merkit

Minäkö myös petetty?

Olen jonkun aikaa epäillyt, että miehelläni on menossa "jotain". En oikein tiedä, mistä moinen ajatus syntyi. Mutta nyt kun lueskelin tätä keskustelupalstaa, minulle selvisi että PUHELIN - se oli se asia johon minäkin satuin kiinnittämään huomiota. Puhelin äänettömällä, aina poissa näkyvistä, ei mitään kommennetteja jos se sattui piippaamaan minun läsnäollessa. No, tämän huomion jälkeen aloin vähän enemmän kiinnittämään huomioita ympärilläni tapahtuviin asioihin. Olin jopa niin rohkea, että kysäisin, oliko hänellä toinen mukana äskeisellä työmatkalla. Vastaus oli tietenkin lyhyesti ja ytimekkäästi närkästynyt EI.
Mitäs nyt? Miten jatkan? Jotain minun on tehtävä, sillä epäilys taitaa kaivaa tyhjän onkalon sille kohdalle jossa ennen oli sydän ja rakkaus.

13

2577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N35

Pettäjät ovat yleensä sellaisia, että viimeiseen asti kieltävät pettäneensä. Ainut tapa on yrittää saada todisteita muuta kautta. Minä syylistyin nimenomaan puhelimen penkomiseen! Ja sieltä se paljastui kaikessa karmeudessaan. Soittelin muutamalle naiselle ja sain vahvistuksen pettämiselle. Heille mieheni oli kertonut tuttua tarinaa. Kotona on NIIN kauheaa ja yhdessä ollaan vain lasten vuoksi, ja kaikkea muuta sellaista, etten viitsi sitä tässä edes kirjoittaa...
      Ohhoijaa, no toivotaan ettei sinun miehesi petä sinua! Epäilyaika on ikävää aikaa kun tulee epäiltyä sellaisiakin asioita, jotka ovat viattomia... Kun niitä todisteita sitten löytyy niin SE VASTA KAMALAA on! Mieheni ja minä asumme nykyään erossa. Onneksi! Kävi vaan niin, että hänen löytämänsä "täydellinen" nainen ei halunnutkaan jatkaa suhdetta kun paljastui minkälaisesta miehestä on kysymys! Ja nyt mieheni ruinaa meitä siis lapsia ja minua taas muuttamaan luokseen. TEILLE 2- NAISET haluaisin antaa sellaisen neuvon että: MIETTIKÄÄ kaksi kertaa ennen kuin uskotte pettävän miehen puheita!
      Reipasta syksyn jatkoa kaikille;-)

• Kansanparantaja

Vaikka puolisoasi hieman epäilisitkin pettämisestä, niin ei vielä tässä vaiheeessa kannata hysteeriseksi heittäytyä. Mieheltä ei myöskään koskaan kannata kysyä toisesta naisesta, sillä ainakaan hyvän sivusuhteen alkuvaiheessa yksikään mies ei sitä tunnusta, vaan hän ainoastaan ärsyyntyy asiasta ja kääntää keskustelun muihin asioihin.

Jos puolisosi kuitenkin matkustelee paljon työnsä vuoksi, niin silloin tietenkin niitä kiusauksia tahtoo aina tulla eteen sekä uskollisille että uskottomille aviomiehille. Uskottomat aviomiehet lähtevät heti juoksemaan näiden kiusausten perässä, mutta uskolliset aviomiehet käyttävät vain hyväkseen tarjoutuneet tilaisuudet. Tämän kummemmilla tosiasioilla et vielä tässä vaiheessa voi miehesi pettämistä todistaa.

PS. Työreissuilla naiset ovat nykyisin yhtä "uskollisia" kuin miehetkin.

• saman kokenut

kuulosti niinkuin omalta kirjoitukseltani muutama kuukausi taaksepäin...Aikani seurailin, kunnes "sorruin" puhelimen urkkimiseen...Ja sieltähän kaikki selvisi. Soitin kyseiselle henkilölle ennekuin puhuin miehelleni mitään ja utelin suhteen laadusta yms.hän oli kovin pahoillaan. Hän oli vasta saanut tietää mieheni kaverilta, että mies ketä tapaili oli naimisissa.

Tämän keskustelun jälkeen paukautin kaiken mieheni silmille. Hän oli ihmeissään...mistä tiedän ja näin paljon...

Tätä selvittelemme edelleen...emme ole eronneet (toistaiseksi) mutta vaikeaa on, luonnollisestikin...ns."toiselle" naiselle soittaminen selvitti minulle todella paljon. Seuraa tilannetta ja ota sitten selvää, kun et jaksa enään vierestä seurailla. Minua helpotti, kun ei tarvinnut enään elää epätietoisuudessa, vaikkakin totuus oli mikä oli...Mieheni ei kuuna päivänä olisi itse asiaa tulllut myöntämään, jos en olisi ollut "aktiivinen" en luultavasti koskaan olisi edes saanut tietää...

Tsemppiä ja voimia!

• Tuuli

Näyttää olevan myös sellaisia "toisia naisia", jotka todella ymmärtävät itsekin jotakin tilanteesta ja pelimiehestä. Omalla kohdallani kävi niin jännästi, että myös toinen nainen suostui valehtelemaan. Hän se mieheni saikin, koska minulle tuli mitta täyteen. En vain oikein ymmärrä, että joillakin naisilla on otsaa tehdä kyseisiä juttuja ja vielä ottaa tällainen sika omiin hoiviinsa. Kyllä täytyy tosi huonosti mennä! Meidän tapauksessamme toinen nainen oli niin ihana, että mies luopui helposti pienistä lapsistaan, itse rakentamastaan kodista (myytiin), jne.

• Kansanparantaja
        Tuuli kirjoitti:

Näyttää olevan myös sellaisia "toisia naisia", jotka todella ymmärtävät itsekin jotakin tilanteesta ja pelimiehestä. Omalla kohdallani kävi niin jännästi, että myös toinen nainen suostui valehtelemaan. Hän se mieheni saikin, koska minulle tuli mitta täyteen. En vain oikein ymmärrä, että joillakin naisilla on otsaa tehdä kyseisiä juttuja ja vielä ottaa tällainen sika omiin hoiviinsa. Kyllä täytyy tosi huonosti mennä! Meidän tapauksessamme toinen nainen oli niin ihana, että mies luopui helposti pienistä lapsistaan, itse rakentamastaan kodista (myytiin), jne.

Jos miehesi on ihan helposti luopunut itse rakentamastaan talosta ja pienistä lapsistaan, niin hänellä on ollut hyvin paha olla kanssasi. Toisen ymmärtäväisen naisen kanssa hänellä oli ilmeisesti helpompi olla, joten "se sika" suostui maksamaan tästä uudesta onnellisesta olotilasta täyden hinnan.

Kai se valinta sentään tehtiin ihan vapaaehtoisesti, eikä se toinen nainen syyllistynyt pakottamiseen tai muuhun uhkailuun?

• N35
        Kansanparantaja kirjoitti:

Jos miehesi on ihan helposti luopunut itse rakentamastaan talosta ja pienistä lapsistaan, niin hänellä on ollut hyvin paha olla kanssasi. Toisen ymmärtäväisen naisen kanssa hänellä oli ilmeisesti helpompi olla, joten "se sika" suostui maksamaan tästä uudesta onnellisesta olotilasta täyden hinnan.

Kai se valinta sentään tehtiin ihan vapaaehtoisesti, eikä se toinen nainen syyllistynyt pakottamiseen tai muuhun uhkailuun?

Kyllä suhteesta voi lähteä muutenkin kuin pettämällä!
        Jos kerran on niin paha olla.
        Eikö?!

• jeremia
        N35 kirjoitti:

Eikö?!

Hän varmaankin piti viimeiseen saakka kulisseja yllä. Oli lapset ja uusi talokin.

Sitten hän sattui löytämään ihmisen jonka kanssa hän oli onnellinen. Olisiko pitänyt jäädä odottamaan kunes avioero astuu voimaan?

• Kansanparantaja
        N35 kirjoitti:

Eikö?!

Olen täysin samaa mieltä, että jos ihmisella on tolkuttoman paha olla, niin silloin suhteesta pitää lähteä. Monet ihmiset ovat vaan niin kokemattomia, että he eivät tunnista omaa tilaansa. He yrittävät sinnitellä siihen asti, kunnes joku toinen ihminen herättää heidät ajattelemaan omaa tilaansa ja hyvinvointiaan. Tämä pettäminen tulee siis kuvioihin monesti ihan sattumalta.

Tietenkin olisi paljon rehellisempää ja reilumpaa, että ihminen pahassa olossaan purkaisi ensin entisen suhteensa ja vasta sitten hakeutuisi jonkun toisen ihmisen seuraan. Monella ihmisellä on vaan se tilanne, että nuorena solmitun avioliiton vuoksi henkinen aikuistuminen on jäänyt niin pahasti kesken, että tätä aikuisen ihmisen suoraa ja reilua toimintamallia ei osata eikä uskalleta käyttää. Tyydytään aluksi katselemaan "naapurin mukavaa tyttöä" omalta äidiltä ( lue: omalta vaimolta) salaa.

• ...
        jeremia kirjoitti:

Hän varmaankin piti viimeiseen saakka kulisseja yllä. Oli lapset ja uusi talokin.

Sitten hän sattui löytämään ihmisen jonka kanssa hän oli onnellinen. Olisiko pitänyt jäädä odottamaan kunes avioero astuu voimaan?

Pointti on siinä, että on miehiä/naisia jotka eivät pysty reilusti eroamaan vaan hypätään uuteen suhteeseen ennen kun homma on selvä entisen puolison kanssa!
        Aviolupauksen antajien pitäisi pystyä pitämään pöksyt jalassa se aika kun vielä asutaan saman katon alla. Kun on erikseen muutettu niin ei se enää ole pettämistäkään!!!

• Doc

Olen täysin samaa mieltä, että jos ihmisella on tolkuttoman paha olla, niin silloin suhteesta pitää lähteä. Monet ihmiset ovat vaan niin kokemattomia, että he eivät tunnista omaa tilaansa. He yrittävät sinnitellä siihen asti, kunnes joku toinen ihminen herättää heidät ajattelemaan omaa tilaansa ja hyvinvointiaan. Tämä pettäminen tulee siis kuvioihin monesti ihan sattumalta.

Tietenkin olisi paljon rehellisempää ja reilumpaa, että ihminen pahassa olossaan purkaisi ensin entisen suhteensa ja vasta sitten hakeutuisi jonkun toisen ihmisen seuraan. Monella ihmisellä on vaan se tilanne, että nuorena solmitun avioliiton vuoksi henkinen aikuistuminen on jäänyt niin pahasti kesken, että tätä aikuisen ihmisen suoraa ja reilua toimintamallia ei osata eikä uskalleta käyttää. Tyydytään aluksi katselemaan "naapurin mukavaa tyttöä" omalta äidiltä ( lue: omalta vaimolta) salaa.

Tai yritetään selvitä paivästä päivään siinä toivossa, että liitto parantuisi. Sitten tulee joku ja herättää "Ruususen unesta"...

Kuitenkin monet liitot ovat vaihtelevia. Joskus menee paremmin ja joskus huonommin. Huonompina kausina saattaa vieras hedelmä houkuttaa enemmän ja jos sitä on tarjolla, voi tulla maistetuksikin...Kysymys ei ole edes aina hedelmän laadusta ikävä kyllä - jos syö vuositolkulla sisäfilettä - voi purkkihernekeitto tuoda vaihtelua elämään - tai vakuuttaa, että kyllä sitä sisäfilettä on sittenkin kiva syödä...

