Kysypäs naiselta onko hän mielestään hyvä seksissä? Usein on, vaikka kuitenkin hänen mielestä on miehen vika jos ei saa tyydytystä ja samoin on miehen vika jos mies ei kiihotu tarpeeksi naisesta ja laukea. Itse olen huomannut että naiset luulevat osaavansa tehdä suuseksiä, vaikka tosiasia on että sehän jos mikä on yksilöllistä ja jokainen mies pitää siitä hieman eri lailla. Muutenkin jos ollaan perinteisellä lähetyssaarnaajalinjalla niin naisen osuus työnteon määrästä jää kyllä aika pieneksi miehen huhkimiseen verrattuna. Jotkut naiset luulevat että miehelle riittää että nainen vain on olemassa.
Miten sitten hyvän sänkykandidaatin erottaa? Hän on kiinnostunut aidosti seksistä ja vastapuolesta, osaa herkästi katsoa mikä tehoaa mieheen ja tuntuu hyvältä ja sen mukaan toimii, on sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa, on oma itsensä ja ei ota seksiä liian vakavasti. Miehenä sanoisin että prosentuaalisesti muutama kymmenestä naisesta on hyvä seksissä niistä jotka väittävät osaavansa hyvin hommat. Naisilla varmaankin tilanne on samanlainen, miehet kehuvat liikaa mitoillaan ja taidoillaan?
Naiset luulevat liikoja!
26
2305
Vastaukset
- Jorma
Olet suuri ajattelija ja empiirinen tutkija. Jatka samaa rataa...
- Muumimamma
Kun kysyt naiselta tai mieheltä, onko hän hyvä seksissä, hän vastaa että on. Mikä sitten on hyvän seksin määritelmä? Luulenpa, että hyvän seksin määritelmiä on yhtä paljon kuin on rakastelijoitakin! :-)
- Aleph
Hyvän seksin määritelmä? HALOO!
Hyvän seksin määritelmä on se, että tuntuu hyvältä. Ja todella hyvän seksin määritelmä on se, että tuntuu paremmalta kuin hyvä seksi. Ei tartte ruveta akateemiseksi joka asiassa. - Muumimamma
Aleph kirjoitti:
Hyvän seksin määritelmä? HALOO!
Hyvän seksin määritelmä on se, että tuntuu hyvältä. Ja todella hyvän seksin määritelmä on se, että tuntuu paremmalta kuin hyvä seksi. Ei tartte ruveta akateemiseksi joka asiassa.Mutta se mikä tuntuu sinusta hyvältä ei välttämättä tunnu toisesta yhtä hyvältä :-) Joku tykkää piiskaamisesta, toiselle lähetyssaarnaaja antaa kiksit :-) Seksi on niin moniulotteinen asia. Ja ehkä vähä leikkisästi akateeminenkin ;-)
- Aleph
Muumimamma kirjoitti:
Mutta se mikä tuntuu sinusta hyvältä ei välttämättä tunnu toisesta yhtä hyvältä :-) Joku tykkää piiskaamisesta, toiselle lähetyssaarnaaja antaa kiksit :-) Seksi on niin moniulotteinen asia. Ja ehkä vähä leikkisästi akateeminenkin ;-)
Luepa alempi viestini, provosoidut vielä lisää ;-)
Mutta olen silti sitä mieltä, että oikeasti saivartelet päivänselvää asiaa ;-) - Muumimamma
Aleph kirjoitti:
Luepa alempi viestini, provosoidut vielä lisää ;-)
Mutta olen silti sitä mieltä, että oikeasti saivartelet päivänselvää asiaa ;-)Jahas vai että provosoidun ;-)
Oletpas hassu pikkuinen :-)
Iso halaus täältä Muumimammalta ja mukavaa päivää :-) - Aleph
Muumimamma kirjoitti:
Jahas vai että provosoidun ;-)
Iso halaus täältä Muumimammalta ja mukavaa päivää :-)Tosiasiassa mua on vain alkanut ärsyttää noi sun ylitsevuotavan kivan harmittomat mammavastaukset joissa on aina hymiöitä joka rivin perässä. Miksi? Ne ovat niin turhanpäiväisiä minun tämän hetkiseen makuuni. Janoan asiaa, tietoa, kokemuksia enkä jonninjoutavaa jossittelua.
