Täällä on helppo piilossa huudella! ; ) Jos et käynnyt Vappumarsilla huutelemassa niin tuu tänne huutamaan Vappu huutosi !
Mielummin isoilla kirjaimilla ja huuto merkillä !
Laulaakin saa pistä jokin sopiva YouTube musiikki video tähän ketjuun.
Hyvää , hauskaa ja iloista päivänjatkoa sinulle! : )
Kävitkö Vappumarssilla huutamassa ?
5
67
Vastaukset
- Työläisten juhla
TYÖLÄISILLE TUNTUVA PALKANKOROTUS NIIN ETTÄ NÄPPIIN JÄÄ VEROJEN JÄLKEENKIN ENEMMÄN!!!
EIKÄ SITTEN ULOSMITATA SITÄ HINNANKOROTUKSILLA!!!! - Nalle Walrus
Nolottaa kovasti tunnustaa sekin, että olin visusti kotona kartanossani vain viiden
palvelijan avulla syystä, että kärsin häpeää epämudostumastani:(
Sellainen vamma, jonka henkilääkäini huomasi..........minulla on kaksi napaa!!
Professoritasoiset lääkärit tutkivat ensin hämmästyneenä, sillä teoriassakin on mahdotonta olla yhdellä vauvalla olla kaksi synnyttäjää ja siten kaksi napaakin.
Tarkoissa tutkimuksissa löytyikin syy tähän malformaatiooni.....
Olin hankenin aikana ollut punalipunkantajana taistolaisten kommunistien rivistössä Vappu ei kuulu nykyaikaan.
Juopot ja markkinamiehet perustelee vappua kersojen juhlana aivan niinku se olis ainut päivä vuodesta kun saa ilmapalloja. Eikä minään muuna päivänä vuodesta kersat koe enempää pettymyksiä kuin vappuna.
Varsinainen sivistys-, hyvinvointiyhteiskunnan merkki kun aikuiset ihmiset keskellä viikkoa päissään oksentelee pitkin kyliä.- Che airoso
heh ilmapalloja sain ilmaisexy eräält tukkukauppiaalta-myyntiin jo liika vanhoja kortsujan ja otin ison laatikollisen--oliskohan tuhat kappaletta--tein niistä just vappuna pallomeren baarin lattialle. Puhaltamiseen otin blissiautomaatin hiilihappokaasua--ei astmaatinen ammattisukeltajakaan jaksa puhaltaa sellaista
kortsumäärää jalkapallon kokoisexy:D
Muutama kukkahattu pelkäsi niitä.......voi tarttua AIDS=O)
Humalaiset hum. kandit hyppelivat niitä rikki riemuissansa:D
- Hullu ukko
No tottakai kävin, Minulle vappu on juurikin mielenosoitusjuhla jolle on tarvetta tänäpäivänäkin.
Mutta valitettavan laimeaa on mielenkiinto osoittaa mieltä vaikka asiat ovat päin vittua. Lyhyt oli marssirivistö ainakin täällä Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497