Heips!
Kyselisin teidän kokemuksia Jutta-dieetistä? Apua, neuvoa, ym..?
Tässä vielä ohjeet, jotka jutan sivuilta löytyy, mikäli joku on välttynyt kuulemasta niitä (vaikka niitä täällä useaan otteeseen on jo kerrattu)
Aamiainen
45g kaurahiutale
100g raejuusto, rasvaton
150g mehukeitto, sokeroimaton / 100g pakastemarjoja
Fast Omega3 2kpl
Lounas
100g kana / 100g naudanliha max 10% / 100g kala
50g kananmunanvalkuainen / 25g raejuusto, rasvaton
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti
10g oliiviöljy
Välipala
1kpl Pro-Fx lo-carp bar / 40g Fast Dietmix / 250g maitorahka 100g pakastemarjoja
Päivällinen
100g kana / 100g naudanliha max 10% / 100g kala
40g riisi / 40g pasta / 170g peruna / Real-täysjyväleipä 2 viipaletta
200g vihanneksia vapaavalinnaisesti
Iltapala
250g maitorahka / 150g raejuusto, rasvaton
150g mehukeitto, sokeroimaton / 100g pakastemarjoja
10g vehnälese
Fast Omega3 2kpl
ELI KYSYMYKSENI KUULUU
millä kasvissyöjä voi korvata lihan/kalan? Soijassa on niin paljon enemmän hiilareita, kuin lihassa... voikohan tilalle laittaa raejuustoa, tmv..? toisaalta voi olla, että raejuustoa tulee henkinen yliannostus, jos sitä vielä pääruokiin lisää:D mutta siis tiedättekö, onko soija ihan ok, vai millä minun kannattaisi liha korvata? Palajuustossa (oli se sitten vaikka ihan 5%) on kuitenkin kaloreita about 180.. eli enemmän kuin lihassa. Poikkeuksena tietysti feta, jossa sitä on n. 100 kcal. Olisikohan fetajuusto ok? Mitä mieltä?
Ja toinen kysymys! Olen hyvin pienikokoinen, pituutta 150cm ja normaalipainoinen olen, niin mietityttää tuo "Real-täysjyväleipä 2 viipaletta"... mitenhän, pitääkö mun silti syödä 2, vaikka olen näin pieni? Peruskulutuksenikin on näin ollen pienempää, kuin esim. 170cm ylipainoisella ihmisellä. Riittääköhän 1 leipäviipale, vai miksi 2kpl? Pelkään, että saan "turhia" hiilarikaloreita:D ja lisäksi vielä viimeisenä, MIKSI juuri Real täysjyväleipä? Eikö esim. karppaajaleipä ole ok, jossa on siis vähemmän hiilareita.
Jos joku jotenkin osaa auttaa ja vastata, niin olisin superkiitollinen!
jutta-dieetti-kokemuksia, ym.? Help!:/
iituliituneito
1
483
Vastaukset
- ????
Miksi haluat laihduttaa kun kerran olet muutenkin niin pieni? :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.565443- 914251
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722510Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701038Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3291018- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 25774
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769