Aina kun menen käymään jossain tapahtumassa tai jossain teilaisuudessa tai olen tilanteessa jossa minua jännittää minulle tulee vatsakipua.
Kun alan jännittää vatsani tulee todella kipeäksi enkä tiedä mikä sen kivun kehossani aiheuttaa tai miten sen kivun voisi lannistaa.
Jännitys ja vatsakipu
1
322
Vastaukset
- Ihan pihalla
Toisilla särkee jännityksestä pää ja toisilla sattuu vatsa, mulla molemmat. Aina sanotaan, ettei vatsakipuun kannattais ottaa lääkettä, mutta mulla ne vatsakivut on välillä niin kouristavia ja kovia, että olen ottanu särkylääkettä. Täällä varmaan joku kohta ehdottaa meditaatiota ja rentoutusta, mut kun ei semmoiselle aina ole aikaa.
Mulla alkoi jännityspäänsäryt helpottaa vasta lähemmäs kolmekymppisenä, mutta vatsakivut on jääneet. Otan joskus kovaan jännitykseen propralia, beetasalpaajaa siis ja samalla kun sydämen syke tasaantuu, vatsan kouristuksetkin helpottaa. Yleisiä vitsauksia nämä molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844