Ulkonäön vaikutuksesta rakastumiseen?

.-.-.-.-.-.

Tätä on ehkä hankala määritellä, mutta miten hyvännäköinen(ja nuori??) naisen pitää olla, että mies voi kokea voivansa rakastua häneen? Tarkoitan, että missä kulkee se rajakohta, että kiinnostus on aitoa naista kohtaan ja milloin taas nainen on otettu vain, koska mies haluaa kumppanin? Kaikki tapaukset, joissa olen nähnyt miehen olevan aidosti ihastunut/rakastunut on olleet sellaisia, että nainen on hyvin nuori ja hyvin kaunis. Itselläni taas on kyllä kysyntää, koska olen mukava ja ok näköinen, mutta kukaan ei ole koskaan tuntenut mitään minua kohtaan, minä olen ns. järkevä valinta. Osaako kukaan määritellä, että missä se raja kulkee? Pitääkö olla vähintään nätti vai suorastaan kaunis? Entä iän vaikutus? Voiko vaikka yli 30 -vuotiaaseen naiseen rakastua?

295

11867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyllisen kaunis

      Omakohtaisesti:
      Itse rakastuin naiseen nimenomaan hänen älynsä vuoksi. Minun silmissä hän on kaikkein kaunein ja meidän lapsemme kaikkein kauneimpia, mutta olekin jäävi määrittämään sitä mikä nyt on nätti tai suorastaan kaunis.

      Multa vei jalat alta mm. se tosiasia, että sen näköinen nainen oli niin paljon muutakin kuin vain kaunis katsella. Sillä ihmisellä on mielipiteitä ja päämääriä, luonnetta ja tapoja, ennakkoluulojakin joihin minä voin vaikuttaa omalla persoonallani ja tiedollani, ja päinvastoin.
      Olen aina pitänyt haasteista ja siinä naisessa niitä riittää.
      Päivääkään en vaihtaisi pois.

      • .-.-.-.-.-.

        No jaa... :D Minua aina kaikki sanoo älykkääksi, mutta eipä ole kukaan silti koskaan ihastunut... :/ Mutta ehkä se sinun vaimosi on myös kaunis, vaikka piditkin muistakin ominaisuuksista? Koska ajattelen, että jos ei olisi, niin tilanne olisi sama kuin minulla, ottajia kyllä periaatteessa olisi, mutta kukaan ei koskaan ihastu.


      • joooooohh
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        No jaa... :D Minua aina kaikki sanoo älykkääksi, mutta eipä ole kukaan silti koskaan ihastunut... :/ Mutta ehkä se sinun vaimosi on myös kaunis, vaikka piditkin muistakin ominaisuuksista? Koska ajattelen, että jos ei olisi, niin tilanne olisi sama kuin minulla, ottajia kyllä periaatteessa olisi, mutta kukaan ei koskaan ihastu.

        Niiiin,kyllä todellinen,aito ja rehellinen rakastuminen tapahtuu luonteeseen,siihen ihmiseen kuka se on.Ei sillä etteikö jokainen etsi ihmistä joka miellyttää silmää,mutta,se ei saa mennä överiksi.Tällä tarkoitan että ainakin minun kohdalla nainen saa olla pyöreä,naisellinen nainen.
        Ja tietysti yli 30v naiseen voi rakastua.Itse olen oikeastaan sitä mieltä (vaikka olenkin vasta 27v) että jossain 30-40v ihminen on varmaan parhaimillaan.Alle 30v,tuntuu olevan paljon pinnallista hösötystä eikä tajuta katsoa toisessa sitä mikä oikeasti merkitsee.


      • kaunis eikä muuta

        Hei "älyllisen kaunis",

        epäilen. Luulen, että monet miehet pitävät "älykkäänä" naista, joka kehuu miestä joka välissä ja on sopivasti puhelias. Vielä, kun nainen selvästi on vaikuttunut miehen sanomisista ja muuttaa ajatuksiaan- voila, vaikutelma on taattu. "ihmisellä [nainen] on mielipiteitä ja päämääriä...joihin minä [mies] voin vaikuttaa". Kyllä se nainen on älykäs!

        Itse olen kokenut, että jos sanon miehelle mitä teen työkseni, ja kysyttäessä kerron lyhyesti lisää, mies menee vaikeaksi ja vetäytyy. Olen siis teknisellä alalla ja korkeasti koulutettu. En pidä työtäni mitenkään ihmeellisenä, ja usein yritänkin vaieta siitä, koska tiedän loppureaktion.


      • happy wife

        Wau, mikä MIES!!! Kunnioitan tuollaisia miehiä todella paljon! Siis mies, joka KEHUU omaa vaimoaan ja kokee olevansa aidosti onnellinen kaikkine puolison tuomine haasteineenkin!!! Bravo! Huippuykslö! Minullakin, mutta harmi, etten kuule, JOS kehuu muille... Tekis aika hyvää ja pökerryttävn onnellinen olisin kyllä pitkän aikaa!!!


      • ihanaa<3
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        No jaa... :D Minua aina kaikki sanoo älykkääksi, mutta eipä ole kukaan silti koskaan ihastunut... :/ Mutta ehkä se sinun vaimosi on myös kaunis, vaikka piditkin muistakin ominaisuuksista? Koska ajattelen, että jos ei olisi, niin tilanne olisi sama kuin minulla, ottajia kyllä periaatteessa olisi, mutta kukaan ei koskaan ihastu.

        Mun tapauksessa ei tarvinnut olla kaunis eikä älykäs, rakastuin erääseen naiseen, koska hän oli kohtelias, ja hän kuunteli ja ymmärsi ja muutenkin hänen seurassaan oli mukava olla. Toisin kuin exät, he olivat kauniita, mutteivat kovinkaan mukavia.


      • kaunis eikä muuta kirjoitti:

        Hei "älyllisen kaunis",

        epäilen. Luulen, että monet miehet pitävät "älykkäänä" naista, joka kehuu miestä joka välissä ja on sopivasti puhelias. Vielä, kun nainen selvästi on vaikuttunut miehen sanomisista ja muuttaa ajatuksiaan- voila, vaikutelma on taattu. "ihmisellä [nainen] on mielipiteitä ja päämääriä...joihin minä [mies] voin vaikuttaa". Kyllä se nainen on älykäs!

        Itse olen kokenut, että jos sanon miehelle mitä teen työkseni, ja kysyttäessä kerron lyhyesti lisää, mies menee vaikeaksi ja vetäytyy. Olen siis teknisellä alalla ja korkeasti koulutettu. En pidä työtäni mitenkään ihmeellisenä, ja usein yritänkin vaieta siitä, koska tiedän loppureaktion.

        Nainen ei voi olla koskaan liian älykäs! Mutta tekninen ala on tylsä - vaati sitä että sinulla on laaja sivistys tai ainakin kiinnostus ja kyky keskustella siitä - esim. historiasta, filosofiasta, psykologiasta, uskonnoista, taiteesta, luonnontieteistä jne.

        Ja aina parempi jos on omia hyvin perusteltuja mielipiteitä monesta aiheesta, intohimoja, rakkaus keskusteluun ja jopa väittelyyn ja aito halu oppia muiden mielenliikkeitä.


      • miäsolen

        Miehenä sanon, että jos nainen on "kaunis", ja pikkasen vielä se sydämen lämpö hohkaa, niin... ei sille voi mitään..... tosin on tilanteita joissa ihmiset ovat tietyssä roolissa ja käytös tulee siitä, mutta muutoin ihmiset menee ohi eivätkä herätä sen kummemmin huomiota.


      • kaunis eikä muuta ri
        orfeus87 kirjoitti:

        Nainen ei voi olla koskaan liian älykäs! Mutta tekninen ala on tylsä - vaati sitä että sinulla on laaja sivistys tai ainakin kiinnostus ja kyky keskustella siitä - esim. historiasta, filosofiasta, psykologiasta, uskonnoista, taiteesta, luonnontieteistä jne.

        Ja aina parempi jos on omia hyvin perusteltuja mielipiteitä monesta aiheesta, intohimoja, rakkaus keskusteluun ja jopa väittelyyn ja aito halu oppia muiden mielenliikkeitä.

        orfeus, minulla on lisäksi laajan yleissivistävä tutkinto ja olen mm.julkaissut tekstejä.
        Osaan myös väitellä. Mutta näitä asioita en yleensä tuo julki, koska ne yhdessä teknisen työn kanssa yleensä saavat miehen kasvoille pelokkaan ilmeen ja pakoreaktion.

        Väitän edelleen, että miehen mielestä älykäs nainen on puhelias (mutta puheessa ei välttämättä ole asiaa), ei haasta älyllisesti miestä, imartelee miestä puheissaan.
        väittelyssä ei missään mielessä saa haastaa tai voittaa miestä.


      • lady2
        miäsolen kirjoitti:

        Miehenä sanon, että jos nainen on "kaunis", ja pikkasen vielä se sydämen lämpö hohkaa, niin... ei sille voi mitään..... tosin on tilanteita joissa ihmiset ovat tietyssä roolissa ja käytös tulee siitä, mutta muutoin ihmiset menee ohi eivätkä herätä sen kummemmin huomiota.

        Olen keskustellut naisen kauneuden merkityksestä useammankin miehen kanssa. Ne keskustelut eivät tue aloittajan viestin väitettä kuin osin.

        Kolme esimerkkiä - kaikki merkittävässä asemassa:

        Herra Totaalisen komea ei kiinnostu lainkaan kaunottarista, koska kaunottaret pyörivät hänen kokemuksensa perusteella liikaa ulkonäkönsä ympärillä

        Herra Seinästä reväisty etsi ehdotonta kaunotarta, hyväluonteista ja älykästä. Löysikin.

        Herra Ylikiloinen ei ole niin ulkonäön perään, mutta naisen on oltava huoliteltu ja hyväluonteinen.


      • hohhoijaa
        kaunis eikä muuta ri kirjoitti:

        orfeus, minulla on lisäksi laajan yleissivistävä tutkinto ja olen mm.julkaissut tekstejä.
        Osaan myös väitellä. Mutta näitä asioita en yleensä tuo julki, koska ne yhdessä teknisen työn kanssa yleensä saavat miehen kasvoille pelokkaan ilmeen ja pakoreaktion.

        Väitän edelleen, että miehen mielestä älykäs nainen on puhelias (mutta puheessa ei välttämättä ole asiaa), ei haasta älyllisesti miestä, imartelee miestä puheissaan.
        väittelyssä ei missään mielessä saa haastaa tai voittaa miestä.

        Sinulla vain on ilmeisesti ikävä luonne.


      • 11+3

        Tämäkin viesti on ollut täällä jo aikaisemmin, koittakaa ylläpito keksiä uusia juttuja. Ja vastaus kysymykseen:"Voiko rumaan rakastua?" EI VOI, ruma on ruma ja kuka siitä nyt tykkäisi. Ei kukaan koiranpaskaa kotiin tuo vaikka niitä on kadut täynnä.


      • joooooohh
        orfeus87 kirjoitti:

        Nainen ei voi olla koskaan liian älykäs! Mutta tekninen ala on tylsä - vaati sitä että sinulla on laaja sivistys tai ainakin kiinnostus ja kyky keskustella siitä - esim. historiasta, filosofiasta, psykologiasta, uskonnoista, taiteesta, luonnontieteistä jne.

        Ja aina parempi jos on omia hyvin perusteltuja mielipiteitä monesta aiheesta, intohimoja, rakkaus keskusteluun ja jopa väittelyyn ja aito halu oppia muiden mielenliikkeitä.

        Ei taas tajua Orfeuksen kaltaisia;Miksi pitäisi olla laaja sivistys historiasta,filosofiasta,psykologiasta,uskonnoista,taiteesta tai luonnontieteestä.
        Vai meneekö Orfeus kenties illalla nukkumaan sanoen"kuule,olen ajattellut että sillon Van gogh maalasi sen ja sen taulun niin.."Tuskimpa!
        Eiköhän kyse ole ainakin itseni mielestä enemmän elämän ymmärtämisestä ylipäätään,toisiin ihmiseen asennoitumisessa,parisuhteen ymmärtämisessä ja kumppanin ymmärtämisessä.
        Sillä että olet lukenut 20 tuhatta sivua kaikkea kamalan "sivistävää ja fiksua",ei auta sinua parisuhteessa yhtään mihinkään.

        Tietysti,onhan se kiva että on jotain keskusteltavaa,jos on tunnteitltaan sekä tunne älyltään niin köyhä ettei kykene sellaiseen.Silloin voi olla mukava vaihtellä ennen nukkumaan menoa,vaikka tieteestä ja taitteesta.


      • Hedonistikin

        Olipa kauniisti sanottu! Taidat olla aika verbaaliakrobaatti! =)
        Voi kun oma mieskin osaisi kehua noin kauniisti...


      • Hedonistikin
        Hedonistikin kirjoitti:

        Olipa kauniisti sanottu! Taidat olla aika verbaaliakrobaatti! =)
        Voi kun oma mieskin osaisi kehua noin kauniisti...

        Viesti siis Älyllisen kauniille. Eli ekalle kommentoijalle. Hitto tätä Suomi24:sen lainauspolitiikkaa, mur =


      • mm. TT
        orfeus87 kirjoitti:

        Nainen ei voi olla koskaan liian älykäs! Mutta tekninen ala on tylsä - vaati sitä että sinulla on laaja sivistys tai ainakin kiinnostus ja kyky keskustella siitä - esim. historiasta, filosofiasta, psykologiasta, uskonnoista, taiteesta, luonnontieteistä jne.

        Ja aina parempi jos on omia hyvin perusteltuja mielipiteitä monesta aiheesta, intohimoja, rakkaus keskusteluun ja jopa väittelyyn ja aito halu oppia muiden mielenliikkeitä.

        Paljastat Ofeus tuossa oman sivistyksentasosi ja laaja-alaisen ajattelun puutteesi, jos väität, että tekninen ala on tylsä. On paljon ihmisiä, jotka pitävät sitä äärettömän mielenkiintoisena, eikä tekninen (= matemaattinen) lahjakkuus pois sulje laaja-alaista ymmärrystä muilta tieteenaloilta, päinvastoin. Palautapa mieleesi, minkä alan edustaja suuret ajattelijat aikoinaan ovat olleet?


      • haudankaivaja
        hohhoijaa kirjoitti:

        Sinulla vain on ilmeisesti ikävä luonne.

        Elämä on niin kovin lyhyt.
        Hanki salasuhde kun vielä ehdit.


      • kaunis eikä muuta ri kirjoitti:

        orfeus, minulla on lisäksi laajan yleissivistävä tutkinto ja olen mm.julkaissut tekstejä.
        Osaan myös väitellä. Mutta näitä asioita en yleensä tuo julki, koska ne yhdessä teknisen työn kanssa yleensä saavat miehen kasvoille pelokkaan ilmeen ja pakoreaktion.

        Väitän edelleen, että miehen mielestä älykäs nainen on puhelias (mutta puheessa ei välttämättä ole asiaa), ei haasta älyllisesti miestä, imartelee miestä puheissaan.
        väittelyssä ei missään mielessä saa haastaa tai voittaa miestä.

        Itse pidän sitä että nainen voittaa minut väittelyssä vain todella hyvänä asiana. Mutta on hyvä myös tuoda selekeästi esiin että on kiinnostunut minusta myös muussa mielessä kuin ystävänä jos siis on ja en ole tehnyt aloitetta.

        Mutta voi olla että suurimpaan osaan miehistä toimii paremmin myötäily ja imartelu.

        Sinun pitää kysyä kummanlaisia miehiä haluat sellaisia joita pitää myötäillä ja imarrella vai sellaisia jotka viehättyy naisen omista ajatuksista kuten minä jos haluat minunlaisia niin ole oma rohkea itsesi mutta tuo tarvittaessa myös seksuaalinen/romanttinen kiinnostuksesi esiin.

        Jos taas haluat ns. tavallisia miehiä keskity imarteluun niin kuin sanot ja ehkä myöhemmin mies oppii arvostamaan ajatuksiasi, mutta voi olla että ei silloinkaan. Jos niin käy joko olet onneton ja suhde loppuu tai olet miehesi kanssa imarteleva ja yksinkertainen ja nautit hänestä vain seksuaalisesti ja romattisesti ja hankit sitten ystävä miehiä joiden kanssa voit olla niin älykäs kuin haluat.

        Sinun elämä sinun päätös. Jos itse olisin nainen etsisin itselleni älykkään ja kiinnsotavan miehen ja nauttisin korkeintaan vain seksuuaalisesti jos niinkään tyhmmemmistä mutta komeista miehistä.


      • mm. TT kirjoitti:

        Paljastat Ofeus tuossa oman sivistyksentasosi ja laaja-alaisen ajattelun puutteesi, jos väität, että tekninen ala on tylsä. On paljon ihmisiä, jotka pitävät sitä äärettömän mielenkiintoisena, eikä tekninen (= matemaattinen) lahjakkuus pois sulje laaja-alaista ymmärrystä muilta tieteenaloilta, päinvastoin. Palautapa mieleesi, minkä alan edustaja suuret ajattelijat aikoinaan ovat olleet?

        Tarkoitin käytännöllisen alan teknistä alaa (vaikka erillaisten laitteiden toimintaa, voi siitä puhua kiinnostavastikin), en tarkoittanut matematiikan perustutkimusta, fysiikkaa enkä etenkään kosmologiaa. Oli tälläinen insinööri arkkityyppi/stereotypia.

        On suuria ajattelijoita muillakin aloilla kuten biologia Charles Darwin, psykologia/psykoanalyysi Freud, ja vaikka Stephen Hawking kosmologia ja fysiikka.


      • joooooohh kirjoitti:

        Ei taas tajua Orfeuksen kaltaisia;Miksi pitäisi olla laaja sivistys historiasta,filosofiasta,psykologiasta,uskonnoista,taiteesta tai luonnontieteestä.
        Vai meneekö Orfeus kenties illalla nukkumaan sanoen"kuule,olen ajattellut että sillon Van gogh maalasi sen ja sen taulun niin.."Tuskimpa!
        Eiköhän kyse ole ainakin itseni mielestä enemmän elämän ymmärtämisestä ylipäätään,toisiin ihmiseen asennoitumisessa,parisuhteen ymmärtämisessä ja kumppanin ymmärtämisessä.
        Sillä että olet lukenut 20 tuhatta sivua kaikkea kamalan "sivistävää ja fiksua",ei auta sinua parisuhteessa yhtään mihinkään.

        Tietysti,onhan se kiva että on jotain keskusteltavaa,jos on tunnteitltaan sekä tunne älyltään niin köyhä ettei kykene sellaiseen.Silloin voi olla mukava vaihtellä ennen nukkumaan menoa,vaikka tieteestä ja taitteesta.

        Voihan nainen olla vaikka kivikaudelta jos on kiinnostunut asioista ja osaa keskustella - on intohimoja ja halu oppia ja kokea. Pelkästään seksiin ja läheisyyteen perustuvat suhteet sitten erikseen. Tarkoitin älyllisiä suhteita.


      • Hauskaa luettavaa :D
        orfeus87 kirjoitti:

        Itse pidän sitä että nainen voittaa minut väittelyssä vain todella hyvänä asiana. Mutta on hyvä myös tuoda selekeästi esiin että on kiinnostunut minusta myös muussa mielessä kuin ystävänä jos siis on ja en ole tehnyt aloitetta.

        Mutta voi olla että suurimpaan osaan miehistä toimii paremmin myötäily ja imartelu.

        Sinun pitää kysyä kummanlaisia miehiä haluat sellaisia joita pitää myötäillä ja imarrella vai sellaisia jotka viehättyy naisen omista ajatuksista kuten minä jos haluat minunlaisia niin ole oma rohkea itsesi mutta tuo tarvittaessa myös seksuaalinen/romanttinen kiinnostuksesi esiin.

        Jos taas haluat ns. tavallisia miehiä keskity imarteluun niin kuin sanot ja ehkä myöhemmin mies oppii arvostamaan ajatuksiasi, mutta voi olla että ei silloinkaan. Jos niin käy joko olet onneton ja suhde loppuu tai olet miehesi kanssa imarteleva ja yksinkertainen ja nautit hänestä vain seksuaalisesti ja romattisesti ja hankit sitten ystävä miehiä joiden kanssa voit olla niin älykäs kuin haluat.

        Sinun elämä sinun päätös. Jos itse olisin nainen etsisin itselleni älykkään ja kiinnsotavan miehen ja nauttisin korkeintaan vain seksuuaalisesti jos niinkään tyhmmemmistä mutta komeista miehistä.

        HAAHAHAHAHAHAHAHA. Orfeus taitaa olla narsisti :D


      • Hauskaa luettavaa :D kirjoitti:

        HAAHAHAHAHAHAHAHA. Orfeus taitaa olla narsisti :D

        no eikös kaikki taiteilijat ole narsisteja ainakin jossain määrin :D


      • kauan liian
        ihanaa<3 kirjoitti:

        Mun tapauksessa ei tarvinnut olla kaunis eikä älykäs, rakastuin erääseen naiseen, koska hän oli kohtelias, ja hän kuunteli ja ymmärsi ja muutenkin hänen seurassaan oli mukava olla. Toisin kuin exät, he olivat kauniita, mutteivat kovinkaan mukavia.

        .............. Turhaa kierrellä selvää asiaa .. Kyllä se on niin että ensi silmäyksellä rakastutaan kasvoihin .................. jos kasvot ei kiinnosta yhtään niin ei siinä luonne enää auta mitään ................ ----------- Olen käynyt 10 v tansseissa kahdesti viikossa ja tanssittanut satoja ,jos ei tuhansia naisia Niistä vain kolmeen olen ihastunut , mutta olihan niinkin että tunne ei ollut molemmin puolinen . Heistä yhden kanssa olen nyt seurustellut reilut 3 me vuotta ,,,,,,,,,,,,,,,,, Vaan edelleen on epävarmaa rakastanko häntä tarpeeksi vaikeaa se on ja se täytyy vain hyväksyä


      • Vähän vanhempi naine
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        No jaa... :D Minua aina kaikki sanoo älykkääksi, mutta eipä ole kukaan silti koskaan ihastunut... :/ Mutta ehkä se sinun vaimosi on myös kaunis, vaikka piditkin muistakin ominaisuuksista? Koska ajattelen, että jos ei olisi, niin tilanne olisi sama kuin minulla, ottajia kyllä periaatteessa olisi, mutta kukaan ei koskaan ihastu.

        Minusta ihmisen luonne on tärkeämpi kuin naunis näkö . Nuorille voi näkö merkitä paljon mutta kun tulee vanhemmaksi niin ymmärtää että luonne on tärkeämpi ja tietenkin se että sopii yhteen . Ollaan samoilla tasoilla elämässä .


      • 50v kokemusta
        Vähän vanhempi naine kirjoitti:

        Minusta ihmisen luonne on tärkeämpi kuin naunis näkö . Nuorille voi näkö merkitä paljon mutta kun tulee vanhemmaksi niin ymmärtää että luonne on tärkeämpi ja tietenkin se että sopii yhteen . Ollaan samoilla tasoilla elämässä .

        Toki luonteen merkitys korostuu ajan mittaan ja merkitsee todella paljon, mutta kyllä sillä ulkonäöllä on tärkeä merkitys. Kauneus on toki katoavaista, sitä kukaan ei ala kieltämään.

        Ilman edustavaa ulkomuotoa jäät suurella varmuudella hopealle parisuhderintamalla, näin se vain tahtoo olla. Toinen mahdollisuus on maine ja mammona, mikä tehoaa tiettyyn ihmistyyppiin.

        Ystävänäni on ns. vähemmän edustavankin näköisiä ihmisiä, hyvässä asemassa olevia, luonteeltaan ihania ja ystävällisiä ihmisiä, mutta parisuhderintamalla ei ole kovin suurta kysyntää.
        Itse satun kuulumaan ilmeisesti siihen vetovoimaisempaan seuraan, olen naimisissa ja hyvin tyytyväinen liittooni.
        Kumminkin seurani on hyvin kysyttyä kaikissa tilaisuuksissa missä olen ja ehdotuksia riittää, siitäkin huolimatta, että sormukset sormessa ja ilmoitan olevani tyytyväinen parisuhteeseeni.

        Väittäisin kokemukseni mukaan kauniin tai komean ulkonäön tuovan runsaasti mahdollisuuksia ihastumisiin ja myös tätä kautta rakastumisiin. Tällä rintamalla varmasti paljon helpompaa kuin monilla muilla. Täytyy vain oppia runsauden ongelmiin ja erottaa jyvät akanoista.

        Jos ei ulkonäöllä pärjää, niin puhelahjoja voi kehittää, käytös, vaatetus ja hyvä tanssitaito tuntuu purevan tehokkaasti. Tiedän muutamia vähemmän komeita miehiä löytäneen tätä kautta kumppanin.

        SItten se iso rahapussi ja kuuluisuus viimeisimpänä keinona, eikä vähäisimpänä. Tiedä sitten siitä rakkaudesta, mutta seuraa löytyy...

        Ehkä osaltaan ns. pinnallista, mutta valitettavasti myös osaltaan totta.


      • Löydänkö näin sinut
        50v kokemusta kirjoitti:

        Toki luonteen merkitys korostuu ajan mittaan ja merkitsee todella paljon, mutta kyllä sillä ulkonäöllä on tärkeä merkitys. Kauneus on toki katoavaista, sitä kukaan ei ala kieltämään.

        Ilman edustavaa ulkomuotoa jäät suurella varmuudella hopealle parisuhderintamalla, näin se vain tahtoo olla. Toinen mahdollisuus on maine ja mammona, mikä tehoaa tiettyyn ihmistyyppiin.

        Ystävänäni on ns. vähemmän edustavankin näköisiä ihmisiä, hyvässä asemassa olevia, luonteeltaan ihania ja ystävällisiä ihmisiä, mutta parisuhderintamalla ei ole kovin suurta kysyntää.
        Itse satun kuulumaan ilmeisesti siihen vetovoimaisempaan seuraan, olen naimisissa ja hyvin tyytyväinen liittooni.
        Kumminkin seurani on hyvin kysyttyä kaikissa tilaisuuksissa missä olen ja ehdotuksia riittää, siitäkin huolimatta, että sormukset sormessa ja ilmoitan olevani tyytyväinen parisuhteeseeni.

        Väittäisin kokemukseni mukaan kauniin tai komean ulkonäön tuovan runsaasti mahdollisuuksia ihastumisiin ja myös tätä kautta rakastumisiin. Tällä rintamalla varmasti paljon helpompaa kuin monilla muilla. Täytyy vain oppia runsauden ongelmiin ja erottaa jyvät akanoista.

        Jos ei ulkonäöllä pärjää, niin puhelahjoja voi kehittää, käytös, vaatetus ja hyvä tanssitaito tuntuu purevan tehokkaasti. Tiedän muutamia vähemmän komeita miehiä löytäneen tätä kautta kumppanin.

        SItten se iso rahapussi ja kuuluisuus viimeisimpänä keinona, eikä vähäisimpänä. Tiedä sitten siitä rakkaudesta, mutta seuraa löytyy...

        Ehkä osaltaan ns. pinnallista, mutta valitettavasti myös osaltaan totta.

        Ois kiva löytää täältä mukava ja uskollinen mies . En katso näköä enkä varallisuutta . Elettäs yhdessä ja nautittais toistemme seurasta . Olen jo 60 vuotias nainen .


      • kaunis eikä muuta kirjoitti:

        Hei "älyllisen kaunis",

        epäilen. Luulen, että monet miehet pitävät "älykkäänä" naista, joka kehuu miestä joka välissä ja on sopivasti puhelias. Vielä, kun nainen selvästi on vaikuttunut miehen sanomisista ja muuttaa ajatuksiaan- voila, vaikutelma on taattu. "ihmisellä [nainen] on mielipiteitä ja päämääriä...joihin minä [mies] voin vaikuttaa". Kyllä se nainen on älykäs!

        Itse olen kokenut, että jos sanon miehelle mitä teen työkseni, ja kysyttäessä kerron lyhyesti lisää, mies menee vaikeaksi ja vetäytyy. Olen siis teknisellä alalla ja korkeasti koulutettu. En pidä työtäni mitenkään ihmeellisenä, ja usein yritänkin vaieta siitä, koska tiedän loppureaktion.

        Parisuhteessa ei oikeasti -pitäisi- olla väliä, millä alalla puolisot ovat töissä.

        Minusta se, että mies kavahtaa naista, joka on teknisellä alalla, johtuu vain miehen itseluottamuksen puutteesta. Samoin jos nainen on korkeasti koulutettu.

        Jännä, että olet tuollaisiin miehiin törmännyt.

        Kyllä se oikeakin vielä löytyy, joka innostuu kuullessaan ammattisi ja koulutuksesi!


      • (olen eestiläinen)Olen samalla tasoilla tästä asiasta.On selvea,että kaikki nuoret on kun nuoret kauniit,mutta se ei kestää pitkää.Silloin tarvitsee kaikki muutaa .Elämän viisaus,älyy,kestää kolhua.Vielä ajattelen kuinka paljo jää todellista kauneutta sen jälkeen,kun meikit,tekotukka, jm.poistettaan.Rahaa vaikuttaa vielä siihen lisaksin.Olen niin vanhaa,että voin varmasti sanoa: Ei barbinuket vaan aitoot naiset,kenelle voi luottaa !


      • !!!!!!!!!!!!!!!!
        kauan liian kirjoitti:

        .............. Turhaa kierrellä selvää asiaa .. Kyllä se on niin että ensi silmäyksellä rakastutaan kasvoihin .................. jos kasvot ei kiinnosta yhtään niin ei siinä luonne enää auta mitään ................ ----------- Olen käynyt 10 v tansseissa kahdesti viikossa ja tanssittanut satoja ,jos ei tuhansia naisia Niistä vain kolmeen olen ihastunut , mutta olihan niinkin että tunne ei ollut molemmin puolinen . Heistä yhden kanssa olen nyt seurustellut reilut 3 me vuotta ,,,,,,,,,,,,,,,,, Vaan edelleen on epävarmaa rakastanko häntä tarpeeksi vaikeaa se on ja se täytyy vain hyväksyä

        Buhahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!


      • Sillä on väliä
        50v kokemusta kirjoitti:

        Toki luonteen merkitys korostuu ajan mittaan ja merkitsee todella paljon, mutta kyllä sillä ulkonäöllä on tärkeä merkitys. Kauneus on toki katoavaista, sitä kukaan ei ala kieltämään.

        Ilman edustavaa ulkomuotoa jäät suurella varmuudella hopealle parisuhderintamalla, näin se vain tahtoo olla. Toinen mahdollisuus on maine ja mammona, mikä tehoaa tiettyyn ihmistyyppiin.

        Ystävänäni on ns. vähemmän edustavankin näköisiä ihmisiä, hyvässä asemassa olevia, luonteeltaan ihania ja ystävällisiä ihmisiä, mutta parisuhderintamalla ei ole kovin suurta kysyntää.
        Itse satun kuulumaan ilmeisesti siihen vetovoimaisempaan seuraan, olen naimisissa ja hyvin tyytyväinen liittooni.
        Kumminkin seurani on hyvin kysyttyä kaikissa tilaisuuksissa missä olen ja ehdotuksia riittää, siitäkin huolimatta, että sormukset sormessa ja ilmoitan olevani tyytyväinen parisuhteeseeni.

        Väittäisin kokemukseni mukaan kauniin tai komean ulkonäön tuovan runsaasti mahdollisuuksia ihastumisiin ja myös tätä kautta rakastumisiin. Tällä rintamalla varmasti paljon helpompaa kuin monilla muilla. Täytyy vain oppia runsauden ongelmiin ja erottaa jyvät akanoista.

        Jos ei ulkonäöllä pärjää, niin puhelahjoja voi kehittää, käytös, vaatetus ja hyvä tanssitaito tuntuu purevan tehokkaasti. Tiedän muutamia vähemmän komeita miehiä löytäneen tätä kautta kumppanin.

        SItten se iso rahapussi ja kuuluisuus viimeisimpänä keinona, eikä vähäisimpänä. Tiedä sitten siitä rakkaudesta, mutta seuraa löytyy...

        Ehkä osaltaan ns. pinnallista, mutta valitettavasti myös osaltaan totta.

        Miehen elämässä ulkonäöllä ei ol juuri merkitystä. Ne komeat miehet jotka menestyvät parisuhderintamalla omaavat hyvän ulkonäön lisäksi monia muita ominaisuuksia joita mies tarvitsee menestyäkseen. Näitä ovat mm. keskustelutaito, varallisuus, karisma, hyvä ammatti, sosiaaliset taidot ja niin edespäin. Naisilta odotetaan automaattisesti ulkonäköä. Naisen rumuutta ei katosta hyvällä. Rumia naisia ei huoli kuin jotkut rumat miehet. Yleensä hekin kun haluavat kauniin naisen.


      • ......
        orfeus87 kirjoitti:

        Voihan nainen olla vaikka kivikaudelta jos on kiinnostunut asioista ja osaa keskustella - on intohimoja ja halu oppia ja kokea. Pelkästään seksiin ja läheisyyteen perustuvat suhteet sitten erikseen. Tarkoitin älyllisiä suhteita.

        ooksää mies vai naine?


      • LoL!!!!
        orfeus87 kirjoitti:

        no eikös kaikki taiteilijat ole narsisteja ainakin jossain määrin :D

        Narsisseja joo sissejä oli miehet.


    • Minusta kirjoituksesti on melkoista soopaa. Ensinnäkin siinä on ihastuminen ja rakastuminen sekaisin. Toisekseen makuja on monia. Minäkin olen seurustellut ja ollut rakastunut naiseen, josta yksi kaverini tokaisi kännissä, että saisin minä paremmankin näköisen naisen. Mutta kun minusta se se oli aivan kertakaikkisen ihastuttava nainen.

