miehen pettäminen luonnollisempaa

vaimoke

Oon seuraillut tätä uskottomuuspalstaa jo jonkin aikaa. Aika moni on pettänyt kumppaniaan. Uskoisin, että minunkin rakkaani saattaa joskus pettää minua. Ainakin hän oli pettänyt edellistä kumppaniaan. Olen jo miettinyt asian valmiiksi, enkä tule järkyttymään jos niin käy. Mieheni on erittäin seksuaalinen ja joskus tuntuu etten edes itse riitä hänelle, vaikka aina olen suostuvainen ja useimmiten halukaskin. Jos mieheni pettää minua jonkun baarista pokaamansa naisen kanssa niin siinäpä pettäköön. Tiedän, että hän rakastaa ainoastaan minua ja minulle suo sitä hellyyttä. Itse hän on kertonut kuinka ne naiset ovat olleen ainoastaan kertakäyttötavaraa, nai ja heitä pois. Tiedän, ettei ne ole hänelle mitään merkinneet. Kuulostan varmasti naiivilta kun tämän sanon; mutta olen miehelleni hänen elämänsä rakkaus. Ja niin on hän minullekin. Yhdessä olemme olleet vasta vähän yli vuoden, enkä usko että hän minua on pettänyt. Toisaalta en voi olla muistamatta sanontaa "kerran pettäjä, aina pettäjä". Mutta tärkeintä on kai, että itse osaan suhtautua tähän maltilla. Miehille seksi on suunnilleen elämän tärkein asia. Ei seksi ja rakkaus ole heille sama asia. Mieheni rakastaa vain yhtä naista ja se olen minä.

25

2971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus

rakastaa sinua aidosti hän ei petä sinua, mutta jos pettää, kannattaa sinun miettiä sitä, rakastaako hän oikeasti sinua!

• marcus

älä puhu paskaa. tyypillistä huonon itsetunnon omaavan naisen läppää. aloittaja oli kypsästi ajatellut asiaa.

• kuskus
        marcus kirjoitti:

älä puhu paskaa. tyypillistä huonon itsetunnon omaavan naisen läppää. aloittaja oli kypsästi ajatellut asiaa.

Ja sinun viestisi oli tyypillisen petturimiehen suoltamaa potaskaa.

• myy

...eiköhän miehesi tiedä jo että pillua on maailma täynnä ja sitä saa koska vaan jos pyytää, mutta sitä syvää aitoa rakkautta on harvassa. Eikä ne pillut siitä panemalla parane, samanlaisia ne on kaikki eikä niistä mitään jää itselleen.. Näin minun mieheni, joka joskus pannut "puolet" suomen naisista sanoi, kun jossain vaiheessa heräsi siihen omaan sikamaisuuteensa ja että hommassa voi oma terveyskin mennä, jopa lopullisesti. Tapasi sen jälkeen minut. Ei tarvitse enää hyppiä vieraissa ja vaatii sitä myös minulta. rakastaa minua, minä häntä ja seksimme on upeaa..sielun kumppanit kaikinpuolin, toki tiedostetaan että molemmilla syrjähyppyjen tausta ja kaikki mahdollista, mutta uskotaan rakkauteen, välittämiseen ja siihen että jaksamme yhdessä kivikkoisellakin tiellä.

• M29

Jokainen pillu tuntuu pillulle, eikä se siitä vaihtamalla miksikään muutu.

• myy
        M29 kirjoitti:

Jokainen pillu tuntuu pillulle, eikä se siitä vaihtamalla miksikään muutu.

...ja muna on munaa vaikka koolla olisikin väliä on paljon käyttäjästä kiinni miltä tuntuu. Isolla munalla ei tee mitään jos mies ei osaa sitä oikein käyttää..tai nainen..

• mare

kumppanini on epäuskollinen vaimolleen. niillä on runsaat 2-vuotias poika ja kumppaninikin väittää sille että rakastaa ja on uskollinen, koska appivanhemmat ovat kaiken rahoituksen takana. mutta syrjähyppyjä järjestetään heti työaikoina...
      onko se rakastamista jos kaikki hellyys ja seksi tarjotaan toiselle naiselle/toisille. vaimo saa sen verran vähemmän tai ei mitään.
      ja vähentää se vaimon arvoakin jos vaimo ei kelpaa ja kaikkea haetaan muilta ja ihannammat yhdessäolohetket tulee muille naisille

• ?????

En siis niin millään ymmärrä noita puheita??!!
      Miten voi toista oikeasti väittää rakastavansa jos pitää muilta sitä seksiä saada?? Etkä sinäkään tosissasi siihen usko, ethän?
      Miksi sinun pitäisi moinen hyväksyä? Tekeekö se sinusta paremman naisen, että valmiiksi mietit miten suhtautua jos miehesi pettäminen tulisi sinulle tietoon? Että osaisit suhtautua siihen oikein???!
      Totta kai sinulla on täysi oikeus menettää malttisi, suoraan sanoen järkesi jos miehesi, elämäsi tärkein ihminen, sielunkumppanisi, pettäisi sinua, johan se sana pettäminen on väärin!! Miksi se pitäisi jollekin hyväksyä? Vai vain pillua? Jos se on vain, niin miksi sitä pitää haluta? Eikä asia ole niin, että se on miehille helpompaa kuin naisille, pettäminen siis! Kyllä siihen lankaan menevät molemmat sukupuolet, ehkä vain naiset antavat anteeksi enemmän kuin miehet. Miksi?
      Ei tule mieleen muuuta, kuin, että ihmiset eivät arvosta itseään, kun kuulee tuollaista puhetta, että ennakkoon mietitään, että ei ylireagoida liikaa!!!!!!!!!!Huh!!Mitä tuohon voi muuta sanoa?!
      Ottakaa hyvät ihmiset itsellenne sellainen kumppani, että ei joka päivällispöytäkeskustelussa mietitä, että petätkö sinä minua tänään vai et, tai huomenna työmatkalla..millaista elämää tuollainenkin on??
      Vai onko mukava eläkkeellä yhdessä kiikustuolissa miettiä ja naureskella, että kuule Pertti, sinkin petiti minua yhteensä xxxxx-kertaa ja minä se vain annoin sinulle anteeksi!!:-(
      Kuulostaako hyvälle...?

• Si vic pacem...

"MIten voi toista rakastaa, jos pitää muilta seksiä saada ?" Oletko tosiaan sitä mieltä, että rakkaus=seksi ? Voihan vaikkapa lapsiaan, sisaruksiaan, vanhempiaankin rakastaa, vaikkei jutussa mitään seksuaalista olisikaan...

En toki väitä, että seksuaalinen uskottomuus olisi erityisen toivottavaa tai hyväksyttävää parisuhteessa. Kuitenkin väitän seksuaalista uskottomuutta tapahtuvan kaikkialla maailmassa kaikissa kulttuureissa enemmän tai vähemmän. Kaikissa kulttuureissa löytyy varmasti myös paljon niitä, jotka eivät ole uskottomia.

Mitä pahaa siinä on jos miettii tuon uskottomuusasian valmiiksi ? Noin puolet meistä pettää tutkimusten mukaan ja aika monet heistä jäävät kiinni. Varaudutaanhan sitä vaikkapa kumppanin kuolemaankin ottamalla henkivakuutuksia jo nuorena. Tai talolle palovakuutus.

En väitä, että kenenkään tarvitsisi hyväksyä vieraissa juokseminen. Minusta nimen omaan itseään arvostava ihminen on järkevä - ja ennakoi myös mahdolliset ikävät tapahtumat varautuen pitämään kiinni arvokkuudestaan (ja järkikullastaan). Ottaahan itseään arvostava ihminen palovakuutuksenkin vaikka olisi varovainenkin, jotta tulipalon satuttua voisi rakentaa tilalle uuden talon, toisin, kuin nimimerkki ???? joka ilmeisesti valitsee palamattoman talon (onko niitä oikeasti olemassa) ja sitten menettää järkensä talon raunioilla...

"Ottakaa sellainen kumppani, ettei joka keskustelussa mietitytä...". Miksi sitä asiaa pitäisi miettiä jatkuvasti vaikka riski olisikin olemassa ?

Voi sitä kiikkustuolissa myös miettiä, että "ne kerrat, jolloin petit minua, tuntuivat tosi pahoilta. Olemme kuitenkin kasvattaneet hienot lapset ja eläneet hyvän elämän. Avioliittomme on ollut kuitenkin enimmäkseen hyvä", johon toinen voi todeta "tein väärin, mutta kiitos sinulle, että annoit anteeksi, emmekä eronneet ja lapsiemme koti ei hajonnut..."

Toivotan kuitenkin sinulle ???? onnea. Mielipiteistäsi päätellen sinulla voi olla paljon edessäsi. Mutta vaikket haluaisikaan ottaa vakuutusta, mieti vielä, paljonko kannattaa kritisoida niitä, jotka ottavat...

• vaimoke

Noh, kullakin on omat tapansa käsitellä asioita. Minun elämääni se ei kaada, vaikka mieheni vieraissa kävisikin joskus. Jos käy niin ei minun sitä tarvitse tietää. Sinun on näköjään vaikea uskoa, että ihmisillä voi olla erilaisia käsityksiä asioista ja että eivät kaikki ole niin herkkiä kuin sinä. Joskus on vaan hyvä nähdä pidemmällekin kuin vain suoraan eteensä.

Enhän minä nyt tietenkään toivo että hän pettäisi. Hypoteettistä ajatteluahan tämä vain on. Mutta pitäähän se nyt ottaa huomioon että hänellä tämmöinen menneisyys on. Koko ajan hän on kuulema vaan etsinyt elämässään jotain, ei ne naiset ole olleet kuin pelkkiä panoja. Tiedän, että hän on rauhoittunut tosi paljon. Meillä on todella hyvä olla yhdessä ja rakastamme toisiamme syvästi.

Ärstyttääkö sua tämä mun suhtautuminen? Turha tässä nyt hernettä vetää nenään, jos olenkin vähän avarakatseisempi. Tämä on vain minun mielipide. Tottakai toivon, etten koskaan joudu sen tilanteen eteen, että mieheni jää kiinni pettämisestä. Mutta jos se nainen on ollut vain pelkkä pano, niin en minä aio miestäni sen takia jättää. Jos hän löytää pitkäaikaisen suhteen tai kaikista pahinta, rakastuu toiseen naiseen, niin se jo toinen juttu.

• Mies

Voin miehenä vahvistaa että asia on suunnilleen niin kuin kuvasit. Ihmisten ja miesten seksuaalisuus ja seksuaalivietti vaihtelee tietysti paljonkin. Mikäli mies sattuu olemaan luonteeltaan hyvin seksuaalinen hän myöskin "hairahtuu" helpommin mikäli vierasta "tavaraa" on tarjolla.

Meillä miehillä satunnainen seksi satunnaisen kumppanin kanssa ei yleensä aiheuta mitään isompia emootioita, se on vain viettien tyydyttämistä ja hauskan pitoa. Se ei uhkaa siinä mielessä parisuhdetta. Pidempi suhde jonkun naisen kanssa on tietty ihan eri juttu.

Myöskään satunnainen maksullinen seksi ei ole parisuhteelle mikään uhka. Huoran luona käynti on miehelle suunnilleen samanlainen asia kuin biljardisalilla käynti.

Itse olen varsinkin nuorempana pettänyt lähes kaikkia kumppaneitani. Nyt näin yli 35-vuoden korkeassa iässä viettini on alkanut selkeästi laantua ja pimpero ja varsinkin vieras sellainen ei ole koko ajan mielessä kuten ennen. Minulla on myöskin tällä hetkellä erittäin hyvä suhde jossa saan seksiä sekä laadullisesti että määrällisesti tarpeeksi joten siksikään ei vieraissa käynti ole mielessä.

Näistä sysitä oikeastaan ainut mitä nainen voi miehen pettämisen estämiseksi tehdä on kohdella miestään hyvin ja antaa hänelle riittävästi vaihtelevaa ja hyvää seksiä. Jos kotona saa tarpeeksi hyvää seksiä ei ole tarvetta käydä vieraissa ja lisäksi tietää jo etukäteen että satunnaisen kumppanin kanssa seksi ei kuitenkaan ole yhtä laadukasta kuin kotona.

Jos mies kuitenkin lipsahtaa satunnaiselle harhapolulle ei sen takia kannata hyvää suhdetta lopettaa vaan sopia esim. että mies korvaa asian jollakin tavalla, esim. ulkomaanmatkan, timanttisormuksen tms. muodossa...

• ????

Miksi miehet yhä vain ja edelleen kuvittelevat, että vain miehille vieraissa käyminen on sama kuin biljardisalilla käynti. Kyllä se kuule on naisillekin yhtä helppoa kuin käynti golffia lyömässä pressulle!! :-)
        Kyse onkin siitä, että onko se hyväksyttävää??? Ja miksi se pitäisi kenenkään hyväksyä? Oletko sinä, mies pettänyt tätä nykyistä kumppaniasi? Jos et, niin juuri siksi, että saat kotoa sitä mitä ei muualta tarvitse hakea..olet sen nyt tuossa korkeassa 35-vuoden iässä huomannut? Mutta sen voi huomata myös jo paljon, paljon aiemmin. Siksi ihmettelen, että miksi ei aikaisemmin jo oteta sellaista kumppania jonka kanssa koetaan kaikki se, mikä muuten tuolla kylillä. Kyllä, väitän, että todella on olemassa niin miehiä, kuin naisiakin, jotka pystyvät joka tasolla tyydyttämään kumppaninsa, jotta ei tarvitse etsiä muualta tyydytystä. Ihmiset vain niin helposti ottavat itselleen epäsopivia kumppaneita ja sitten nämä pettämisketjut lähtevät liikkeelle. Lisäksi väitän, että jos täytyy pettää ja pettää niin kyse on jo jostakin muustakin, ehkäpä korvien välistä, kenties?
        :-)

• Samaa mieltä
        ???? kirjoitti:

Miksi miehet yhä vain ja edelleen kuvittelevat, että vain miehille vieraissa käyminen on sama kuin biljardisalilla käynti. Kyllä se kuule on naisillekin yhtä helppoa kuin käynti golffia lyömässä pressulle!! :-)
        Kyse onkin siitä, että onko se hyväksyttävää??? Ja miksi se pitäisi kenenkään hyväksyä? Oletko sinä, mies pettänyt tätä nykyistä kumppaniasi? Jos et, niin juuri siksi, että saat kotoa sitä mitä ei muualta tarvitse hakea..olet sen nyt tuossa korkeassa 35-vuoden iässä huomannut? Mutta sen voi huomata myös jo paljon, paljon aiemmin. Siksi ihmettelen, että miksi ei aikaisemmin jo oteta sellaista kumppania jonka kanssa koetaan kaikki se, mikä muuten tuolla kylillä. Kyllä, väitän, että todella on olemassa niin miehiä, kuin naisiakin, jotka pystyvät joka tasolla tyydyttämään kumppaninsa, jotta ei tarvitse etsiä muualta tyydytystä. Ihmiset vain niin helposti ottavat itselleen epäsopivia kumppaneita ja sitten nämä pettämisketjut lähtevät liikkeelle. Lisäksi väitän, että jos täytyy pettää ja pettää niin kyse on jo jostakin muustakin, ehkäpä korvien välistä, kenties?

Minä vaan kysyn arvon miehet/naiset mihin kumppania tarvitsette jos kerran sen eri sängyissä hyppiminen on elämän pääasia! PYSYKÄÄ SINKKUINA!
        Älkää pitäkö toista ihmistä kynnysmattonanne!
        Ja käyttäkää kumia! Ei ole ihme kun taudit leviää....

• Mies
        ???? kirjoitti:

Yritin vain kuvata miten me miehet usein ajatellaan ja miten me suhtaudumme (omaan) pettämiseen. Ei sen kummenpaa.

En ole nykyistä kumppaniani pettänyt ainakaan vielä. Syynä on tosiaan ennen kaikkea se, että ei ole tarvetta.

Oletko sitä mieltä, että jos kotona ei saa tarpeeksi hyvää seksiä, niin silloin pettäminen ei ole niin tuomittavaa? Vai onko sinusta silloin parasta heti erota jos tilanne ei korjaudu?

Minusta jos puolisoiden seksuaaaliset tarpeet ja halut ovat hyvin erilaiset on "puutteessa" elävän sallittua täyttää vajaus satunnaisesti vieraissa, kunhan se ei uhkaa parisuhdetta.

• Mies
        Samaa mieltä kirjoitti:

Minä vaan kysyn arvon miehet/naiset mihin kumppania tarvitsette jos kerran sen eri sängyissä hyppiminen on elämän pääasia! PYSYKÄÄ SINKKUINA!
        Älkää pitäkö toista ihmistä kynnysmattonanne!
        Ja käyttäkää kumia! Ei ole ihme kun taudit leviää....

Kumia olen toki aina käyttänyt, koska en halua itse tauteja enkä varsinkaan halua tartuttaa niitä muille.

Ei vieraissa sängyissä hyppiminen ole minulle mikään pääasia, mutta jos parisuhteen seksielämä ei ole minua täysin tyydyttävää se tarjoaa asiaan täydennystä.

Lisäksi koska sukupuoliviettini on voimakas halukkaan ja kauniin naisen tapaaminen saattaa olla varsinkin alkoholin vaikutuksen alaisena liian voimakas ärsyke, joka voi laukaista saalistusviettini.

Et kai sinäkään voi väittää, että ihminen muka olisi perusluonteeltaan yksiavioinen?

• ????
        Mies kirjoitti:

Yritin vain kuvata miten me miehet usein ajatellaan ja miten me suhtaudumme (omaan) pettämiseen. Ei sen kummenpaa.

En ole nykyistä kumppaniani pettänyt ainakaan vielä. Syynä on tosiaan ennen kaikkea se, että ei ole tarvetta.

Oletko sitä mieltä, että jos kotona ei saa tarpeeksi hyvää seksiä, niin silloin pettäminen ei ole niin tuomittavaa? Vai onko sinusta silloin parasta heti erota jos tilanne ei korjaudu?

Minusta jos puolisoiden seksuaaaliset tarpeet ja halut ovat hyvin erilaiset on "puutteessa" elävän sallittua täyttää vajaus satunnaisesti vieraissa, kunhan se ei uhkaa parisuhdetta.

..sitten valitaan sellainen kumppani jonka seksuaalinen tarve on niin kovasti poikkeava kuin oma? Kyllähän varsinkin tälläiset asiat aika aikaisessa vaiheessa suhdetta tulee esille?
        En hyväksy pettämistä missään olosuhteissa, sillä mielestäni parisuhteessa täytyy antaa toiselle sen verran arvoa, että on "munaa" erota, jos alkaa vieraat sillä tavalla maistumaan. Enkä kehota eroamaan mistään pienistä syistä tai siitä, että jomman kumman tekee mieli jotakin toista. Kyse on siis siitä, että mitä tekee? En voi allekirjoittaa todellakaan, että ihminen olisi suorastaan luotu yksiavioisuuteen, mutta jos löytää itselleen sopivimman kumppanin, pystyy pysymään omassa pedissä, niin sanoakseni. Kuten pappi aikanaan sanoi, vaatii tahtoa tahtoa olla yhdessä..ja pettämättä vielä!!

• Mies
        ???? kirjoitti:

..sitten valitaan sellainen kumppani jonka seksuaalinen tarve on niin kovasti poikkeava kuin oma? Kyllähän varsinkin tälläiset asiat aika aikaisessa vaiheessa suhdetta tulee esille?
        En hyväksy pettämistä missään olosuhteissa, sillä mielestäni parisuhteessa täytyy antaa toiselle sen verran arvoa, että on "munaa" erota, jos alkaa vieraat sillä tavalla maistumaan. Enkä kehota eroamaan mistään pienistä syistä tai siitä, että jomman kumman tekee mieli jotakin toista. Kyse on siis siitä, että mitä tekee? En voi allekirjoittaa todellakaan, että ihminen olisi suorastaan luotu yksiavioisuuteen, mutta jos löytää itselleen sopivimman kumppanin, pystyy pysymään omassa pedissä, niin sanoakseni. Kuten pappi aikanaan sanoi, vaatii tahtoa tahtoa olla yhdessä..ja pettämättä vielä!!

Kumppania valittaessa ei aina todellakaan tiedä että saa juuri sen itselleen sopivimman kumppanin. Samoin sänkyhommat yleensä luistaa alussa hyvin ja seksielämä on sähäkkää, mutta kun aikaa kuluu tilanne voi muuttua paljonkin. Esim. lasten tulo kuvioon voi muuttaa tilannetta ja haluja paljonkin.

Eli onko ainoat vaihtoehdot sinusta siis:

1)Eroaminen ja mahdollisten lasten kodin hajoittaminen ainoastaan liian vähäisen seksin takia.

tai

2) Kituuttaminen avioliitossa jossa omat seksuaaliset tarpeet eivät tule tyydytetyiksi?

Eikö ole paljon parempi täyttää puuttuvat tarpeensa hienotunteisesti, huomaamattomasti ja varovaisesti satunnaisten seksi kumppanien tai vaikkapa prostituoidun kanssa?

• ?????
        Mies kirjoitti:

Kumppania valittaessa ei aina todellakaan tiedä että saa juuri sen itselleen sopivimman kumppanin. Samoin sänkyhommat yleensä luistaa alussa hyvin ja seksielämä on sähäkkää, mutta kun aikaa kuluu tilanne voi muuttua paljonkin. Esim. lasten tulo kuvioon voi muuttaa tilannetta ja haluja paljonkin.

Eli onko ainoat vaihtoehdot sinusta siis:

1)Eroaminen ja mahdollisten lasten kodin hajoittaminen ainoastaan liian vähäisen seksin takia.

tai

2) Kituuttaminen avioliitossa jossa omat seksuaaliset tarpeet eivät tule tyydytetyiksi?

Eikö ole paljon parempi täyttää puuttuvat tarpeensa hienotunteisesti, huomaamattomasti ja varovaisesti satunnaisten seksi kumppanien tai vaikkapa prostituoidun kanssa?

Tähän en voi muuta sanoa, kuin, että mikä on kenenkin mielestä hienotunteista! :-)
        Ehkä minulla on sitten vain ollut onni matkassa, että jo hyvissä ajoin olen osannut huomata sellaiset merkit, ettei ole kannattanut pidemmälle jatkaa ja päinvastoin!
        Yritä nyt kuitenkin pysyä uskollisena nykyisellesi! :-)

• Mies
        ????? kirjoitti:

Tähän en voi muuta sanoa, kuin, että mikä on kenenkin mielestä hienotunteista! :-)
        Ehkä minulla on sitten vain ollut onni matkassa, että jo hyvissä ajoin olen osannut huomata sellaiset merkit, ettei ole kannattanut pidemmälle jatkaa ja päinvastoin!
        Yritä nyt kuitenkin pysyä uskollisena nykyisellesi! :-)

Tottakai yritän joka päivä ja toistaiseksi on onnistunut. Mutta en lupaa mitään ikuista uskollisuutta, sillä silloin valehtelisin ja lupaisin liikoja.

Jos kotona ei saa ruokaa ja on kova nälkä, pitää mennä ulos syömään... ;-))))

• miu
        Mies kirjoitti:

Tottakai yritän joka päivä ja toistaiseksi on onnistunut. Mutta en lupaa mitään ikuista uskollisuutta, sillä silloin valehtelisin ja lupaisin liikoja.

Jos kotona ei saa ruokaa ja on kova nälkä, pitää mennä ulos syömään... ;-))))

...toi on tosi juttu kyllä osittain.. Ei huonon seksin takia pidä ruveta perhettä hajottamaan. Tunnen monia miehiä jotka harrastavat ulkopuolisia suhteita, mutta rakastavat jollain tavalla kumppaneitaan, eivätkä koskaan eroa. Niin kauan kuin oma pää kestää pettämisen ja toinen ei saa tietää,niin mikäs siinä.
        Mutta vittumaista on täällä haukkua puolisoaan tyhmäksi kun ei tajua mitä oikeasti tapahtuu.. Hyi vittu!! Omien lastensa äitiä.. hävetkää! haukkukaa samalla omia äitejänne huoriksi niin piste iin päälle..
        Itsekin naisena olen pettänyt ja en kiinni ole jäänyt, luojan kiitos! en halua loukata niin syvästi ketään..

