ns. suhde paljastui eräänä aamuna kun vastasin puhelimeen, ja siellä olikin se "ensimmäinen" nainen!!!! keskustelu tuokio oli todella mielenkiintoinen.. nyt en vaan enää tiedä ketä uskoa, patologista valehtelijaa(jonka sanoi ensimmäinen miehensä olevan) vai sairaan mustasukkaista vaimoa(jonka taas sanoi hänen miehensä olevan).... sekavasti selitety, toivottavasti joku edes ymmärsi mistä on kysymys...ja vois kertoa mitä tehdä!!!! itseä kun on jäänyt vaivaamaan muutama asia...
se "toinen" nainen...
13
2478
Vastaukset
- M36
Öööh ... molemmathan osapuolet ovat oikeassa ... mies valehtelee vaimolleen minkä kerkeää (koska suhteenne on noinkin kauan pysynyt salassa), ja vaimo on mustasukkainen miehestä (ja syystäkin). Minusta sinun kannattaa ottaa aikalisä, pari askelta taaksepäin, kehottaa miestä pistämään elämänsä järjestykseen (jo vaimonsa kanssa tai "eri teillä", ei siltä väliltä) ... jos on sinkku vielä kun pöly on laskeutunut, niin sitten ruvetkaa seukkaamaan.
Tai sitten jos nautit vauhdista ja vaarallisista tilanteista niin älä tee mitään, vaan jatka samaan malliin. Toisen pariskunnan elämän järjestämisestä et kuitenkaan ole vastuussa, vaan itsellesi siitä mikä tuntuu oikealta ja hyvältä.- hmm...
tässä on yks "pikku" mutka matkassa, oon nimittäin itsekin naimisissa, mies ei tiedä mitään tästä "suhteesta" ja nyt tää "ensimmäinen" uhkaa paljastaa kaiken jos ollaan vielä yhteydessä.... et silleen... eli mitä teen?!! paljastan itse kyseisen asian vai odotan sydän kylmänä milloin se "ensimmäinen" paljastaa kaiken...
- M36
hmm... kirjoitti:
tässä on yks "pikku" mutka matkassa, oon nimittäin itsekin naimisissa, mies ei tiedä mitään tästä "suhteesta" ja nyt tää "ensimmäinen" uhkaa paljastaa kaiken jos ollaan vielä yhteydessä.... et silleen... eli mitä teen?!! paljastan itse kyseisen asian vai odotan sydän kylmänä milloin se "ensimmäinen" paljastaa kaiken...
... mitä tuohon nyt voisi vastata, kun ei tunne osapuolia... kumman arvelet olevan pienemmän riesan tie ? Ja vastaavasti hoitosi tuntee vaimonsa, eli onko uhka kuinka todellinen...
Päätelkää keskenänne miten sotkunne hoidatte. - sinua?!
hmm... kirjoitti:
Alkuperäisestä kirjoituksesta tuli sellainen kuva, että olet tavallinen sinkku, jota joku ukkomies on höynäyttänyt pahemman kerran. Mutta nyt meni pakka uusiksi kokonaan.
Onko sillä nyt sitten mitään väliä, onko sinun suhteesi varattu vai ei? Ja koska sinä koet tulleesi petetyksi, niin mitenköhän kokee oma puoliso laitansa, kun totuus tulee julki?! Uskon vakaasti, että tuollainen tieto leviää helposti. - saa
hmm... kirjoitti:
mitä tilaa... Itsehän olet soppasi keittänyt, nyt se on lusikoitava.
Vakavasti puhuen, kerro miehellesi itse ja mahd. pian. Hänelläkin on vain yksi elämä. Kerran se kirpaisee, mutta sitten olet vapaa ja saat myös oikeasti selville voitko olla suhteesi kanssa vakavammin. - sepi
hmm... kirjoitti:
koko juttu kun siihen on vielä mahdolisuus! Sotku sinulla ainakin on edessä jos/kun miehesi saa tietää mitä olet tehnyt.Miten oletkin niin ääliö että täältä kyselet "neuvoja" miten selviät sopasta johon olet itse itsesi järjestänyt. Eikö se nyt ole aivan sama onko tämä toinen mies valehtelija vai ei kun petät itsekin miestäsi? Tai että onko miehen vaimo mustasukkainen vai ei kun oma miehesi on sitä varmasti kunhan saa tietää!Sinut pitäisi määrätä "Miten vapaudun tyhmyydestä"- kurssille..
- just
sepi kirjoitti:
koko juttu kun siihen on vielä mahdolisuus! Sotku sinulla ainakin on edessä jos/kun miehesi saa tietää mitä olet tehnyt.Miten oletkin niin ääliö että täältä kyselet "neuvoja" miten selviät sopasta johon olet itse itsesi järjestänyt. Eikö se nyt ole aivan sama onko tämä toinen mies valehtelija vai ei kun petät itsekin miestäsi? Tai että onko miehen vaimo mustasukkainen vai ei kun oma miehesi on sitä varmasti kunhan saa tietää!Sinut pitäisi määrätä "Miten vapaudun tyhmyydestä"- kurssille..
täysin kanssasi sepi!
- hmm...
saa kirjoitti:
mitä tilaa... Itsehän olet soppasi keittänyt, nyt se on lusikoitava.
Vakavasti puhuen, kerro miehellesi itse ja mahd. pian. Hänelläkin on vain yksi elämä. Kerran se kirpaisee, mutta sitten olet vapaa ja saat myös oikeasti selville voitko olla suhteesi kanssa vakavammin.mitä teen...luultavasti viisainta lopettaa kyseinen "suhde",asutaan eri paikkakunnilla joten törmäämisen vaaraa ei ole! eihän vielä ole "ehditty" sen pidemmälle kuin soittoihin ja tekstareihin... eli nähtykään ei edes olla vielä! eikä varmaan nähdäkään!!!
- M36
hmm... kirjoitti:
mitä teen...luultavasti viisainta lopettaa kyseinen "suhde",asutaan eri paikkakunnilla joten törmäämisen vaaraa ei ole! eihän vielä ole "ehditty" sen pidemmälle kuin soittoihin ja tekstareihin... eli nähtykään ei edes olla vielä! eikä varmaan nähdäkään!!!
... on sulla ongelmat !!!
Ole onnellinen että tuota kaliperia... ota tämä nyt sitten vaikka palohälyytyksenä siitä, että nykyinen suhteesi jonkin asteisessa kriisissä. Nurkassa käryää, jos annat ajan hoitaa niin kohta torppa liekeissä.
Otat miehesi kanssa puheeksi, että nyt tuntuu ettei meillä mene yhtään hyvin... voit kertoa miten se omassa käytöksessäsi ilmenee... korjausliikettä kannattaa nyt heti ottaa... KOKEMUSTA ON. - Naurattaa
hmm... kirjoitti:
mitä teen...luultavasti viisainta lopettaa kyseinen "suhde",asutaan eri paikkakunnilla joten törmäämisen vaaraa ei ole! eihän vielä ole "ehditty" sen pidemmälle kuin soittoihin ja tekstareihin... eli nähtykään ei edes olla vielä! eikä varmaan nähdäkään!!!
Tässä taas ilmeisesti,nykyisen cättimaailman huipantuma :)Rouva istunut iltojensa iloksi koneellaan keskustelupalstoilla ja törmännyt teksteissä,"uskomattoman ihanaan mieheen":)Voi hitto kun naiset on tyhmiä.Senkin ajan minkä olet koneella istunut,olisit hoitanut omaa suhdettasi.
Otahan opiksesi,äläkä usko kaikkea,mitä sinulle kirjoitetaan ja vielä pahempaa,älä hyvä nainen anna puhelinnumeroasi jokaiselle kaksilahkeiselle,joka sitä pyytää.Olet onnekas,koska suhteesi on vasta tekstariasteella.Lopeta ja korjaa suhdettasi,mikäli se on mahdollista... - Naurattaa
Naurattaa kirjoitti:
Tässä taas ilmeisesti,nykyisen cättimaailman huipantuma :)Rouva istunut iltojensa iloksi koneellaan keskustelupalstoilla ja törmännyt teksteissä,"uskomattoman ihanaan mieheen":)Voi hitto kun naiset on tyhmiä.Senkin ajan minkä olet koneella istunut,olisit hoitanut omaa suhdettasi.
Otahan opiksesi,äläkä usko kaikkea,mitä sinulle kirjoitetaan ja vielä pahempaa,älä hyvä nainen anna puhelinnumeroasi jokaiselle kaksilahkeiselle,joka sitä pyytää.Olet onnekas,koska suhteesi on vasta tekstariasteella.Lopeta ja korjaa suhdettasi,mikäli se on mahdollista...Edellinen viesti oli tarkoitettu ketjun aloittajalle..
- hmm...
hmm... kirjoitti:
ollaan postiteltu jo puol vuotta joten voisin sanoa että tunnetaan toisemme aika hyvin...;)ainakin luulisin... en ole istunut iltojani koneella, oma liittoni on ollut jo "karilla" vuosia, siinä ei paljon juttelut auta... silti tuntuu pahalta jos ensimmäinen kertois omilla sanoillaan että jotain on tapahtunut, vaikkei olekaan!!! ainakaan muuta kuin mielessä..;)
- hmm...
M36 kirjoitti:
... on sulla ongelmat !!!
Ole onnellinen että tuota kaliperia... ota tämä nyt sitten vaikka palohälyytyksenä siitä, että nykyinen suhteesi jonkin asteisessa kriisissä. Nurkassa käryää, jos annat ajan hoitaa niin kohta torppa liekeissä.
Otat miehesi kanssa puheeksi, että nyt tuntuu ettei meillä mene yhtään hyvin... voit kertoa miten se omassa käytöksessäsi ilmenee... korjausliikettä kannattaa nyt heti ottaa... KOKEMUSTA ON.jos sulla on kokemusta asiasta, niin miten sun sitten loppujen lopuks kävi??!! olitko jättäjä, pettäjä vai petetty vai kenties kaikkia näitä? kysynpähän vaan...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989