      Se tosin on totta, että ulkonäön täytyy miellyttää juuri minun silmääni, että voisin ihastua. Ikäkään ei näytä olevan ongelma. Teininä keski-ikäiset naiset näyttivät todella vanhoilta. Nyt, kun olen itse keski-ikäinen, ne näyttävät oikein näteiltä. Asian vakuudeksi vaimokin oli tavatessamme kolmekymppinen, joten on se mahdollista.

      Vaikuttaa vähän siltä, että olet lukenut internetin ihmemaailman höpinöitä valikoiden ja tullut loppupäätelmään, että nuoruus olisi kauneuden synonyymi. Eihän se niin ole, vaikka missiksi ei keski-ikäisiä valitakaan.

      • .-.-.-.-.-.

        No eikö ensin ihastuta, joka sitten kypsyy rakastumiseksi(ja taas rakkaudeksi) ellei lopahda jossain välissä...

        Mutta oikeastaan hain sitä, että kun se nyt on itsestäänselvää, että jos nainen on ruma, niin hänet huolitaan, ei haluta. Mutta että pitääkö olla suoranaisen kaunis vai riittääkö, jos on nätti? Entä jos on ihan tavallinen, onko silloin mitään mahdollisuutta aitoon kiinnostukseen?


      • .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        No eikö ensin ihastuta, joka sitten kypsyy rakastumiseksi(ja taas rakkaudeksi) ellei lopahda jossain välissä...

        Mutta oikeastaan hain sitä, että kun se nyt on itsestäänselvää, että jos nainen on ruma, niin hänet huolitaan, ei haluta. Mutta että pitääkö olla suoranaisen kaunis vai riittääkö, jos on nätti? Entä jos on ihan tavallinen, onko silloin mitään mahdollisuutta aitoon kiinnostukseen?

        "Entä jos on ihan tavallinen, onko silloin mitään mahdollisuutta aitoon kiinnostukseen?"

        Tietysti on.


      • .-.-.-.-.-.-.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Entä jos on ihan tavallinen, onko silloin mitään mahdollisuutta aitoon kiinnostukseen?"

        Tietysti on.

        Mutta eikö kaikki nämä tässä tulleet vastaukset kumoa tuon? Jos kerran ulkonäköön ihastutaan(ja jos ei kukaan koska ihastu, ei kukaan voi koskaan rakastuakaan) silloin tavikseen ei voi rakastua, eikä ihastua.


      • Ulkonäköhän se
        .-.-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Mutta eikö kaikki nämä tässä tulleet vastaukset kumoa tuon? Jos kerran ulkonäköön ihastutaan(ja jos ei kukaan koska ihastu, ei kukaan voi koskaan rakastuakaan) silloin tavikseen ei voi rakastua, eikä ihastua.

        ensiksi noteerataan. Ei naisen tarvitse mikään missi olla mutta "mielenkiintoinen" ulkonäkö on plussaa. Seuraava vaihe on luonne joka paljastuu usein nopeasti ja jos kemiat eivät kohtaa, ei kannata jatkaa. Ihastuminen saattaa alkaa heti mutta oikea rakkaus vasta vuosien kuluessa, sitten kun ei tule enää yllätyksiä. Olen löytänyt sellaisen naisen 70-luvulla ja mukavasti menee edelleen.


      • virrotin vinossa
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Entä jos on ihan tavallinen, onko silloin mitään mahdollisuutta aitoon kiinnostukseen?"

        Tietysti on.

        Ratikkakuskit eivät ole koskaan ihan tavallisia.
        Heillä on vaikka minkälaisia pervoja sivuharrastuksia.


    • ßebe29

      Kyl ulkonäöllä on ekaks kaikkein eniten vaikutusta. Ikä on sit eri asia. Joku tykkää nuoresta joku kokeneemmasta. Oon itekin rakastunu just tollee ku toi eka kirjottaja kuvaili, et kun kaks itelle tärkeetä asiaa yhdistyy naisessa niin eipä sen paremppasta väliä. ;o)

      • .-.-.-.-.-.

        Varmasti joo. Minua ei koskaan yritetä iskeä ensitapaamiselle, ne tarjokkaat on aina sellaisia, jotka tuntee minut. Mutta ulkonäköni on tosiaan tasoa ok, ei edes nätti.

        Mutta niin kai se on, että siihen vaaditaan se hyvä ulkonäkö. Sen olen ihan oikeassakin elämässä huomannut, että ainoastaan kauniisiin rakastutaan, muut sitten vain kelpaa(jos edes kelpaa). :/


      • .,.,.,.,
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Varmasti joo. Minua ei koskaan yritetä iskeä ensitapaamiselle, ne tarjokkaat on aina sellaisia, jotka tuntee minut. Mutta ulkonäköni on tosiaan tasoa ok, ei edes nätti.

        Mutta niin kai se on, että siihen vaaditaan se hyvä ulkonäkö. Sen olen ihan oikeassakin elämässä huomannut, että ainoastaan kauniisiin rakastutaan, muut sitten vain kelpaa(jos edes kelpaa). :/

        Höpö höpö mitä puppua. Maailma on täynnä rakastuneita pareja joissa vähintäänkin toinen osapuoli, nainen tai mies, on kaikkea muuta kuin ulkoisesti viehättävä. On toki ihmisiä joille ulkonäkö ja pinnalliset arvot ovat kaikki kaikessa ja heille vähemmän kauniin kanssa oleminen olisi tyytymistä, mutta vähintäänkin yhtä paljon on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole yhtä tärkeää ja jotka rakastuvat aivan muihin ominaisuuksiin kumppanissaan. Olet viettänyt aivan liikaa aikaa näillä suoli24n palstoilla lueskellen muutamien mt-tapausten selityksiä siitä, että vain kauniit kelpaa ja vain heitä voi rakastaa ja kaikki muu on tyytymistä. Ulos maailmaan katselemaan kuinka monen näköisiä pareja näkyy jotka ovat selkeän rakastuneita toisiinsa, ajoissa ennen kuin myrkytät mielesi näillä netin tunnekylmien vuodatuksilla enempää.


      • Joku mies
        .,.,.,., kirjoitti:

        Höpö höpö mitä puppua. Maailma on täynnä rakastuneita pareja joissa vähintäänkin toinen osapuoli, nainen tai mies, on kaikkea muuta kuin ulkoisesti viehättävä. On toki ihmisiä joille ulkonäkö ja pinnalliset arvot ovat kaikki kaikessa ja heille vähemmän kauniin kanssa oleminen olisi tyytymistä, mutta vähintäänkin yhtä paljon on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole yhtä tärkeää ja jotka rakastuvat aivan muihin ominaisuuksiin kumppanissaan. Olet viettänyt aivan liikaa aikaa näillä suoli24n palstoilla lueskellen muutamien mt-tapausten selityksiä siitä, että vain kauniit kelpaa ja vain heitä voi rakastaa ja kaikki muu on tyytymistä. Ulos maailmaan katselemaan kuinka monen näköisiä pareja näkyy jotka ovat selkeän rakastuneita toisiinsa, ajoissa ennen kuin myrkytät mielesi näillä netin tunnekylmien vuodatuksilla enempää.

        Noinhan se on. Kyllä minäkin tiedän miehiä, jotka ovat rakastuneet esim. 50-vuotiaaseen naiseen (tällöin mieskään ei tietenkään yleensä ole mikään nuori), joka ei todellakaan ole mikään kaunotar, vaan enemmän sellaista "tantta"-tyyppiä. Kyllähän suurin osa ihmisistä pariutuu, ja pariskuntia on sekä iän että ulkonäön puolesta laidasta laitaan.

        Suurin osa parisuhteessa olevista miehistä ja naisista myös sanoo rakastavansa kumppaniaan, enkä näe syytä epäillä heitä, jos he saman kumppanin kanssa menevät naimisiinkin ja pysyvät yhdessä vuodesta toiseen, joissain tapauksissa jopa vuosikymmeniä. Eikä erokaan sitä välttämättä merkitse, etteikö tunteita olisi missään vaiheessa ollut. Niitä voi olla vielä eron jälkeenkin, jopa molemmilla osapuolilla. Syitä eroihin on monenlaisia.


      • rumamies.
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Varmasti joo. Minua ei koskaan yritetä iskeä ensitapaamiselle, ne tarjokkaat on aina sellaisia, jotka tuntee minut. Mutta ulkonäköni on tosiaan tasoa ok, ei edes nätti.

        Mutta niin kai se on, että siihen vaaditaan se hyvä ulkonäkö. Sen olen ihan oikeassakin elämässä huomannut, että ainoastaan kauniisiin rakastutaan, muut sitten vain kelpaa(jos edes kelpaa). :/

        Mies voi rakastuu jos naisel on mukava luonne mut nainen ei rakastu jos mies on ruma. Ja huonolla itsetunnolla ei ole mitään tekemistä jos naiset ei edes halua tutustua tai tavata rumaa miestä. Kyllä minä rumana miehenä hyväksyn itseni mut en usko että naiset minusta kiinnostuu koska olen hiukan ylipainoinen ja ruma. Ei edes rumat naiset.


      • tervejärkisyys
        .,.,.,., kirjoitti:

        Höpö höpö mitä puppua. Maailma on täynnä rakastuneita pareja joissa vähintäänkin toinen osapuoli, nainen tai mies, on kaikkea muuta kuin ulkoisesti viehättävä. On toki ihmisiä joille ulkonäkö ja pinnalliset arvot ovat kaikki kaikessa ja heille vähemmän kauniin kanssa oleminen olisi tyytymistä, mutta vähintäänkin yhtä paljon on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole yhtä tärkeää ja jotka rakastuvat aivan muihin ominaisuuksiin kumppanissaan. Olet viettänyt aivan liikaa aikaa näillä suoli24n palstoilla lueskellen muutamien mt-tapausten selityksiä siitä, että vain kauniit kelpaa ja vain heitä voi rakastaa ja kaikki muu on tyytymistä. Ulos maailmaan katselemaan kuinka monen näköisiä pareja näkyy jotka ovat selkeän rakastuneita toisiinsa, ajoissa ennen kuin myrkytät mielesi näillä netin tunnekylmien vuodatuksilla enempää.

        Tuolta kuulostaa, kun tervejärkisyys on äänessä. Kirjoittajasta paistaa vapaus, liikkumavara, itsekunnioitus ja arvostelukyky. Ja tuota kaikkea puuttuu tietysti useimmilta nuorilta -kuten myös viestiketjun aloittajalta. Tässä viestiketjussa tuleekin esille edustavasti, mitä on itse aiheutettu kärsimys tässä elämässä. Se on juuri muurien, aitauksien, esteiden, pakkomielteiden, ehtojen, ylpeyden, typeryyden (huomio, ei sama kuin alhaisen älykkyysosamäärän!), tyhjänpäiväisyyksissä askartelemisen, arvostelukyvyttömyyden ja onnensa ohi kulkemisen rumuutta.

        Viestiketjun aloittajalle toivon mahdollisimman lyhyttä osuutta edellä kuvatussa alennustilassa rämpimisessä. Jumala sinua auttakoon!


      • tavis*
        .,.,.,., kirjoitti:

        Höpö höpö mitä puppua. Maailma on täynnä rakastuneita pareja joissa vähintäänkin toinen osapuoli, nainen tai mies, on kaikkea muuta kuin ulkoisesti viehättävä. On toki ihmisiä joille ulkonäkö ja pinnalliset arvot ovat kaikki kaikessa ja heille vähemmän kauniin kanssa oleminen olisi tyytymistä, mutta vähintäänkin yhtä paljon on ihmisiä joille ulkonäkö ei ole yhtä tärkeää ja jotka rakastuvat aivan muihin ominaisuuksiin kumppanissaan. Olet viettänyt aivan liikaa aikaa näillä suoli24n palstoilla lueskellen muutamien mt-tapausten selityksiä siitä, että vain kauniit kelpaa ja vain heitä voi rakastaa ja kaikki muu on tyytymistä. Ulos maailmaan katselemaan kuinka monen näköisiä pareja näkyy jotka ovat selkeän rakastuneita toisiinsa, ajoissa ennen kuin myrkytät mielesi näillä netin tunnekylmien vuodatuksilla enempää.

        Minä olen näin naisena (taviksen näköisenä) sitä mieltä että...yleensä jos tavataan jossain ulkona (tansseissa, ravintolassa tms) niin silloin ulkonäkö on varmaan se suurin kriteeri sille että saako mikään alkunsa. Jos taas tavataan esim. harrastusten parissa tai tunnetaan jo entuudestaan vähän että onko toinen esim, luonteeltaan lämmin ja sydämellinen, huumorintajuinen ja muut huomioonottava tms...silloin on luonne se mikä ratkasee. Kun tunnetaan toinen muullakin tasolla kuin että nähdään vaan se ulkokuori, niin voi rakastua toisen luonteeseen ja muuhun olemiseen vaikka ei toinen olisikaan mikään missi. Silloin kun ei vielä tunneta toista niin sitä kiinnittää huomiota enemmän siihen ulkokuoreen.

        Kauneus on kuitenkin aina katsojan silmässä. Mikä on kenenkin mielestä kaunista. Joku voi olla yhden mielestä todella kaunis ja toisen mielestä hän voi olla mitäänsanomattoman näkönen. Makunsa kullakin :)


      • mulperi*
        rumamies. kirjoitti:

        Mies voi rakastuu jos naisel on mukava luonne mut nainen ei rakastu jos mies on ruma. Ja huonolla itsetunnolla ei ole mitään tekemistä jos naiset ei edes halua tutustua tai tavata rumaa miestä. Kyllä minä rumana miehenä hyväksyn itseni mut en usko että naiset minusta kiinnostuu koska olen hiukan ylipainoinen ja ruma. Ei edes rumat naiset.

        "rumamies"....toisaalta rumia ihmisiä ei olekkaan, vaan kaikissa on jotain kaunista. Meissä taviksissa ehkä korostuu se sisäinen kauneus kun ei sitä ulkoista ole niin kauheesti suotu ;)
        Olen sitä mieltä että tuo mitä "rumamies" kirjoitit, toimii ihan kumminkin päin. Minun kokemus taas on se että nainen voi ihastua/rakastua siihen "rumaankin" mieheen, mutta mies (minkä ikäinen, kokoinen tai näköinen tahansa) ei luo katsettakaan jos ei nainen ole missin näkönen ja missin mitoissa muutenkin....ja kaikenlisäksi vielä nuori.
        Esim ei tällasella pyöreällä 50v leskinaisella ole mitään mahiksia enään mies markkinoilla...toisaalta en kyllä koe miestä mihinkään tarvitsevanikaan :)
        No, elämä on mitä se on...se on ihan hyvää ja arvostettavaa ilman kumppaniakin...ihan tällaisenaan


      • Rosamundo
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Varmasti joo. Minua ei koskaan yritetä iskeä ensitapaamiselle, ne tarjokkaat on aina sellaisia, jotka tuntee minut. Mutta ulkonäköni on tosiaan tasoa ok, ei edes nätti.

        Mutta niin kai se on, että siihen vaaditaan se hyvä ulkonäkö. Sen olen ihan oikeassakin elämässä huomannut, että ainoastaan kauniisiin rakastutaan, muut sitten vain kelpaa(jos edes kelpaa). :/

        Voisiko olla vaan mahdollista, että olet käytökseltäsi sellainen, että torjut tietämättäsi kaikki miehet jo ennenkuin kukaan uskaltaa tulla edes yrittämään iskemistä. Flirtti on taitolaji jota kaikki ei vaan osaa ja jos nainen on jotenkin vihanmielinen niin ei varmaan herätä kiinnostusta miehissä, vaikka olisi kuin kaunis!
        Itsekkään en ole mikään maailman nätein nainen, mutta kun vähä pilke silmässä lähtee esim baariin niin jo vain niitä miehiä kyllä tulee juttelemään ja iskemään ja sitten kun luonnekin vielä on miellyttävä ja älyä löytyy niin mikä on este enää ihastumiselle tai rakastumiselle.


      • 696969
        rumamies. kirjoitti:

        Mies voi rakastuu jos naisel on mukava luonne mut nainen ei rakastu jos mies on ruma. Ja huonolla itsetunnolla ei ole mitään tekemistä jos naiset ei edes halua tutustua tai tavata rumaa miestä. Kyllä minä rumana miehenä hyväksyn itseni mut en usko että naiset minusta kiinnostuu koska olen hiukan ylipainoinen ja ruma. Ei edes rumat naiset.

        Selkeästi liikaa vietät aikaa murjottamalla koneella. Lähde kattomaan miltä se maailma näyttää siellä ulkona, kuljet missä haluat vailla kiirettä. Naisesta voit alkaa haaveilemaan kun jalat löytää perille.


    • miekko45

      Kaunis nainen,oli hänen ikänsä melkein mikä hyvänsä, nyt kun itse olen nelikymppinen, aiheuttaa sellaisen läikähdyksen, hyvän olon tunteen sisällä, kun hänet näkee, etenkin jos tietää hänen olevan ihastuttava luonne. Me miehet olemme yleensä visualisteja ja kaunis nainen tuntuu suuremmalta rakkaudelta, kuin yhtä ihana nainen muuten, mutta ruma/tavallinen. Kun oikein kaunis nainen hymyilee juuri sinulle herttaisesti, puhuu lämpimällä äänellä kohdistaen sanansa sinulle, se tuntuu jonain perhosina vatsassa. ikä voi olla vaikka 20-55, ei väliä.

      • .-.-.-.-.-.

        Ok, noin arvelinkin asian olevan.

        Minä taas naisena en sillä tavalla edes katso komeita miehiä, koska ei minulla kuitenkaan olisi mitään mahdollisuuksia. En tiedä voisinko tuntea mitään rumaa kohtaan, mutta ne joihin olen ollut ihastunut, ovat olleet ihan tavallisen näköisiä.

        Tosin olin joskus vaihdossa ja siellä oli italialainen mies, joka oli ihan tör-ke-än komea!! Siis ihan tyyliin filmitähti/malli-komea! Ja hän oli vielä tosi kivakin ja kaiken huipuksi lääkiksessä. Jotenkin silloin mietti, että jonkun naisenhan tuonkin on saatava, että millaistakohan se olisi... Mutta kun se nainen en voisi koskaan olla minä, niin käytännössä olen aina ihastunut niihin taviksiin.

        Ehkä naiset on sitten jotenkin realistisempia, kun ainakin minun kauneinta kaveriani yrittää kyllä iskeä sellaisetkin miehet, ettei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia ja tuntuvat aidosti pettyvän pakeista. Tai sitten ne miehet ajattelee, että yksin sitä on joka tapauksessa, yritti tai ei, joten samantien kannattaa yrittää sitä, jonka oikeasti haluaa. Tavallaan ymmärrän, enkä ole suostunut seurustelemaan, kun ei sitä oikeaa kiinnostusta ole.


      • .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Ok, noin arvelinkin asian olevan.

        Minä taas naisena en sillä tavalla edes katso komeita miehiä, koska ei minulla kuitenkaan olisi mitään mahdollisuuksia. En tiedä voisinko tuntea mitään rumaa kohtaan, mutta ne joihin olen ollut ihastunut, ovat olleet ihan tavallisen näköisiä.

        Tosin olin joskus vaihdossa ja siellä oli italialainen mies, joka oli ihan tör-ke-än komea!! Siis ihan tyyliin filmitähti/malli-komea! Ja hän oli vielä tosi kivakin ja kaiken huipuksi lääkiksessä. Jotenkin silloin mietti, että jonkun naisenhan tuonkin on saatava, että millaistakohan se olisi... Mutta kun se nainen en voisi koskaan olla minä, niin käytännössä olen aina ihastunut niihin taviksiin.

        Ehkä naiset on sitten jotenkin realistisempia, kun ainakin minun kauneinta kaveriani yrittää kyllä iskeä sellaisetkin miehet, ettei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia ja tuntuvat aidosti pettyvän pakeista. Tai sitten ne miehet ajattelee, että yksin sitä on joka tapauksessa, yritti tai ei, joten samantien kannattaa yrittää sitä, jonka oikeasti haluaa. Tavallaan ymmärrän, enkä ole suostunut seurustelemaan, kun ei sitä oikeaa kiinnostusta ole.

        "Ehkä naiset on sitten jotenkin realistisempia, kun ainakin minun kauneinta kaveriani yrittää kyllä iskeä sellaisetkin miehet, ettei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia ja tuntuvat aidosti pettyvän pakeista."

        Väitätkö, että sinä tai kaverisi yritätte iskeä miehiä? Vai tarkoitatko, että yrityksen puute on realismia?


      • .-.-.-.-.-.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Ehkä naiset on sitten jotenkin realistisempia, kun ainakin minun kauneinta kaveriani yrittää kyllä iskeä sellaisetkin miehet, ettei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia ja tuntuvat aidosti pettyvän pakeista."

        Väitätkö, että sinä tai kaverisi yritätte iskeä miehiä? Vai tarkoitatko, että yrityksen puute on realismia?

        Ei kun tarkoitin sitä, ettei minulle tulisi mieleenkään yrittää iskeä paikan komeinta miestä, vaan hiukan katsoisin, että kuka on oman tasoinen.


    • lifemocker

      ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan

      • .-.-.-.-.-.

        No mutta lopputulos on silloin sama, ainoastaan kauniiseen naiseen voi rakastua.


      • lifemocker
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        No mutta lopputulos on silloin sama, ainoastaan kauniiseen naiseen voi rakastua.

        kauniinnäköinen nainen jolla on pää täynnä kusta ei ole kovinkaan kaunis, eikä tähän voi rakastua


      • .-.-.-.-.-.
        lifemocker kirjoitti:

        kauniinnäköinen nainen jolla on pää täynnä kusta ei ole kovinkaan kaunis, eikä tähän voi rakastua

        Juu, mutta tavikseen ei silti voi rakastua, vaikka olisi minkälainen sisin.


      • lifemocker
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Juu, mutta tavikseen ei silti voi rakastua, vaikka olisi minkälainen sisin.

        paskapuhetta


      • .-.-.-.-.-.
        lifemocker kirjoitti:

        paskapuhetta

        No mutta juurihan sinä sanoit, että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Jos niin on, niin silloinhan ei tavikseen voi rakastua.


      • lifemocker
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        No mutta juurihan sinä sanoit, että ulkonäköön ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Jos niin on, niin silloinhan ei tavikseen voi rakastua.

        taviksethan pariutuu erittäin helposti kun heitä on niin paljon - helppo löytää seuraa

        itselle ei kyllä moinen toimisi


      • .-.-.-.-.-.
        lifemocker kirjoitti:

        taviksethan pariutuu erittäin helposti kun heitä on niin paljon - helppo löytää seuraa

        itselle ei kyllä moinen toimisi

        Pariutuminen on kuitenkin ihan eri asia kuin rakastuminen. Pystyisinhän minäkin pariutumaan, mutta kukaan ei rakastu minuun.

        Siis mikä ei sinulle toimisi?


      • lifemocker
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Pariutuminen on kuitenkin ihan eri asia kuin rakastuminen. Pystyisinhän minäkin pariutumaan, mutta kukaan ei rakastu minuun.

        Siis mikä ei sinulle toimisi?

        en ymmärrä ihmisiä jotka seurustelevat vain seurustelemisen takia, eivätkä siksi, että oikeasti välittäisivät toisistaan

        minulle ei toimisi ns "tavis" tyylinen nainen, vaikka hän miten hyvännäköinen olisi. pitää olla miltei ns "alakulttuurin edustaja"


      • yleistystä
        lifemocker kirjoitti:

        kauniinnäköinen nainen jolla on pää täynnä kusta ei ole kovinkaan kaunis, eikä tähän voi rakastua

        entäs ruma nainen jonka pää on täynnä kusta...


      • pavelll
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Juu, mutta tavikseen ei silti voi rakastua, vaikka olisi minkälainen sisin.

        Sinun on paras olla yksin tuollaisella asenteella olet ruma.


      • sxhbkkx
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Pariutuminen on kuitenkin ihan eri asia kuin rakastuminen. Pystyisinhän minäkin pariutumaan, mutta kukaan ei rakastu minuun.

        Siis mikä ei sinulle toimisi?

        Just aiemmin sanoit että oot itsekin ihastunut tavismiehiin -> tavikset ihastuu taviksiin, ja jos luonne kerran miellyttää, alkaa toisen nähdä paremmannäköisenä kuin tämä onkaan. Eli rakastutaan "kauniiseen" ihmiseen. Eli vaikka suurin osa meistä pariutuu sen taviksen kanssa, kysyttäessä ihmisiltä, se oma puoliso on hyvännäköinen. Kauneus katsojan silmässä, you know.
        Lisäksi rakastuneet ihmiset yleensä hymyilevät paljon, ja siksi näyttävät kauniimmilta kuin ovatkaan.


      • Kauneus ja tasapaino
        yleistystä kirjoitti:

        entäs ruma nainen jonka pää on täynnä kusta...

        Tunnen yhden tällaisen. Todella ilkeä, kateellinen, kaunainen tyttö ollut pienestä pitäen. Löysi miehen, jota on aiemmin petetty. Mies kuulemma oli etsinyt naista, joka olisi varmasti uskollinen (eikä muista miehistä kokemusta). No tämä ainakin on, kun on lisäksi ruma, ei muut miehet paljon katsele. Itse tosin on miehestään hyvin mustis. Huh mikä pari! :D


      • pulmunen 10
        lifemocker kirjoitti:

        en ymmärrä ihmisiä jotka seurustelevat vain seurustelemisen takia, eivätkä siksi, että oikeasti välittäisivät toisistaan

        minulle ei toimisi ns "tavis" tyylinen nainen, vaikka hän miten hyvännäköinen olisi. pitää olla miltei ns "alakulttuurin edustaja"

        Hei lifemocker .:D Sulle olisi misukoita alakulttuurin hengessä Hämeenlinnan naisvankilassa ..vai meneekö liian alas ? :D


      • Kauneus ja tasapaino
        Kauneus ja tasapaino kirjoitti:

        Tunnen yhden tällaisen. Todella ilkeä, kateellinen, kaunainen tyttö ollut pienestä pitäen. Löysi miehen, jota on aiemmin petetty. Mies kuulemma oli etsinyt naista, joka olisi varmasti uskollinen (eikä muista miehistä kokemusta). No tämä ainakin on, kun on lisäksi ruma, ei muut miehet paljon katsele. Itse tosin on miehestään hyvin mustis. Huh mikä pari! :D

        Mistä miinukset? Joillekin se on helpompaa ajatella, että ne harmaahiirulaiset on kaikki ihania pyhimyksiä ja kaunottaret pinnallisia ja ylpeitä. Oikeasti ulkonäöllä on hyvin vähän tekemistä luonteen kanssa. Jos johonkin suuntaan on, niin monesti ok-itsetunto edesauttaa myös sitä, että haluaa hyvää muillekin ja pystyy aidosti iloitsemaan muiden puolesta. Esim. tämä ruma tyttö kenestä puhun ei siihen ole koskaan pystynyt. On ollut ilkeä selkäänpuukottaja ja kateellinen muille niin kauan kuin jaksan muistaa. Olisi sitä varmasti myös vaikka olisi kauniskin, muttei rumuus ole häntä ainakaan mitenkään ihmisenä jalostanut.


    • Asenne ja arvot

      Kauneus on aina katsojan silmissä.
      Työkamulla on omasta mielestään huippuhyvännäkönen kumppani. Minua sen kumppani ulkonäkö ei viehätä ollenkaan. Ja kun itse hehkutan yhden ihmisen ulkoista habitusta, mun ystävä ei voi tajuta mikä mua viehättää siinä ulkonäössä.

      Ei pitäis painottaa pelkkää ulkokuorta, sillä ihminen on aina kokonaisuus.
      Jos sulla on kauhee tarve tulla isketyksi sun mielestä sen komeimman mahdollisen miehen toimesta eikä sellainen tapahdu, on siihenkin syitä paljon enemmän kuin vain se miltä sinä näytät.
      Jos sä arvotat itsesi johonkin 'taviskategoriaan' tms., niin eiköhän sellainen asenne kuulu ja näy susta myös muillekin ihmisille.
      "Ai sitä kiinnostaa vaan ihmisten ulkonäkö..."

      Mikä susta tekee mielenkiintoisen naisen, niitä puolia sun kandee korostaa.
      Joku sun mielestä hyvännäköinen mies on ehkä jo kurkkuaan myöden täynnä naisten kommentteja hänen ulkonäöstään, joten yritä edes sinä olla jotenkin erilainen kuin kaikki ne muut.

      • .-.-.-.-.-.

        Kuten sanoin, niin en edes ajattele niitä komeita miehiä siinä mielessä, kun ei minulla kuitenkaan olisi mahdollisuuksia. Mutta kukaan ei ole koskaan ollut minuun ihastunut, ei siis koskaan! Minut kyllä huolittaisiin suhteeseen ja minua on jopa kosittu, mutta minua kohtaan ei tunneta mitään.

        Ulkonäön perusteella minua ei ole lähestynyt kukaan, kaikki ovat olleet sellaisia, että ovat tunteneet minut ja persoonani. Ja se on ihan ok, en toki haluaisikaan tulla valituksi vain ulkonäön perusteella. Mutta siksi epäilen, että mies voi rakastaa vain kaunista naista.


      • …!|!…

        Todella hyvn kirjoitettu, asenne ja arvot. Hämmästyin kun luin tekstisi, että onko tänne eksynyt yksi aikuinenkin mukaan. Herättää toiveita. :-)


      • möö
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Kuten sanoin, niin en edes ajattele niitä komeita miehiä siinä mielessä, kun ei minulla kuitenkaan olisi mahdollisuuksia. Mutta kukaan ei ole koskaan ollut minuun ihastunut, ei siis koskaan! Minut kyllä huolittaisiin suhteeseen ja minua on jopa kosittu, mutta minua kohtaan ei tunneta mitään.

        Ulkonäön perusteella minua ei ole lähestynyt kukaan, kaikki ovat olleet sellaisia, että ovat tunteneet minut ja persoonani. Ja se on ihan ok, en toki haluaisikaan tulla valituksi vain ulkonäön perusteella. Mutta siksi epäilen, että mies voi rakastaa vain kaunista naista.

        Hetkonen... Jos sua on kerran kosittu niin mistä voit olla varma, ettei tää kyseinen jannu ollut rakastunut vai oletatko vain suoralta kädeltä ettei kukaan voi rakastua?


      • öökkönen
        …!|!… kirjoitti:

        Todella hyvn kirjoitettu, asenne ja arvot. Hämmästyin kun luin tekstisi, että onko tänne eksynyt yksi aikuinenkin mukaan. Herättää toiveita. :-)

        Älä luule liikoja. Se kävi vaan kääntymässä, ei tollaset täällä kauan pysy. Valitettavasti.


    • Citynainen

      Ulkonäkö ei riitä vaan pitää ihastua persoonaan.

    • Kauneus voi olla katsojan silmässä, mutta yleensä nainen kelpais muillekin :)
      Itse olen aina ensin ihastunut ulkonäköön, kiinnostunut hieman enemmän kun on tullut hyvät sexi-fiilikset ja vasta sen jälkeen huomannut, että hei, sehän on ihan täyspäinenkin! Tässä vaiheessa olenkin sitten rakastunut, joskus enemmän, joskus vähemmän. Rakkaus on ollut siitä katalaa, että se on hiipinyt hiljaa ja tullut yllättäen, yleensä vielä vinosti takaapäin...mutta on se aina ollut mukavaa! En ole vielä rakastunut yli kolmekymppisiin, mutta sekin mahdollisuus täytyy huomioida tulevaisuudessa, kun sama aika käy kuin muillakin...

      • jopas vainen

        Noinhan se menee.


    • zisel

      "Voiko vaikka yli 30 -vuotiaaseen naiseen rakastua?"

      • täsmennys....

        Valte Blomeruksen kanssa.


      • zisel
        täsmennys.... kirjoitti:

        Valte Blomeruksen kanssa.

        Rainer Friimanin.


      • .-.-.-.-.-.-.

        No mutta eihän se tarkoita, että häneen oltaisiin oltu rakastuneita.


      • zisel
        .-.-.-.-.-.-. kirjoitti:

        No mutta eihän se tarkoita, että häneen oltaisiin oltu rakastuneita.

        Kyllä olivat rakastunut pari kun menivät naimisiin. Ja lähempänä 70v :) Mun äitikin on kerennyt olee muutaman kuukauden avioliitoissa tässä edes takas :D


    • Ei ole kovin suuri merkitys. Ulkonäön pitää miellyttää ja fyysisen olemuksen aiheuttaa good vibrations, mutta suurempi paljon suurempi merkitys rakastumisessa on persoonallisuudella ja muilla sielu-sydän-aivot-akselin osasilla.

    • Oasis

      Lohduttomaksi menee tuon teorian mukaan meikäläisen tuleva rakkauselämä, jos kerran pitää olla hyvin nuori ja hyvin kaunis saadakseen miehen rakastumaan itseensä.

      Ulkonäöllä on toki voi olla merkityksensä tutustumisvaiheessa, huomion herättäminen tms. mutta ulkonäkö muuttuu aika nopeasti tietyllä tavalla merkityksettömäksi, kun ihmiseen tutustuu oikeasti. Jos ihmisen sisin kolahtaa, kolahtaa ulkonäkökin. Ja päinvastoin, ulkoisesti hyvin kaunis ihminen alkaakin näyttämään vaatimattomalta, jos käy selväksi, ettei sisin ole kovin kaunis.

      Mistä päättelet, ettei kukaan ole koskaan tuntenut mitään sinua kohtaan? Jos sinulla riittää vientiä, niin aika outoa, jollei muka kukaan ole tuntenut mitään sinua kohtaan.

      • Ainakin palstalta tulee ennen pitkää aviotarjouksia, palstailet vaan ahkerasti :)


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Ainakin palstalta tulee ennen pitkää aviotarjouksia, palstailet vaan ahkerasti :)

        Tai ehkä mä otan yhteyttä yhteen turkkilaiseen, joka "rakastui" muhun aikoinaan niin paljon, että sävelsi laulun mulle, minkä esitti rannalla kitaraa soittaen ja sen jälkeen kosi. Ehkä tarjous on vielä voimassa :)

        Mä olin vähän kamala, mutta pidättelin naurua koko esityksen ajan. Mies lauloi ihan vakavalla naamalla, mutta se tilanne oli kuin jostain huonosta leffasta ja mietin mitä teen siinä. En oikein tiennyt olisiko pitänyt keskeyttää vai mitä. En edes tuntenut koko miestä kuin hyvin etäisesti, oli töissä hotellissa jossa oltiin.


      • Oasis kirjoitti:

        Tai ehkä mä otan yhteyttä yhteen turkkilaiseen, joka "rakastui" muhun aikoinaan niin paljon, että sävelsi laulun mulle, minkä esitti rannalla kitaraa soittaen ja sen jälkeen kosi. Ehkä tarjous on vielä voimassa :)

        Mä olin vähän kamala, mutta pidättelin naurua koko esityksen ajan. Mies lauloi ihan vakavalla naamalla, mutta se tilanne oli kuin jostain huonosta leffasta ja mietin mitä teen siinä. En oikein tiennyt olisiko pitänyt keskeyttää vai mitä. En edes tuntenut koko miestä kuin hyvin etäisesti, oli töissä hotellissa jossa oltiin.

        Olitpa kiittämätön toisen rakkauden edessä =) Kyllä sitä aamuun asti varmasti olis riittänyt. Jos siitä on jo aikaa, saattaa olla että toiset tytöt on jo varastaneet hänen sydämensä :/ Tilaisuuteen pitää tarttua kun se tulee kohdalle.

        Nauraminen ei luultavasti kuitenkaan olis ollu hyvä idea. Gigolo-identiteetti on varmaan sellaselle arka :)


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Olitpa kiittämätön toisen rakkauden edessä =) Kyllä sitä aamuun asti varmasti olis riittänyt. Jos siitä on jo aikaa, saattaa olla että toiset tytöt on jo varastaneet hänen sydämensä :/ Tilaisuuteen pitää tarttua kun se tulee kohdalle.

        Nauraminen ei luultavasti kuitenkaan olis ollu hyvä idea. Gigolo-identiteetti on varmaan sellaselle arka :)

        Ei siinä voinut muuta kuin nauraa tai ainakin peitellä sitä, se oli niin absurdi tilanne. Mies lauloi kyynelsilmin hiukan jodlaavalla äänellä aivan kuin olisi sielunsa juuri myynyt pirulle. Jos olisit nähnyt tilanteen, olisit sinäkin nauranut :)

        Ei onneksi jäänyt vaivaamaan mieltä, että jätin tuon tilaisuuden käyttämättä. Sanotaanko, etten usko että mua oli tarkoitettu tuon Gigolon kanssa yhteen ikuisiksi ajoiksi :)


      • Oasis kirjoitti:

        Ei siinä voinut muuta kuin nauraa tai ainakin peitellä sitä, se oli niin absurdi tilanne. Mies lauloi kyynelsilmin hiukan jodlaavalla äänellä aivan kuin olisi sielunsa juuri myynyt pirulle. Jos olisit nähnyt tilanteen, olisit sinäkin nauranut :)

        Ei onneksi jäänyt vaivaamaan mieltä, että jätin tuon tilaisuuden käyttämättä. Sanotaanko, etten usko että mua oli tarkoitettu tuon Gigolon kanssa yhteen ikuisiksi ajoiksi :)

        Kuitenkin:

        http://www.youtube.com/watch?v=Osdoa9Qx7II

        Jos kuitenkin hätiköit...:>


      • Oasis

      • .-.-.-.-.-.

        He ovat itse olleet rehellisiä siitä. Se, joka minua kosi, kertoi sen kosiessaan... Ja hänen kohdallaan en tiennyt, ettei mitään tunteita ollut, koska minun puoleltani oli ja luulin, että hänenkin puoleltaan olisi, vaikkei hän ollut koskaan niin sanonutkaan! Hän kertoi rakastavansa toista(minua nuorempaa ja kaunista naista), mutta koska ei saisi häntä, hän halusi minut, koska piti ja välitti minusta ja koska minusta tulisi hyvä vaimo ja äiti hänen lapsilleen. En suostunut, mutta jälkeenpäin olen miettinyt teinkö virheen, koska kukaan muukaan ei koskaan tuntenut minua kohtaan mitään. Olin itsekin nuori, enkä ymmärtänyt, miten suuri merkitys naisen ulkonäöllä on. Hän oli ihan hyvä tyyppi ja minä rakastin häntä ja nyt jäin yksin.


      • .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        He ovat itse olleet rehellisiä siitä. Se, joka minua kosi, kertoi sen kosiessaan... Ja hänen kohdallaan en tiennyt, ettei mitään tunteita ollut, koska minun puoleltani oli ja luulin, että hänenkin puoleltaan olisi, vaikkei hän ollut koskaan niin sanonutkaan! Hän kertoi rakastavansa toista(minua nuorempaa ja kaunista naista), mutta koska ei saisi häntä, hän halusi minut, koska piti ja välitti minusta ja koska minusta tulisi hyvä vaimo ja äiti hänen lapsilleen. En suostunut, mutta jälkeenpäin olen miettinyt teinkö virheen, koska kukaan muukaan ei koskaan tuntenut minua kohtaan mitään. Olin itsekin nuori, enkä ymmärtänyt, miten suuri merkitys naisen ulkonäöllä on. Hän oli ihan hyvä tyyppi ja minä rakastin häntä ja nyt jäin yksin.

        Et tehnyt virhettä. Elämä varanumerona kävisi ennen pitkää liian raskaaksi henkisesti.


      • Oasis
        .-.-.-.-.-. kirjoitti:

        He ovat itse olleet rehellisiä siitä. Se, joka minua kosi, kertoi sen kosiessaan... Ja hänen kohdallaan en tiennyt, ettei mitään tunteita ollut, koska minun puoleltani oli ja luulin, että hänenkin puoleltaan olisi, vaikkei hän ollut koskaan niin sanonutkaan! Hän kertoi rakastavansa toista(minua nuorempaa ja kaunista naista), mutta koska ei saisi häntä, hän halusi minut, koska piti ja välitti minusta ja koska minusta tulisi hyvä vaimo ja äiti hänen lapsilleen. En suostunut, mutta jälkeenpäin olen miettinyt teinkö virheen, koska kukaan muukaan ei koskaan tuntenut minua kohtaan mitään. Olin itsekin nuori, enkä ymmärtänyt, miten suuri merkitys naisen ulkonäöllä on. Hän oli ihan hyvä tyyppi ja minä rakastin häntä ja nyt jäin yksin.

        Hyvä, että mies oli sentään rehellinen ja antoi sinun näin ollen tehdä itse päätöksesi, mutta itse viettäisin mieluummin loppuelämäni yksin kuin suhteessa, jossa tiedän olevani ikuisesti se kakkosvaihtoehto.

        Mielestäni et siis tehnyt virhettä. Kyllä siinä pitää olla aitoa tunnetta mukana ja varmuus siitä, että kummatkin ovat toisilleen juuri sillä hetkellä se ykkösvaihtoehto. Siihen ei vaikuta se, onko aikaisemmin ollut suhteita vai ei, kaikilla meillä on menneisyytemme, mutta ei suhde voi perustua vain toispuoleiseen rakkauteen. Uskon, että siinä hajottaisi itsensä ennen pitkää kun ei voi koskaan saada tunteilleen vastakaikua.

        Voithan vielä löytää rakkauden. Niin kauan kuin on elämää, niin kauan kaikki on mahdollista. Ei rakkaus oikeasti ole siitä ulkonäöstä eikä iästä kiinni, se on kemiaa, se jokin pieni selittämätön juttu mikä saa vatsanpohjassa kipristelemään. Et vain ole ilmeisesti tavannut sitä miestä, jonka kanssa kemiat kohtaa täydellisesti niin, että tunteet roihahtaa molemminpuoleisesti.


      • .-.-.-.-.-.-.
        Oasis kirjoitti:

        Hyvä, että mies oli sentään rehellinen ja antoi sinun näin ollen tehdä itse päätöksesi, mutta itse viettäisin mieluummin loppuelämäni yksin kuin suhteessa, jossa tiedän olevani ikuisesti se kakkosvaihtoehto.

        Mielestäni et siis tehnyt virhettä. Kyllä siinä pitää olla aitoa tunnetta mukana ja varmuus siitä, että kummatkin ovat toisilleen juuri sillä hetkellä se ykkösvaihtoehto. Siihen ei vaikuta se, onko aikaisemmin ollut suhteita vai ei, kaikilla meillä on menneisyytemme, mutta ei suhde voi perustua vain toispuoleiseen rakkauteen. Uskon, että siinä hajottaisi itsensä ennen pitkää kun ei voi koskaan saada tunteilleen vastakaikua.

        Voithan vielä löytää rakkauden. Niin kauan kuin on elämää, niin kauan kaikki on mahdollista. Ei rakkaus oikeasti ole siitä ulkonäöstä eikä iästä kiinni, se on kemiaa, se jokin pieni selittämätön juttu mikä saa vatsanpohjassa kipristelemään. Et vain ole ilmeisesti tavannut sitä miestä, jonka kanssa kemiat kohtaa täydellisesti niin, että tunteet roihahtaa molemminpuoleisesti.

        Vastaan nyt molemmille yhteisesti;

        Ehkä tein oikein, mutta jäin yksin ja lapsettomaksi, joten siksi ajattelen, että ehkä tein väärin. Varsinkin, kun en usko, että minuun tulee kukaan koskaan rakastumaan, kun ei sitä tähänkään asti ole tapahtunut. Usein mietin, että ehkä olisi sittenkin pitänyt suostua, kun kateellisena katson vierestä kaverien perhe-elämää.

        Mutta tuosta ykkösvaihtoehtona olemisesta, niin eikö siitä ole tehty ihan tutkimuskin, että se on ihan äärimmäisen harvinaista, siis sellainen pariskunta, että molemmat olisi toisilleen se ykkösvaihtoehto. Yleensä ainakin toinen joutuu tyytymään. Ei nyt ehkä mihinkään vaihtoehtoon öö, mutta kakkos tai kolmosvaihtoehtoon.

        Tässä on kyllä moni ollut sitä mieltä, että kyllä siihen se ulkonäköpuolikin vaaditaan. Minä kai en vain ole sellainen nainen, johon voisi ihastua. :/


      • Oasis
        .-.-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Vastaan nyt molemmille yhteisesti;

        Ehkä tein oikein, mutta jäin yksin ja lapsettomaksi, joten siksi ajattelen, että ehkä tein väärin. Varsinkin, kun en usko, että minuun tulee kukaan koskaan rakastumaan, kun ei sitä tähänkään asti ole tapahtunut. Usein mietin, että ehkä olisi sittenkin pitänyt suostua, kun kateellisena katson vierestä kaverien perhe-elämää.

        Mutta tuosta ykkösvaihtoehtona olemisesta, niin eikö siitä ole tehty ihan tutkimuskin, että se on ihan äärimmäisen harvinaista, siis sellainen pariskunta, että molemmat olisi toisilleen se ykkösvaihtoehto. Yleensä ainakin toinen joutuu tyytymään. Ei nyt ehkä mihinkään vaihtoehtoon öö, mutta kakkos tai kolmosvaihtoehtoon.

        Tässä on kyllä moni ollut sitä mieltä, että kyllä siihen se ulkonäköpuolikin vaaditaan. Minä kai en vain ole sellainen nainen, johon voisi ihastua. :/

        Ymmärrän tavallaan mitä tarkoitat... Ymmärrän tuon menetyksen tunteen ehkä sen takia, että olen itse kokenut miltä lapsettomuus tuntuu. Nyt minulla on yksi lapsi, mutta se ei ollut itsestäänselvyys, joten olen käynyt läpi sen tunteen, että mitä jos minusta ei koskaan tulekaan äitiä. Se sattuu ja lujaa.

        Olen itsekin jotain kuullut tuosta mainitsemastasi tutkimuksesta. Tottahan se on, että harva päätyy lopullisesti yhteen sen ensirakkauden kanssa. Tuolla logiikalla kaikki suhteet sen jälkeenhän ovat joko kakkosia tai kolmosia jne. Itse en ajattele sitä kuitenkaan noin.

        Kaikki ovat joskus ihastuneet johonkuhun, ketä ei ole saanut. Jos sen jälkeen kuitenkin löytää ihmisen, kehen rakastuu ja saa vastarakkautta, niin silloin juuri se ihminen, sillä hetkellä, siinä elämäntilanteessa on se ykkönen. Jos itse vielä joskus rakastun, tulee tuo mies takuulla olemaan minulle se ykkönen, vaikka minulla on pitkä suhde takanani toisen miehen kanssa. Se rakkaus on kuitenkin ohi, sitä ei ole enää olemassa, se jäi menneisyyteen.

        Ihan varmasti olet sellainen nainen, kehen voi ihastua ja rakastua. Ehket vain ole tavannut sitä ihmistä, kuka näkee sinussa juuri sen ihmisen, kenen kanssa haluaa elämänsä jakaa.


      • Ulkonäöllä on toki voi olla merkityksensä tutustumisvaiheessa, huomion herättäminen tms. mutta ulkonäkö muuttuu aika nopeasti tietyllä tavalla merkityksettömäksi, kun ihmiseen tutustuu oikeasti. Jos ihmisen sisin kolahtaa, kolahtaa ulkonäkökin. Ja päinvastoin, ulkoisesti hyvin kaunis ihminen alkaakin näyttämään vaatimattomalta, jos käy selväksi, ettei sisin ole kovin kaunis.

        - Presiis. Prikulleen.


      • Oasis kirjoitti:

        Ei siinä voinut muuta kuin nauraa tai ainakin peitellä sitä, se oli niin absurdi tilanne. Mies lauloi kyynelsilmin hiukan jodlaavalla äänellä aivan kuin olisi sielunsa juuri myynyt pirulle. Jos olisit nähnyt tilanteen, olisit sinäkin nauranut :)

        Ei onneksi jäänyt vaivaamaan mieltä, että jätin tuon tilaisuuden käyttämättä. Sanotaanko, etten usko että mua oli tarkoitettu tuon Gigolon kanssa yhteen ikuisiksi ajoiksi :)

        Ootko varma, että se oli turkkilainen ettei se ollut vaan tuuheaviiksinen Anzzy? ;)


      • .-.-.-.-.-.-. kirjoitti:

        Vastaan nyt molemmille yhteisesti;

        Ehkä tein oikein, mutta jäin yksin ja lapsettomaksi, joten siksi ajattelen, että ehkä tein väärin. Varsinkin, kun en usko, että minuun tulee kukaan koskaan rakastumaan, kun ei sitä tähänkään asti ole tapahtunut. Usein mietin, että ehkä olisi sittenkin pitänyt suostua, kun kateellisena katson vierestä kaverien perhe-elämää.

        Mutta tuosta ykkösvaihtoehtona olemisesta, niin eikö siitä ole tehty ihan tutkimuskin, että se on ihan äärimmäisen harvinaista, siis sellainen pariskunta, että molemmat olisi toisilleen se ykkösvaihtoehto. Yleensä ainakin toinen joutuu tyytymään. Ei nyt ehkä mihinkään vaihtoehtoon öö, mutta kakkos tai kolmosvaihtoehtoon.

        Tässä on kyllä moni ollut sitä mieltä, että kyllä siihen se ulkonäköpuolikin vaaditaan. Minä kai en vain ole sellainen nainen, johon voisi ihastua. :/

        Nykyään ei tarvitse jäädä lapsettomaksi sen takia, ettei olisi miestä tai seksiä. Nykyään voi marssia keinohedelmöitykseen. Näin mun tuttavani ratkaisi miehettömänä ja lapsettomana tämän ongelman. Hän kun koki, että miesten kanssa on aina epäonnea, mutta lapsen tahtoisi kuitenkin.

        Itelläkin tuosta lapsettomuudesta on vuosien kokemus, tuttu tunne kun veivaa jos jonkinlaisia ajatuksia aiheesta puolesta ja vastaan. Mutta mulla se on mennyt aina niin, että en tee lapsia jos en ole parisuhteessa (mielummin ilman ja ehkä sittenkin ilman), joka voi suurella todennäköisyydellä kestääkin. Mitäänhän ei ikinä voi vannoa, mitä tapahtuu ns. onnellisissakin suhteissa, mutta joku kivijalka ajattelu tuntuu tärkeälle. Toki mulla toi lapsettomuus ei johtunut miehettömyydestä, vain hedelmättömyydestä ko. miehen kanssa.

        Koska nyt on lapsi miehen kanssa, jonka kanssa parisuhteessa elän, syy on ollut joku sukusolujen yhteensopimattomuus tai häiriötila (tilapäinen?) jossain kohtaa hedelmöitymisessä. Raskas sanoa syystä sen tarkempaan. Jotain voi päätellä siitä, että toiset ei yhdessä lisäännyt monimutkaisista yrityksistä huolimatta ja toiset ei edes yrittämällä yritä kun alkaa lisääntymään.


      • ei menetystä
        himatuikku kirjoitti:

        Nykyään ei tarvitse jäädä lapsettomaksi sen takia, ettei olisi miestä tai seksiä. Nykyään voi marssia keinohedelmöitykseen. Näin mun tuttavani ratkaisi miehettömänä ja lapsettomana tämän ongelman. Hän kun koki, että miesten kanssa on aina epäonnea, mutta lapsen tahtoisi kuitenkin.

        Itelläkin tuosta lapsettomuudesta on vuosien kokemus, tuttu tunne kun veivaa jos jonkinlaisia ajatuksia aiheesta puolesta ja vastaan. Mutta mulla se on mennyt aina niin, että en tee lapsia jos en ole parisuhteessa (mielummin ilman ja ehkä sittenkin ilman), joka voi suurella todennäköisyydellä kestääkin. Mitäänhän ei ikinä voi vannoa, mitä tapahtuu ns. onnellisissakin suhteissa, mutta joku kivijalka ajattelu tuntuu tärkeälle. Toki mulla toi lapsettomuus ei johtunut miehettömyydestä, vain hedelmättömyydestä ko. miehen kanssa.

        Koska nyt on lapsi miehen kanssa, jonka kanssa parisuhteessa elän, syy on ollut joku sukusolujen yhteensopimattomuus tai häiriötila (tilapäinen?) jossain kohtaa hedelmöitymisessä. Raskas sanoa syystä sen tarkempaan. Jotain voi päätellä siitä, että toiset ei yhdessä lisäännyt monimutkaisista yrityksistä huolimatta ja toiset ei edes yrittämällä yritä kun alkaa lisääntymään.

        kumppania valitessa ei voi tietää saako lapsia tämän kanssa.


      • Oas2
        himatuikku kirjoitti:

        Ootko varma, että se oli turkkilainen ettei se ollut vaan tuuheaviiksinen Anzzy? ;)

        Ei hän kuitenkaan vaikuttanut 100-vuotiaalta kylpyammeseilorilta :)


      • Tää Korsost
        ei menetystä kirjoitti:

        kumppania valitessa ei voi tietää saako lapsia tämän kanssa.

        Kantsii tehdä sukuselvitys ja tutkii geeniasiat


      • gima stadist
        Tää Korsost kirjoitti:

        Kantsii tehdä sukuselvitys ja tutkii geeniasiat

        tää tietäis et korsos o kaikil paskat geenit:)


      • Oasis
        himatuikku kirjoitti:

        Ootko varma, että se oli turkkilainen ettei se ollut vaan tuuheaviiksinen Anzzy? ;)

        Voipi olla, kaikkihan tässä maailmassa on mahdollista ;)


      • Oasis
        himatuikku kirjoitti:

        Nykyään ei tarvitse jäädä lapsettomaksi sen takia, ettei olisi miestä tai seksiä. Nykyään voi marssia keinohedelmöitykseen. Näin mun tuttavani ratkaisi miehettömänä ja lapsettomana tämän ongelman. Hän kun koki, että miesten kanssa on aina epäonnea, mutta lapsen tahtoisi kuitenkin.

        Itelläkin tuosta lapsettomuudesta on vuosien kokemus, tuttu tunne kun veivaa jos jonkinlaisia ajatuksia aiheesta puolesta ja vastaan. Mutta mulla se on mennyt aina niin, että en tee lapsia jos en ole parisuhteessa (mielummin ilman ja ehkä sittenkin ilman), joka voi suurella todennäköisyydellä kestääkin. Mitäänhän ei ikinä voi vannoa, mitä tapahtuu ns. onnellisissakin suhteissa, mutta joku kivijalka ajattelu tuntuu tärkeälle. Toki mulla toi lapsettomuus ei johtunut miehettömyydestä, vain hedelmättömyydestä ko. miehen kanssa.

        Koska nyt on lapsi miehen kanssa, jonka kanssa parisuhteessa elän, syy on ollut joku sukusolujen yhteensopimattomuus tai häiriötila (tilapäinen?) jossain kohtaa hedelmöitymisessä. Raskas sanoa syystä sen tarkempaan. Jotain voi päätellä siitä, että toiset ei yhdessä lisäännyt monimutkaisista yrityksistä huolimatta ja toiset ei edes yrittämällä yritä kun alkaa lisääntymään.

        Komppaan myös tuota ajatusta saada lapsi ilman miestä.

        Jos vain itse kokee kykenevänsä siihen, niin nykypäivänä siihenkin on olemassa mahdollisuus ilman mitään yhden yön baariörveltämisiä. Eli tärkeää mielestäni on, ettei siihen sekoita tarkoituksellisesti mitään satunnaista juttua, siinä on vähän sellaista hyväksikäytön makua. Toki tuossa kohtaa sitten voi kyseenalaistaa ihmisen oman vastuun ehkäisystä jne mutta niin tai näin, tietoisesti toisen harhaanjohtaminen on mielestäni ala-arvoista.

        Yksinhuoltajuus ei kuitenkaan ole se helpoin tie. Kannattaa ainakin varmistaa, että on tukiverkostot kunnossa jne, jos päättää yksin lähteä kasvattamaan lasta. Itse en kovin helpolla yksinhuoltajuutta tietoisesti valitsisi, mutta toisaalta lapsi antaa elämään niin paljon sellaista mitä muuten ei saisi, että ymmärrän kyllä senkin jos joku yksin haluaa lapsen hankkia. Jokaisen oma päätöshän tuo on.


      • whattawhtatt

        Mikä on kaunis sisin?


      • ....
        Oasis kirjoitti:

        Komppaan myös tuota ajatusta saada lapsi ilman miestä.

        Jos vain itse kokee kykenevänsä siihen, niin nykypäivänä siihenkin on olemassa mahdollisuus ilman mitään yhden yön baariörveltämisiä. Eli tärkeää mielestäni on, ettei siihen sekoita tarkoituksellisesti mitään satunnaista juttua, siinä on vähän sellaista hyväksikäytön makua. Toki tuossa kohtaa sitten voi kyseenalaistaa ihmisen oman vastuun ehkäisystä jne mutta niin tai näin, tietoisesti toisen harhaanjohtaminen on mielestäni ala-arvoista.

        Yksinhuoltajuus ei kuitenkaan ole se helpoin tie. Kannattaa ainakin varmistaa, että on tukiverkostot kunnossa jne, jos päättää yksin lähteä kasvattamaan lasta. Itse en kovin helpolla yksinhuoltajuutta tietoisesti valitsisi, mutta toisaalta lapsi antaa elämään niin paljon sellaista mitä muuten ei saisi, että ymmärrän kyllä senkin jos joku yksin haluaa lapsen hankkia. Jokaisen oma päätöshän tuo on.

        Samaa mieltä, jos nainen ei löydä miestä, niin jos vain elämä on sellaisessa kunnossa, että lapsen kanssa hyvin pärjää, niin sitten vaan keinohedelmöitys. Itsellä nyt myöhäistä ajatella sitä, mutta jos saisin jonkun vuoden takaisin, niin heti asia vireille.


      • Oasis
        whattawhtatt kirjoitti:

        Mikä on kaunis sisin?

        Kömpelö ilmaisu, mutta ymmärtänet mitä ajoin takaa ;)


      • ei menetystä kirjoitti:

        kumppania valitessa ei voi tietää saako lapsia tämän kanssa.

        Ei voikkaan. Ite en ole sitä tietoa edes koskaan tarpeellisena pitänyt. Tulee jos on tullakseen. Ei ne pakolla tule, niin kun ei monikaan asia.


      • zisel

        Tuhannet kiitokset Genio. Sun takia mulla on ollut korvamatona se "little baby nothing"- biisi niin että huomasin lauleskelevani päässäni sitä kun olin koiran kanssa ulkona. Pääsin siitä jotenkin eroon kunnes katoin ton sun videon josta mulle tuli mieleen tämä:

        http://www.youtube.com/watch?v=JUII7DTACf4


        Ja nyt tää kertsi soi mun päässä 24/7. Kiitos kiitos kiitos vaan!! :D


      • sober saint

        ..ranskanmadonna.Aina kun naista kehutaan kauniiksi pitäis ottaa meikitön versio vertailuun viereen koska kuva on joko muokattu tai meikki tekee ihmeitä.Muuttaahan rusketuskin miehen monen naisen silmissä eroottisemmaksi,esimerkiksi!
        luonnonkauniita naisia vasta harvas on,jos pitää ulkoista ihastumista yhtenä ehtona kropan ihanteiden lisäksi(ensivaikutelman tekemiseen et saa koskaan toista tilaisuutta..),seppälän tv-mainoksen laulava malli,ei nuori,on jo hellulindgreniäkin sievempi..tai anna eriksson,sara la fountain,irina,vanhemmat muistavat ehkä 60-70-luvun missien olleen vielä naisellisiakin,nuoruudesta huolimatta näyttivät kypsiltä.Leena Brusin,Anne Schäfer..Kauneus on silmissäkin=sielunpeilit!Itse viehätyn eteerisestä goottityyl.:kin rokkimimmistä.Mutta aihe karkaa jo liikaa muualle,hyvä keskustelija on kiinnostavampaa.
        Ei kirjeitse vaan kuten loistava eräs kommentti täällä puhui lopussa feromoneistakin.Lukekaas se.


    • Mä oon rakastunu yli kolmikymppiseen, järkevään ja kauniiseen naiseen.

      • en usko

        Höpiset omiasi vanha mies.


    • ...

      Veikkaisin, että tuo on melko tapauskohtaista.

      Minun kohdalla se taitaa olla jo melko mahdotonta nykyään. Muistan joskus parikymppisenä viimeksi nähneeni sellaisia naisia, jotka tekivät vaikutuksen. He olivat samanikäisiä tai nuorempia.

      Vähintään viimeiset kymmenen vuotta on mennyt sillä tavalla, ettei niin kaunista naista ole tullut näkökenttään, että olisin ihastunut, saati sitten rakastunut.

      Surullista mutta totta.

      Juu, eikä muuten kiinnosta miehetkään, jos joku sitä epäilee.

      • egossaainakinlöytyy?

        Eli sinä "rakastut" kauneuteen, joka tekee sinuun vaikutuksen. Mutta et silti näe kauneutta ympärilläsi. Toivottavasti sulla on asenteeseen varaa.


      • ...
        egossaainakinlöytyy? kirjoitti:

        Eli sinä "rakastut" kauneuteen, joka tekee sinuun vaikutuksen. Mutta et silti näe kauneutta ympärilläsi. Toivottavasti sulla on asenteeseen varaa.

        köyhyys on suurin rikkaus sille joka köyhyydestä pitää


      • deepthing rajatieto.fo
        ... kirjoitti:

        köyhyys on suurin rikkaus sille joka köyhyydestä pitää

        tai niin että Rikaskin voi tarvita rakkautta,mutta köyhä tarvitsee rahaa!


    • No kerronpa sulle yhden jutun. Kaikki me ollaan taviksia ja tavallisia kuolevaisia, pintaan ja muuhun sellaiseen pintakoreaan katsomatta. Miten joku voisi olla ei tavis, omaamalla jonkin epäinhimillisen kyvyn jota muilla ihmisillä ei ole.

      Esimerkiksi osaa lentää ja omaa siivet. Pinta ja muut semmoset on vaan makuasioita, kaikki ei tykkää kaikista sittenkään.

      • Plus rakastuminen vaatii enemmän, kun vain ulkokuorta. Mun mielestä.


      • himohuikka
        himatuikku kirjoitti:

        Plus rakastuminen vaatii enemmän, kun vain ulkokuorta. Mun mielestä.

        Niin munmielestä voisin rakastua tuuheisiin viiksiin, koska ne kutittavat nivusia niin
        ihanasti.


      • Äiti-Tuikku
        himohuikka kirjoitti:

        Niin munmielestä voisin rakastua tuuheisiin viiksiin, koska ne kutittavat nivusia niin
        ihanasti.

        Himotuikku on ollut pesukestävä posliini lapsesta saakka.


    • -ok-

      kauneus on katsojan silmässä.ei voi yleisesti määritellä.

    • toinen ulottuvuus

      Ei ulkoiseen viehätysvoimaan rakastuta. Rakkaus on jotain syvempää yhteyttä toiseen ihmiseen, sellaista joka saa sinut kaipaamaan häntä ja tuntemaan, ettet voi elää ilman tätä ihmistä. Voit esimerkiksi herättää jonkun miehen mielessä alitajuntaisen skeeman tämän edesmenneestä alkoholistiäidistä, jolla oli ollut aina niin ihmeellinen, sumuinen, saavuttamaton katse sinisissä silmissään. Hän rakastuu sinuun heti ensi silmäykseltä koska herätät hänessä pakokauhuisen himon saada sinut ennen, kuin taas hylkäät hänet. Jotain tuollaista hyvin syvällistä ja kaunista on varmaan rakastumisen taustalla.

      • Kiitti jakamisesta vaan.

        Olipa syvällistä ja kaunista.


      • vellipuuro

        Sekoitat rakkauden ja rakastumisen. Ei rakkaus ole sitä, että kaipaat koko ajan toista ja tunnet ettet voi elää ilmna häntä: tämä on joko rakastumista tai riippuvuutta.


    • lskdflkflkfksflkf

      kyllä naisen pahin virhe mitä voi suustaan sanoa miehelle on "oot sä ihan kivan näkönen,mä vaan siksi suostuin sun treffipyyntöön ku luulen etten saa parempia,pitää täs joku ottaa"

      en halua olla se lohdutus palkinto 2 sija vaan haluan olla se kaikinpuolin hyvä kumppani johon nainen rakastu.

    • Mutta fakta on se että naiset ei rakastu rumaan mieheen. Kerron tämän 27 vuoden kokemuksella.

      • Hjallis Suomen rumin

        Ei pidä paikkaansa! Rumuuden voi kompensoida muilla asioilla. Vrt Hjallis Harkimo, Suomen rumin mies ja saa helposti kenet tahansa missin :-)


      • Hjallis Suomen rumin kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa! Rumuuden voi kompensoida muilla asioilla. Vrt Hjallis Harkimo, Suomen rumin mies ja saa helposti kenet tahansa missin :-)

        Olet osittain oikeassa tuossa asiassa, kun rumalta mieheltä löytyy todella paksu lompakko niin naiset unohtaa rumuuden ja seurustelee vaikka väkisin sysiruman miehen kanssa, raha voittaa aina rumuuden tässä vääristyneessä maailmassa. Mutta minulta ei rahaa löydy, olen köyhä kuin kirkonrotta.

        Ruma ja köyhä on huono yhdistelmä, yksinäisyys on taattu.


      • Turun kukkahattutäti

        Minä olen sulle Delain ennenkin tokaissut, että tyylin muutos auttaisi suakin ja se, että hyviä puolia korostetaan ja niitä huonoimpia (mita jokaisella on) peitellään.

        Mutta kun säkin teet just päin vastoin. :) Tarvit tyylikonsulttia. Tee jotain itse sen eteen että saisit seuraa. Toistamalla tuota "ruma, ruma, ruma" mantraa et ainakaan ketään saa.


      • et silleen
        Delain kirjoitti:

        Olet osittain oikeassa tuossa asiassa, kun rumalta mieheltä löytyy todella paksu lompakko niin naiset unohtaa rumuuden ja seurustelee vaikka väkisin sysiruman miehen kanssa, raha voittaa aina rumuuden tässä vääristyneessä maailmassa. Mutta minulta ei rahaa löydy, olen köyhä kuin kirkonrotta.

        Ruma ja köyhä on huono yhdistelmä, yksinäisyys on taattu.

        Muistan aikanaa nuoruudestani yhden miehen, joka ei ollut komeudella pilattu. Hän sanoi, että kun ei ole ulkonäköä suotu niin se pitää kompensoida muilla avuilla. Hänen tapauksessaan se ei ollut paksu lompakko vaan mukavuus, hyvät käytöstavat, huomaavaisuus ja naisen tyytyväisenä pitäminen myös kammarin puolella. Ja naisia riitti.


      • Hjallis Suomen rumin
        Delain kirjoitti:

        Olet osittain oikeassa tuossa asiassa, kun rumalta mieheltä löytyy todella paksu lompakko niin naiset unohtaa rumuuden ja seurustelee vaikka väkisin sysiruman miehen kanssa, raha voittaa aina rumuuden tässä vääristyneessä maailmassa. Mutta minulta ei rahaa löydy, olen köyhä kuin kirkonrotta.

