menettämässä elämäni naisen?

epätoivoinen

Meille sattui harmittava episodi keväällä, kun olimme yhdessä lähteneet viettämään naiseni synttäreitä erääseen tanssiravintolaan. Olimme ottaneet suht koht reilusti alkoholia ja meille tuli jostain mitättömästä asiasta kinaa paikan päällä. Tilanne jotenkin ryöstäytyi käsistä ja meille tuli ihan hirveä riita.

Me lähettiin kumpikin tuolloin omille teillemme sieltä ravintolasta ja mulla ei ollut enää mitään asiaa hänen asunnolleen.

Tuon episodin jälkeen tapailimme silloin tällöin viime kesänä mun luona, seksi sujui välillämme tosi hyvin, mutta mihinkään vakavampaan hän ei nyt halunnut ryhtyä vaan halusi tarkkailla tilannetta.

Naiseni teki kesän lopulla siskonsa kanssa n. viikon kestävän asuntoautomatkan Lappiin. Olimme siihen mennessä soitelleet päivittäin ja antaneet puhelimitse "suukot ja halaukset" yms. Sitten ensimmäisenä matkapäivänä, yrittäessäni soittaa rakkaalleni, hän vastasi ykskantaan ja jotenkin tylysti että "ei halua jutella mun kanssa ja haluaa nyt nauttia vaan matkasta ja unohtaa kaiken muun".

Mä yritin jättää hänet rauhaan, mutta kun on rakkaansa ääntä kuullut joka ikinen päivä, niin yritin kuitenkin tavoittaa häntä ja kysellä kuulumisia ja jutella muuten vaan, hän ei kuitenkaan enää vastannut soittoyrityksiini. Kun olin pari päivää "yrittänyt pommittaa", tuloksetta, niin hän soittaa minulle ja sanoi, että olen pilannut hänen lomansa tällä jatkuvalla "pommittamisella", eikä voi jatkuvasti olla puhelimessa mun kanssa. Hän sanoi, että haluaa nyt lopettaa suhteen.

Mä ihmettelin, sillä jos rakkaani olisi viitsinyt puhua mun kanssa kerran päivän aikana ystävällisissä merkeissä, sekin olisi riittänyt mutta sellainen välinpitämätön asenne ja halu vältellä mua, sai mut vaan entistä kärkkäämmäksi.

Mä soitin hänelle neljä päivää sitten ja keskustelimme ihan rauhallisesti ja oli puhetta, että jos hänelle iskee ikävä niin ottaisi muhun yhteyttä, hän sanoi tekevänsä niin.

Lähettelimme toisillemme ihan ystävällisiä tekstareita pari iltaa sellaisia "kauniita unia, nuku hyvin:)" -tyyppisiä. Mutta sitten hänen taholtaan vastaviestit loppuvatkin taas yhtäkkiä. Lähetin eilen viestin, jossa ehdotin "ystävyys-seksisuhdetta", koska mun käsittääkseni henkilökemia toimii meillä vielä ja viimeinen rakastelumme oli aivan mahtava ja konkreettisesti "naimme toisiltamme aivot pihalle".

Vastausta en ole saanut viimeisimpään viestiini ja mietin että onkohan hän laittanut asian "korvan taakse"? Olisko teillä hyviä neuvoja tästä eteenpäin, mikä olis järkevin tapa toimia jolla saisin rakkaani taas tulemaan mun luo?

13

3211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???????

Eiköhän toi ole aika selvä peli,"rakkaasi" on tainut unohtaa sinut kokonaan ja haluaa päästä sinusta eroon, ei ihmiselle jota rakastaa voi tehdä noin.Jätä se ja katso elämää eteenpäin,kyllä sinäkin vielä löydät ihmisen joka todella välittää sinusta.

• homeros

nyt vähän. etkö huomaa, ettei hän rakasta sua? anna olla, etsi itsellesi uusi parempi nainen. tolla naisella on musta ja kylmä sydän.

• bella

olen samaa mieltä, näyttää siltä että nainen ei halua kanssasi seurustella, mtuta ei se tarkoita että hänellä olisi kylmä sydän, se ei vain nyt sinulle enää syki siihen tahtiin. Ethän itsekään jokaista tapaamaasi naista rakasta, ja vaikka ihastuisitkin, niin siitä ei välttämättä synnykään oikeaa rakkautta.
        Kyllä senkin naisen sydän sitten lämpenee kun tapaa oikean miehen, ihan niinkuin sinunkin, sitten kun olet toipunut tästä sydänsurusta ja olet valmis uuteen suhteeseen.

• .....

Ystävyys seksisuhde??????? Haloo!!!!!!
      Oletko joku aivoton lapanen???? Etkö ymmärrä ettei sitä kiinnosta pätkääkään? Ja mitä saat irti jostain seksisuhteesta jos sulla on tunteet pelissä?? Ryhdistäydy hyvä mies!!!!!

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ystävyys seksisuhde??????? Haloo!!!!!!
      Oletko joku aivoton lapanen???? Etkö ymmärrä ettei sitä kiinnosta pätkääkään? Ja mitä saat irti jostain seksisuhteesta jos sulla on tunteet pelissä?? Ryhdistäydy hyvä mies!!!!!

