Ainahan määritellään ihanteen hyviä puolia. Mutta kuitenkin me kaikki olemme aivan tavallisia ihmisiä, myös huonoine puolinemme. Joten mitkä ovat sellaisia huonoja puolia, mitä aivan hyvin voit antaa kumppanissasi olla ketä etsit?
Usein me myös määrittelemme mitä etsimme samankaltaisuuksien pohjalta. Mutta mitkä ovat niitä eroavaisuuksia mitkä ovat ok, kun niitä kuitenkin on.
Mitä huonoja puolia on ihannekumppanissasi?
26
269
Vastaukset
- 16+18
Jos naisilta kysytään niin ulkonäkö. On aivan sama olkoon sisäinen kauneus kuinka hyvää tahansa mutta jos pärstä ei miellytä niin jää. Hyvä pinnallinen ulkokuori ja sisältö aivan sama menee läpi että helähtää!
- E- Mies
No ei se ulkonäkö nyt minun mielestä ratkaise loppujen lopuksi, toki se on plussaa
:). Kyllä sen nyt hyvänen aika näkee ku sopiva ihminen tulee eteen ja antaa tunteiden viedä. Kattoo sitten ne hyvät ja pahat puolet parisuhteessa. :) - E- Mies
E- Mies kirjoitti:
No ei se ulkonäkö nyt minun mielestä ratkaise loppujen lopuksi, toki se on plussaa
:). Kyllä sen nyt hyvänen aika näkee ku sopiva ihminen tulee eteen ja antaa tunteiden viedä. Kattoo sitten ne hyvät ja pahat puolet parisuhteessa. :)Tätä mieltä minä ainakin olen, mitä ne naiset ajattelee ja samalla tavalla ajattelen itekki. :)
- kerro itse itsestäsi
Ei kysytty mitä luulet että muut ovat mieltä, vaan mitä mieltä sinä itse olet.
Ja jos olet, mitä ilmeisesti olet, koska naisista puhut, nainen, niin voit puhua itsestäsi. Eli et kaikkien muidenkin puolesta. Esim: "Jos minulta kysytään (olen nainen) niin ulkonäkö on tärkeintä".
Eli kysyttiin sinulta. Mitä huonoja puolia sinä hyväksyt etsimässäsi ihmisessä ja mitä eroavaisuuksia? - E- Mies
kerro itse itsestäsi kirjoitti:
Ei kysytty mitä luulet että muut ovat mieltä, vaan mitä mieltä sinä itse olet.
Ja jos olet, mitä ilmeisesti olet, koska naisista puhut, nainen, niin voit puhua itsestäsi. Eli et kaikkien muidenkin puolesta. Esim: "Jos minulta kysytään (olen nainen) niin ulkonäkö on tärkeintä".
Eli kysyttiin sinulta. Mitä huonoja puolia sinä hyväksyt etsimässäsi ihmisessä ja mitä eroavaisuuksia?Taisin lukee väärin tuon tekstin. Kiitos kun valaisit. Jos nyt totisesti puhutaan asiasta, niin myönnän että en tiedä. Kuulostaa tyhmältä, mutta kaipa minä sitten tyhmä olen. Antakaa miinusta.
Monet muutkin ovat kiinnostuneet hänestä.
- heh, heh
Niinhän ne sanoo, että suosiossa ois huonotkin puolensa :)
- isc~
Kumppani sais vapaasti yrittää dominoida ja olla taipuvainen arvostelemaan mua ja mun tekemisiä.
- jhbjgr
Voin hyväksyä sen että nainen on:
-työtön
-kouluttamaton
-epävarma ja huono itsetuntoinen
-söpöllä tavalla tyhmä
-mustasukkainen jopa vähän yliampuvasti
-minua pitempi
-pienet rinnat (kunhan ei mitkään rusinat)
-Hänen ei tarvitse olla täysin timmissä kunnossa. Voin hyväksyä pienen vatsamakkaran, mutta kaksoisleukaa ei missään tapauksessa.
-Myöskään pieni anorektisuus ei haittaa, kunhan ei mene yliampuvaksi.
-Erilainen musiikkimaku ei haittaa, kunhan hän ei mikään Petri Nygård fani ole.
-Lievät tai jopa vähän vaikeammatkin mielenterveyongelmat voin hyväksyä, kunhan suurimmaksi osaksi elämä hänen kanssaan sujuu ongelmitta.
Jos nainen on todella hyvännäköinen voin hyväksyä:
-tupakoinnin
-sen että hän on joskus käyttänyt huumeita
-hänellä on ollut yli 10 seksikumppania (kuitenkin alle 20)
Tuossa nyt oli jotain mitä äkkiseltään tuli mieleen. Luonnollisesti kaikkia noita vikoja en voisi hyväksyä yhdessä ihmisessä. Riippuu ihan siitä kuinka hyvännäköinen ja kuinka mukava ihminen hän on, että kuinka monet noista vioista voin hyväksyä.- jhbjgr
Ehkä ymmärsin kysymyksen väärin, koska eiväthän nuo mainitsemani piirteet tietenkään ihannekumppanilleni kuuluisi.
Toisaalta eikö ihannekumppanilla nimenomaan tarkoiteta ihannetta. Eihän ihanteeseen kuulu mitkään virheet, koska ihanne on se täydellisyys mitä ei voi koskaan saavuttaa. Eli totta kai ihannekumppanini olisi kaikin tavoin täydellinen ja virheetön nainen joka jostain syystä rakastaisi vain minua vaikka voisi saada kenet tahansa miehen.
Toisaalta se on totta että moni piirre jota itse pidän ihanteellisena ja täydellisenä saattaa jonkun muun mielestä olla huono puoli kumppanissa. Esim. itse en todellakaan haluaisi mitään ylisosiaalista naista jonka pitää kokoajan tavata ystäviä ja olla kokoajan menossa.
Eli ehkä jonkun muun näkökulmasta minun ihannekumppanissani olisi se vika että hän on liian sisäänpäinkääntynyt ja kotona viihtyvä. - tavallaan ja tavalla
jhbjgr kirjoitti:
Ehkä ymmärsin kysymyksen väärin, koska eiväthän nuo mainitsemani piirteet tietenkään ihannekumppanilleni kuuluisi.
Toisaalta eikö ihannekumppanilla nimenomaan tarkoiteta ihannetta. Eihän ihanteeseen kuulu mitkään virheet, koska ihanne on se täydellisyys mitä ei voi koskaan saavuttaa. Eli totta kai ihannekumppanini olisi kaikin tavoin täydellinen ja virheetön nainen joka jostain syystä rakastaisi vain minua vaikka voisi saada kenet tahansa miehen.
Toisaalta se on totta että moni piirre jota itse pidän ihanteellisena ja täydellisenä saattaa jonkun muun mielestä olla huono puoli kumppanissa. Esim. itse en todellakaan haluaisi mitään ylisosiaalista naista jonka pitää kokoajan tavata ystäviä ja olla kokoajan menossa.
Eli ehkä jonkun muun näkökulmasta minun ihannekumppanissani olisi se vika että hän on liian sisäänpäinkääntynyt ja kotona viihtyvä.Niin, alussa oli kyllä jo mainittu, että elämme todellisuudessa, emmekä satumassa, semmoista ei ole olemassakaan kun täydellinen ja virheetön. Puhutaan siis vaan ihan oikeista ihmisistä eikä satuolennoista, tuskin sinäkään satuolentoa etsit :)
Mitä ihanteeseen muuten tulee, ei se ole sama kaikilla ja kuten itsekin sanoit, toisen hyvä voi olla toisen huono. Mutta tuota en ymmärrä että ihanne olisi kaikintavoin täydellinen: pystytkö sinä vastaamaan siihen huutoon? Minun mielestäsi täydellinen ei ole mikään ihanne eikä elämä ole mielenkiintoista koska on virheetöntä. Ihanteeni ei itsellä ainakaan ole myös "mitä ei voi koskaan saavuttaa", mitä ihailemista siinä on? Kyllä minun ihannekumppanini olisi kumppani, jonka kanssa voi olla.
Joten kyllä, ihannekumppanilla tarkoitetaan ihannetta, mutta kyllä minun elämän ihanteeni ovat ihan saavutettavissa olevia ja realistisia. Miksi ihanteen pitäisikään aina olla muumilaaksosta haettu, eikä tässä ja nyt, meidän oikeassa maailmassamme ole mitään ihainnoitavaa? - jhbjgr
tavallaan ja tavalla kirjoitti:
Niin, alussa oli kyllä jo mainittu, että elämme todellisuudessa, emmekä satumassa, semmoista ei ole olemassakaan kun täydellinen ja virheetön. Puhutaan siis vaan ihan oikeista ihmisistä eikä satuolennoista, tuskin sinäkään satuolentoa etsit :)
Mitä ihanteeseen muuten tulee, ei se ole sama kaikilla ja kuten itsekin sanoit, toisen hyvä voi olla toisen huono. Mutta tuota en ymmärrä että ihanne olisi kaikintavoin täydellinen: pystytkö sinä vastaamaan siihen huutoon? Minun mielestäsi täydellinen ei ole mikään ihanne eikä elämä ole mielenkiintoista koska on virheetöntä. Ihanteeni ei itsellä ainakaan ole myös "mitä ei voi koskaan saavuttaa", mitä ihailemista siinä on? Kyllä minun ihannekumppanini olisi kumppani, jonka kanssa voi olla.
Joten kyllä, ihannekumppanilla tarkoitetaan ihannetta, mutta kyllä minun elämän ihanteeni ovat ihan saavutettavissa olevia ja realistisia. Miksi ihanteen pitäisikään aina olla muumilaaksosta haettu, eikä tässä ja nyt, meidän oikeassa maailmassamme ole mitään ihainnoitavaa?"Mutta tuota en ymmärrä että ihanne olisi kaikintavoin täydellinen: pystytkö sinä vastaamaan siihen huutoon?"
En pysty, enkä odota että kukaan pystyisi.
"Ihanteeni ei itsellä ainakaan ole myös "mitä ei voi koskaan saavuttaa", mitä ihailemista siinä on? Kyllä minun ihannekumppanini olisi kumppani, jonka kanssa voi olla."
No siis sehän siinä ihanteessa niin hassua on, että se on toki teoriassa mahdollinen, mutta realistisissa kuvitelmissa kukaan ei usko sellaista saavansa. Esim. ihannemaailmassa menestyn alallani paremmin kuin kukaan ja minusta tulee huippu rikas ja vaikutusvaltainen. Sitten vaikutusvallallani saan järjestettyä maailmaan täydellisen rauhan ja tasa-arvon.
Kyllähän tuokin on teoriassa mahdollista, mutta käytännössä äärettömän epätodennäköistä.
On se silti ihanne jota kohit voi pyrkiä niin että saavuttaa ainakin jotain elämässään. Samalla tavalla ihannekumppani on se jota etsii, vaikka realistisena ihmisenä tietää että joistain asioista pitää tietysti olla valmis joustamaan.
"eikä tässä ja nyt, meidän oikeassa maailmassamme ole mitään ihainnoitavaa?"
On toki. Kauneus on ihailtavaa. Älukkyys on ihailtavaa. Huumorintaju on ihailtavaa. On ihailtavaa kun mies ja nainen elää yhdessä elämänsä loppuun asti jne... Kun kokoaa kaikki ihailtavat asiat yhteen, niin siitä syntyy ihannekumppani.
Tosielämässä en odota löytäväni kumppania jossa täyttyisi kaikki ihailtavat asiat. Hyvä kumppani riittää. En tarvitse ihannetta, kun itsekään en ole sellainen.
En tiedä, jotain outoa tässä kysymyksessä mielestäni on. Kuka toivoo että kumppanissa olisi jotain vikaa? Jos tapaisit kumppanin josta et löytäisi mitään vikoja, niin jättäisitkö hänet sen vuoksi, koska sinun ihannekumppanillasi kuuluu on vikoja.
Se vasta oudolta kuulostaakin, että etukäteen miettisi että millaisia vikoja sillä ihannekumppanilla kuuluu olla. Itselläni on päässä kuva ihannekumppanista jossa ei ole vikoja ja aina kun tutustun uuteen hmiseen, niin olen valmis antamaan antaaksi niitä puutteita jotka erottavat hänet siitä ihanteesta. Jos niitä puutteita on kuitenkin liian paljon, niin sitten en halua olla hänen kanssaan.
Tulevassa kumppanissani tulee siis olemaan vikoja, mutta en ole etukäteen miettinyt tasan tarkkaan että millaisia vikoja. Olen siis joustava ja valmis hyväksymään ne viat joita hänessä on, kunhan niitä vikoja ei ole aivan liikaa ja kunhan ne viat eivät ole liian suuria, kuten että "tapoin edellisen poikaystäväni".
Sinun puheistasi saa sen kuvan että kun sinä tutustut uuteen ihmiseen niin sinulla on etukäteen mietittynä jo kaikki viatkin mitä sillä kumppanilla kuuluu olla. Eli et jousta missään asiassa ihannekumppanisi suhteen. Jos hänessä ei ole tasan tarkkaan niitä hyviä puolia ja niitä huonoja puolia mitä ihannekumppanillasi kuuluu olla, niin sitten et halua olla hänen kanssaan.
Mielestäni sinulla on paljon epärealistisemmat kuvitelmat tulevan kumppanisi suhteen kuin minulla, jos todella etsit ihmistä jossa on juuri tietyt viat ja tietyt hyvät puolet, etkä siis jousta missään asiassa. - sama op0o98765ter
jhbjgr kirjoitti:
"Mutta tuota en ymmärrä että ihanne olisi kaikintavoin täydellinen: pystytkö sinä vastaamaan siihen huutoon?"
En pysty, enkä odota että kukaan pystyisi.
"Ihanteeni ei itsellä ainakaan ole myös "mitä ei voi koskaan saavuttaa", mitä ihailemista siinä on? Kyllä minun ihannekumppanini olisi kumppani, jonka kanssa voi olla."
No siis sehän siinä ihanteessa niin hassua on, että se on toki teoriassa mahdollinen, mutta realistisissa kuvitelmissa kukaan ei usko sellaista saavansa. Esim. ihannemaailmassa menestyn alallani paremmin kuin kukaan ja minusta tulee huippu rikas ja vaikutusvaltainen. Sitten vaikutusvallallani saan järjestettyä maailmaan täydellisen rauhan ja tasa-arvon.
Kyllähän tuokin on teoriassa mahdollista, mutta käytännössä äärettömän epätodennäköistä.
On se silti ihanne jota kohit voi pyrkiä niin että saavuttaa ainakin jotain elämässään. Samalla tavalla ihannekumppani on se jota etsii, vaikka realistisena ihmisenä tietää että joistain asioista pitää tietysti olla valmis joustamaan.
"eikä tässä ja nyt, meidän oikeassa maailmassamme ole mitään ihainnoitavaa?"
On toki. Kauneus on ihailtavaa. Älukkyys on ihailtavaa. Huumorintaju on ihailtavaa. On ihailtavaa kun mies ja nainen elää yhdessä elämänsä loppuun asti jne... Kun kokoaa kaikki ihailtavat asiat yhteen, niin siitä syntyy ihannekumppani.
Tosielämässä en odota löytäväni kumppania jossa täyttyisi kaikki ihailtavat asiat. Hyvä kumppani riittää. En tarvitse ihannetta, kun itsekään en ole sellainen.
En tiedä, jotain outoa tässä kysymyksessä mielestäni on. Kuka toivoo että kumppanissa olisi jotain vikaa? Jos tapaisit kumppanin josta et löytäisi mitään vikoja, niin jättäisitkö hänet sen vuoksi, koska sinun ihannekumppanillasi kuuluu on vikoja.
Se vasta oudolta kuulostaakin, että etukäteen miettisi että millaisia vikoja sillä ihannekumppanilla kuuluu olla. Itselläni on päässä kuva ihannekumppanista jossa ei ole vikoja ja aina kun tutustun uuteen hmiseen, niin olen valmis antamaan antaaksi niitä puutteita jotka erottavat hänet siitä ihanteesta. Jos niitä puutteita on kuitenkin liian paljon, niin sitten en halua olla hänen kanssaan.
Tulevassa kumppanissani tulee siis olemaan vikoja, mutta en ole etukäteen miettinyt tasan tarkkaan että millaisia vikoja. Olen siis joustava ja valmis hyväksymään ne viat joita hänessä on, kunhan niitä vikoja ei ole aivan liikaa ja kunhan ne viat eivät ole liian suuria, kuten että "tapoin edellisen poikaystäväni".
Sinun puheistasi saa sen kuvan että kun sinä tutustut uuteen ihmiseen niin sinulla on etukäteen mietittynä jo kaikki viatkin mitä sillä kumppanilla kuuluu olla. Eli et jousta missään asiassa ihannekumppanisi suhteen. Jos hänessä ei ole tasan tarkkaan niitä hyviä puolia ja niitä huonoja puolia mitä ihannekumppanillasi kuuluu olla, niin sitten et halua olla hänen kanssaan.
Mielestäni sinulla on paljon epärealistisemmat kuvitelmat tulevan kumppanisi suhteen kuin minulla, jos todella etsit ihmistä jossa on juuri tietyt viat ja tietyt hyvät puolet, etkä siis jousta missään asiassa.Kuka toivoo että kumpanissa olisi jotain vikaa?!
Ööö, ei vaan että mitä voit hyväksyä hänestä.
Sait väärän kuvan. Kysyin, mitä ihmiset ovat valmiita hyväksymään, kun kuitenkin kaikki on vaan ihmisiä, ihan vastineena vaan täatä ihannelistasta mitä usein tehdään.
En jaksa alkaa tuon takia edes kommentoimaan enempää, koska nään jo mille tasolle tätä alat vetämään, kiitos kommenteistasi ja ajatuksistasi. Mukavaa jatkoa! - jhbjgr
sama op0o98765ter kirjoitti:
Kuka toivoo että kumpanissa olisi jotain vikaa?!
Ööö, ei vaan että mitä voit hyväksyä hänestä.
Sait väärän kuvan. Kysyin, mitä ihmiset ovat valmiita hyväksymään, kun kuitenkin kaikki on vaan ihmisiä, ihan vastineena vaan täatä ihannelistasta mitä usein tehdään.
En jaksa alkaa tuon takia edes kommentoimaan enempää, koska nään jo mille tasolle tätä alat vetämään, kiitos kommenteistasi ja ajatuksistasi. Mukavaa jatkoa!Ok, eli se miten alunperin ymmärsin kysymyksen oli lähempänä sitä mitä oikeasti tarkoitiitkin. Eli mitä vikoja olet valmis hyväksymään kumppanissasi. Se ihannekumppani sana vain hämäsi.
Ihannekumppanissa ei ole vikoja, mutta harva ihminen hakee juuri sitä ihannetta vaan on valmis joustamaan ja on siis valmis hyväksymään myös inhimillisiä vikoja kumppanissa.
Mukavaa jatkoa sinulle myös!
- Ikisinkku M
"Joten mitkä ovat sellaisia huonoja puolia, mitä aivan hyvin voit antaa kumppanissasi olla ketä etsit?"
Ei voi tietää ennenkuin sen etsimänsä tapaa ja ihastuu täpöllä ja kun kerran ihastuu niin eiköhän ne kaikki hänen piirteensä ole sellaisia joiden kanssa pärjää.- ihmistä etsimässä
Tää on nyt tarkennusta vähän kaikille mutta tulee nyt sulle vastaukseksi tähän kohtaan.
Ei, moni jää sinkuksi koska etsii vain sitä ihannetta. Ja toisaalta, kun he löytää haavekuvansa, he eivät millään suostu uskomaan että se sama ihminen on painajainen. Eli ei, vaikka miten täysillä ihastuisi niin kaikki piirteet eivät ole sellaisia joiden kanssa edes kannattaa pärjätä.
Toisaalta, olen miettinyt tätä asiaa niinkin, että on paljon ihmisiä jotka kertoo "Mä niin tykkään siitä ihmisestä, se ois niin täydellinen, mutta..." Tulee se mutta. Mutta ei tää nyt toimi. Mutta ei se nyt ookaan. Mutta ei suhteeseen. Mutta ei.
Toisaalta, monet sitten tosiaan jää suhteeseen, kun se oli niin unelma ja se on... vaikkei se suhde ole. Eli on olemassa asioita mitä me etsimme ja mitä me emme, ja kun meitä neuvotaan löytämään meille se oikea, meitä pyydetään määrittelemään naisten lehdistä hihhulijulkaisuihin "määrittele mitä tahdot, millainen unelmiesi kumppani on..." ja kaikki tekee hirmulistat kaikesta hyvästä, mitä sen ihmisen pitääkään pitää sisällään.
Mutta.
Taas se mutta.
Nyt etsitään sitä muttaa.
- näistä en tingi
Miehellä ei saa olla hirvittävästi liikaa painoa (näkee varpaansa). Täytyy tietää mitä elämästään haluaa eikä vain vasta etsiä itseään. Eli hyväksyn muut piirteet miehessä kunhan on tasapainoinen,avoin ja itsensä tunteva.
- vitun läski äijä
Mitähän tuo hirvittävästi sitten tarkoittaa? Minä olen 172 / 68 ja pieni kumpuni estää näkemästä varpaat. 62-kiloisena se ei ollut tiellä.
- lottamari<3
Ihanne mies on söpöllä tavalla ujohko, mutta silti rohkea. Hän tietää mitä tahtoo, eikä kaikessa jahkaile ja ole epävarma. Hymyilee paljon, lanttu leikkaa ja on hyvä huumorintaju, joka ei ole mautonta alapää shittiä. Osaa keskustella muustakin kuin urheilusta ja työstään, kosketuksessa on miehekäs, eikä lääppivä ote.
- mies32
Oliko tuo miehekäs ote se huono puoli?
- oletko itse
tuota kaikkea, miten on toiminut... :)
- Ikisinkku M
Olen noita kaikkia mutta tuo "tietää mitä tahtoo" tuntuu olevan enemmänkin turn off jos se ei ole yhteneväinen naisen tahtomisten kanssa :D
- ihmistä etsimässä
Ok, tapaat miehen joka on söpöllä tavalla ujohko, ujoudestaan huolimatta rohkea, ja itsevarma ja määrätietoinen. Hän on hymyilevä, fiksu, huumorintajuinen ja keskustelee kaikesta, on miehekäs ja koskee sinua oikein. Hän vaikuttaa täydelliseltä.
No, entäs jos hän on sairaanloisen mustasukkainen, mutta vaan kännissä? Jos hän on huono pesemään hampaitaan? Entäs jos hänellä on hiv? Jos hän on todella läheisissä väleissä äitinsä kanssa... joka ei siedä sinua. Jos hänellä on rikollinen tausta. Hän ei välitä karvoituksestaan tai käy kampaajalla, hänellä on toinen jalka proteesi, hän on ammatissa mitä et siedä... Hänellä on liikaa entisiä tyttöystäviä, - tai ei ollenkaan ja ikää jo 30 vee!
Tai mitä nyt vaan, isoa tai pientä.
Ok, tuo on helppo, ihannemies on sinulle selkeä asia, siis ne asiat mitä haluat, mutta etsitkö vaan sitä täydellistä ilman inhimillisiä heikkouksia vai osaatko sanoa yhtä selkeästi, mitkä asiat ainakin olisi jees, kun hän kuitenkin on vaan ihminen. Jos tuo etsimäsi mies olisi kaikkea tuota... Ja vähän extraa. Jollainlaillahan ne ajatukset siitä "vitsi mä olen kohdannut niin ihanan miehen/naisen" muuttuukin, ettei se nyt ollutkaan...
Mutta jos se mies tosiaan olisi kaikkea tuota mitä pyydät, mitä sen pitäisi olla ettei tuokaan riittäisi vai riittäisikö se aina?
- 1-0-2
Vaikka mitä puolia. Mutta niin paljon hänestä tykkään, että vaikka hän ulkonäöltään alkaisi näyttää miltä, en miettisi edellä kuvaamiasi.
Jos hän itsekkyyttään, itsekeskeisyyttään, liiallista kokeilunhaluaan tai muuta sellaista... pettäisi, kokeilisi, haavoittaisi tahallaan minua, se olisi eri asia. Silloin pohtisin valintojani vielä kerran. Ihannekumppanini:
-On seksuaalisesti yhtä kokematon kuin minä (=neitsyt)
-Savuton
-Juo vain vähän/harvoin
-Tatuoimaton
-On saanut kunnollisen kasvatuksen eikä omaa muita alaluokan käytöstapoja
Kaikista muista voin joustaa, mutta en ensimmäisestä kohdasta. Mieluummin elän ja kuolen poikuus tallella ja pää pystyssä, kuin itsekunnioitustaan varjeleva samurai konsanaan. Esimerkiksi viimeisin tyttöystäväni tupakoi ja oli viinaanmenevä nuoresta iästään huolimatta, mutta en saarnannut siitä hänelle koska hän oli joka tapauksessa neitsyt. Ainakin kertoi olevansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859