Palstalla on ollut viime aikoina paljon puhetta kumppanien keskenäisestä kunnioituksesta, mutta kuinkas on kumppanin tukemisen laita. Missä tilanteessa olet ollut eniten tuen tarpeessa ja vastaavasti minkälaisissa tilanteissa olet valmis seisomaan kumppanisi rinnalla? Muistatko jotain tilannetta erityisesti...
Puolison tukeminen
2
758
Vastaukset
- tuki
on ollut erittäin tärkeää viimeisen neljän vuoden aikana. Minulle sattui 8.2000 työtapaturma, jossa selästä murtui yksi nikama, sen jälkeen elämä on ollut yhtä helvettiä särkyjen ja toisinaan pettävän jalan takia.
Onnekseni Rakas vaimoni on ollut jatkuvasti rinnallani tukemassa minua, ei välttämättä sitä sanoen, mutta kuitenkin kestänyt kaikki kiukunpuuskat?
Itse taas olin vaimoni tukena silloin, kun Hän odotti lastamme ja sai pillereiden takia veritulpan toiseen jalkaan.
Hän joutui makamaan sairaalassa 3.5 kk:tta ennen synnytystä, koska pelkona oli mahdollisesti molempien kuolema.
Tämä 3.5 kk:tta on tähän mennessä ollut elämeni pahinta aikaa, vaikka tälläkin hetkellä minulla on mahtavat selkäsäryt ja ne ei tule todennäköisesti koskaan loppumaan - Sune
Musta tukemistaidot ovat osa rakastamista ja kunnoitusta, ihan niin kuin kaikki välittämiseen liittyvä.
Toista voi tukea joka päivä vähän asiassa kuin asiassa, niin järjen kuin tunteenkin taolla. Elämä tapahtuu arjessa, joten rakkautta ja välittämistä ja siis myös tukemista on se, että elää jokaisen hetken valppaana, sillä monesti jo pelkkä läsnäolokin riittää tueksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954