nyt on hakusessa paras silmänympärysvoide vähän yli 30-vuotiaalle! tavoitteena ois löytää sellainen tuote, joka tosiaan toimii, kaikki peruskamat (l'oreal, nivea, lumene, widmer) on kokeiltu ja ajattelin siirtyä ns. kovemman hintaluokan sarjoihin, jos vain löytyy hyviä ehdotuksia. mielestäni hyvä silmänympärysvoide/-geeli vois laskea "aamuturvotusta", kirkastaa ihoa & madaltaa ryppyjä, siinä siis kriteerit. vinkkejä odotellaan, kiitos etukäteen.
paras silmänympärysvoide?
8
3184
Vastaukset
- rouva
Suosittelen sinulle Oriflamen tuotteita, koska niitä ei näyttänyt listassasi olevan...
Royal velvetin silmänympärysvoide on aivan ihana ja erittäin suosittu. Firming eye cream-juonteita pehmittävä silmänympärysvoide ovh. 16,90€ nyt tarjouksessa 7,90€
Toinen geelimäinen (tuoksuton) silmänympärysgeeli on myös erittäin hyvä tuote. Sen voit laittaa jääkaappiin viilentymään ja lisätä sitten turvonneita silmänalusia viilentämään...ja kosteuttamaan
Soothing eye contour gel 11,50€.
Käy tsekkaamassa Oriflamen nettisivuilta. - Pörri
Tohon turvotukseen on ehdottomasti paras keino silmähaude jota tietysti aina pidät jääkaapissa. Mulla on ainakin toiminut Cliniquen All About Eyes (miesten versio, joka hygieenisesti tuubissa). Ehkä apteekkisarjoista Vichyn c- ja A-vitamiinia sisältävä on ollut paras kokeilemani.
Niveat, Euserinit ja muut "kympin tuubit" on pelkkiä kosteusvoiteita. - rita
Itse olen tyytyväinen Juvenan Rejuven ulti-max-voiteeseen.Olen kokeillut muitakin mutta tää on ollut paras.
- Mari
Cliniquen All About Eyes. Aivan EHDOTTOMASTI koska se todellakin auttaa silmäpusseihin.
- jenna
Mun ongelma on tummat silmänaluset, auttaako ko. tuote niihinkin? Liikun, ulkoilen, syön terveellisesti, nukun riittävästi...mutta aina tummat silmänaluset. Tosin mun hB on aika korkea naiselle, en tiedä vaikuttaako se asiaan...
- Nita
Meillä täällä apteekissa on mm. Eucerin-sarjassa todella hyväksi kehuttu silmänympärysvoide, suosittelen!
- Omppu
Yks kohtuuhyvä on Biothermin D-Stress.
- Niina
Dermalogican Total eye care on ehdottomasti paras! Siinä on sellasia "optisia valohiukkasia" mikä oikeesti vie tummuutta silmänalusista. Turvotuskin kaikkoaa kun aamulla laittaa tätä superhyvää voidetta. Saa kosmetologeilta ja on kyllä aika kallista, mutta hintansa väärti! On siinä muuten myös aurinkosuoja 15.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514