• epätoivoinen

Olin seurustellut naisen kanssa talvesta 2003 -lähtien. Hän oli eronnut n. vuosi sitten kun olimme tavanneet. Rakastuimme ja meillä meni tosi hyvin viime kevääseen asti, kun tapahtui se ikävä episodi. Naisystäväni ja hänen ex-miehensä tytär asuu samassa taloudessa ystävättäreni kanssa. Alussa tyttären kanssa oli ihan hyvät välit, mutta kevään jälkeen hänkin on kylmennyt minuun totaalisesti. Naiseni on myöntänyt, että henkilökemiaa vieläkin on ja "periaatteessa kaikki on mahdollista", eikä sillä ole kuulemma toista eikkä ole "ihastunut" kehenkään. mutta tällainen hiljaisuus ja välinpitämättömyys ihmetyttää. Eikö sillä ole sitten kanttia sanoa mikä on todellinen tilanne, sillä tällainen epävarmuus rassaa todella.

• äijä
        epätoivoinen kirjoitti:

Olin seurustellut naisen kanssa talvesta 2003 -lähtien. Hän oli eronnut n. vuosi sitten kun olimme tavanneet. Rakastuimme ja meillä meni tosi hyvin viime kevääseen asti, kun tapahtui se ikävä episodi. Naisystäväni ja hänen ex-miehensä tytär asuu samassa taloudessa ystävättäreni kanssa. Alussa tyttären kanssa oli ihan hyvät välit, mutta kevään jälkeen hänkin on kylmennyt minuun totaalisesti. Naiseni on myöntänyt, että henkilökemiaa vieläkin on ja "periaatteessa kaikki on mahdollista", eikä sillä ole kuulemma toista eikkä ole "ihastunut" kehenkään. mutta tällainen hiljaisuus ja välinpitämättömyys ihmetyttää. Eikö sillä ole sitten kanttia sanoa mikä on todellinen tilanne, sillä tällainen epävarmuus rassaa todella.

Unohda se nainen!Se ei pysty parempaan,sinä varmaankin pystyt.Hyvää jatkoa.Ilman häntä.
        "Periaatteessa mahdollista" tarkoittaa samaa kuin "siinähän odottelet"....

• Karu totuus
        epätoivoinen kirjoitti:

Meillä oli kanssa pieni asumusero ja aina kun olin tämän toisen kanssa puhelimeni oli kiinni tai äänettömällä. Soittoja ja viestejä oli puhelin pullollaan kun tarkistin sitä. Sitten oli normaali yhteyden pitoa kun "reitti oli selvä". Jätin tämän toisen ja palasin takaisin. Ollaan niinkuin ei olisi mitään tapahtunutkaan. Toisaalta jos mieheni ei olisi minua pommittanut päivittäin en istuisi tässä vaan jossain ihan muualla. Enää en sitä tekisi. Tämä on se oikea kuitenkin.

• epätoivoinen
        Karu totuus kirjoitti:

Meillä oli kanssa pieni asumusero ja aina kun olin tämän toisen kanssa puhelimeni oli kiinni tai äänettömällä. Soittoja ja viestejä oli puhelin pullollaan kun tarkistin sitä. Sitten oli normaali yhteyden pitoa kun "reitti oli selvä". Jätin tämän toisen ja palasin takaisin. Ollaan niinkuin ei olisi mitään tapahtunutkaan. Toisaalta jos mieheni ei olisi minua pommittanut päivittäin en istuisi tässä vaan jossain ihan muualla. Enää en sitä tekisi. Tämä on se oikea kuitenkin.

Menin eilen yllätysvisiitille naiseni paikkakunnalle, näimme sattumalla mikä kuulostaa aika ihmeelliseltä ,mutta totta. Nähdessään minut huomasin spontaanin hymyn hänen kasvoillaan ja teimme aika pitkän kävelyretken yhdessä. Ei seksuaalista kanssakäymistä, lähdin kävelyn jälkeen omalle paikkakunnalleni.

Olemme rakastaneet toisiamme aikaisemmin intohimoisesti ja syvästi. Olemme olleet tosi läheisiä. Aina kun naiseni alkaa selittämään minulle "kuinka olen hankala luonne ja kuinka pitemmän päälle juttu ei voi onnistua" ja katsoessaan silmiini alamme kumpikin hymyilemään aivan spontaanisti, hän ei yksinkertaisesti voi sille mitään. "Vakavista" asiosta jutteleminen jää ikäänkuin taka-alalle ja juttelemme hyväntuulisesti tavallisista arkipäivän asioita ja pidämme siitä kumpikin. Saa nähdä miten käy, pidät teidät ajan tasalla.

• oletko ihan

Jos kyseessä on elämäsi nainen, miksi ehdotat hänelle ystävyys-seksisuhdetta?? Todella loukkaavaa, ja vähään kyllä itsekin tyydyt. Pelle.

• epätoivoinen

Taidat olla oikeassa, että surultani ja epätoivoltani en tiedä enää mitä suustani päästän. Jos epäonnistun tämän ihmissuhteen kanssa, olen lopussa.

• toni

Tyttö on tehnyt niinkuin normaalisti tyttö tekee... silloin kun saa ISOMPAA...

voi sinua, vähän luuseri olet. Etkö tosiaan tajua että naisesi saa parempaa kun käy "seikkailemassa"...

...oppia ikä kaikki

• epätoivoinen

...no, en usko että tilanne siitä johtuu, pikemminkin siitä, että hänellä tulee paikat kipeäksi rakastelun jälkeen. Itse asiassa olemme tätä nykyä taas suht koht "tiiviissä" kanssakäymisessä;) Itse asiassa olemme tätä nykyä mitä parhaimpia ystäviä ja lisämausteena jännittävä eroottinen lataus ollessamme yhdessä:)

Mites sulla oma tyttökaveri, onkos se saanut isompaa? Kommentissasi heijastuu jonkin sortin ahdistuneisuus ja katkeruus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe