Onko kellään kokemuksia, kuinka nopesti rasvaimun jälkeen muodostuvat nestekovettumat häviävät?
Lääkäri kehoitti aloittamaan hieronnan viikko operaation jälkeen, eli silloin kun niitä alkaa muodostumaan ja jatkamaan tätä aamuin illoin hieromista ainakin 4kk. Mutta pysyvätkö ne kovettumat sitten niin pitkään vai rupeavatko häviämään ennen sitä?
Rasvaimun jälkeiset nestekovettumat
5
1616
Vastaukset 5
- tutulle kuulostaa
onko sulle tehty smart lipo ?
- niskaperseote
En kyllä tarkkaa aikaa osaa kertoa milloin hävisi kovat kohdat reisistä, mutta nyt 2,5kk operaatiosta niitä ei enää ole. Suurimman turvotuksen jälkeen (n. kolmannesta vkosta lähtien) kiinnitin niihin paljon huomiota, tuntui että ne kiristi ja tavallaan jopa esti jalan normaalia taivuttamista esim. sukkien laitossa. On toki vielä erituntuiset, eli tietää käyneensä operaatiossa, mutta ei estä mitään, kipuja ei ole edes hölkätessä.
- Samanthali
Hei. Itse olen ollut Coolsculpting hoidossa tänä vuonna kaksi kertaa. Ensimmäisen hoitokierroksen (3 tunnin settiä keskivartaloon ja tunti alleihin) ja se tehtiin Tammikuussa Madridissa, jossa olin kolmen kuukauden työkomennuksella. En voinut edes harkita mitään sairaslomaa vaatimaa lipoa, joten päädyin tähän jäädytyshoitoon. Parasta siinä oli sen lisäksi, että tuli tuloksia se ettei siinä oikeastaan ollut toipimusaikaa lainkaan. Viimeisen hoitokerran otin alleihin ruokatunnilla ja olin takaisin töissä puolituntia klinikalta lähdön jälkeen. Hinta Espanjassa oli 600e tunnin sessiolta. Yhdellä hoitokerralla rasvasta lähti noin neljäsosa, mutta minulle suositeltiin vielä toista settiä noin puolentoista kuukauden kuluttua ensimmäisestä.
Tulin Suomeen kuun vaihteessa ja ryhdyin etsimään netistä paikkaa. Löytyi heti yksi Tallinnasta ja pari Helsingin seudulta. Ajattelin ensin, että Hesassa maksaa varmaan maltaita, mutta kun soitin Espoon Sellon kupeessa olevaan cryoklinikkaan, niin sieltä kerrottiin, että koska homma on Suomessa aivan uutta saisin ensimmäisistä hoidoista 200 euroa alennusta per tunti. Yllätyin muutenkin positiivisesti, koska paikka oli todella siisti ja laitteetkin paremmat kuin Espanjassa olleet. Suurin ero oli siinä, että tämä Suomessa tehty hoito tehtiin kahdella hoitokahvalla samanaikaisesti, eli sain tuplasti alueita käsitellyksi samassa. Hinnaksi tuli alennuksen jälkeen 250e tunnin sessiosta!
Espanjassa hoitoa kutsutaan Coolsculpting nimellä ja Suomessa taas Cryolipoksi, mutta idea on sama. Rasvasolut jäätyy rikki ihon alla ja liukenevat sitten itsekseen pois. Ei tule lommoja eikä kovettumia. Jos nukutukset ja kirurgiset toimet arveluttaa eikä ole aikaa pitää tämän takia sairaslomaa, niin itse voin ainakin suositella tätä vaihtoehtoa.- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hyvä yritys mutta tarinasi on feikki !!
- Turhahomma
Cryoliposta ei ainakaan ole mitään iloa, kokeilin monta kertaa, kun aina sanottiin ettå pitempi sarja...jne. En sitten tiedä jos tuosta Cool sculptingista olisi kuitenkin - vaikka periaatteessa sama homma. Olisi kiva jos joku ihan oikeasti hyptynyt ihminen kertoisi kokemukset, Ei siis vain hoitoloiden markkinamiehet !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861573
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10767Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577