FL studio opas aloittelijalle!

en osaa käyttäää

Nyt latasin FL studiosta demon jota minulle suositeltiin. En kuitenkaan saa aikaan sillä mitään koska olen täysi aloittelija enkä ymmärrä ohjelmaa... Onko FL studio oppaita suomenkielisenä missään ? Jos joku viitti laittaa tänne linkkejä tai kertoa itse vähän alkeita FL studiosta.............

kiitos!

27

6096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FLS for all

      Kokeilitko jo ohjelman mukana tulevia demobiisejä? Niistä ainakin saa hyvän kuvan, mitä FL Studiolla ylipäätään voi tehdä. Sitten voi ruveta pohdiskelemaan, millaista musaa haluaisi itse tehdä.

    • FL Studio tutor

      Eipä niitä oppaita juuri Youtubestakaan löydy suomeksi, englanniksi kyllä pilivin pimein.
      Seuraavalla sivulla suomenkielisiä opetusvideoita. Mitä haluaisit oppia, tietää?
      Tehdään lisää tarpeen mukaan.
      https://www.youtube.com/flsfi

    • barcker1

      Katso youtubesta opetusvideoita, ihan vain englanniksi ei ne vaikeita ole ymmärtää. Itse olen opetellut pelkästään youtuben avulla ja tunnen osaavani jo melko hyvin käyttää FL Studiota. Hieman yli vuoden olen biisejä värkkäilyt ja se todellakin on intohimoni. Hyviä hakusanoja FL Studio aloittelijalle youtubeen esim. FL Studio Tutorial, Fl studio how to make a beat ym.... Lisäksi kannattaa hakea eri biisien nimillä mm. FL Studio Avicii - Levels niin näet valmiiksi tehtyjä biisejä. Youtube on pullollaan FL Studioon liittyvää kamaa. Lisäksi ostamisen/lataamisen arvoisia ohjelmia FL Studioon esim... Nexus 2, Sylenth 1 ja Native Instrumentsin Massive.

      Omian biisejäni: https://soundcloud.com/tony-barcker

      • iuytrewq

        linkki ei toimi


    • jonneex
    • mau5trap1