Hauskaa vappua kaikille!

Ei ole nyt niin väliä, että juhlitaanko vappua pakanallisena toukojuhlana, kristillisenä Valpurgin pyhimykseksi julistamisen päivänä vai työväen juhlana, mutta vietetäänhän kaikki hauskaa juhlaa, kukin omalla tyylillään.

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blindwatchmaker

      Hauskaa vappua!

    • totuus on tiedossa

      Hahaa solonilla ei oo kavavereita ku täällä toivottelee. Evokit on säälittäviä pellejä!!

      • blindwatchmaker

        Tässähän tuli jälleen esille kreationistien ja evojen ero. Solon1 toivotti ystävällisesti ja tasapuolisesti kaikille hauskaa vappua. Ensimmäinen kreationistikommetti oli pottuilua.

        No, kreationisteilla ja kiihkouskovaisilla onkin, kuten he itse mielellään mainostavat, absoluuttinen ja muita ylevämpi moraali ...


      • blindwatchmaker

        Taidat vain yksinäisyyttäsi projisoida ...


      • näin 0n taas
        blindwatchmaker kirjoitti:

        Tässähän tuli jälleen esille kreationistien ja evojen ero. Solon1 toivotti ystävällisesti ja tasapuolisesti kaikille hauskaa vappua. Ensimmäinen kreationistikommetti oli pottuilua.

        No, kreationisteilla ja kiihkouskovaisilla onkin, kuten he itse mielellään mainostavat, absoluuttinen ja muita ylevämpi moraali ...

        Hahaaa bwm ei ole kavererita.Tyhjät evokkomiti pääty rummuttaa toisia.


      • näin 0n taas kirjoitti:

        Hahaaa bwm ei ole kavererita.Tyhjät evokkomiti pääty rummuttaa toisia.

        Ei sinun olisi pakko projisoida omaa surkeaa elämääsi tälle palstalle. Minulla oli oikein hauskaa eilen ystävien seurassa ja tänään jatkuu vaan. Olen siten onnekas, että pystyn viettämään loppuviikon vapaata.


      • kyrliö parlio
        näin 0n taas kirjoitti:

        Hahaaa bwm ei ole kavererita.Tyhjät evokkomiti pääty rummuttaa toisia.

        mene vauveliin evokkomiti päädyistäsi puhumaan . tämä on kreationismipalsta


    • Kiitokset! Ja minun puolestani myös hauskaa Vappua myös sinulle kuin muillekin palstalaisille.


      • solon1 kirjoitti:

        Samoin! Ei ehkä liity palstan aiheeseen täysin, mutta oletkos nähnyt nämä pätkät?

        http://www.youtube.com/watch?v=_J4QPz52Sfo

        http://www.youtube.com/watch?v=40YIIaF1qiw

        Kaikilta löytyy huumoria, mutta itse tykkäsin erityisesti Neil deGrasse Tysonin osuudesta :)

        Pätkät tuli Dawkinsin sivuille muutama viikko sitten.

        Joo, olen itseasiassa nähnyt tuon, mutta ei tuo video haittaa yhtään palstallakaan. Tyson on suvereeni esiintyjä :-)


    • Epäjumalienkieltäjä

      Hauskaa Vappua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe