Kuinka tyypillinen on seuraavanlainen ongelma:
Tulen töistä, olen hyvällä tuulella onnistuneen työpäivän jälkeen ja mieskin on tavoistaan poiketen luvannut tulla hakemaan minut töistä. Mies on hiukan etuajassa ja joutuu siksi odottamaan n. 2 min 46 sek.
Yritä autossa jutella mukavia, mies murahtelee vastaukseksi. Siitä jo hoksaan, että herra ei ole aurinkoisimmillan (toisesta vain osaa lukea ne merkit). Ajetaan yhdessä kauppaan, jossa miehen jokainen kommentti tulee marisevalla äänensävyllä ja negatiivisena: tuo ei ole hyvää, ei sitä, ei tätä, päätä jo, on se sitten niin vaikeaa jne. Ja sitten kun en lämpene tämän tyyliselle keskustelulle, vaan olen hiljaa, mies syyttää minua kiukuttelusta ja siitä, etten ymmärrä häntä.
Kotona kiukuttelu jatkuu. Hengähdän vähän ja ajttelen vielä yrittää; houkuttelen miehen lenkille. Ensin vänkää vastaan, sitten lähtee kuitenkin mukaani. Ja koko matkan sama mökötys jatkuu leppoisista keskusteluyrityksistäni huolimatta, haukottelee (ei oikeasti, vaan sellaista kyllästymis-haukottelua) ja torpedoi kärkevästi jokaisen keskustelunavaukseni selittämällä, että olen väärässä, eikä se niin oikeasti ole.
Tänä aamunakin ensimmäiset tekstiviestit töihin jatkoivat samaa linjaa.
Miten tässä sitten ylläpitää sitä omaa hyvää tuultaan tai on innostunut, kun toinen torpedoi sen tahallaan? Jos minäkin alan mököttää, niin siitä se vasta riita tuleekin, kun olen aina niin huonolla tuulella! Eli ei ole hyvä, jos on iloinen, eikä jos on suruinen. Ja rajansa on silläkin, kuinka pitkälle minun pinnani venyy... Miehellä vain on niin loistava tapa saada minut tuntemaan syyllisyyttä ja aina viime kädessä kääntää syyttävä sormi minuun. Eli yritän tässä vielä nieleskellä pettymystäni, ettei taas tulisi yhtä riitaa aiheesta: "Miksi minä olen niin hankala?"
Joo, tiedän; pitäisi keskustella asiasta. Tällä hetkellä mies on kuitenkin siinä mielentilassa, ettei kestä kritiikinpoikastakaan. Ajattelin muuttaa sohvalle ja antaa mörrimöykyn murjottaa rauhassa (oma pää ei kestä)!
Kiukutteleva mies
34
10403
Vastaukset
- Aviomies jo 7v
Ei helvetti kummalla teidän suhteessa on housut jalassa? Ukkos käyttäytyy naurettavasti!
Mies yleisesti ottaen kiukuttelee kun se on joko nälkäinen, väsynyt tai seksin puutteessa, valitse siitä sopivin vaihtoehto. Me miehet ollaan yksinkertaisia otuksia ja meidät on helppo pitää hyvällä tuulella.- Aviomies yli 30v
naulan kantaan.
Sitten aloin ostaa ruokaa kaupasta, jos Hän ei sitä tuonut.
Väsymystä on turha purkaa muihin.
Seksinpuute vaikein, mutta ikä armahtaa. - Kauris78
Aviomies yli 30v kirjoitti:
naulan kantaan.
Sitten aloin ostaa ruokaa kaupasta, jos Hän ei sitä tuonut.
Väsymystä on turha purkaa muihin.
Seksinpuute vaikein, mutta ikä armahtaa.Olen kyllä mielestäni ajan ja kohtuuden puitteissa pitänyt perustarpeista huolta. Eilen ei ollut nälkäinen (oli juuri syönyt), seksiäkin sai juuri edellisenä iltana ja päivällä oli vielä reilusti aikaa hoitaa hommat fantasiatyttöystävien kanssa...
Ehkä oli vain väsynyt. Mutta mistä? PArin tunnin sisä siisti työpäivä ilman vastuuta tuskin veti mehuja niin totaalisesti...
Kysyin, koska tämä ei ollut ensimmäinen kerta (eikä varmasti viimeinen) ja ajattelin, jos tilanteeseen löytyisi joku patenttiratkaisu. - ggt
minä kiukuttelen paljon, ja yleensä silloin todellapaljon kun olen väsynyt.. en esim. 4 tuntisen yön jälkeen aamulla töihin herätessäni todellakaan kaipaa muijani "hyväilyä" ja "hipeltelyä".. minuun ei yksinkertaisesti saa koskea.. olen pahalla päällä ja pirun väsynyt.. sellanen ärrimurri minä olen..:)
- Marleena
ggt kirjoitti:
minä kiukuttelen paljon, ja yleensä silloin todellapaljon kun olen väsynyt.. en esim. 4 tuntisen yön jälkeen aamulla töihin herätessäni todellakaan kaipaa muijani "hyväilyä" ja "hipeltelyä".. minuun ei yksinkertaisesti saa koskea.. olen pahalla päällä ja pirun väsynyt.. sellanen ärrimurri minä olen..:)
Se on muuten tosi kolaus itsetunnolle ja satuttavaa, jos mies ei halua että siihen kosketaan. Mee vaikka suihkuun tms. mutta älä nyt suoraan sano et "älä koske muhun". Vähän kohteliaisuutta siinä parisuhteessakin pitää olla.
- Pirre
Tietämättä taustoja, oletko esimerkiksi ihan pissis tms. niin yksi homma mitä voisit kokeilla on antaa tilaa.
Siis luopua välillä 24/7 hengailusta ja antaa hänen viettää omaa aikaa.
Ketä vaan rupeaa hatuttamaan jatkuva nyhjääminen.- Muumimamma
Olen aivan samaa mieltä kuin Pirre!
- Kauris78
En täytä pissiksen kriteerejä, vaan pidän itseäni melko tavallisena ja käytännönläheisenä ihmisenä. Joten se taustoista.
Vapaa-aikaa olen miehelle antanut juuri niin paljon kuin tarvitsee, mutta kun se ei lähde mihinkään tai tee mitään! Eli houkuttelemalla ja tekemistä keksimällä saatan saada hänet mukaani jonnekin, mutta muutoin nysvää kotona. JA yleensä haluaa minutkin mukaan, minne meneekin (lukuunottamatta viikonloppudokailua).
Minä en jaksa kyhnätä jatkuvasti toisen kanssa ja kotonakin olen aina välillä mieluusti omissa oloissani/teen omia juttujani.
Eli ei tuokaan ihan loogisimmalta vaihtoehdolta tunnu... Se saattaa kyllä olla syy, että miestä jurppii, kun ei saa tehtyä mitään/mikään ei huvita ja purkaa sen sitten minuun. Kehoituksistani huolimatta ei jaksa lähteä ystäviä tapaamaan tai harrastamaan, vaan istuu mieluiten sen iänikuisen tietokoneen ääressä tai on minun kanssani. Enemmän siis tuo yhdessäolo minua hatuttaa. - tota
Kauris78 kirjoitti:
En täytä pissiksen kriteerejä, vaan pidän itseäni melko tavallisena ja käytännönläheisenä ihmisenä. Joten se taustoista.
Vapaa-aikaa olen miehelle antanut juuri niin paljon kuin tarvitsee, mutta kun se ei lähde mihinkään tai tee mitään! Eli houkuttelemalla ja tekemistä keksimällä saatan saada hänet mukaani jonnekin, mutta muutoin nysvää kotona. JA yleensä haluaa minutkin mukaan, minne meneekin (lukuunottamatta viikonloppudokailua).
Minä en jaksa kyhnätä jatkuvasti toisen kanssa ja kotonakin olen aina välillä mieluusti omissa oloissani/teen omia juttujani.
Eli ei tuokaan ihan loogisimmalta vaihtoehdolta tunnu... Se saattaa kyllä olla syy, että miestä jurppii, kun ei saa tehtyä mitään/mikään ei huvita ja purkaa sen sitten minuun. Kehoituksistani huolimatta ei jaksa lähteä ystäviä tapaamaan tai harrastamaan, vaan istuu mieluiten sen iänikuisen tietokoneen ääressä tai on minun kanssani. Enemmän siis tuo yhdessäolo minua hatuttaa.suhteeltasi? Mun mies ainakin kun se töistä tulee,vetää samantien sohvalle pitkäkseen, vaikka tekee hommia vaan näytön edessä. Vie se mehut siinäkin istuminen. Ennen en sitä uskonut, mutta kun nyt olen samantyylisissä hommissa niin uskon. Mutta toisaalta me ollaan erilaisia. Kun mä tulen töistä hoidan kaikki hommat valmiiks, ruuan, tiskit, yleinen järjestely, pyykit ja sitten vasta meen vaakatasoon. Mun mieheni ei myöskään kotoa mihinkään lähde ellei ole jotain erityistä esim. jonkun synttärit. Olenkin monasti nauranut, että hän on meillä se kotihiiri ja minä mennä viipotan ystävien luona ja kaupungilla. Mutta en tosiaan ota siitä itselleni ongelmaa, enkä ainakaan mangu häntä mukaan. Joskus saatan pyytää, mutta harvemmin lähtee. Saattaa olla, että miehesi ei yksinkertaisesti jaksa sinua ja energisyyttäsi heti haastamattoman työnsä jälkeen. Anna äijän olla vaan ja murahdella. Enkä myöskään tiedä ainuttakaan parisuhteessa elämää miestä joka nauttisi kaupassa käynnistä, marketit ainakin on hyvin pannassa. Jos äijykkäni joutuu kaupassa käymään on se taatusti lähi siwa tai ruokavarasto ellei jopa joku kioski.
Eli, mietipä, jos kuitenkin olet hieman liian päällekäyvä? Jos annat tilaa vain silloin kun sinulle sopii, jos miehesi tarvitsisi omaa rauhaa toiseen aikaan. Ei se keskustelemalla parane, vaan annat vaan olla, ihan normaali parisuhde härdelliä. Ja jos sua oikeen kunnolla ketuttaa, niin sano niinkuin joku ehdotti, että ai sulla on kuukautiset nyt? Vihjaa aika hyvin ja eiköhän äijä tajuu... - Mies
Kauris78 kirjoitti:
Eli ei tuokaan ihan loogisimmalta vaihtoehdolta tunnu... Se saattaa kyllä olla syy, että miestä jurppii, kun ei saa tehtyä mitään/mikään ei huvita ja purkaa sen sitten minuun. Kehoituksistani huolimatta ei jaksa lähteä ystäviä tapaamaan tai harrastamaan, vaan istuu mieluiten sen iänikuisen tietokoneen ääressä tai on minun kanssani. Enemmän siis tuo yhdessäolo minua hatuttaa.Älä yritä kertoa miehellesi, mitä hänen tulisi vapaa-ajallaan tehdä. Jos hän haluaa istua tietokoneen edessä, anna hänen tehdä niin. Vai pitäisikö hänen tehdä niitä asioita, jouta sinä haluat hänen tekevän?
Ja jos sinua hatuttaa yhdessäolo, etkä jaksa hänen kanssaan kyhnätä, ehkä kannattaa jo miettiä, onko suhteenne lainkaan kestävällä pohjalla vai olisiko aika lähteä etsimään sitä ihmistä, jonka kanssa haluaisi olla yhdessä. - Anonyymi
tota kirjoitti:
suhteeltasi? Mun mies ainakin kun se töistä tulee,vetää samantien sohvalle pitkäkseen, vaikka tekee hommia vaan näytön edessä. Vie se mehut siinäkin istuminen. Ennen en sitä uskonut, mutta kun nyt olen samantyylisissä hommissa niin uskon. Mutta toisaalta me ollaan erilaisia. Kun mä tulen töistä hoidan kaikki hommat valmiiks, ruuan, tiskit, yleinen järjestely, pyykit ja sitten vasta meen vaakatasoon. Mun mieheni ei myöskään kotoa mihinkään lähde ellei ole jotain erityistä esim. jonkun synttärit. Olenkin monasti nauranut, että hän on meillä se kotihiiri ja minä mennä viipotan ystävien luona ja kaupungilla. Mutta en tosiaan ota siitä itselleni ongelmaa, enkä ainakaan mangu häntä mukaan. Joskus saatan pyytää, mutta harvemmin lähtee. Saattaa olla, että miehesi ei yksinkertaisesti jaksa sinua ja energisyyttäsi heti haastamattoman työnsä jälkeen. Anna äijän olla vaan ja murahdella. Enkä myöskään tiedä ainuttakaan parisuhteessa elämää miestä joka nauttisi kaupassa käynnistä, marketit ainakin on hyvin pannassa. Jos äijykkäni joutuu kaupassa käymään on se taatusti lähi siwa tai ruokavarasto ellei jopa joku kioski.
Eli, mietipä, jos kuitenkin olet hieman liian päällekäyvä? Jos annat tilaa vain silloin kun sinulle sopii, jos miehesi tarvitsisi omaa rauhaa toiseen aikaan. Ei se keskustelemalla parane, vaan annat vaan olla, ihan normaali parisuhde härdelliä. Ja jos sua oikeen kunnolla ketuttaa, niin sano niinkuin joku ehdotti, että ai sulla on kuukautiset nyt? Vihjaa aika hyvin ja eiköhän äijä tajuu...Herran pieksut, millasiin miehiin te tyydytte...
- asd
Mäkin oon tuollainen jos töiden jälkeen ei saa olla edes hetkeä rauhassa.
- Sype
Etsi itsellesi helppohoitoisempi mies. Kyllä maailmassa kaikenlaisia riivinrautoja riittää. Ei niitä tarvitse sietää.
- hehehe
Normaalia parisuhde-elämää, välillä noin ja välillä ei. Mikä teitä vaivaa kun noinkin tavallisesta asiasta pitää laittaa kysely?
- Eulalia
...on se, että jos mies on vaikea, siitä nainen ottaa heti syyt niskoilleen! Sille äijälle voisi sanoa että "onks sulla moonikset tulossa kun olet kuin perseeseen ammuttu ÄMMÄ?"
Pahin mahdollinen keissi on tietysti se että äijä yrittää taktikoida itsensä naisesta eroon. Silloinhan ukko tekee kaikkensa että nainen olisi hänen omassa mielessään ärsyttävä ja kyllästyttävä. Haastetaan riitaa sillä tavalla että syy lankeaa naiselle, mitäs jankkaa. Näin pääsee sitten toisen naisen kainaloon...
Tai sitten poitsu on tullut impotentiksi tms. ja ei kehtaa myöntää sitä jne.
Mutta miksi naisen pitäisi mietiskellä tällaisia? Hoitakaan mörkö itse itsensä kuntoon, jos on kerran itse saanut itsensä mököttämäänkin. Jos silä on MASENNUS, hänen pitää hakeutua hoitoon... Masennus aiheuttaa kiukkuisuutta yms. pentumaisuutta.- jdflsjd
Usein mies vaan hakee ärsytystä jotta saa sitten suuttua naiselle ja sanoa siitä miten vaikea nainen on. Yritä siinä sitten olla miehen kanssa!
- ---
Niin tuleeko mieleen että ei se miehen tila välttämättä johdu sinusta. Anna mököttää ihan rauhassa.
Näin minä ainakin teen ja näin minä haluan että minua kohdellaan kun minulla on paha päivä. Vähiten silloin kaipaan sitä että joku tulee käsipuoleen roikkumaan ja kyselemään että mikäs nyt jne - Liisa
Noista kahdesta lisäkommnetista voisi päätellä ettei se pesueen nainenkaan ihan puhdas pulmunen ole mitä paskamaiseen tilanteeseen tulee.
Rivien välistä heijastuva asenne kertoo yllättävän paljon. - jousimies
Minulla oli ex-mies samanlainen. Ei auttanut mitkään temput, lopulta laitoin eron vireille kun en jaksanut jatkuvaa mökötystä ja narisemista kuunnella. Nyt olen nauttinut elämästäni täysin kun ei tarvi enää katella sitä sohvaperunaa. Suosittelen sinulle myös että mietit syvästi haluatko katsoa tuollaista miestä lopun elämääsi vai etsitkö elämältäsi vielä jotain muuta.
- nainen30
Erittäin lapsellista käytöstä mieheltäsi. Mieleeni tuli myös, että jos hän on masentunut tms, mutta en kyllä itse jaksaisi tuollaista naama nurinpäin olevaa ukkoa. Jos hän joka asiasta narisee, pahemmin ku ämmät, niin kehotan miettimään, että mikä teidät pitää yhdessä.
Jos arkipäivät ovat tuollaista kivireen vetämistä, niin eihän tuota kauan jaksa, vaan itsekin suuttuu ja ihan aiheesta (niinkuin olet tehnykin). Rakastatko miestäsi vai oletko hänen kanssaan vain tottumuksesta? Toisen ajatusten ja ideoiden torpedoiminen on HYVIN EPÄKUNNIOITTAVAA käytöstä, eikä siihen tarvitse alistua. Mä heittäisin meneen tollasen taakan. - Eulalia
masennuksen ensi oireita ,ainakin kuvauksestasi päätellen voi niinkin ajatella. On nimittäin tuttua ja voin sanoa ,ettei hoitoon saaminen ole helppoa...
- vaakamiehen vaimo
Samaa täälläkin.
Mies on ailahtelevainen ja oikukas. Välillä jaksan parikin päivää ennenkuin täräytän takaisin, välillä jyrähtää samantien.
Minun mieheni on vaan luonteeltaan sellainen. Kyllä niitä ihaniakin hetkiä on, mutta kaikki nuo mitä tuossa listattiin aiheuttaa äksyilyä ja mökötystä, välillä turhankin julmin sanoin ym.
Rakastan häntä ja hän minua. Hyväksyn hänet.
Äksyilyä aiheuttaa mm.:
Työstressi-työkaverit-pomo-...työn määrä...
väsymys
turhat ohjeet ja "naiselliset" kommentoinnit
oman ajan puute
masennus
nälkä
lapsen kiukuttelut
Kysy reilusti mieheltäsi, mikä häntä painaa ja miten voisit auttaa? - Marin
Meillä mies käyttäyttyy juuri samalla tavalla ja usein. Näitä kausia on aina välillä niin, että joskus tuntuu sen kestävän viikon ja välillä se on vaan illan juttu. Raskasta on mutta olen ajatellut ettei auta muu kun yrittää vaan jaksaa. Yhdessä ollaan oltu yli 14 vuotta ja uskon ettei hän enää tästä muutu.
- minttu
kaikki tuo kuullostaa niin tutulle,mökötykset.itse olen ollut naimisissa 9v, kaksi lasta. nykyisin mies mököttää jos ei saa minua tekemään haluamaansa asiaa,vaikka minulla olisi jo joku hommeli menossa.. rasittavaa. tämä on mennyt vähän valtataisteluksi joka kuluttaa varmasti molempia. puhuminen ei tunnu auttavan, vaikka olen yrittänyt kertoa miltää "simputtaminen" tuntuu.. entistä tiukemmassa solmussa ollaan..koska syy on kuulema minun, olipa asia mikä tahansa. mietityttää mitä pitäis tehdä, vai ei mitään.
- Nalkuttajan tyttis
Vanha ketju, mut kaipaan kohtalotovereita!
Mä olen ollut mieheni kanssa 3v yhdessä, ei yhteisiä lapsia, mulla yksi lapsi. Mieheniolisi varmasti maailman paras isä, mun lapseni kanssa jaksaa leikkiä ja touhuta loputtomasti ja useasti sanonut että ollaan hänen elämänsä tärkeimmät ihmiset. Ostelee jatkuvasti mulle lahjoja ja yllätyksiä, painaa pitkää päivää töissä meidän takia, seksikin on vielä täydellistä. Hän on sellainen todella kiltti mies, josta sängyssä kuoriutuu todellinen peto! ;)
Mutta.. sitten se iso MUTTA. Hän kiukuttelee kuin pikkukakara, milloin mistäkin. Joskus on vaan sellaisia päiviä, että jos vaan mainitsenkin eksäni, eli lapseni isän, nimen, alkaa mykkäkoulu. Monesti olen kuulemma hänet nolannut, kun joku sukulaiseni on itse kysynyt esim onko eksäni vielä lapsen elämässä mukana, ja olen vastannut kysymykseen ja keskustellut hetken asiasta. Niin mä kuulemma olen nolannut hänet ja nyt kaikki nauraa hänelle.
Myös mun väärä äänenpaino saattaa aiheuttaa sen, että saa kamalan draama queen-kohtauksen, koska mä en kuulemma ota häntä tosissani tai mua ei kiinnosta hänen juttunsa. Kaipaa huomiota 24/7, ja jollen jaksa/ehdi sitä hänelle antamaan, niin siitäkin tulee sanominen. Joskus tuntuu, että mulla on täällä kaksi lasta joita täytyy huomioida tasapuolisesti, mutta todellakin laitan oman lapseni kaikessa miehen edelle, ja kyllä hän sen ymmärtää, silti joskus vaan kiukuttelee..
Muutamien kavereitten silmien edessä ollaan unelmapari, mutte ne joille olen kertonut näistä asioista kannustavat eroon. Inhottaa kun väli on niin hyvä ja turvallinen ja ihana olo mieheni kanssa, ja sekunneissa se olotila voi muuttua siihe että toinen suorastaan ällöttää käytöksensä takia. - voihan rähmä
Vuodelta 2004 joku on päättänyt sitten nostaa kissan pöydälle??? Oikeesti, näitä viestejä pitäisi vaan hävittää, täällä pitäisi olla aikaraja ja 2 vuoden jälkeen aihe automaattisesti deletoida. Tää on per**estä.
Ap tässä vuonna 2004 on seurustellut aivan normaalin suomalaisen miehen kanssa, joka kiukuttelee vaimolleen eli äidilleen ja nainen eli vaimo eli äiti sitten jaksaa kun meidän pikku mussu on taas huonolla tuulella. Kun he saavat lapsia hänellä on aina yksi ylimääräinen aikuinen lapsi helmoissaan. No niin, aivan suomalaisen avioliiton perusta jo vuodelta 2004. Todella tyypillinen ongelma...Se vaan että nyt on vuosi 2013 ja on hianoo, että tää ajankohtanen aloitus on tässä, varmaan ap kiihkeästi odottelee keskustelua ja vastaustulvaa edelleen.- panna hakarinen
Miksi ihmeessä sinua ärsyttää vanhojen aloitusten nosto, jos niissä oleva aihe on ihan ajankohtainen ja sopii yleisen keskustelun pohjaksi edelleen?
Taidat olla juurikin tuollainen mussuttava mies? Anna silti ihmisten keskustella rauhassa ja muista, että uusia parisuhteita syntyy päivittäin, joten heille ongelmatkin ovat "uusia". Täällä on arkistossa tosi hyviä keskusteluja, joten on ihan turhaa jokaisen sorvata omaa aloitusta, kun voi jatkaa niitä vanhoja ketjuja.
- public.corner
Jos mies on huonolla tuulella ja kiukuttelee, miksi houkuttelet tämän lenkille? Anna miehen olla. Kyllä siinä kiukutuskäyrä nousee, kun ei saa edes rauhassa olla huonolla tuulella.
- dlkfjslkjdf
Älä anna kritiikkiä vaan kysy siltä että mikä sillä on! Sillai välittävästi!
- rasittavaa nostelua
public.corner ja dlkfjslkjdf
Ap:n tilanne lienee ratkennut suuntaan tai toiseen näiden lähes 10 vuoden aikana.
- 1234.
2004 vuoden aloitus. Miten kävi?
- silti onnellinen!
miehet ei muutu ...jos vaikean luonteen omaa.ei siinä auta kysellä mikä on eikä muukaan rakentava keskustelu jos luonnevikainen on.kotoa opittu malli, osa keeni perimää tai sitten oppinut saamaan asioita oman mielensä muksiaseksi kiukuttelemalla jo lapsena..miehet on ikuisia lapsia.jokainen joka omistaa tällaisen" lapsen"yrittää piristää toista ja kutsumalla toisen lenkille tai muuta ystävällistä että toinen lakkaisi kiukuttelemasta.mikään ei silloin auta jos toinen omaa sellaisen luonteen että käyttää kiukuttelua aseenaan,saavuttaakseen jotain.on luonteita jotka ovat vaan aina vihaisia ja mikään ei ole hyvin.aloitteen tekiää ymmärrän varsin hyvin, kun tällaisen kanssa elännyt jo 40 vuotta.älkää vaan kysykö miksi olen roikkunut suhteessa näin kauan?koska miehessäni on enempi kuin miinuksia ja ero ei kuitenkaan ole koskaan helppo.suhteeseen kuuluu kuitenkin niin paljon muutakin kuin toisen kiukuttelun sietämistä,että täytyy olla muutkin asiat pahasti pielessä että eroa hakee.helppo on antaa ohjeita kun ei asioita tunne.
- Anonyymi
Edelleen ajankohtainen aihe. Kiukutteleva mies on näemmä ollut jo aikoja sitten normi juttu. Ehkä mä sitten vaan kestän sen kiukuttelun mitä saan mieheltäni kun näemmä sen määrä on vakio....
- Anonyymi
Ailahteleva ja epävakaa persoona, kyllä noita löytyy. Itse en jaksaisi maanitella aikuista miestä kertaakaan, mieti haluatko tuollaista elämää jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633