Pari "metallimiestä",alle kaksikymppisiä,oli meillä iltaa istumassa ja huomasivat hyllyssä Hanoi Rocksin "Live At The Marquee" -videon ja halusivat välttämättä nähdä "neiti-Mikeä ja Hulkon Anttia tositoimissa tyyliin "katotaan nyt mitä paskaa se oli". Enpä ole ennen nähnyt kenenkään muuttavan käsitystään jostain niin totaalisesti kuin nyt kävi.Jätkät innostu kuin viisivuotiaat Teletapeista.
Hanoi Rocks live
7
617
Vastaukset
- Vihaan...
jotkut ovat joissain asioissa
pikkaisen naiiveja vaikkei edes tiedä jutusta mitään - TiiviTaavi
...tämä pitää nyt oikein ymmärtää koska 5-vuotiaat eivät kyllä enää paljoa teletapeista perusta. Ennemminkin 1-3 vuotiaat!
- Nasse
Heikkoa on ollut musiikki tietämys sälleillä. Kyllä tän kesän Hanoi keikat todisti että bändi on vitun kova live poppoo. Vertaisverkoissa on noita 80-luvun live juttuja tarjolla, ei ole ikä hidastanut Hanoi ukkojen tahtia.
- mist
oon täs kaverin kans ettiny et mist löytäis hanoi rocksin musa videoi mutta mistää ei oo löytyny..?
- Nasse
mist kirjoitti:
oon täs kaverin kans ettiny et mist löytäis hanoi rocksin musa videoi mutta mistää ei oo löytyny..?
WinMX, sillä löytyy Hanoin videoita sekä kaikkea muuta mukavaa...tv esiintymisiä joita joku on ottanut videolle ja sitten laittanut nettiin jne... Tietty toi matsku on hiukan harvinaisempaa....viikonloppusin löytyy parhaiten kun on enempi koneita verkossa mukana.
http://www.winmx.com/
WinMX Suomeksi ohje. Suomenkielinen kielitiodosto löytyy myös verkosta WinMX:llä.
http://80.223.112.206/WinMX/
- AMC
neiti Mike ja homo Hulkkonen.
- hhh
jpe jpe...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412