Mitä mieltä miehet olette siitä jos tyttö osaa myös "miesten" töitä.( renkaiden vaihdot, taulujen kiinnitykset ym). Onko se teidän mielestä epänaisellista?
Miestentyöt epänaisellisuutta?
14
1678
Vastaukset
- m 29w
epänaisellista.
minun mielestä on hyvä jos naiset viitsivät ja haluavat moisia töitä tehdä.
nyky naisella kun ei toi vasara tai rengasavain oikein meinaa kädessä pysyä. - spark
Voi härregud kun en edes tullut sinkkuaikoina miettineeksi renkaita vaihtaessani, lamppuja asentaessani ja viemäriä puhdistaessani että voi kun tämä ei nyt ole naisellista ja miten minä ikinä voinkaan löytää itselleni miestä, eihän ne sellaista huoli joka kätensä suostuu likaamaan...
Ihan oikeasti, vaivaako joku tällaisilla asioilla sievää pikku päätään?- !!!!
Miehet ovat kummallisia, he voivat helpostikin tälläisen naisen mieltää lesboksi tai jostain ihmeen syystä feministiksi, mikä taas on pahinta mitä mies pienessä mielessään voi kuvitella.
- maria
Itse olet ilmeisesti siirtänyt nuo hommat nykyisin miehellesi, mutta kyllä nuo miestentyöt naisen tekemänä näyttävät aiheuttavan asenneongelmia noille miehille. Meillä minä olen se, joka esim vaihtaa auton renkaat keväisin ja syksyisin, ja joka ainoa kerta riittää miespuolisia ihmettelijöitä pihalle pällisetelemään. Useammin kun kerran olen saanut kuulla ihmettelyjä siitä, että A) kuinka nainen osaa vaihtaa renkaat ja B) miksi mieheni ei tee sitä.
- jori
maria kirjoitti:
Itse olet ilmeisesti siirtänyt nuo hommat nykyisin miehellesi, mutta kyllä nuo miestentyöt naisen tekemänä näyttävät aiheuttavan asenneongelmia noille miehille. Meillä minä olen se, joka esim vaihtaa auton renkaat keväisin ja syksyisin, ja joka ainoa kerta riittää miespuolisia ihmettelijöitä pihalle pällisetelemään. Useammin kun kerran olen saanut kuulla ihmettelyjä siitä, että A) kuinka nainen osaa vaihtaa renkaat ja B) miksi mieheni ei tee sitä.
maria.
Tule vaihtamaan minullekin renkaat. - Anna
Spark..
Tai ehkä olen vain avoin kyselemään kaikkea mitä mietin ja saamaan keskutelua aikaseksi. En avaa "suutani" vain sillon kun on isoja ongelmia koska emme elä vain niitä varten :) Emmehän ?
Mutta jatkakaamme...
- kokmus
No yhden kerran olen nähnyt naisen vaihtavan renkaan ja hän oli joo oikeasti lesbo. Sanotaan, että kyllä naisen on hyvä hallita tällaiset, ihan niin kuin miesten on hyvä osata tiskata ja siivota. Silti meillä minä mieluummin vaihtaisin renkaat noin pääosin, tosin ei ole autoa.
- mieäs
No kyllä semmonen akka kelpais, kun en itse osaa noita autonrenkaita vaihtaa....
VASTA KYSYMYS:
Mitä mieltä naiset on siitä jos mies ei osaa vaihtaa renkaita eikä muutenkaan ymmärrä autoista mitään?
Osaan kyllä pestä vaatteeni, tehdä ruokaa, leipoa, siivota, tiskata jne. Mutta tuo autojen kanssa myllääminen ei oikein luonnistu. Fillarin kumin osaan kyllä paikata huonosti, mutta siihen mun tekniset taidot sitten loppuukin. Myöskään esim. urheilun seuraaminen ei kiinnosta mua pätkääkään... Olenks mä siis epämiehinen mies?- n25
Olet
- mieäs
n25 kirjoitti:
Olet
...se on siis huono asia?
- muija
mieäs kirjoitti:
...se on siis huono asia?
Ei ole huono asia ollenkaan, että osaat paremmin kotityöt (pyykit, ruuat yms.) kuin renkaan vaihdot. Koska nehän on enemmän perusasioita ja joita on päivittäin hoidettava. REnkaat sentään vaihdetaan vain kaksi kertaa vuodessa.
Eiköhän näissä miesten ja naisten töissä ole enemmän kyse viitseliäisyydestä. Kaikki asiat on mahdollista oppia. Renkaan vaihto ei ole mitenkään monimutkainen asia. Samoin kuin ruuan laitonkin perustaidot oppii ihan varmasti, jos vain viitsii.
Nykyään kummatkin sukupuolet tekee toistensa töitä.. joten ei kait se nykyään mikään miehisyyden/naiseuden mittari ole. Vaan kyse enempi ahkeruudesta/laiskuudesta!
- N40+
Naisellisuus/ miehekkyys on olemuksessa, ei siinä mitä tekee. Se, että mie osaa tehdä esim. ruokaa, kyllä se sulattaa naisen sydämen enmmän kuin renkaidenvaihto : ))
- frost-free
Onko kyse kaukosäätimestä vai mistä en oikein ymmärrä mitään noiden säätimien päälle. xD
- <^>
Siistii! Voi hyvällä omallatunnolla ryhtyä sohvaperunaks...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1942725Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1512444Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061142- 1011028
- 64931
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait244837Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20830Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290801Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91796Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22728