Missä iässä olet ollut elämässäsi

missäiässä

hyljeksityin?

Suosituin?

Onnellisin?

Rikkinäisin?

Komein/kaunein?

Onnettomin parisuhteessa?

Menestynein työurallasi?

Menestynein koulussa?

Huonoin työurallasi/ koulussa?

16

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • modeIIi

      73 v. kaikkiin kohtiin.

    • hyljeksityin? 11

      Suosituin? 16

      Onnellisin? 31

      Rikkinäisin? 25

      Komein/kaunein? 30

      Onnettomin parisuhteessa? 16

      Menestynein työurallasi? 36

      Menestynein koulussa? 23

      Huonoin työurallasi/ koulussa? 19

    • adsfdgsg

      En todellakaan muista, sori. Nyt on hyvä ikä alkaa taantumaan ja dementoitumaan kun oppi ei enää tartu kaaliin niin kuin vielä 18-20-vuotiaana, pääsee nopeemmin eläkkeelle.

    • Che libre

      Menestynein ellittien yksityiskoulussa 14v karkasin merille ja sen jälkeen onnellisin
      oppivelvollisuuttani suorittamatta

    • hyljeksityin? -oliskohan tuossa n. 5 vuotta sitten

      Suosituin? -varmaan tuossa n. 15 vuotta sitten

      Onnellisin? -kyllä mä nyt oon onnellisin

      Rikkinäisin? -ajoittuu samoihin aikoin tuon hyljeksityimmän kanssa

      Komein/kaunein? -tulossa vasta

      Onnettomin parisuhteessa? -about 8-9 vuotta sitten

      Menestynein työurallasi? -toivonmukaan vasta tulossa

      Menestynein koulussa? -menossa

      Huonoin työurallasi/ koulussa? -2007 töissä ja oliskohan tuo ollut 1987 kun oltiin ysiluokalla

    • miten vitussa sää voit selittää jos oot esim. tullut raiskatuksi niin oot joo mennyt "rikkinäiseksi" mutta että mikä se ikähaarukka on, koko elämä?! en vastaa koko galluppiin; paska.

    • yx kutale

      Milloinhan tuollaistakin on kerinnyt ajattelemaan. Ehkä 16 kesäsenä vehkurana, silloin oli lähel ettei ressi tullu. Sitten hokasin et hei, kun on sinut ihtesä kanssa.Tekee toisille samoin, kuin toivois toistenkin tekevän itsellensä. Silleen on pärjätty suht hyvin. Kunnia ja maine on katoavaista. Omaisuuttakaan ei laiteta hautaan, jos ei ole Farao.

    • hyljeksityin? En kai ikinä.

      Suosituin? Aina.

      Onnellisin? 30-vuotiaana

      Rikkinäisin? 24-25 vuotiaana

      Komein/kaunein? Heh, nyt.

      Onnettomin parisuhteessa? Aina kun on mennyt liian vakavaksi. Tulen onnettomaksi kahlittuna.

      Menestynein työurallasi? En ikinä.

      Menestynein koulussa? Koulu-urani alussa kun pidin sitä menestymistä vielä tärkeänä.

      Huonoin työurallasi/ koulussa? En ole vielä ollut huonoimmillani, en osaa sitä.

      • Galina babushka

        Da, Genio Mentevits on aina ollut omasta mielestään maladiets ja ootsin krasiva :-)


      • Galina babushka kirjoitti:

        Da, Genio Mentevits on aina ollut omasta mielestään maladiets ja ootsin krasiva :-)

        Heh, en omasta vaan muiden. Omasta mielestäni en aina ymmärrä mitä kaunista ja suosimista minussa on. Mut ei mun kaikkea tarvikaan ymmärtää...


    • ....

      .

    • hyljeksityin? 11-15v.

      Suosituin? ehkä 24-30v., en tosin tiedä, mitä tuolla suosiolla tässä tarkoitetaan

      Onnellisin? kotiäitivuosina 32-36v. 24-28v. ehkä myös, toisella tavalla

      Rikkinäisin? 21-22v.

      Komein/kaunein? 30v. kauniimpi kuin 20v. , 40v.kauniimpi kuin 30v. nyt toki jo rupsahtamassa, mikä ei harmita lainkaan, on mukava seurata, kun ekat juonteet on ilmestyneet, miten ne kehittyy, harmaita hiuksia odotellessa :) Mikään kaunotar en ole koskaan ollut, enkä sellaista ole kaivannut, olis ollut vaan haittaa, mm. töissä.

      Onnettomin parisuhteessa? exän kanssa 20-22v. joskus 30 35 nyxän masennuskautena hänen ollessaan paljon poissa.

      Menestynein työurallasi? 22-26v.

      Menestynein koulussa? 10-11v. ja 22 v.

      Huonoin työurallasi/ koulussa? 14v.?

      • kuten moni nainen

        Oletko ollut epämenestynyt työssä parisuhteessa ja sinkkuna menestynyt?


      • yb melkein meni
        kuten moni nainen kirjoitti:

        Oletko ollut epämenestynyt työssä parisuhteessa ja sinkkuna menestynyt?

        Jaa. No tavallaan joo. Ei tule tehtyä päätöksiä esim. asuinpaikkakunnasta sen mukaan, missä olisi parhaat työmahdollisuudet ja uranetenemiset, vaan sen, missä voin olla lähellä lähimpiä.


    • kiva kysely

      Hyljeksityin - Varmaan ylä-aste aikana, olin koulukiusattu mutta en sentään syrjäytynyt mutta enemmän olen oman tien kulkijatyyppinen.

      Suosituin - Tähän vaikea vastata, aina ollut porukan se vähiten kiinnostavin muiden mielestä vaikka itse kyllä osaan nauraa jutuilleni.

      Onnellisin - Varmaan nuoruusvuosina ylä-asteen lopulta ammattikoulun loppuun, kavereita oli ja näki kaikista eniten, nykyään vähän hiljaisempaa vaikka tärkeimmät kaverit vielä kaverina.

      Rikkinäisin - Mitähän tuollaki meinataan? Tällä hetkellä sairastelen elämässäni eniten, tuolla ei mahdeta samaa asiaa tarkoittaa. Minua ei ole rikottu, vaan pikemminkin ehkä päinvastoin vaikka mitään tyhmää en ole tehnyt.

      Komein - Ehkä tänä tai viime vuonna.

      Onnettomin parisuhteissa - Ei parisuhteita takana, tosin voisin viihtyä parisuhteessakin, kun sopiva emäntä löytys.

      Menestynein työurallasi - Tätä nykyä, ei tarvi miettiä mitä laitan leivän päälle.

      Menestynein koulussa - Aina olen ollut sitä luokan pohjasakkaa valitettavasti.. siis tunnollisin koulunkävijä melkein huonoin arvosanoin.

      Vastasin näköjään ylempänä jo viimeiseen kysymykseen ja siis tänäpäivänä mittarissa 26v.

    • Taasnäitä

      hyljeksityin?
      30v. Silloinen muija vittuili koko ajan.

      Suosituin?
      27v. Olin opiskeluporukan kingi Kilossa.

      Onnellisin?
      27v. oli huoletonta aikaa. Myös armeijassa koksuna oli hauskaa.

      Rikkinäisin?
      22v. Yks vittumainen muija osas viedä mun itsetunnon.

      Komein/kaunein?
      Parikymppisenä. Tosin jos naismenestystä mittaa niin sitten välillä 27v - 37v.

      Onnettomin parisuhteessa?
      22v. ja 30v. Pojille aion opettaa, että hullu muija kannattaa lempata heti.

      Menestynein työurallasi?
      37v. Silloin olii kaikki ovet auki.

      Menestynein koulussa?
      18v. Vedin pistettä vaille 6L

      Huonoin työurallasi/ koulussa?
      Parikymppisenä. Valitsin ehkä väärän alan. En kuitenkaan vaihtanut vaan lähdin armeijaan joka selvitti päätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe