Mitä kynsistudioita voit suositella alueelta Kallio-Vallila-Sörnainen-Pasila, ei tietty haittaisi vaikka olisi myös edullinen :)
Hyvä kynsistudio Kallio-Vallila-Sörnainen-Pasila akselilla?
2
979
Vastaukset
- MirkaE
www.lovelynails.fi
Tosi hyvä jälkeä...- Harmitteleva
Jälki hyvää, mutta kynnet ei kestä mulla. Halkeilee ja katkeaa. Kävin useamman kerran ja aina sama juttu. Ilmeisesti hänen käyttämä geeli ei vain toimi mulla. Ikävä kyllä.
Kokeilin myös Hämeentiellä olevaa Nail Carea. Tekee vain akryylillä ja kuviointijälki oli karmea. Kuvio epäselvä ja suttuinen. Ilmeisesti siksi kun oli perjantai-ilta ja puhelin soi. Kaverit kuulemma pyytelivät iltarientoihin. Pojalle taisi tulla kiire...
California Nailsiä Hakaniemessä kans kokeilin. Siellä kynsien tekijä vaihtui 3 kertaa huollon aikana ja tekivät vain jauholla, vaika väittivät puhelimessa tekevänsä geelillä.
Alppilassa olevaa Susannaakin kokeilin, mutta sielläkin tehtiin vain jauheella.
Mulla kun ei nenä kestä sitä hajua :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402944- 1091582
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721556Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831400- 1161307
- 1381276
- 1051147
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949