies..hän maksaa seksistä vaimoansa kohtaan tavallaan kuin huorasta..eri muodossa vain..joutuu elättämään naista..jonka tulot yleensä pienemmät kuin miehen ja menot suuremmat..on tutkittu,että näin myös mies maksaa seksistä akkaansa kohtaan pidemmällä aikajuoksulla paljon enemmän kuin mitä kävisi huorissa..johtopäätöksenä voimme vain miettiä,et vastaako oma nainen maksullista huoraa..minun mielestä ei,mut jokkaine vetää tyylillänsä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4520
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      124
      3919
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2471
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1473
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1178
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1173
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1143
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1045
    Aihe