Lapseni on löytänyt naisen, jonka haluaa kihlata. Vakavissaan.
Nyt on menossa merkin eli sormuksen etsintä.
Keskustelimme aiheesta - sormukset kahdelle noin 500 erkkiä. Ei kiva alkutaipaleen rahoja hamuavalle.
Hänelle annoin tutkittavaksi ja valittavaksi "kerran käytetyn" platinasormusparin.
Annoin linkin Helsingin panttiin.
Kävisikö Sinulle kerran käytetty sormus?
Kihlasormuksen status
13
371
Vastaukset
Tykkäisin, tykkäisin kovasti.
Puolisoni nai minut äitini vihkisormuksilla - minun tahdostani. Se sormus on kauneimpia näkemiäni ja nyt sormessani.- 69 / 65
On aivan sama minkä rinkulan sormeensa työntää tuossa rituaalissa.
Yritin itse pitää aivan oikeaa sormusta mutta parin viikon jälkeen se on ollut, ensin hyllyssä, sittemmin tallelokerossa, katoamisen estämiseksi.
Vaimon sormeen ovat 60-luvun leveät sormukset liian tilaa vieviä.
Pitänee joskus yhtä, tai sitten ei.
Ainoa jatkuvasti sormessa oleva on lokeron aidon kivisormuksen näköinen halpa zirkonikivinen, renkaaltaan kapea. - lady2
Eli himo palkan kuittaaviin rinkuloihin on amerikanhuumaa?
Tykkään! - Kolmas kerta toden..
Toisille tuntuu olevan itse sormus tärkeämpi kuin se mitä kihlaus merkitsee. En tarkoittanut nyt tässä kirjoittaneita vain yleisesti ottaen. Menin itse naimisiin toisen kerran äidinäitini vanhalla kihlasormuksella. Varsinaista kihlasormusta meillä ei ollutkaan. Ensimmäisellä kerralla mies halusi ostaa kauniit sormukset, niin mikäs siinä. Jos vielä menen kihloihin (kertaalleen jo kysyttiin tässä suhteessa) niin sormus saa olla pantista tai muuten käytetty, mutta ei sentään edellisten parisuhteitten jäljiltä :)
- -----
Meillä maksoi kihlat 20€ kpl ja minun vihkisormus 89€ kyllähän tässä itsensä aika säästövaimoksi tuntee varsinkin kun tietää, että edellinen miehen kihlattu sai 200€ kihlasormuksen.
- 13+13
Väärä palsta. Kihlauskeskustelu löytyy Häät-otsikon alta.
Äidin ei kannattaisi puuttua aikuisen poikansa sormusvalintoihin, se ei lupaa hyvää tulevaisuuden kannalta. Kihlasormuksena käytetty sormus saattaa olla epäilyttävä. Voi olla että uusi nuorikko tuntee olevansa väheksytty saadessaan vain käytetyn sormuksen. Minulle ei kävisi käytetty kihlasormus, mutta lähes mikä tahansa muu perinnesormus tai rinkula kylläkin. Mitä sen on väliä, vaikka rengas olisi hopeaakin. Jonkun exän uudelleenkierrätetty tai mummovainaan sormus tuntuisi melko oudolta.
- lifemocker
mulle sormukset ei merkitse yhtään mitään
- blingbling 27v
No ei todellakaan.Kyllä itse pidän kihlautumista sekä naimisiin menoa niin ainut laatuisena tapauksena elämässä että siinä mitkään 500 erkkiä tai mattiakaan paina missään.
- Ring of fire
Yhteinen asuntolaina sitoo joka tasolla paljon enempi kuin muinaiset "omistus leimat". Rinkulat voi tempaista sekunissa nevadaan, mutta 200ke lainaa ei niin vaan heivatakkaan.
- -valkonoita
Kylla minulle olisi kaytetty sormuskin kelvannut. Jos kyseessa olisi esim. isovanhemman sormus yms. niin sillahan voi olla viela enemman tunnearvoa. Kuitenkin miettisin sita, etta mika sormus kenellekin tyyliltaan sopii.
Oma sormukseni oli uusi ja suoraan sanoen aivan liian kallis (mies taisi upottaa siihen kuukauden palkan). Aluksi minua hirvitti kantaa sita sormessa ja jatkuvasti panikoin, etta sen johonkin havittaisin. En juuri kayta koruja ollenkaan ja sormus on aika isokokoinen. Toissa tuotti hankaluuksia pitaa moista laboratoriohansikkaiden sisalla ja tyylikin minusta hieman liian huomiotaherattava. Mutta olen nyt aikaa myoten siihen tottunut ja se tosiaan symboloi minulle tata meidan liittoa ja en sita enaa mihinkaan toiseen vaihtaisi :) - En huolisi
käytettyä jostain ostettuna.
Perintösormuksen kelpuuttaisin kunnianosoituksena. - kamalaaaaa
kuka haluaa kahletta sormeensa.... ;D No ei nyt kai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822