Vakava varoitus

Vanhuksia ei saa lääkitä liikaa, sillä siitä voi tulla vaarallisia elinvaurioita.
Eikä varsinkaan monilla haitallisilla lääkkeillä samaan aikaan, eikä suurilla annoksilla.

Ehdotan että mikäli teillä on iäkkäitä sukulaisia, niin hoitaisitte asian niin että heidän koko lääkepalettinsa tarkastettaisiin mielellään gerontologin toimesta ja karsittaisiin ne lääkkeet, joita ei välttämätää tarvita ja annokset sovitettaisiin potilaan iän ja kunnon mukaisiksi.

Täällä siis epäilen hoitovirhettä, mutten ole niin lähellä tilannetta että minulla olisi vielä riittävästi tietoa.

9

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummeli posiolta

Luulotauti on myös hulluuden ensioireita.

• Otan lääkettä:.!1#%?

.

"Glu-glu-glu-glu"

Har!

.

• Toi on oikeasti todella iso ongelma suomessa.
      Ei omaisilla ole farmakologian koulutusta ja kuitenkin se on elintärkeetä.
      Niin monta suurta annosta määrätään ja monet lääkkeet ei edes sovi keskenään.
      Eräs iäkäs omaiseni sai outoja oireita, ja sai lisää lääkitystä kunnes syy selvisi.
      Yksi lääke sisälsi pienen määrän sulfaa, jolle oltiin allergisia ja se oli tiedossa potilasjärjestelmässä.
      Mutta kun, lääkärit eivät tiedä aina mitä ainesosia pillereissä on.

• Che skepsis

jaahas, tietäkkö homeopatian "asiantuntija" mitä pelkka kraanavesi vaikuttaa

Suggesiolla jotkut pääsevät vaivastansa jopa hengenvaarallisestikin
        Hoidon aikana vain placebo vaikuttaa tapauksissa, joissa tavitaan välitöntä leikkausoperaatiota ja taikauskoinen akka kuolee näennäishoidon vuoksi
        lääkityksenäC10 potisoitu kraanavesi

Jos homropatia olisi totta, lutsikallinen T töölönlahden vettä parantaisi kaikki sairaudet mukaanlukien ämmien paha lonkkamurtumatkin

• kundi.kundine

niinno voi olla lekureit ketä o firmoje mannekiinei ja tulot kii siit mite paljo kirjottais reseptei paskan välii siit paranisko sillä vai jäiskö siit koukkuun tai tulisko siit jotai damagee ja sen takii tarviis viä lisää nappei

sit o lekureit ketä olis niinku kutsumusammatis mut miksköhä ne lähtis aina jonneki afrikkaan täält suamest tääl ei vissii oo sit sairait tarpeeks

• ystävyys joka elää.

tiedäthän isäni kärsivän sydän sairauksesta ja sai sydänkohtauksen taas, melki 4vuotta kesti ilman kohtauksia, muistat vissin leikkauksen.nyt hän oli viikon sairaalassa ja hän saa hengitys kohtauksia.
      minä kärsin kivusta koska joku yö on hänen viimeinen.
      minua ärsyttää ja olen surulinen.
      viimeisiä raskaudesta kärsiviä päiviä niinkuin silloin, melki 4vuotta sitten tytön sain nyt taas ootan tyttöä.
      minua raastaa isäni, en ole läheisiä menettänyt ja tuntuu että menetän hänet kokonaan. en tiedä miten saan pidettyä hänet lähellä ja miten kestän isäni menetyksen?

• Che triste

Isäsi 100% varmasti nukkuu pois ehtätkä piankin ja siihen suruun on valmistauduttava ja tehdä surutyö ehkäpä kaxi viikkoa, joka sopiva aika surraa hyvää ihmistä------suru ei kokaan lopu--se kuuluu ihmisen elämään

Silloin kun minulle akas isäni kuoli olin ulkomailla ja kotiin tullessani sain isäni yllättästä kuolemasta tuli synkkä suru--vaan lähimmäiseni viisaasti eivät ilmoittaneet sitä pilaamaan lomaani Afrikassa.......en olisi kuitenkaan voinut tehdä
        siellä tehdä yhtään mitään---oli parempi lomailla vielä viikko tietämättä menetyksestä

• Anselmi Antinmaa
        Che triste kirjoitti:

Isäsi 100% varmasti nukkuu pois ehtätkä piankin ja siihen suruun on valmistauduttava ja tehdä surutyö ehkäpä kaxi viikkoa, joka sopiva aika surraa hyvää ihmistä------suru ei kokaan lopu--se kuuluu ihmisen elämään

Silloin kun minulle akas isäni kuoli olin ulkomailla ja kotiin tullessani sain isäni yllättästä kuolemasta tuli synkkä suru--vaan lähimmäiseni viisaasti eivät ilmoittaneet sitä pilaamaan lomaani Afrikassa.......en olisi kuitenkaan voinut tehdä
        siellä tehdä yhtään mitään---oli parempi lomailla vielä viikko tietämättä menetyksestä

Piru.

• Toivotaan parasta.
        Sydänasioissa varsinkin on hoito nykyään hyvää ja tehokasta, joten tilanne voi aivan hyvin kääntyä taas hyväksi. Uusintaleikkauksiakin tehdään monille ja pallolaajennuksia ihan laumoittain. Eiköhän se taas siitä järjesty.

Ja onnittelut tulevan perheenlisäyksen johdosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3596
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe