Siis jos menee kysyyn suoraan monelta eri naiselta että lähdetäänkö panemaan tai että otetaanko krapulapanot seuraavana päivänä?
Kuinka suurella todennäköisyydellä Vappuna saa seksiä?
15
1380
Vastaukset
- mies32
Jos olet perusmies, et siis sikamaisen ruma tai käyttäydy friikisti ja aloitat vonkaamisen jo alkuiltapäivästä, niin todennäköisyys on 100.
Niin ja lisäehtona: et valkkaa naisia. Ronkelit runkkaa. - Saahan sitä
jos ei parempaakaan tekemistä ole.
- Atm5
Mikä voi olla nussimista parempaa tekemistä? Ryyppääminenkö? Minä olen kyllä ryypännyt jo enemmän kuin tarpeeksi.
- runkkariatm
Mihin sitä yksinään vappuna menisi? En ole koskaan ollut vappuna missään. Taidan pelata WoWia kuten aina ennenkin. Sitäpaitsi runkkaus on aliarvostettua.
- 17+4
riippuu siitä miten kännissä naiset ovat, itse sain seitsemän vuotta sitten vappuna. Menin nuorten naisten seuraan jotka olivat aika kännissä, olin sitä toki itsekkin. Ei siinä tarvinnut jutella kuin tunti niin menin yhden sellaisen parikymppisen naisen kanssa puiston reunalle pusikon suojiin jossa sain suihinoton ja sen jälkeen pääsin höyläämään pimperoa paljaalla. Ei siinä kumpikaan ajatellut mitään kumin käyttöä, onneksi sattui taudeista vapaa nainen. Känissä on mahdollista päästä panemaan tuntemattomia naisia.
- Atm5
Varmaan hienoa tuollainen känniseksi kun siitä ei luultavasti saa mitään irti ja sitten napsahtaa arpavoitto kohdalle ja saa sukupuolitaudin kaupanpäälle.
- kjbjub
sit seuraavana päivänä rikos ilmotus raiskauksesta
- uuuug
yök vappu, roskasakki armeijat, pysyn sisällä koko päivän, kaikki aina heti alkaa vituilemaan mulle
- Vappuna pildee
Vappu on se ainoa aika vuodesta, kun luuserismiehellekin saanti on varmaa, jos vain jaksaa vähän yrittää.
- Atm5
Mä en ole koskaan saanut Vappunakaan pillua. En tosin ole edes yrittänyt. Ei kyllä huvittaisi Vappuna lähteä mihinkään mut kai se on taas pakko.
- 10+4
Vappuna saa aina, jos saa känniltään selkokielisen sanan ulos. Naisetkin on riehakkaalla tuulella ja kokee velvollisuudekseen antaa työnsankarille.
- Dionysos Bacchus
Naiset saavat vappuna tekosyyn näyttää todellisen luonteensa.
- normi janari
Todennäköisyys on noin 27 %, jos on normaalinnäköinen kaveri.
- Isä Timpan tytär
250%.
- tosi atm
En minä ole koskaan saanut, enkä tule tänä vuonnakaan saamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle884411Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2143513Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473096Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852849Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3872569- 2042402
- 431791
- 781645
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231438Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391432