• Tuuli

Kiitos, kun valaisit kansanparantaja. Niin, eihän se luopuminen kai ihan helppoa ollut hänellekään. Olen tämän kuvion kautta ymmärtänyt, että hänellä todella oli paha olla kanssani ja sinäkin vielä valaisit asiaa. Tämä olisikin paljon helpompaa ymmärtää, jos hän todella vaikuttaisi onnelliselta ja tasapainoiselta, mutta erehtyessäni puhelimeen hänen kanssaan saan kuulla yhä uudelleen miten paska olen ja miten hän toivoo minun hajoavan. En ole heidän onnensa eteen mitenkään asettunut enkä tehnyt asioita vaikeaksi, koska olen jo ymmärtänyt pilanneenni lähes kymmenen vuotta hänen elämästään vain olemalla hänen "rakkaansa".

Ymmärtämisestä sen verran, että olen ollut liiankin ymmärtäväinen. Kyllä oli herralle puusaunat remontin jälkeen lämpimänä ja kylmä kalja odottamassa. Oli nuori vaimo puhtoisena odottelemassa iltasella sängyssä, mutta herralla oli usein muita menoja. Onneksi silmäni ovat avautuneet. Olisi sitä kai mieskin joskus voinut vaikka vähän hieroa raskaana olevaa vaimoaan? Mutta nyt ymmärrän syynkin. Eihän sitä ehtinyt. Eli koen, että myös minä olen maksanut kovan hinnan siitä, että voin kokea olevani jälleen jotakin ihmisarvoista. Ei tarvitse elää valheessa.

Toista naista en todellakaan ole syyttänyt enkä syytä. Voi, kun olisikin ´"syyllinen", mutta ei. En vain ymmärrä, että miksi siitä asiasta piti valehdella silloin kun sitä häneltäkin kysyin. Kaikillehan se olisi ollut parempi, mitä nopeammin olisi asia saatu selväksi.

• vaisto

touhua meillä oli,puh.oli äänettömällä ja välillä lehtikasan välissä piilossa, yöt kiinni, ettei mukamas työkaverit soittelis,otinpa sitten eräänä yönä kännyn käteeni ja arvaas mitä löysin ? ....viestin joka tullut yöllä..."kaipaan sua", aamulla kun kyselin niin " ooks sä ihan pimee ,oot tyhmä yms...",oli mukamas joku hullu mikä sai numeron kun työmaa alkoi ....Eh heh heh!,arvaa menikö läpi?Noh kävipä sitten ilmi että oli molemmille valehdellut,Naisen vaisto on oikeassa!Eikä ole minun vaistoni pettänyt kertaakaan sen äijän suhteen!

• delfiini

Epäilen ja turhaudun, kun kaikki selitellään minulle niin että uskon.
      Puhelimesta minullakin alkoi valjeta.
      Sieltä kun alkoi löytyä muilta naisilta tulleita viestejä... Aina miehellä oli niihin jokin selitys, että vanha heila minkäs voi jos viestittää. Tai tuo nainen on retkahtanut minuun niin että haluaa rikkoa välimme.
      Hän ei kuulemma mahda mitään jos joku viestittelee,,,, ei ole pyytänyt eikä kuulemma vastaa naisille koskaan.
      Takana 15 vuoden poikamieselämä ja reissuhommat, eli öitä tulee paljon pois kotoa.
      Tiedän että hän on uskoton, mutta en saa tunnustusta, enkä haluamiani todisteita.
      Aina kun ihmeellisen viestin saavuttua asiaa tivaan, se käännetään siihen että mitäs minä itse touhuan.Eli riitojen välttämiseksi en enää asiaa ota esille. Odottelen vain kunnon rysän päältä kiinni jäämistä, vaan en tiedä miten???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe