hyljeksityin?
Suosituin?
Onnellisin?
Rikkinäisin?
Komein/kaunein?
Onnettomin parisuhteessa?
Menestynein työurallasi?
Menestynein koulussa?
Huonoin työurallasi/ koulussa?
Missä iässä olet ollut elämässäsi
16
138
Vastaukset
- modeIIi
73 v. kaikkiin kohtiin.
hyljeksityin? 11
Suosituin? 16
Onnellisin? 31
Rikkinäisin? 25
Komein/kaunein? 30
Onnettomin parisuhteessa? 16
Menestynein työurallasi? 36
Menestynein koulussa? 23
Huonoin työurallasi/ koulussa? 19- adsfdgsg
En todellakaan muista, sori. Nyt on hyvä ikä alkaa taantumaan ja dementoitumaan kun oppi ei enää tartu kaaliin niin kuin vielä 18-20-vuotiaana, pääsee nopeemmin eläkkeelle.
- Che libre
Menestynein ellittien yksityiskoulussa 14v karkasin merille ja sen jälkeen onnellisin
oppivelvollisuuttani suorittamatta hyljeksityin? -oliskohan tuossa n. 5 vuotta sitten
Suosituin? -varmaan tuossa n. 15 vuotta sitten
Onnellisin? -kyllä mä nyt oon onnellisin
Rikkinäisin? -ajoittuu samoihin aikoin tuon hyljeksityimmän kanssa
Komein/kaunein? -tulossa vasta
Onnettomin parisuhteessa? -about 8-9 vuotta sitten
Menestynein työurallasi? -toivonmukaan vasta tulossa
Menestynein koulussa? -menossa
Huonoin työurallasi/ koulussa? -2007 töissä ja oliskohan tuo ollut 1987 kun oltiin ysiluokallamiten vitussa sää voit selittää jos oot esim. tullut raiskatuksi niin oot joo mennyt "rikkinäiseksi" mutta että mikä se ikähaarukka on, koko elämä?! en vastaa koko galluppiin; paska.
- yx kutale
Milloinhan tuollaistakin on kerinnyt ajattelemaan. Ehkä 16 kesäsenä vehkurana, silloin oli lähel ettei ressi tullu. Sitten hokasin et hei, kun on sinut ihtesä kanssa.Tekee toisille samoin, kuin toivois toistenkin tekevän itsellensä. Silleen on pärjätty suht hyvin. Kunnia ja maine on katoavaista. Omaisuuttakaan ei laiteta hautaan, jos ei ole Farao.
hyljeksityin? En kai ikinä.
Suosituin? Aina.
Onnellisin? 30-vuotiaana
Rikkinäisin? 24-25 vuotiaana
Komein/kaunein? Heh, nyt.
Onnettomin parisuhteessa? Aina kun on mennyt liian vakavaksi. Tulen onnettomaksi kahlittuna.
Menestynein työurallasi? En ikinä.
Menestynein koulussa? Koulu-urani alussa kun pidin sitä menestymistä vielä tärkeänä.
Huonoin työurallasi/ koulussa? En ole vielä ollut huonoimmillani, en osaa sitä.- Galina babushka
Da, Genio Mentevits on aina ollut omasta mielestään maladiets ja ootsin krasiva :-)
Galina babushka kirjoitti:
Da, Genio Mentevits on aina ollut omasta mielestään maladiets ja ootsin krasiva :-)
Heh, en omasta vaan muiden. Omasta mielestäni en aina ymmärrä mitä kaunista ja suosimista minussa on. Mut ei mun kaikkea tarvikaan ymmärtää...
- ....
.
hyljeksityin? 11-15v.
Suosituin? ehkä 24-30v., en tosin tiedä, mitä tuolla suosiolla tässä tarkoitetaan
Onnellisin? kotiäitivuosina 32-36v. 24-28v. ehkä myös, toisella tavalla
Rikkinäisin? 21-22v.
