Ompa sivistynyttä väkeä?
Maalaistollikkaa oikein hirvittää se v-tyylin solvaaminen, mitä täällä saa sivistymätön tollo pläsiinsä. Oikein tuntuu olevan opettajan tasoisia matemaatikkoja ja teoreetikkoja. Kukaan maalaistollikka ei ylistä itseään älyn ylivertaiseksi Jumalaksi kysyessään populaarisia kysymyksiä.
Onkohan populaarijulkaisuissa eri tietoa, kuin oikeassa tieteessä, kun selvästi kaiken tietävät sivistyneet väittää tietävänsä kaiken ja haukkuu muut idiooteiksi ja tyhmiksi, jotka ei tiedä mitään. Populaarit kun sanoo, ettei universumia tunneta lainkaan. Kuten esim. tämän päivän Aamulehdessä, isossa artikkelissa. Eikä muuallakaan muuta väitetä. Vain tällä palstalla koulutetut tietää, miten asia on.
Sitten nämä koulutetut lapset anonyymin nimimerkin takaa haukkuu maalaiset idiooteiksi, kun ne kyselee tyhmiä.
TV: Vihtori Pönttö, maalaistollikka.
HUH!?!?
12
143
Vastaukset
- Heh !
>
Mutta eikö vaan, että siihen on selkeä syy.
>
Siis siinäkään tapauksessa, että tuollainen juntti selittää olevansa koko tiedeyhteisöä kyvykkäämpi ? Järki käteen nyt !
>
Tieteellinen tieto todella on "hivenen" syvällisempää kuin populaarikuvakirjat. Ei sillä, varmasti populaariteokset kohtalaisen hyvin pysyy faktoissa, mutta sitten kun niitä lukee kaiken maailman tollot, joilla ei ole mitään käsitystä tieteestä ylipäätään, niin nämä lukijat alkavat sitten kuvitella itse jotain asioita, joita ei oikeasti tuossa populaarijulkaisussa lue.
>
Eikö yhtään mitään tunneta ? Annapa lainaus Aamulehdestä, missä tämä todetaan !
Mutta mutta, eikö niin, että kyse on ihan omasta vääristelystäsi ? Ei siellä Aamulehdessä niin lue, vai mitä ? Tämä heh-valopää antaa itsestään varsin valoisan kuvan. Etkö tosiaan itse tajua, miten lapsellista tuollainen solvaaminen on? Olet kakara, joka soittaa suutaan anonyymin nimimerkin takaa, kuin pahimmat kiihkouskovaiset. Näiden palstojen pitäjät pyrkii siivoamaan juuri tuollaiset pois palstoilta, joilla ei ole muuta sanottavaa, kuin solvaaminen. Sinun lainausmerkki kommentisi ei totisesti ole eduksi ainakaan mainostamallesi tieteelle.
Aamulehti, su-liite 28.4.-13 sanoo monessakin kohtaa, että ainakaan HEIDÄN tiedossa ei ole universumin kokonaisratkaisu. Näin ollen heh-valopää osoittaa jopa lukutaidottomuutensa. Mutta jokatapauksessa sen, että on jostakin omaksunut salatiedettä, jota ei voida jakaa maalaisille.
Vie nyt nuo kommenttisi psykiatrille ja kysy, kuka joukosta on viisain ja ilmoita sitten se diagnoosi täällä. Olisin hyvin kiinnostunut tuloksista. TV: Pönttö- sivusta seuraten
Pönttöpäähän se llukutaidottomuutensa osoitti.
Ensin:
"Populaarit kun sanoo, ettei universumia tunneta lainkaan. "
Ja sitten:
"Aamulehti, su-liite 28.4.-13 sanoo monessakin kohtaa, että ainakaan HEIDÄN tiedossa ei ole universumin kokonaisratkaisu."
Ei tunneta lainkaan on tuskin sama asia kuin "kokonaisratkaisu". Ja mikä ihme on universumin kokonaisratkaisu? Taidat todellakin olla nimimerkkisi veroinen Pönttö. - Heh !
>
Se ei takuulla ole niin lapsellista kuin kuvitella olevansa koko tiedeyhteisöä verrattomasti kyvykkäämpi ja tietävänsä asioita tieteestä, joita tiedemiehet eivät tiedä.
Jep, tuollaisia kuvittelevia vajakeita saa sanoa vajakeiksi. Ei siinä ole mitään peiteltävää: jos ihminen on idiootti osoitetusti, häntä saa minun mielestäni sanoa idiootiksi. Oletko eri mieltä ?
>
Minä sentään puhun tieteestä. Sinä et ole pystynyt enää varmaan pariin viikkoon kommentoimaan edes omaa näennäistiedettäsi. Sinä siis höpiset asioita, jotka eivät kuulu palstalle.
>
Mutta kun minä aivan varmasti perustelen, miksi joku vajakki on väärässä. Huomaa: perustelen.
>
Täällä kun ei tehdä tiedettä. Ja tosiaan, se on ihan vitun sama, mitä joku palstavajakki ajattelee tieteestä. Huomaat ainakin tieteen tiukat kriteerit - ja jos et niitä pysty täyttämään, Sinut nauretaan pihalle.
>
Mutta kun sanoit, ettei maailmankaikkeudesta tiedetä yhtään mitään.
Valehtelit siis suoraan.
Et ole siis pelkästään idioottimainen vajakki vaan myös valehteleva kusipää.
>
Katsotaan:
Väitit Aamulehdessä lukeneen: "Populaarit kun sanoo, ettei universumia tunneta lainkaan."
Ja nyt väitit siellä lukeneen näin: "HEIDÄN tiedossa ei ole universumin kokonaisratkaisu."
Jep, minä osaan lukea, mutta Sinä valehtelet. - AlienIndie
Heh ! kirjoitti:
>
Se ei takuulla ole niin lapsellista kuin kuvitella olevansa koko tiedeyhteisöä verrattomasti kyvykkäämpi ja tietävänsä asioita tieteestä, joita tiedemiehet eivät tiedä.
Jep, tuollaisia kuvittelevia vajakeita saa sanoa vajakeiksi. Ei siinä ole mitään peiteltävää: jos ihminen on idiootti osoitetusti, häntä saa minun mielestäni sanoa idiootiksi. Oletko eri mieltä ?
>
Minä sentään puhun tieteestä. Sinä et ole pystynyt enää varmaan pariin viikkoon kommentoimaan edes omaa näennäistiedettäsi. Sinä siis höpiset asioita, jotka eivät kuulu palstalle.
>
Mutta kun minä aivan varmasti perustelen, miksi joku vajakki on väärässä. Huomaa: perustelen.
>
Täällä kun ei tehdä tiedettä. Ja tosiaan, se on ihan vitun sama, mitä joku palstavajakki ajattelee tieteestä. Huomaat ainakin tieteen tiukat kriteerit - ja jos et niitä pysty täyttämään, Sinut nauretaan pihalle.
>
Mutta kun sanoit, ettei maailmankaikkeudesta tiedetä yhtään mitään.
Valehtelit siis suoraan.
Et ole siis pelkästään idioottimainen vajakki vaan myös valehteleva kusipää.
>
Katsotaan:
Väitit Aamulehdessä lukeneen: "Populaarit kun sanoo, ettei universumia tunneta lainkaan."
Ja nyt väitit siellä lukeneen näin: "HEIDÄN tiedossa ei ole universumin kokonaisratkaisu."
Jep, minä osaan lukea, mutta Sinä valehtelet."Mutta kun minä aivan varmasti perustelen, miksi joku vajakki on väärässä. Huomaa: perustelen."
Heh, tuo logiikan mestari, siis kuvittelee että se että hän ihan VAIVAUTUU PERUSTELEMAAN VÄITTEENSÄ (gasp) tarkoittaa samaa kuin se että hän on oikeassa!!! - piygouyfuo
AlienIndie kirjoitti:
"Mutta kun minä aivan varmasti perustelen, miksi joku vajakki on väärässä. Huomaa: perustelen."
Heh, tuo logiikan mestari, siis kuvittelee että se että hän ihan VAIVAUTUU PERUSTELEMAAN VÄITTEENSÄ (gasp) tarkoittaa samaa kuin se että hän on oikeassa!!!Useimmiten Heh ! on oikeassa.
AlienIndie kirjoitti:
"Mutta kun minä aivan varmasti perustelen, miksi joku vajakki on väärässä. Huomaa: perustelen."
Heh, tuo logiikan mestari, siis kuvittelee että se että hän ihan VAIVAUTUU PERUSTELEMAAN VÄITTEENSÄ (gasp) tarkoittaa samaa kuin se että hän on oikeassa!!!>
Tämän palstan hourupäiden kanssa se useimmiten menee juuri noin.
- Uuno Pönttö
Tuntematon pallinaama, anaaliyhdynnän kautta vahingossa alkunsa saanut latvakakkonen pölvästi häpäisee intellektuallia sukuamme ottamalla käyttöön sukunimemme Pönttö. Aviottomat lapset voivat saada oikeutuksen sukunimemme käyttöön oikeuden kautta esittmmällä pätevän dokumentin DNA-perimästään.