• rakkaus

mielestäni näiden keskustelujen omituinen lisäke on rakkaus tuo ikiaikainen kaikenkestävä ihmeellinen rakkaus , olisi kiva tietää kuinka moni on se oikesti kokenut ja mitä se sitten muka kenenekin mielestä on?

kysyy kolmen lapsen äiti, naimisissa.

• Siiri

Minäkin olen tuota miettinyt oman kokemuksen kautta. Oon vähän siihen tulokseen tullut, että rakkaus käsitteenä on vain uskomus. Lapset ovat riippuvaisia vanhemmistaan, ei se ole rakkautta. Kahden aikuisen välinen juttu on ihailua, läheisyyden kaipuuta, ei rakkautta. Panot on ihailun tarvetta nekin, oman itsen pönkitystä.
        Mies palaa "turvaan", sen pitkäkestoisen suhteen luo rämmittyään "seikkaluissa", toteuttamassa himojaan, halujaan ja fantasioitaan. Kuitenkin sekin jotain kotia kaipaa, ja vannoo jotain ja vakuuttelee vielä lisäksi. Ostaa lahjoja väittääkseen että välittää.
        Minä en enää ikinä luota keneenkään, en puolisoonikaan. Se voi vannoa ja vakuuttaa, mutta se "ei sillä tarkoita mitään". Sen ostamat tavarat ei merkkaa mulle mitään. Hän on mulle aikuinen leikkikaveri, pitempiaikaisempi kuin kertakäyttökaveri, mutta ei muuta. En luota, en enää koskaan kerro hänelle kaikkea, toteutan toiveeni itse, en välttämättä jaa niitä hänen kanssaan. Minä en tarvitse häntä, mutta kiva jos on olemassa siinä lähellä.

• Katri
        Siiri kirjoitti:

Minäkin olen tuota miettinyt oman kokemuksen kautta. Oon vähän siihen tulokseen tullut, että rakkaus käsitteenä on vain uskomus. Lapset ovat riippuvaisia vanhemmistaan, ei se ole rakkautta. Kahden aikuisen välinen juttu on ihailua, läheisyyden kaipuuta, ei rakkautta. Panot on ihailun tarvetta nekin, oman itsen pönkitystä.
        Mies palaa "turvaan", sen pitkäkestoisen suhteen luo rämmittyään "seikkaluissa", toteuttamassa himojaan, halujaan ja fantasioitaan. Kuitenkin sekin jotain kotia kaipaa, ja vannoo jotain ja vakuuttelee vielä lisäksi. Ostaa lahjoja väittääkseen että välittää.
        Minä en enää ikinä luota keneenkään, en puolisoonikaan. Se voi vannoa ja vakuuttaa, mutta se "ei sillä tarkoita mitään". Sen ostamat tavarat ei merkkaa mulle mitään. Hän on mulle aikuinen leikkikaveri, pitempiaikaisempi kuin kertakäyttökaveri, mutta ei muuta. En luota, en enää koskaan kerro hänelle kaikkea, toteutan toiveeni itse, en välttämättä jaa niitä hänen kanssaan. Minä en tarvitse häntä, mutta kiva jos on olemassa siinä lähellä.

Sanomassasi on kypsyyttä mielestäni muillekin jakaa.
        Ehkä monelle liiankin kylmää faktaa hyväksyä,
        mutta...

Olet oman onnesi seppä. Kirjaimellisesti.
        Onnittelut !

t. Samaan suuntaan kulkeva.....

• mies

Tämän kirjoitti mies tai sitten äärettömän tyhmä nainen.
      ;-D

• Sindy

miehen pettäminen. Minä ajattelen ja näin jo varttuneempana ja kokeneempana kokijana/kuuntelijana olen huomannut että ei se ihan noin ole vaan NAISET OVAT YKSINKERTAISESTI FIKSUMPIA. Ai niin ettäkö miksi?? He eivät kehuskele, eikä tuo sitä niin julki kuin mies vaan osaavat pitää sen salassa, omana ihanana, pienenä salaisuutena koko jutun ja onnellisuus/hymy huulilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe