Keskustelimme aviomieheni kanssa tänään siitä, mikä on suhde. Hänen mielestään esim. puhelintekstailu/soittelu ja tapailu vieraan naisen kanssa ei ole suhde. Suhde ei ole myöskään maksullisissa naisissa käyminen ja eikä ilmeisesti nyt viimeisin pettäminenkään, jossa puhelinkeskusteluista alkanut sutina päättyi seksin yrittämiseen. Täytyy myöntää oma järkytys...Mielestäni yhteydenpito vieraan naisen kanssa aviovaimon siitä tietämättä täyttää aina suhteen kriteerit. Olen ihan "pihalla" tuon miehen ajatusmaailman kanssa. Nyt tietenkin mietin myös sitä, kuinka monta suhdetta hänellä mahdollisesti on 30 vuotta kestäneen avioliittomme aikana ollut?? Itse kokisin syyllisyyttä touhuilusta puolison selän takana. Kaikki eivät ilmeisesti niin tee...
Mikä on suhde??
7
314
Vastaukset
- mies sekaisin?
Oikeastaan on turha lähteä kinaamaan miehen kanssa siitä mikä on suhde ja mikä ei. Jos on seksuaalista, eroottista tai romanttista viritelmää ilmassa, eikä platoninen ystävyys, niin se on hämärähommia. Joka ei kuulu parisuhteeseen. Ellei teillä ole avoin suhde, josta ei ole tehty sopimusta, eikä kannata.
Seksin "yrittäminen"? Kai se aktiin asti meni, olisko tuo vaan selitystä... Mä kuule luulen että miehellä on ollut 30 vuoden aikana monta pettämistä?? Melkoisia selityksiä hänellä. Maksullisissakin siis. Oletko käynyt sukupuolitautitesteissä? Papakoe myös säännöllisesti. Kannattaisi mennä. Miten vasta nyt huomattu, miten mies on peitellyt. Jos mies ei tunnista että maksullisissa käyminen on pettämistä, on pahasti hakoteillä.... kannattaisiko erota sitten. Tai muut pelit...
Hän siis ehkä puuhailee selkäsi takana, onko toinen nainen ja muitakin? Hän jatkaa peliään? Onko aika asua erillään? Ei hän kunnioita naisia jos nylkkii milloin missäkin? Mies piinapenkkiin. Ei sun tehtävä ole ymmärtää loputtomiin ja mies luottaa että annat anteeksi. "Ystäviä" niin varmaan juu, tuskin on esitellyt "platonisia" ystäviään. Mies käyttää kiltteyttäsi ja positiivisuuttasi hyväksi?? Ehkä löydät parempaa muualta? - Ehkä näin
Jos toinen osapuoli on tavattu selkäsi takana, se on suhde. Jos tapailee muita naisia selkäsi takana, se on suuri loukkaus sinua kohtaan. Luulen, että miehesi on pettänyt sinuam kauan, sillä pitkäaikaisten pettäjien oikeudentaju on täysin hakoteillä, heillä on ihan oma todellisuus ja omat, monen vuoden aikana omassa päässään luomat kierot säännöt, joilla ovat oikeuttaneet valheensa ja tekonsa itse itselleen. Kun käry käy,juuri tuollaisia vastauksia saa, sillä miehen päässä on lujasti se oma todellisuus. Miehellä voi mennä kuukausiakin ennen kuin herää todellisuuteen. Ulkoruokintaan vaan miettimään, mikä on oikein mikä väärin.
- ehkä on ehkä ei
Komppaan nimimerkkiä Ehkä näin. Oma miheni jäi kiinni kuukausien viestittelystä ja soittelusta. Minä en tuota naista tunne - kuuluu mieheni vanhaan kaveripiiriin nuoruusvuosilta. Eniten loukkasi valehtelu. Kuinka kenellekään voi olla niin paljon asiaa, että soitellaan monta kertaa päivässä...Emme ole vieläkään päässeet yli tästä vaikka asiasta on kulunut jo pari vuotta. Mitäänhän ei kuulema ollut kun se akka on niin rumakin. Aika vaikeaa uskoa mitään kun alunperin valehdellaan. Tästä toisesta naisesta sen verran ettei taida olla hänelläkään kaikki ihan ok?? MIten joku jaksaisi kuunnella vaan kaveriaan aamusta iltaan tyyliin ilmoitan tekstarilla kun soitan - että ihan odotellaan soittoa.
- totuuden myötä
Luulen tosiaan itsekkin, että näitä viritelmiä on ollut koko aviolittomme ajan. Nyt yrittää pestä kilpeään, jotta eroa ei tulisi. Viimeisimmästä jäi kiinni, kun sattui ihan lähitieenoolla. Aiemmat on voinut peitellä reissuhommissa. Mitään ei taatusti tunnusta. Noilla suhteilla selittyy outo käytös minua kohtaan; väkivaltaisuus, syyttely, arvostelu. Nalkuttaa, kuin akat...pahimmat sellaiset nimittäin.
Olen käynyt testeissä: hiv mukaanlukien. Kondylooma tul vuosia sitten. Silloin oli vielä lääketieteessäkin epäselvää, mitä kautta tarttuu, joten en voinut syyttää. Nyt tiedän, että tuli yhdynnästä, varmasti.
Petturi hän on ja kuusi lasta meillä on tässä liitossa. Minä olen hoitanut kodin, käynyt töissä ja kasvattanut lapset. Nyt taitaa olla aika sanoa hyvästit tälle suhteelle. Ihan vain itsekunnioituksen vuoksi.- saat jättää
Herttinen. Jos tyyppi on väkivaltainen ja pettäjä, oman turvallisuutesi vuoksi jätä hänet ajoissa! Juokse pakoon kun voit. Homma voi karata häneltä käsistä joku kerta.
Nallkutus voi tappaa ihmisen oli yhdessä uutisessa ja syyttely, arvostelu. Henkistä väkivaltaa sekin. Ehdottomasti kannattaa lopettaa suhde lähtemällä hiljaa takavasemmalle, koska miehellä ei ole nyt kaikki ok vaan hänellä on ongelmia. Niitä ei saa muutettua ikävä kyllä. Hän vahingoittaa sinua ja mikä esimerkki hän on ollut poikalapsille? Ymmärtävätkö he ettei isä ole oikea esimerkki parisuhteeseen.
Sun ei tarvitse keskustella väkivaltaisen kanssa erosta, voit lähetä lasten kanssa salaakin... Pyydä sukusi sinne hakemaan teidät pian, niin mies ei pääse kostamaan tai mitään muuta. Tai jos mies itse lähtee.
- Vaikea kysymys
Oikea neuvo, ero ja heti. Mielenkiintoinen kysymys on silti, ihan yleisesti on se, miksi pettäjämiehet haluavat kaikin tavoin salata uskottomuuttaan, jopa väkivallan (henkisen, fyysinen) avulla suojellen sitä. Miksi sallivat itselleen jopa näin kovat otteet, vain että omat pettämiset ei paljastu, että vaimo ei enää uskalla kysyä ja vaatia vastauksia?
- nainen.
Jotkut pelimiehet kovistelevat kakkosta, jottei tämä uskalla kysyä muista naisista mitään. Vaimon olemassaolo ei näin tule tietoon kakkoselle tai muut miehen seksijutut. Herätkää naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832092Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4021916Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101370Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751337- 671273
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071005Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266957Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun81952Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut254948- 131868