Kävitkö Vappumarssilla huutamassa ?

VappuHuutajat

Täällä on helppo piilossa huudella! ; ) Jos et käynnyt Vappumarsilla huutelemassa niin tuu tänne huutamaan Vappu huutosi !

Mielummin isoilla kirjaimilla ja huuto merkillä !

Laulaakin saa pistä jokin sopiva YouTube musiikki video tähän ketjuun.

Hyvää , hauskaa ja iloista päivänjatkoa sinulle! : )

5

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työläisten juhla

      TYÖLÄISILLE TUNTUVA PALKANKOROTUS NIIN ETTÄ NÄPPIIN JÄÄ VEROJEN JÄLKEENKIN ENEMMÄN!!!
      EIKÄ SITTEN ULOSMITATA SITÄ HINNANKOROTUKSILLA!!!!

    • Nalle Walrus

      Nolottaa kovasti tunnustaa sekin, että olin visusti kotona kartanossani vain viiden
      palvelijan avulla syystä, että kärsin häpeää epämudostumastani:(

      Sellainen vamma, jonka henkilääkäini huomasi..........minulla on kaksi napaa!!
      Professoritasoiset lääkärit tutkivat ensin hämmästyneenä, sillä teoriassakin on mahdotonta olla yhdellä vauvalla olla kaksi synnyttäjää ja siten kaksi napaakin.

      Tarkoissa tutkimuksissa löytyikin syy tähän malformaatiooni.....
      Olin hankenin aikana ollut punalipunkantajana taistolaisten kommunistien rivistössä

    • Vappu ei kuulu nykyaikaan.

      Juopot ja markkinamiehet perustelee vappua kersojen juhlana aivan niinku se olis ainut päivä vuodesta kun saa ilmapalloja. Eikä minään muuna päivänä vuodesta kersat koe enempää pettymyksiä kuin vappuna.

      Varsinainen sivistys-, hyvinvointiyhteiskunnan merkki kun aikuiset ihmiset keskellä viikkoa päissään oksentelee pitkin kyliä.

      • Che airoso

        heh ilmapalloja sain ilmaisexy eräält tukkukauppiaalta-myyntiin jo liika vanhoja kortsujan ja otin ison laatikollisen--oliskohan tuhat kappaletta--tein niistä just vappuna pallomeren baarin lattialle. Puhaltamiseen otin blissiautomaatin hiilihappokaasua--ei astmaatinen ammattisukeltajakaan jaksa puhaltaa sellaista
        kortsumäärää jalkapallon kokoisexy:D

        Muutama kukkahattu pelkäsi niitä.......voi tarttua AIDS=O)
        Humalaiset hum. kandit hyppelivat niitä rikki riemuissansa:D


    • Hullu ukko

      No tottakai kävin, Minulle vappu on juurikin mielenosoitusjuhla jolle on tarvetta tänäpäivänäkin.
      Mutta valitettavan laimeaa on mielenkiinto osoittaa mieltä vaikka asiat ovat päin vittua. Lyhyt oli marssirivistö ainakin täällä Helsingissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe