parisuhde latinomiehen kanssa

rakastanlatinoa

Olen 15-vuotias suomalainen nuori nainen, joka seurustelee latinomiehen kanssa. Tapasimme netin (ei deittisivuston) välityksellä. Olemme seurustelleet kolmisen kuukautta ja suhteemme on asia josta aion pitää kiinni. Mies on 21-vuotias, joten meillä on ikäeroa, mutta en voi tälle rakkaudelle mitään. Mitä mieltä olette parisuhteesta latinomieheen ja ikäeroomme? Onko muilla kokemuksia parisuhteesta latinoon? Vanhemmille en ole suhteestamme puhunut, koska olen niin nuori ja tämä suhde on hieman erilainen välimatkan ja ikäeron vuoksi. Enkä halua, että vanhempani vaikuttavat suhteeseemme. Puhumme päivittäin älypuhelimen eri viestintämahdollisuuksien kautta ja silloin tällöin skypessa videopuheluita. Mies haluaa, että opiskelen kunnolla haluamani ammatin Suomessa. Aiomme tavata vasta kun olen täysi-ikäinen, mutta olen aika varma, että muutan itse opiskelujeni jälkeen mieheni kotimaahan. Suhde on melko tuore, mutta suhteemme on todella vahva ja uskomme molemmat, että suhde kestää. Olemme puhuneet tulevaisuudesta ja siitä mitä molemmat elämältä haluaa. Tämmöistä täältä päin. Toivoisin, että kertoisitte mielipiteitänne ja omia kokemuksianne. Kaunista tulevaa kesää kaikille! :)

4

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietipäs

      Ensiksikin voin sanoa että mielestäni ette voi pitää yhteydenpitoanne vielä minään parisuhteena jos ette ole vielä edes tavanneet kasvotusten. Jos ajattelen negatiivisia puolia..(mitään positiivista en tähän hätään löydäkään) niin tässähän voi olla mahdollisuus että mies vain leikkii sun kanssasi. Olet aika nuori.
      Oletko varma koko asiasta? ..et voi olla mitenkään varma että onko mies oikeasti tosissaan vai ei ja voiko miehen sanoihin luottaa..
      Mitäs sitten kun täytät sen 18..mies on jo 24 ja tällöin varmaan haluaa elämältä jo jotain aivan muuta kuin sinä.

    • Missä parisuhde?

      Mies vain leikkii ja pelaa peliä.
      Mitään parisuhdetta ei ole ennekuin olette viettäneet aikaa yhdessä.

    • saa rakastaa mutta

      Tyttö hyvä ei teillä ole mitään parisuhdetta kun ette ole ole edes tavanneet. Et sä seurustele hänen kanssaan. Sä vaan pidät yhteyttä häneen netin kautta. Kannattaisi jutella vanhempien kanssa asiasta. Ehkä he saisivat sut ymmärtämään, mikä on oikea parisuhde.

    • Satusetä vauhdissa

      "Olen 15-vuotias suomalainen nuori nainen"

      Et ole, olet lapsi.

      "Aiomme tavata vasta kun olen täysi-ikäinen, mutta olen aika varma, että muutan itse opiskelujeni jälkeen mieheni kotimaahan."

      Sallinet, että nauran?? (nauran jo...) Edes sinun ikäisesi tyttö ei voi olla niin naiivi, että kuvittelee (latino)miehen, jota ei ole koskaan edes tavannut, odottavan ventovierasta lasta kolme vuotta? Latinot ovat kuules niin kuumaverisiä, etteivät odota uskollisina edes kolmea kuukautta, saati sitten kolmea vuotta. Voit toki rauhassa helliä mielessäsi tätä kaukorakkautta, joka on samaa turvallista sorttia pop-tähtien ym. kaukorakastamisen kanssa. Rakasta rauhassa, ja suunnittele sitä kaukaista muuttoa toiseen maahan, mutta ymmärrä nyt hyvä tyttö samalla millaisia satuja kuvitelmasi ovat. :D Ai niin, ja muistathan toki tulla tälle palstalle sitten kolmen vuoden päästä kertomaan, miten rakkautenne jakselee. :D

      "Suhde on melko tuore, mutta suhteemme on todella vahva ja uskomme molemmat, että suhde kestää."

      Nauran jälleen. :D Suhteenne ei voi olla todella vahva, kun ette ole edes tavanneet ettekä tunne toisianne erilaisissa arkielämiseen liittyvissä tilanteissa, kuten seksuaalisesti, riitatilanteissa, kotitöissä, jne. Voitte rauhassa uskoa suhteen kestämiseen, mutta älä sitten hämmästy, jos käy ilmi, että tällä unelmien miehellä on samaan aikaan kierroksessa parikymmentä muuta höynäytettävää tyttölasta. Onneksi olet lapsi vielä tuon kolmisen vuotta, ja tänä aikana ehtii toivottavasti kasvaa vielä PALJON järkeä ja todellisuudentajua päähän. Jälkikäteen näitä suuria "rakkauksia" voi sitten muistella lämmöllä hymähtäen.

      Toivotan sinulle hyvää rauhassa kasvamista aikuiseksi. Toivottavasti mahdollisimman moni muukin samanikäinen lapsi lukee tämän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      397
      2735
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      74
      1885
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1793
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1784
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1728
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1522
    Aihe