Komein/kaunein? 30v. kauniimpi kuin 20v. , 40v.kauniimpi kuin 30v. nyt toki jo rupsahtamassa, mikä ei harmita lainkaan, on mukava seurata, kun ekat juonteet on ilmestyneet, miten ne kehittyy, harmaita hiuksia odotellessa :) Mikään kaunotar en ole koskaan ollut, enkä sellaista ole kaivannut, olis ollut vaan haittaa, mm. töissä.
Onnettomin parisuhteessa? exän kanssa 20-22v. joskus 30 35 nyxän masennuskautena hänen ollessaan paljon poissa.
Menestynein työurallasi? 22-26v.
Menestynein koulussa? 10-11v. ja 22 v.
Huonoin työurallasi/ koulussa? 14v.?- kuten moni nainen
Oletko ollut epämenestynyt työssä parisuhteessa ja sinkkuna menestynyt?
- yb melkein meni
kuten moni nainen kirjoitti:
Oletko ollut epämenestynyt työssä parisuhteessa ja sinkkuna menestynyt?
Jaa. No tavallaan joo. Ei tule tehtyä päätöksiä esim. asuinpaikkakunnasta sen mukaan, missä olisi parhaat työmahdollisuudet ja uranetenemiset, vaan sen, missä voin olla lähellä lähimpiä.
- kiva kysely
Hyljeksityin - Varmaan ylä-aste aikana, olin koulukiusattu mutta en sentään syrjäytynyt mutta enemmän olen oman tien kulkijatyyppinen.
Suosituin - Tähän vaikea vastata, aina ollut porukan se vähiten kiinnostavin muiden mielestä vaikka itse kyllä osaan nauraa jutuilleni.
Onnellisin - Varmaan nuoruusvuosina ylä-asteen lopulta ammattikoulun loppuun, kavereita oli ja näki kaikista eniten, nykyään vähän hiljaisempaa vaikka tärkeimmät kaverit vielä kaverina.
Rikkinäisin - Mitähän tuollaki meinataan? Tällä hetkellä sairastelen elämässäni eniten, tuolla ei mahdeta samaa asiaa tarkoittaa. Minua ei ole rikottu, vaan pikemminkin ehkä päinvastoin vaikka mitään tyhmää en ole tehnyt.
Komein - Ehkä tänä tai viime vuonna.
Onnettomin parisuhteissa - Ei parisuhteita takana, tosin voisin viihtyä parisuhteessakin, kun sopiva emäntä löytys.
Menestynein työurallasi - Tätä nykyä, ei tarvi miettiä mitä laitan leivän päälle.
Menestynein koulussa - Aina olen ollut sitä luokan pohjasakkaa valitettavasti.. siis tunnollisin koulunkävijä melkein huonoin arvosanoin.
Vastasin näköjään ylempänä jo viimeiseen kysymykseen ja siis tänäpäivänä mittarissa 26v. - Taasnäitä
hyljeksityin?
30v. Silloinen muija vittuili koko ajan.
Suosituin?
27v. Olin opiskeluporukan kingi Kilossa.
Onnellisin?
27v. oli huoletonta aikaa. Myös armeijassa koksuna oli hauskaa.
Rikkinäisin?
22v. Yks vittumainen muija osas viedä mun itsetunnon.
Komein/kaunein?
Parikymppisenä. Tosin jos naismenestystä mittaa niin sitten välillä 27v - 37v.
Onnettomin parisuhteessa?
22v. ja 30v. Pojille aion opettaa, että hullu muija kannattaa lempata heti.
Menestynein työurallasi?
37v. Silloin olii kaikki ovet auki.
Menestynein koulussa?
18v. Vedin pistettä vaille 6L
Huonoin työurallasi/ koulussa?
Parikymppisenä. Valitsin ehkä väärän alan. En kuitenkaan vaihtanut vaan lähdin armeijaan joka selvitti päätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511