Kaveri vastakkaisesta sukupuolesta

kaveri

Millainen ihminen sopii sinulle kaveriksi vastakkaisesta sukupuolesta? Minkä luonteinen? Varattu vai vapaa? Minkä ikäinen? Hetero, bi vai homo?

17

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

samanhenkinen ja kai sitä pitäisi olla miltei saman ikäinenkin, että löytyisi yhteinen sävel

• kans

Kärsällinen ja semmonen joka kärsää käyttää!

• Pisimpään kestäneet kaverisuhteet on ollut (hetero)miehen kanssa, joka on ollut varattu, kun ollaan ystävystytty. Siis varattu mies on yleensä sopivin, ei liikaa jännitteitä, oli sitten itse varattu tai ei. Ainakin pitäisi olla jotain ns. "säätöjä" johonkin suuntaan, jos ei täysin varattu ole. Varattu ei myöskään ala kaverina "omistaa" liikaa, ja osaa pitää välillä välimatkaa, ei ota nokkiinsa jos ei puoleen vuoteen vaikka tule käytyä yhdessä tai samalla porukalla kaljalla. Kunhan varatun kumppanin mielestä kaveruus on ok ja mieluiten tietysti hänkin mun kaveri.

• zisel

Mulla on itsetunto kohdillaan joten mieluummin olen kaveri naisten kanssa :) Naisten kanssa on samoja juttuja eikä niitä miesten formula/ralli- juttuja jaksa hullukaan kuunnella.

• niin?

Etkö ole ollut esim. Monten kaveri?

• zisel
        niin? kirjoitti:

Etkö ole ollut esim. Monten kaveri?

Ja edelleen ollaan kavereita :) On mulla mieskavereita muttei ne koskaan mitään hengenheimolaisia ole kuten naiset. Esim. monten kanssa meillä on sellasia asioita joita ei voi ottaa puheeksi tai me tapetaan toisemme, joten me ei niistä puhuta vaan kaikesta muusta.

• iiiiiis

Miehet on kollektiivi, ei ole vain yhtä miestä jonka kaveri olisin. Niitä tulee kerralla enempi.

• Kuka tahansa on ok, joka ei sotke kaveruuteen mitään muuta kuin kaveruutta.

• Muita vaatimuksia kaveruuteen ei ole kuin että selän takana ei puhuta paskaa. Parhaat ystävät 3 kpl on kaikki tyyppeinä erilaisia, mutta keksinäisissä väleissä aina rehellisiä vaikka sanomistakin välillä tulee.

• Oasis

Ei sillä niin väliä onko varattu vai vapaa, hetero vai homo jos vain muuten ollaan samalla aaltopituudella.

Lähimmät ystäväni kuitenkin ovat naisia, muutama läheinen miespuolinen ystävä löytyy. Yksi läheisimmistä miehistä, (läheisin siinä mielessä, että hänelle voin kertoa kaiken) asuu kuitenkin Yhdysvalloissa, joten yhteydenpitoa on valitettavan harvakseltaan. Hän on kuin se puuttuva isoveli :)

• se on ihan sama niin kauan kunhan on luotettava ja samalla aaltopituudella. varattujen kans on aina tosin se juttu että niitten akat käy ennen pitkää omistushaluisiksi ja/tai mustasukkaisiksi, harmi että miestä siten viedään ku pässiä narussa.

• zisel

Etkö sä nyt vieläkään ole oppinut että varatuista pitää pysyä kaukana? :D Jos se mies osottaa helliä tunteita sua kohtaan ja sä ohitat ne ja teet kaikkes ettet vaan yritä mitään niin kun vaimolle tulee tilinteon hetki niin se syyllinen olet aina SINÄ. Aina. Vaikka sille muijalle näyttäis nettikeskustelut joissa näkyy että sä et ole kannustanut mihinkään etkä ole lähtenyt mukaan niin silti se vika on sussa. Eläköön naisten solidaarisuus jota miehet osaa käyttää hyväkseen!

• zisel kirjoitti:

Etkö sä nyt vieläkään ole oppinut että varatuista pitää pysyä kaukana? :D Jos se mies osottaa helliä tunteita sua kohtaan ja sä ohitat ne ja teet kaikkes ettet vaan yritä mitään niin kun vaimolle tulee tilinteon hetki niin se syyllinen olet aina SINÄ. Aina. Vaikka sille muijalle näyttäis nettikeskustelut joissa näkyy että sä et ole kannustanut mihinkään etkä ole lähtenyt mukaan niin silti se vika on sussa. Eläköön naisten solidaarisuus jota miehet osaa käyttää hyväkseen!

ai pitäis jostain tyypistä luopua heti jos alkaa seurusteleen? hah! eikä tässä sitäpaitsi oo nyt puhuttu mistään hellistä tunteista tai muutakaan liibalaabaa vaan pelkästään siitä että hyvät välit keskenään ja mukavaa on. se on sen eukon pääsä vika jos siitä hermostuu.

• //Mies//

Nainen johon en tunne fyysistä vetovoimaa.
      Nainen joka on ainakin 10 vuotta minua vanhempi.
      Työpaikalta nainen joka on tosi osaava, reipas, ystävällinen tai avulias.
      Nainen jonka tunnen entuudestaan hyvin pitkältä ajalta.
      Nainen joka jollain lailla ilmaisee että viihtyy aidosti (!) seurassani, kyselee kuulumisia jne..
      Jos meillä onkin samanlainen huumori ja/taikka arvomaailma, harrastus, muu kiinnostuksen kohde

• kuka lie

Moi!

• kuka lie

Sellainen, joka jaksaa kuunnella öisin vinkuvaa hengitystäni.

• Che tienes amigas

On työkaveri/alaisiani tullut oikein hyviksi ystäviksi -rouvaihmisiäkin kutsunut
      kahville ja halunnut esitellä aviomiehensäkin
      Ravintoalalla on paljon lesboja ja bi-äämiä--osa lesboista haluaakin harastella samoja asioita, kuin miehetkin...........toiset lesbot taas seukkaa ja ovat pirun mustiksia--kun menee uudessa työpaikassa jutskaamaan lesbon kanssa
      huomaa heti sen partnerin näyttämässä hampaita, kuin vihainen koira

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      15
      3775
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1444
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      300
      1214
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      60
      1165
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1110
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      1065
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      951
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      875
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      828
    Aihe