Paheksumme syvästi! Mutta jos olet sukuanmme, niin tervetuloa! Emme hyljeksi heikkopäsiimimpiäkään. - tieteenharrastaja
Tämä kirjoittaja lähtee minunkin kokemukseni mukaan aika herkästi rähinälinjalle, kun ei asiapuolella pärjää. Nyt tuli kyllä jo ihan pelkkää rääkymistä.
- Heh !
Muistatko, kumpi meistä piti "aktuaalista ääretöntä" mahdottomana ?
Etsin kyllä nuo keskustelut vielä uudelleen käsittelyyn kun on aikaa. En nimittäin pidä siitä jopa valehtelun puolelle menevästä defenssistäsi (jos yrität näytellä suoraselkäistä), mutta eikö niin, ettet pysty vastaamaan asiaan mitään - tyydyt vain huutelemaan puskista (kuten nytkin) ?
Voi Herra Isä, teidän kakaroitten juttuja.
Jos tiede on TUOLLAISTA rähjäämistä, josta Pönttö ei saa selvää edes siitä, ketä kulloinkin solvataan, niin on aivan varmaa, ettei tällä tieteellä selvitetä yhtään mitään.
Pönttö on niin pönttö, että ei löydä tästä rähjäämisketjusta minkäänlaista perustetta muuhun, kuin kakaroitten räyhäämiseen ja purkaa omaa pahaa oloaan.
Aamulehti Su-liite 28.4.2013 sivu 14, Otsikko: Valoa pimeyteen. Alaotsikko: Todellisuus/Elämme maailmankaikkeudessa, josta emme tiedä oikeastaan mitään.
Tässä on nyt kirjaimen tarkkuudella esitetty populaarijulkaisu. VAIN näillä palstoilla esiintyvät nuoret nerot tietää enemmän. Kukaan maalaispönttö ei ole missään kohdin väittänyt tietävänsä enemmän, kuin nuo populaarijulkaisut. Mutta nuo rähjät väittää niin jokaisessa viestissään.
Kun niin viisaita olette, niin viekää nyt koko 'keskustelu'-ketju psykiatrille, joka antaa siitä virallisen lausunnon.
Noista rähjäkommenteista näkyy varsin räikeästi kirjoittajien olevan lapsia. Kysykää vaikka äidiltä lisää ohjeita.
Vihtori Pöntöllä on muutakin hommaa, kuin istua netissä kuuntelemassa katkeroituneitten penikkatautisten patoutuneita traumoja. Purkakaa pahaa oloanne jossain muualla.- Heh !
>
Pönttö ei saa selvää, koska on pönttö.
>
Kyllähän tieteessä selvitetään vaikka ja mitä.
>
Miksi sitten piti valehdella, ettei muka tiedettäisi mitään ?
Toki kun emme tiedä, mikä olisi tällainen "kaiken tietämisen" suuruus, niin emme voi tietää osuutta, paljonko tiedämme, mutta toki tuollainen populistinen kirjoitus sopii Aamulehteen vaikkei sinänsä ihan paikkaansa pidä.
>
Jospa täällä joillakin on jonkinlainen käsitys, miten paljon tiedetään. Vihtorivajakit vaan kuvittelevat.
>
Mutta väitit, että mustat aukot kiistävät alkuräjähdyksen. Tällaista ei ole esitetty tieteessä eikä näin ollen tieteen populaarijulkaisuissakaan. Lisäksi väität, ettei taustasäteily (ym. BB:n todisteet) vakuuta. Tieteellisesti ne vakuuttavat.
Alistu.
>
Miksi ?
Jos se jotenkin kiinnostaa, niin mikset itse vie ?
>
Ei vaan, että vajakit ovat vajakkeja.
>
Mitä jos tekisimme niin, että kun kerran Sinut on osoitettu huuhaavajakiksi, jolla ei ole mitään tuotavaa keskusteluun tieteestä (vain omia murskattuja uskomuksia), niin mikset tekisi, mitä olet jo pedannut: lähde nyt vittuun täältä inisemästä ! Sinut tullaan murskaamaan vastaisuudessakin, koska Sinulla ei vaan ole riittävää osaamista asiasta, mutta yrität silti tuolla apukoulutasoisella idiotismilla esittää, että muka olisit paradigmoja murtava tiedeyhteisöä kyvykkäämpi fyysikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043