Oon 14w. Tyttö. Haluisin laihtuu mahollisimman nopeesti koska:
1. Mua kiusataan kotona lihavuudestani (160/64)
2. Vihaan nähä itteeni peilistä
3. Olen lihava
Olen miettiny jotai vesipaastoo yms. Koska mikään terveellinen ruoka ja runsas liikunta höpinä ei oo tuottanu tulosta. Syömälakkoakin olen harkinnut mutta tiiän seuraukset. Haluisin saada nopeesti apuu iha keltä vaa!!
Ehdotuksia?
2
118
Vastaukset
- entinen pläskiläinen
Moikka, jos haluat hoikistua nin ensimmäinen asia jonka teet on että jätät juomatta kaikki limsat ja mehut. Juot vain vettä ja maitoa (rasvatonta). Napostelut seis, älä syö karkkia/sipsiä/pullaa tai muuta makeaa/suolaista. Syöt ihan normaalia ruokaa mutta ota ruokaa vähemmän kuin ennen ja ota runsaasti kasviksia ja salaattia lautaselle. Jos mahdollista niin pyydä että äitisi osaa teille tummaa riisiä ja pastaa ja syöt sitten niitä. Samaten vaalea leipä kokonaan pois ja tumma leipä tilalle.
Jos tämän lisäksi käyt vielä 3-4 kertaa viikossa reippaalla kävelylenkillä tai juoksemassa n.30minuuttia niin saat itsesi todella nopeasti normaaliin painoon ja kaupan päälle voit paremmin eli näytätkin paremmalta :) Tsemppiä on vaikeaa muuttaa totuttuja tapoja mutta sinä pystyt siihen. Itse olen laihduttanut kohta 50kiloa joten tiedän mistä puhun :)- tyttönen14
Kiitos, juuri tällästä apua etsinkin :) olen 154/50 ja mä olen hirveen läski ja se nakertaa jo mun valmiiksi huonoa itsetuntoa ): mulla on kesällä rippileiri niin pitäs laihtua edes vähän ettei nää kamalat jalat olis niin paksut ): mutta kiitos ja tsemppiä (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3722654Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632110Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401156