Älä silti lopeta. En kannata sensuuria.
Äläkä myöskään loukkaannu, koska se ei ole tarkoitukseni. - Kova-Jorma
Muumimamma kirjoitti:
Iso halaus täältä Muumimammalta ja mukavaa päivää :-)Agressiivisuttesi paistaa läpi. Provosoiduit kyllä : D mutta saat anteeksi sen.
Itse en voi ymmärtää naisten reaktioita sängyssä...tai keittiön pöydällä...
Kyllähän se on näin että joka kymmenes tai joka viides on itselleen ihanne partneri seksuaalisesti, mutta ikävä kyllä he eivät ole sitä parinmuodostamisen kannalta...kaikkea ei voi saada : )
Jotkut naiset (lähinnä 45-55 ) jotka ovat lähinnä äitini ikäisiä sopivat suoraan sanottuna syliini kuin hyvin istuva nahkahansikas käteeni. Heidän reaktionsa ja käyttäytymisensä on minulle kuitenkin aikaajoin mysteeristä. Eräs ihana nainen nauroi lauettuaan aivan hysteerisesti ja jatkoi rakastelua...hetken kävi mielessä että nauraako minulle, Kovalle Jormalle, kunnes selvisi asioiden oikea laatu...Toiselta ihanuudelta lähti taju kankaalle sekunniksi pariksi aina kliimaksin jälkeen...se oli pelottavaa varsinkin aluksi...luulin sydänkohtausta (ihan oikeasti...vaikka puhun paljon, puhun pelkkää asiaa)...
Toisenlaatuinen kokemus...eräs lukiolainen tytteli makasi lahnana ja lähinnä ärsyyntyi kun "rakastelin" häntä...oli kovin pettynyt "parhaaseen saavutukseeni" eli EI OLE MIEHEN VIKA JOS NAINEN EI NAUTI! Kaikki eivät vain sovi kaikille...varsinkin nuoret pimut ovat onnettomia itsensä tuntijoita...antaa heidän tulla 40 plussiksi niin löytävät naisen itsestään... - Jorma Vaan
Muumimamma kirjoitti:
Iso halaus täältä Muumimammalta ja mukavaa päivää :-)Agressiivisuttesi paistaa läpi. Provosoiduit kyllä : D mutta saat anteeksi sen.
Kyllähän se on näin että joka kymmenes tai joka viides sänkyyn eksynyt on itselleen ihanne partneri seksuaalisesti, mutta ikävä kyllä he eivät ole sitä parinmuodostamisen kannalta...kaikkea ei voi saada : )
Jotkut naiset (lähinnä 45-55 ) jotka ovat lähinnä äitini ikäisiä sopivat suoraan sanottuna syliini kuin hyvin istuva nahkahansikas käteeni. Heidän reaktionsa ja käyttäytymisensä on minulle kuitenkin aika ajoin mysteeristä. Eräs ihana kypsäikäinen nainen nauroi lauettuaan aivan hysteerisesti ja jatkoi rakastelua (ja nauramista) kauan...hetken kävi mielessä että nauraako minulle, Kovalle Jormalle, kunnes selvisi asioiden oikea laatu...Toiselta ihanuudelta lähti taju kankaalle sekunniksi pariksi aina kliimaksin jälkeen...se oli pelottavaa varsinkin aluksi...luulin sydänkohtausta (ihan oikeasti...vaikka puhun paljon, puhun pelkkää asiaa)...
Toisenlaatuinen kokemus...eräs lukiolainen tytteli makasi lahnana ja lähinnä ärsyyntyi kun "rakastelin" häntä...oli kovin pettynyt "parhaaseen saavutukseeni" eli EI OLE MIEHEN VIKA JOS NAINEN EI NAUTI! Kaikki eivät vain sovi kaikille...varsinkin nuoret pimut ovat onnettomia itsensä tuntijoita...antaa heidän tulla 40 plussiksi niin löytävät naisen itsestään... - Jorma Vaan
Muumimamma kirjoitti:
Kyllähän se on näin että joka kymmenes tai joka viides on itselleen ihanne partneri seksuaalisesti, mutta ikävä kyllä he eivät ole sitä parinmuodostamisen kannalta...kaikkea ei voi saada : )
Jotkut naiset (lähinnä 45-55 ) jotka ovat lähinnä äitini ikäisiä sopivat suoraan sanottuna syliini kuin hyvin istuva nahkahansikas käteeni. Heidän reaktionsa ja käyttäytymisensä on minulle kuitenkin aikaajoin mysteeristä. Eräs ihana nainen nauroi lauettuaan aivan hysteerisesti ja jatkoi rakastelua...hetken kävi mielessä että nauraako minulle, Kovalle Jormalle, kunnes selvisi asioiden oikea laatu...Toiselta ihanuudelta lähti taju kankaalle sekunniksi pariksi aina kliimaksin jälkeen...se oli pelottavaa varsinkin aluksi...luulin sydänkohtausta (ihan oikeasti...vaikka puhun paljon, puhun pelkkää asiaa)...
Toisenlaatuinen kokemus...eräs lukiolainen tytteli makasi lahnana ja lähinnä ärsyyntyi kun "rakastelin" häntä...oli kovin pettynyt "parhaaseen saavutukseeni" eli EI OLE MIEHEN VIKA JOS NAINEN EI NAUTI! Kaikki eivät vain sovi kaikille...varsinkin nuoret pimut ovat onnettomia itsensä tuntijoita...antaa heidän tulla 40 plussiksi niin löytävät naisen itsestään...
- tumpelo
...kun en pidä itseäni hyvänä seksissä?
- Aleph
Otetaanpa muutama esimerkki asennoista:
Pahimmillaan seksi naisen kanssa on sitä että se lahna makaa sängyssä selällään, ei tee elettäkään ja kuvittelee että seksi on sitä että mies työntelee häneen kunnes hänellä/miehellä tulee.
Entäs takaapäin (DOGGY STYLE!)?
Monet naiset ovat sitä mieltä että se on naista alistava asento. Ja sitten on niitä naisia jotka eivät muuten haluaisikaan (erään kommentit toisista naisista: "Eivät tiedä mitä menettävät!"). Toki tähän asentoon liitetään usein alistussävytteisiä mielikuvia, jotka mielestäni ovat kulttuurinluomia eivätkä todellisista syistä johtuvia koska lähetyssaarnaajahan on todellisuudessa paljon alistavampi asentona koska siitähän ei pääse karkuun jos mies niin haluaa. Lienee selvää miksi se on oikeasti suosituin asento. Luolamiehille on kai ollut helpointa ottaa luolaan raahaamansa nainen siinä asennossa. (Ja ei nyt fleimata tästä)
Entäs se suihinotto? Jos siis nainen ei pidä sitä taas kerran naista alistavana. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Miehenä tuntemukset ovat väliltä "älä vaan lopeta please loppeta älääälä kuitenkaan" ja "voi apua, please lopeta, loppuu loputkin himot"
Se asennoista, seksi on muutakin kuin asentoja!
Itse olen havainnut, että vaikka partnerin kanssa ei olisi käytössä mikään edellisistä, niin seksi voi silti olla erinomaista ja vaihtelevaa joka kerta. Pelkästään jo kroppien välinen jännite voi olla erilainen joka kerta. Rakastelu saman henkilön kanssa saattaa olla äärimmäisen kostean kiihkeä tai viileän esteettinen, kaunis kokemus. - *kaunis&ylpee*
olen siitä onnellisessa asemassa että mun muija on aivan VI**N hyvä lakanoitten välissä...:)
- Aleph
Niin entäs ne miehet?
Suurin osa todennäköisesti mielikuvituksettomia peruspanijoita. Esileikkiä ei, Työntö, työntö, työntö, orgasmi. Eikä naiselle jää mitään käteen, ilmankos naisilla halut laskee.
No mutta kuvitellaanpa että olisi olemassa mies joka haluaa tuottaa naiselleen suurta, hyvää nautintoa. Itse katson lukeutuvani tähän kastiin. Naiset ovat kiittäneet siitä että vien homman aina loppuun saakka. On kiitetty kielitaidoista, sormitaidoista, peitsen käsittelystä ja vaihtelevuudesta. Enkä minä ole ollut peräämässä kommentteja, ihan itse ovat sanoneet oma-aloitteisesti. Epäilen silti että olen vielä täysi amatööri. Pyrin oppimaan koko ajan lisää. Ehkä minulla on toivoa?
MUTTA ASIAAN!
Puhutaanpa miehen orgasmista. Orgasmihan vaihtelee eri naisten kanssa hyvinkin paljon ja vaatii totuttelua partnerin rytmiin jne. Usein mies kuitenkin saa 1. orgasmin ennen naista (väittäisin että tähän syynä on useimmiten riittämätön kosteus, ts. kitka) mutta olen havainnut että kestoa rakasteluun saa hakiessaan 2. orgasmia.
Mutta joka tapauksessa olen sitä mieltä, että tuo kahden orgasmin taktiikka on vähän huono, koska useimmat naiset luulevat että se on siinä kun mies saa vaikka miehellä vielä pelihaluja olisikin viedä homma loppuun tai mikä yleisempää mies jättää homman kesken 1. orgasminsa jälkeen.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että nainen harvoin ymmärtää miehen seksuaalisuutta. Ehkä useimmat miehet ymmärtävät vielä vähemmän omasta seksuaalisuudestaan. Miksi väitän näin? Siksi, että oikeasti ylimaallista orgasmia saa hakea.
Mitä tarkoitan ylimaallisella orgasmilla? Sitä että kaksi kroppaa käy yhteen, mitään järkeä ei ole, kropat ja pää on aivan tulessa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa eikä haluaisi sen ikinä loppuvan ja kun se tulee niin tuntee räjähtävänsä. Älkää syyttäkö roskakirjailusta, mutta noin se vain minusta on. Tuota lajia minä kaipaisin yhä enemmän, mutta harvoin siihen pääsee.- Täti
No johan oot asiaa oikein perusteellisesti pohtinut...mulle seksi on vain pieni osa elämää, eli se ei elä omaa elämäänsä, joskus hyvää, joskus parempaa ja joskus tosi huonoa.
- Aleph
Täti kirjoitti:
No johan oot asiaa oikein perusteellisesti pohtinut...mulle seksi on vain pieni osa elämää, eli se ei elä omaa elämäänsä, joskus hyvää, joskus parempaa ja joskus tosi huonoa.
annoin sen vaikutelman, että seksi nro 1 minun elämässäni, niin vaikutelmasi on väärä.
Kyllä elämääni paljon muutakin mahtuu :-)
Mutta olen vilpittömästi kiinnostunut aiheesta, koska haluan antaa (ja saada) hyvää seksiä. - Täti
Aleph kirjoitti:
annoin sen vaikutelman, että seksi nro 1 minun elämässäni, niin vaikutelmasi on väärä.
Kyllä elämääni paljon muutakin mahtuu :-)
Mutta olen vilpittömästi kiinnostunut aiheesta, koska haluan antaa (ja saada) hyvää seksiä.kysyn minkä ikänen olet? Vastaa rehellisesti.
- Aleph
Täti kirjoitti:
kysyn minkä ikänen olet? Vastaa rehellisesti.
jotain 31 ja 32 välillä.
Sikäli kun siitä jotain pystyt arvailemaan.
Itse arvioisin Tätien iäksi yleisesti ottaen jotain 50 - on se hyvä kun seksielämää löytyy vielä silloinkin :) - Täti
Aleph kirjoitti:
jotain 31 ja 32 välillä.
Sikäli kun siitä jotain pystyt arvailemaan.
Itse arvioisin Tätien iäksi yleisesti ottaen jotain 50 - on se hyvä kun seksielämää löytyy vielä silloinkin :)Tämän tädin ikä on 35, olen siis oikeasti täti.
Ja miksei yli 50 vuotiaana olisi seksiä??
Vaikutat kovin ikäistäsi nuoremmalta (lue lapsellisemmalta.) - Aleph
Täti kirjoitti:
Tämän tädin ikä on 35, olen siis oikeasti täti.
Ja miksei yli 50 vuotiaana olisi seksiä??
Vaikutat kovin ikäistäsi nuoremmalta (lue lapsellisemmalta.)ikuinen nuoruus ja ilkikurinen mieli. Onneksi tosikkoa minusta ei saa (luojan kiitos).
50 :n tarkoitin lähinnä piikiksi jos vaikka osuisi ;-)
- Nikke
Ei lisättävää.
- Nanna
Lähestyt asiaa (luin muutkin viestisi) teknisesti kuin insinööri.
Itseäni ei kiinnosta olenko hyvä vai huono, ja kenen mielestä. Aina on mies löytynyt, kun on tarvittu. Mitään luuloja taidoistani en ole elätellyt enkä asiaa edes näin hartaasti ajatellut.
Kaikki miehet joiden kanssa olen ollut, ovat näyttäneet nauttivan nimenomaan siitä, että minä nautin. Jos ei osaa kertoa mitä haluaa niin tyytyy sitten siihen mitä saa. Tai ei saa. - Maruaana
pitäisi varmaan hankkia enemmän rakastelukumppaneita että pystyisi edes jonkinlaista yleistystä heittämään. 7 miehen ja 3 naisen perusteella voin heittää (ikävä kyllä) saman toteamuksen. naisilla tuppaa olemaan taipumus liiotteluun ja näyttelemiseen. toivon että se menee ohi seurustelun syvetessä, minä en aloittanut sen suurempaa seurustelua kenenkään naisen kanssa.
monesti olen miettinyt miten nainen on hyvä sängyssä, pitääkö voihkia ja kiemurrella, olla jatkuvan kekseliäs kuten Britney Spiersin kumppani kehui ja mitä se kekseliäisyys on? ja jösses, nyt ne vielä kertoo että suihinottokin voi mennä mistiin.
mutta provoan takaisin, seitsemästä miehestä kaksi oli hyviä sängyssä, eli minä sain orgasmin. aika huono prosentti tai sitten minä vedän puoleeni surkimuksia.
nykyisen kumppanin eli puolisoni kanssa orgasmin saan ensin minä -suuseksillä, pettingillä tai lelulla-, sen jälkeen olen niin kuumankostea ja tiukka ettei meinaa mahtua. vielä ei ole tullut valituksia että järjestys olisi väärä, vaikka epäreilusti saan toisen, pienemmän orgasmin yhdynnässä.
naiset. lopettakaa näytteleminen. heti. jos ette näyttele niin unohtakaa tämä kommentti ja nostakaa itseänne hatusta. olette tehneet itsellenne ja naissukupuolelle palveluksen. - N41
Huono-hyvä -asetelma seksissä ? Surullista, että niinkin hienosta ja monivivahteikkaasta asiasta kuin seksistä kirjoitetaan tuolla akselilla. Kuka on hyvä, kuka on huono, mitä pitää tehdä, miten..Seksi on mielestäni kokonaisuus, joka huokuu sanattomalla tavalla ihmisestä ja toisilleen sopiva pari saa toisistaan esiin parhaiten sen puolen. Jo toisen katse voi hullaannuttaa..ja parhaiten se nousee esiin arjessa..on vain nähtävä vaivaa. Kaunis, siisti olemus, tuoksu..hoidettu kokonaisuus..kukin omalla tyylillään..Pelkät tekniikat eivät takaa onnistunutta lopputulosta ja ihminen ja varsinkin nainen vaatii laukeamiseen arvostuksen tunteen ja myös tunteen siitä että voi paljastaa itsensä ja itsestään häpeilemättä estotonta puoltaan, joka meissä on kaikissa sisäänrakennettu. Partnereiden lukumäärä ei osoita mitään ennemmin se kuinka pitkään suhteet ovat kestäneet siis onko mies antanut naiselle mahdollisuutta kokea jotain. Ja naisena, onko mitään niin hienoa kuin tuntea että mies nauttii minusta ja minun kanssa ja päinvastoin ja sen eteen teen mitä vain mutta ensisijassa itsestäni käsin. Miehet..antakaan naisten tuntea olevansa naisia..pehmeitä, herkkiä, haavoittuvia..niin saatte jotain mitä ette voi tänne kirjoittaa ja mille ei edes löydy sanoja.
- N44
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
- N39v.
"sen" koolla ei ole merkitystä, jos "sitä" osaa käyttää. Hyvällä seksikumppanilla tulee olla vähintään kohtalainen itsetuntemus, jonkin verran mielikuvitusta ja tosiaankin, ei pidä ottaa seksiä niin vakavasti niin hyvin menee, mutta menköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895