        Ruma ja köyhä on huono yhdistelmä, yksinäisyys on taattu.

        Olen kuule täysin oikeassa, ei mitenkää osittain :-) Miehen habituksessa on tärkeätä sosiaalisuus ja sosiaalinen asema - se että pystyy hankkimaan mammutin sisäfilettä kotiluolaan. Ja toiseksi tärkeintä että välittää siitä luolassa lymyävästä perheestään. Eli lopulta taitaa olla kyse siitä minkälaisen aseman mies onnistuu hankkimaan miesporukoissa.

        Olen kaunis nainen mutta mulle ei miehen ulkonäöllä ole mitään merkitystä.


      • et silleen kirjoitti:

        Muistan aikanaa nuoruudestani yhden miehen, joka ei ollut komeudella pilattu. Hän sanoi, että kun ei ole ulkonäköä suotu niin se pitää kompensoida muilla avuilla. Hänen tapauksessaan se ei ollut paksu lompakko vaan mukavuus, hyvät käytöstavat, huomaavaisuus ja naisen tyytyväisenä pitäminen myös kammarin puolella. Ja naisia riitti.

        Joo, samaa mieltä. Ei ihmisen tarvi olla varakas tai ulkoisesti komea ollakseen rakastettava. Kyllä se ihmisen sisin ja luonne, miten toisia kohtaan on ja käyttäytyy menee noiden pinnallisien juttujen ohi kertaa sata. Toisaalta, joskus tuntuu että tämän lausunnon pitäisi antaa tyyliin nykyinen miss suomi, jotta se uskottaisiin.

        Kun sen sanoo ihan arkisen näköinen ja oloinen nainen, se ei tietenkään ketään liikuta. Evvk jne. Toisaalta, olematta missi aina joku on sanonut rakastavansa minua, enkä ole rikaskaan. Johon joku taas voi sanoa, joo olet nainen ja aisille kaikki on helpompaa. Yhdenkään miehen ei tuota pitäisi tulla laukomaan. Se on tyhmintä mitä mies voi suustaan ulos laskea, naisille kaikki on helpompaa olematta itse päivääkään ensin nainen. ja kyllä ropsit laskee huimalla vauhdilla, koska se kertoo siitä sisäisestä tyhjyydestä ellei jopa miehen tyhmyydestä. Vähätellä toista sukupuolta, väittämällä että sille kaikki on helpompaa. Ihan kun se nainen ei olis ihminen ollenkaan, joka tuntee ja kokee elämää ja asioita siinä missä mieskin. Kaikkine vaikeuksineenkin.


    • pussineiti

      Ehkä tämä tyhmä kyseily ja se että epäröit kaikkien miehien tunteita on syy miksi kukaan ei huoli. Kukaan ei halua jotain ihmistä joka kyseenalaistaa toisen tunteita koko ajan.
      Ei oo ulkonäöstä kiinni vaan henkilöstä. Ja aina löytyy asioita mihin toinen kiinnittää enemmän huomiota toisessa.

    • mies271

      Noista sun viesteistä käy ilmi se suurin ongelma, mikä ei ole sun ulkonäkö, vaan sun huono itsetunto. Se vaan on fakta että jos nainen on sinut itsensä kans ja on itsetunto kunnossa, niin sillon se jotenkin välittyy siitä naisesta ja tekee siitä kiinnostavamman miesten silmissä. Eli itseluottamus kuntoon, ja kun esim baariin meet, ni meet sinne sillä asenteella että "mä oon tän paikan parhaan näkönen/haluttavin nainen", ni rupee vientiä oleen. Ei ylimielisellä asenteella, mut itsevarmasti.

      • Nicenais

        Tämä on niin totta. Itsevarmuus tehostettuna kohteliaisuudella on kaikkein varmin tapa näyttää kauniilta kaikkien silmissä. Tämä kombinaatio toimii ainakin tällä naisella.

        Ja nyt ennen kuin ap tokaisee jotain kauneudesta, niin voin kertoa: Olen ihan tavallisen näköinen, ylipainoinen ja persjalkainen suomalainen nainen.

        Lisään vielä sen, että itsevarmuudella tarkoitan sitä tunnetta, että hyväksyy itsensä kaikkine pikkuvikoineen, enkä mitään baarityrkkyvonkausta.


    • olave

      Ensinnäkin, kiitos poikkeuksellisen mielenkiintoisesta ja keskustelua herättävästä aloituksesta.

      Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että kyllä mies rakastuu yleensä hulun lailla kauniiseen naiseen, etenkin jos tämän luonne on lisäksi riittävän hyvä. Uskoisin, että kauniiseen hullaannutaan enemmän kuin tavallisen näköiseen. Rakkaus onkin sitten hieman monimutkaisempi asia.

      Oma kokemukseni myös on, että HALU löytää kaunis nainen määrittää miehen parinvalintaa enemmän kuin se, miltä hän itse näyttää. Rumakin mies voi tavoitella kaunista naista ja joskus saakin sellaisen (- etenkin jos on rahaa).

      Mutta sama pätee naiseen: Tunnen useita hyvin vaatimattoman näköisiä naisia, jotka ovat aina olleet tai ovat yhä komean miehen kanssa. Heille on kelvanniut vain komea, ja kyllä on paljonkin miehiä, jotka mielellään ovat omassa suhteessaan riikonkukon roolissa - saavat jatkuvasti ihailua muilta naisilta ja ei tarvitse pelätä oman naisen menetystä toiselle miehelle. Ihan samalla tavalla nainen voi haluta olla suhteessa se "kaunotar" (hirviön kanssa)

    • Tohtori Parru

      Päinvastoin, todella 'hyvännäköiseen' naiseen on useimmiten vaikeampaa rakastua, koska ko. naiset ovat usein kylmiä/tyhmiä.

      Kaikki naiset joihin olen ihastunut / rakastunut ovat olleet mielestäni kauniita/hyvännäköisiä, mutta ei ikinä suurimpia seksipommeja.

    • Timantti8

      Jokainen ihminen on kaunis..sisin on tärkein ja usein vaan kaunista naista luullaan tyhmäksi ja että hänellä on jono oven takana..no voi ollakkin mutta ei se ole rakkautta jos katsoo vaan ulkonäköä..minun mielestäni.
      Minua on aina sanottu kauniiksi.. kauneus on katsojan silmissä..nyt vasta olen kohdannut todellisen rakkauden..ennen tätä huomasin että oltiin vain kiinnostuneita ulkonäöstä..ja minulle sanottiin katso vähän noin ruma mies rakkaani hän on kaikkein ihanin.

      • timantti8

        siis rakkaani ruma..ei minusta


      • aina yksin.

        Ei siihen sisimpään pääse tutustumaan kun näkee ulkonäön niin naiset ei halua tutustua jos mies ei ole komea. Ihan omakohtaisia kokemusksia on. Huomaahan se treffi palstalla kun lähettää kuvan tai kuva on jo näkyvissä niin naiset ei enään vastaile.


      • mansikka11111

        Minulla on vähän samantapainen kokemus. On sanottu aina kauniiksi, mutta oikeaa rakkautta oli todella vaikea löytää, sillä tuntui että suurin osa miehistä ei ollut kiinnostunut tutustumaan minuun vaan piti "palkintopokaalina" vierellään.

        Onneksi löysin lopulta rakkaani, joka rakastui minuun eikä ulkonäkööni. Samoin minä rakastuin hänen kultaiseen sisimpäänsä, sillä ulkonäöllisesti hän ei ollut sitä mitä olin hakemassa. Ei ulkonäöllä ole oikean rakkauden kanssa mitään tekemistä.


    • Nainen taas asialla

      Huono ja mielikuvitukseton provo.

      • timantti8

        Miten niin provo?


      • Nainen taas asialla
        timantti8 kirjoitti:

        Miten niin provo?

        Voiko oikeasti olla olemassa niin tyhmiä/kehittymättömiä ihmisiä, että luulevat rakastumisen/ihastumisen johtuvan ainoastaan pelkästä ulkonäöstä?

        Ehkä minulla on vain suuret luulot ihmisistä, mutta en haluaisi uskoa että kukaan nainen voisi olla niin tyhmä...


    • nussitaan

      Ulkonäköön ihastutaan ja vittuun nussitaan,kännissäkin nussitaan,oli nainen minkänäköinen tahansa

    • Vanha koinari

      Vanhalla pukilla on runsaasti kokemusta alasta,ja voin vakuuttaa epäröiville,että kyllä ryppyisessäkin repussa voi olla hyvät eväät! Kannattaa ainakin kokeilla,siinä ei menetä mitään.

      • pennuille jaffaa

        Aivan oikein, poislähtevät ensin.


    • äitisi

      En nyt jaksa lukea koko ketjua.
      Aloittaja;
      et voi olla tosissasi, tai sitten olet nuori , jolla luultavasti erittäin heikko itsetunto, jos pitää netissä kysellä, kuinka kaunis ja nuori pitäisi olla, että saa miehen?
      Minä olen 40 nainen ja hyvin olen aina saanut....

    • unkowtitles

      Siis tämähän on sukupuoleton totuus.

      Kun kaksi ihmistä kohtaa, niin kaikki mielikuvat toisesta tulee ensimmäisen sekunnin aikana nähdystä. ensimmäinen silmäys tuo 4/5 osaa kaikesta. Jos toinen on terve ja atleetti, niin sillä ei ole mitään väliä mikä paska ihminen sisältään on. Jos ihminen linkkaa ja on kaikinpuolin huono-oloinen, niin vaikka hän olisi matematiikan professori englantilaisessa yliopistossa niin se siitä. Tästähn voi ottaa vaikka esim. Stephen Hawkingin, mies on huippuälykäs mutta hänen kaltaisella tavallisella ei ole mitään iskua.

      Toinen totuus on se, että naisen aistimukset ovat vahvempia kuin miesten. Naisen nenä on aika hyvä aistimaan..... ne feronomit, ne feronomit

      • Tuskin sillä iällä on merkistystä vaan ulkonäöllä. En usko että minuun kukaan rakastuu ikinä kun ei kukaan halua edes tutustua. Miehelle riittää tavis mut nainen haluaa komean miehen.


    • Rumaan voi rakastua. Työpaikallani oli erittäin ruma mies, mutta hän oli niin mukava ja hauska, ettei aikaa myöten ulkonäköön enää kiinnittänyt mitään huomiota. Pitää vain antaa aikaa tunteen syventyä.

    • rhsrsfhsf

      Kysymys on jo lähtökohtaisesti täysin älytön, koska kauneus on suhteellinen käsite. Sellaisesta voisi vastaavan esittää, että voiko sairalloisen lihavaan tai anorektikkoon rakastua.

      • Kateutta vain.

        Tyypillistä kateutta jos joku on kauniiksi syntynyt ja toinen yrittää epätoivoisesti paklata kasvoistaan näkemiä virheitään.


    • varjolilja74

      Aika mielenkiintoista.
      Vain tosi harva on tosi kaunis. ( Itse en kuulu siihen joukkoon ja taidan olla vanhakin ; ) Suurimmalla osalla ihmisistä on kuitenkin parisuhde. Myös rumilla taviksilla. Osa roikkuu parisuhteessa siksi, että ei osaa lähteä. Osa on järkiliitoissa. Oma valinta. Hyvää kannattaa odottaa - olen sitä mieltä.

      Ulkonäöllä ei sinänsä ole hirveästi merkitystä, jos huolehtii itsestään. Itsevarmuus ja huumorintaju menee ulkonäön ohitte. Minun mielestä kaikista kammottavin on ihminen, mikä tietää olevansa kiiltokuva kamaa ja näyttää sen. Hyh. Mielummin pikusti ruma, kuin itsäään täynnä oleva huippumalli.

      • Ihme jaottelua

        Mikä on ruma tavis? Kun minun tietääkseni on rumia, taviksia ja sitten niitä kauniita. Tosin suurin osa ihmisistä on ihan niitä tavallisia. Miten sekin muuten pitäisi määritellä? Minun silmiini ns. taviksissakin on kauniita ja komeita ihmisiä. Onko tavis sitten ei-minkäänäköinen vai mikä?


    • Ei missi

      Olen ihan normaalin näköinen yli kolmikymppinen nainen.Olen ollut pitkissä suhteissa joten en usko että naisen tarvitsee olla mikään missin näköinen että mies rakastuu.Ei ainakaan minun kohdalla.Kyllä pidemmän päälle luonne ratkaisee. :)

    • Jokaiselle jotakin

      Jalkani on pettänyt lähes altani 2.n eri tytön kohdalla jotka lumosivat kauneudellaan minut.Ei siinä ollut tekemistä hmanitaarian tai muun kohteliaisuuden kanssa.

    • .-.-.-.-.-

      Avaukseen lisäsin kuvani.

    • Andy -92

      No tottakai varmaan kaikki ihmiset kiinnittää aluksi huomiota ulkonäköön, mutta ei ulkonäkö ole se ihan tärkein asia.

      Mulle ainakin tärkein asia on, että nainen on samanhenkinen, kuin minä. Muita merkittäviä asioita on, että on mukava, luotettavan oloinen ja, että hänen kanssaan on luonteva olla. Hyvä ulkonäkö on toki aina plussaa. Valtaosa Suomalais naisista kuitenkin näyttää minun silmään erittäin hyvältä, että yleensä ulkonäkö ei ole huolenaihe. :)

      Ei me normaalit miehet kumminkaan ihastuta tai rakastuta pelkän ulkonäön perusteella. Kyllä siihen vaikuttaa paljon muut asiat. ;)

    • She's got the Look

      On yksilöllistä. Ihastuin omaan vaimooni alunperin pelkästään ulkonäön perusteella koska se vastasi ihannettani, tumma, suuret rinnat jne. Kun tutustuttiin paremmin, nainen oli juuri niin säkeinöivä kuin ajattelinkin ja pikku hiljaa rakastuin. Pelkkä ulkonäkö ei kuitenkaan riitä, ihme jos jollekin mielelle riittää rakastumiseen. Rakastaminen ei nimittäin ole helppoa ja tämäkin upea ihana naiseni, osaa olla tod veemäinen ja hankala mutta rakkaus kestää ja kärsii...itseäni miellyttävällä ulkonäöllä on jotain tekemista myös tuon sietämisen kanssa.

    • Analyysia

      Ulkonäön merkitys on suurta, jos yksinkertaisesti tekee siitä tärkeää. Kun aamulla katsoo peiliin ja siitä hymyillen katsoo kaunis nainen upeissa vaatteissa ja koruissa, silloin voimme yksinkertaisesti ajatella että se on sinulle tärkeää ja kuuluu maailmaasi. Edellä mainitun ajatuksen perusteella maailmaan sisältyisi paljon hymyileviä kauniisti pukeutuvia naisia ja vastaavia miehiä. Tämä on yksinkertaisesti tulos elämästä arkisessa maailmassa. En kutsuisi sitä rakkauden maailmaksi, vaikka rakastuminen on aina mahdollista, mutta sen puhtaimmassa muodossa ei ole riippuvuutta.

      Rakastuminen ei ole riippuvainen mistään, eikä siinä ole ehtoja. Rakkaus on täydellistä , ja se ei tee eroja ihmisten välille. Rakkaudessa ollaan vapaita kuin taivaan linnut ilman huolia tai murheita. Rakkaus ei kysy aikaa tai paikkaa, se on kaikkialla ja vain odottaa löytäjäänsä. Universumin laidalla rakkauden siivillä matkatessa ei kysytä näytänkö hyvältä, koska tiedät sen jo itse että se on juuri täydellistä, koska olet täydellinen.

      Aamuisin peiliin katsoessa voi kysyä rakastanko, olenko rakkaus? Rakkaus vetää puoleensa rakkautta, se on hyvin yksinkertaista. Loppu on sitten kiinni rohkeudesta ja tahdosta. Olkaa rakkaus ja peilatkaa rakkautenne toisista ihmisistä, se ei katso ikää tai ulkonäköä, osoittakaa rakkautta. Se, mitä annatte, sen myös saatte.

      • äitisi

        Analyysillä erittäin kaunis kommentti,
        mutta rakkaus ei ole ehdotonta ja täydellistä, niinkuin ei mikään tässä elämässä.


    • Sivistäjä

      Luonne se on joka on suhteessa tärkeä.Mutta rumaankin voi rakastua,mutta tyhmään ei voi,koska alkaa nyppiä ajanmittaan tyhmyys!Minulle kävi niin että rakastuin tosi komeaan mieheen,no juu oltiin muutama kuukausi oltu yhdessä huomasin että hän on minua tyhmempi kaikessa!Itse olen yli 50-kymppinen vielä ihan kauniskin,vaikka itse sanonkin!Sitten tajusin että alan vähän sivistämään miestä,ja avot kun 4-vuotta sivistin niin mies on ihan fiksu nykyjään.Oli Äidiltä jäänyt pojan opetus kesken.Nyt on Äiti tyytyväinen ja minäkin olen.....en kyllä ihan kaikkeen,mutta on tässä aikaa jos ei Luoja korjaa ennenaikojaan pois??Toivottavasti EI?!Siinä aloittajalle neuvoa näin aluksi....!Hyvää Onnea Koitokseen!Ja Helatorstaita!Lähden taas sivistämään miestä....eli keskustelemaan!

    • Osta Gigolo Liv Nyt

      Ruma nainen voi aina ostaa rakkautta ja läheisyyttä

      2 lapsen YH-hieroja äippäkin ostaa gigololta.

      Se ostaa siksi koska se tekee jopa 70 tuntia/viikko töitä,
      eikä ehdi deittailla, niin se ostaa tienaamallaan rahalla
      nuoren hyväkroppasen namuHunksin rakasteleen sitä
      taitavasti.

      Naiselle on tärkeää saada säännöllisesti orgasmeja,
      koska se vaikuttaa koko kropan hyvinvointiin ja terveyteen.

    • aikuinen6

      Ihan ulkonäön vaikutuksesta en osaa sanoa kovin tarkasti. Ehkä todella ruman ihmisen voi olla vaikea viedä keneltäkään jalkoja alta, mutta uskon että yleisesti ottaen ihmiset näkevät ns. oman tasoiset ihmiset kauniina, ja todella voivat palavasti rakastua ihan tavallisesti sievään.

      Siitä olen ainakin täysin varma, että yli 30 vuotiaaseen voi todellakin palavasti rakastua. Menin nuorempana naimisiin ja erosin 7 vuotta myöhemmin. Sen jälkeen ja sitä ennen on ollut noin vuoden mittaisia suhteita muutama. 37 vuotiaana tapasin itseäni vuoden nuoremman naisen, ja vasta nyt voin todella sanoa, että olen kokenut Rakastumisen tunteen täydessä mitassaan. Toki olen muitakin naisia ihaillut ja heistä kovasti välittänyt, mutta mikään ei vedä vertoja aikuiselle rakkaudelle. Lapsia on molemmilla, erot aikanaan takana jne. Yhdessä on elelty nyt pari vuotta, ja kyllä tämä tunne kantaa. Nainen siis vajaa 40v. Kaunis kyllä, joten sitä en sitten tiedä, mitä se alussa vaikutti. Pitkässä suhteessa ulkonäkö kuitenkin menettää merkitystään, eikä sitä 80 vuotiaana pahemmin olekaan...

    • Yrittäjä 56v

      Noo itselläni miehenä on kokemusta asiasta!

      En ole mikään komistus,mutta vaimoni on tosi kaunis brunette,ja kun pääsin hänen kanssaan juttelemaan,niin halusi ehdottomasti olla kanssani!

      Eli,jos olet puhelias mies,niin eipä tuo haittaa vielä älykäs.

      Silloin kuin tavattiin, niin johdin n.50 ihmisen firmaa,ja palkkasin hänet sihteeriksi, ja siitä kaikki lähti.Hän näki käytännössa ,mitä/miten hoidan, ja rumuus ei ollut ongelma.
      Opastin hänelle kaikki laskutuksen,lähetteet, palkanlaskennan kirjanpidon alusta pitäen,vaikka olikin vaan yo merkonomi koulutukseltaan.

      No nyt ollaan oltu yhdessä jo 23vuotta,ja no broblem...

      Edelleen ollaan yhtä puuta molemmat,ja rakkaus kukoistaa..

      Olen häntä 15v vanhempi....

      • Yrittäjä 56v

        Niin lisään vielä,että vaimoni hoiti opinnot loppuun,vaikka olikin pakkalistoillani...

        Eli hän sai paperit 24 vuotiaana,ja maksoin kaikki hänen puolestaan(kirjat,matkat,ja kaikki kulut siihen liittyen).

        Oli muuten kiva kuulla,kun hänen koulukaverit kysyivät kuulemma,missä asut,ja vaimoni kertoi asuvansa uudessa 220 neliöisessä omakotitalossa.......Suut olivat kuulemma loksahtaneet auki....

        Ja välillä hain hänet koulusta uudella volvo S80 T6 kaaralla koulusta.....Oli muuten näkemisen arvoinen tapahtuma....


      • gjkgjgkgj
        Yrittäjä 56v kirjoitti:

        Niin lisään vielä,että vaimoni hoiti opinnot loppuun,vaikka olikin pakkalistoillani...

        Eli hän sai paperit 24 vuotiaana,ja maksoin kaikki hänen puolestaan(kirjat,matkat,ja kaikki kulut siihen liittyen).

        Oli muuten kiva kuulla,kun hänen koulukaverit kysyivät kuulemma,missä asut,ja vaimoni kertoi asuvansa uudessa 220 neliöisessä omakotitalossa.......Suut olivat kuulemma loksahtaneet auki....

        Ja välillä hain hänet koulusta uudella volvo S80 T6 kaaralla koulusta.....Oli muuten näkemisen arvoinen tapahtuma....

        heh, ja vielä kehut ja elvistelet asialla....eukko ihastui rahaan, materiaan ja statukseen, ei tuota nyt oikein muuten voi selittää. Tai siltä se ainakin vaikuttaa.

        Onnellinen parisuhde on tärkeämpi kuin uusi 220 neliön omakotitalo. Itse asuisin paljon vaatimattomammin rakastavan ihmisen kanssa kuin, luksuselintasoa etsivän ihmisen kanssa valtavassa kartanossa.

        Voin olla väärässäkin, mutta toit sen noin esille.


    • self lover

      Ainut ruma, johon olen ikinä rakastunut, on minä itse. Koska jonkunhan sitä rumaakin täytyy rakastaa.

    • <3 <(@_@)>

      Minun mielestäni ulkonäön perusteella toiseen ei voi rakastua vaan ihastua!!!!

    • Sepp8

      Nyt en ymmärrä ja jäi vähän kiinnostamaan tuo sinun määritelmäsi itsestäsi. Olet varmaankin ulkoisesti varsin viehättävä ja kirjoitat vieläpä hyvin. Pohdit vaikeahkoa asiaa, joten et ole mikään viidakon tähtönenkään. Mikä tämä "järkevä valinta" on jos se estää rakastumisen? En oikein saa kiinni ajatuksesta...

      No, omaa podintaani:

      Ulkonäkö voi olla este rakastumiselle, jos sinut koetaan vaan haasteena kellistämiselle. En mä usko, että sinä niin kevytkenkäinen olisit, että hyppäisit sänkyyn liian helpolla.

      Itseäni kiinnostaa kaunis nainen. Siihen liittyy hyvin oleellisesti se seikka, että pitää olla myös iloinen, miellyttävä, ystävällinen, huumorintajuinen, älykäs (tai ainakin tietoinen rajallisuuksistaan), syvällinen, sosiaalinen, sopivan itsevarma, seksikäs, naisellinen jne. Rakastumiseen tarvitaan myös vastavuoroisuutta, muuten sanoisin kyseessä olevan pelkkä ihastuminen. Tutustuminen ja sen myötä ihastuminen ja rakastuminen on paljon epätodennäköisempää jos nainen on ulkonäöllisesti vaatimattomampi.

      Yli 30-vuotias...hmmm? Riippuu taas siitä ulkonäöstä ja tuossa aikaisemmin mainitsemistani ominaisuuksista.. Nyt täytyy kyllä huomioida, että minäkin tunnen yli 30-vuotiaita, ihan ok-näköisiä naisia, joilla ei ole takanaan oikeaa ja ongelmatonta parisuhdetta, pelkkiä baarista bongattuja lyhyitä avoliittoja... Ovat kranttuja ja odottavat jotain filmitähteä miehekseen. Nuo ovat syystäkin sinkkuja ja toivottavasti pysyvätkin sellaisina.

      Yli 30-vuotias, minua kiinnostava nainen ei ole mikään neitsykäinen, mutta ei mikään jakorasiakaan. Ehkäpä pari pitempää suhdetta on oltava takana. Muuten mimmissä on oltava jotain vikaa.

      Löysin elämäni naisen netissä. Pystyn sanomaan, että kiinnostuin hänestä oikeasti näkemättä. Kirjoitustyyli, rehellisyys, arvomaailma natsasivat täysin. Oli todella fantastista huomata, että hän oli ekassa valokuvassa TODELLA kaunis. Eikä hän ollut mikään pettymys tavatessakaan, yllätti jopa positiiviseen suuntaan. Olisin varmaan todella pettynyt, jos mukava nainen olisi ollut vaikkapa lihava, huonosti pukeutuva hissukka, joka inhoaa itsekin olemustaan.

      En ollut aikaisemmin voinut edes kuvitella miltä rakastuminen voi tuntua :)

      Eihän tämä minun kirjoitukseni sinua kyllä mitenkään auttanut...:(

    • hymy :)

      Niin se on. Jos sinulla ei ole vähintään hyvä runko, hyvä työpaikka, sosiaalinen elämä, varakkaat vanhemmat joilla kesämökki ym. kivaa lainata, alle 3-kymppinen lapseton ja päällepäätteeksi flegmaattinen luonne jota komennella, et pääse toivotaan-listalle.

      • M34 ;)

        Unohdit: helppo nakki sänkyhommiin ja tosihyvä sängyssä.


    • jkii

      niinkkö

    • psykolookikko

      Pitää myöntää, että naisen täytyy ulkoisesti miellyttää itseäni, mutta mikään missi hänen ei kuitenkaan tarvitse olla. Pitää muistaa, että kauneus on katsojan silmässä ja itse ihailen persoonallisen näköisiä naisia, joita muut voivat pitää jopa rumina.

      Se mikä sinulla tuntuisi olevan ongelmana on nähdäkseni itsetunto ja epävarmuus. Itsevarmuus on ulkonäön lisäksi se mihin ihmiset usein ensin ihastuvat toisessa ihmisessä. Juttusi kielivät juuri itsevarmuuden puutteesta tyyliin "ei mua kukaan huoli!"

      Miten saat lisää itsevarmuutta?

      No, itsevarmuus silloin kun se ei ole narsismista johtuvaa lähtee siitä, että hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet ja olet muutenkin sinut itsesi kanssa. Sellainen ihminen suorastaan säteilee "hyvää energiaa" ympärilleen.

      Neuvoisin sinua laittamaan itseäsi jotenkin uudella tavalla. Värjäämään hiuksia ja muutenkin muuttamalla tyyliäsi. Jos olet ihan ok näköinen, kuten sanot, niin voit varmasti tyylinmuutoksilla saada aikaan ihmeitä. Olen joskus pannut merkille, miten muutamasta "harmaa varpusesta" on tullut varsin tyylikäs ilmestys tyylimuutoksella.

      Ja kun tulet keski-ikään niin saatat hyvinkin "puhjeta kukkaan". Aikaa siis sinulla on vielä koko loppuikäsi ja itsevarmuuskin lisääntyy yleensä iän myötä kun ihminen alkaa tuntea paremmin itseään. Itsetuntemus on avain kaikkeen ihmisessä tapahtuvaan kehitykseen. Eräskin tuntemani "harmaa varpunen" muuttui reilusti yli nelikymppisenä varsin vetäväksi mimmiksi. Hän oli elänyt yksin koko elämänsä, enkä tiedä tarkalleen hänen tämän hetkistä ihmissuhdetilannettaan. Hänelläkin oli selvästi auttanut tyylinmuutos ja iän mukanaan tuoma itsetuntemus. Ja mä voin sanoa, että tämäkin naisihminen oli melko mitättömän näköinen kolmekymppisenä. Hänellä tosin on ollut antoisa työ, joka on antanut hänelle sisältöä elämään. Harrastuksen tai/ja työn kautta ihminen voi kehittää itseään ja saada sisältöä elämään millä sitä itsevarmuuttakin rakennetaan. Eli jos duunis on mälsää, niin sitten alat harrastamaan jotain mukavaa. Musiikkia, liikuntaa ja mitä vaan! Opettele uusia asioita ja koe onnistumisia, niin itsevarmuuteskin kasvaa!

      Hymyilevä ihminen on aina kaunis!

      Eli asennetta ja sellaista rentoutta elämään. Elä päivä kerrallaan, äläkä huolehdi liikoja huomisesta. Mieti miten hyvin elämäs kuitenkin on jos sulla on ruokaa, katto pään päällä, ystäviä ja kaikkea sitä yltäkylläisyyttä mitä täällä Suomessa meillä vain on. Ne ei ole itsestäänselviä asioita miljardeille tällä samalla boltsilla asuvalle ihmiselle. Älä siis vertaa itseäsi niihin joilla on sua enemmän, vaan niihin joilla on vähemmän.

      Et ole ainoa, joka kokee riittämättömyyden tunnetta tässä maailman ajassa. Se on valitettavan yleistä, koska meidät jo lapsena aivopestään haluamaan turhia asioita ja aivan liikaa kaikkea. Ihminen tulee toimeen melko vähällä ja onnellisuuden salaisuus ei ole se miten paljon omistaa, vaan se että on juuri se minkä tarvitsee. Terveys on kaikkein tärkein asia maailmassa ja ilman sitä muut asiat menettävät lähes merkityksensä. Toinen tärkeä asia on sukulaiset, oma perhe ja ystävät. Jos sulla on siis nämä kaksi asiaa aika hyvin, niin voit olla tyytyväinen elämääsi, vaikka se suuri rakkaus vielä puuttuisikin. Älä anna yltiöromanttisen roskan sekoittaa päätäsi, arki on aina eri juttu kuin se mitä elokuvissa rakkaudesta usein näytetään. Maailma on täynnä kaltaisia ihmisiä, jotka tuskailevat tavallasi ja kaikille yleensä löytyy joku toinen enemmin tai myöhemmin.

      Pää pystyyn nainen ja vaikka kampaajalle ja sitten zumpaamaa! Ei se niin vaikeeta ole!

      Mä olen itse tällänen eronnut keski-ikänen, yksin elävä äijä ja tenhyt joitain havaintoja ihmiselämästä tämän elämäni aikana. Itsestäsi kaikki lähtee ja toisen varaan ei kannata liikoja rakentaa. Carpe diem eli heittäydy elämään ja anna mennä! =)

    • Jos on rakastunut niin koko maailma näyttää kauniilta ,.

      olenkin jo melkein unohtanut moisen tunteen :(

    • Jos on jumalaisen kaunis niin pääsee helpommalla. Mutta luonnetta tarvitaan keskusteluihin, jakamaan kiinnostuksia, haluun harrastaa monipuolista ja täydellistä seksiä, ja osaa olla hyvä toisella ja kykyä ottaa vastaan huomion osoituksia ja hellyyttä. Se miten pukeudut, hoidat ja koristelet itseäsi vaikuttaa geenien ohella. Kuinka rohkeasti uskallat näyttää seksuaalisuutesi. Ja kuinka pystyt minimoimaan negatiivisuuden kuten nalkutuksen, syyllistämisen ja valittamisen - keskustelussa on ero siinä kuunnellaan mitä toinen sanoo eikä intetä se ei ole riitelyä.

      Erillaiset taidot on eduksi esim. suihinottotaito, hierontataito, pukeutumis ja meikkaustaito, strippaus ja tanssitaito ja lisäksi urheilulliset ja taiteelliset taidot.
      Myös naisen kunnianhimolla ja unelmilla on väliä.
      Näitä voisi hioa periaatteessa ikuisesti - ja näillä vedetään kaulaa geneettisesti kauniisiin naisiin(ainakin laiskoihin ja tunnekylmiin ja vaikeisiin) ja heidän ohi.

    • mies2987666

      Meille miehille kelpaa ihan perusnätti nainen..
      ja se on totuus
      ei tarvitse olla mikään superseksikäs
      tai superkaunis..

      • pietään haaskaa

        Jos nainen on superkaunis, niin mies pelkää koko ajan, että se superkaunis löytää paremman.

        Siksi on hyvä, jos ei ole liian kaunis. Jotkut miehet ei halua, että vaimo laihtuu koska mies alkaa pelätä että vaimo alkaa kelvata muillekin.


      • vai että kelpaa!

        "Meille miehille kelpaa ihan perusnätti nainen"

        Nimenomaan KELPAA, jos ette muuta saa, mutta oikeasti salaa rakastatte vain niitä kauniita naisia...


    • No eihän ulkonäkö ratkaise rakastumista. Siihen vaikuttaa ihmisen kokonaisuus, ihminen itse. Tuskin iällä on merkitystä, kun kohtaa oikean.

    • kaunis_nainen_minä

      Mulla on mielettömän kaunis ja seksikäs vasen munuainen. Me voitettiin, tai siis mun munuainen voitti miss sisäisen kauneuden universumitittelin amerikassa vuonna 1979. Mulla oli paperipussi päässä, mutta tukka oli hyvin ja munuainen näkyi. Mun munuainen oli tosi iloinen kun se voitti. Mä keittelin sille paluulennolla ämpärillisen mallaskiljua bisnesluokan penkkien alla ja sitte kun me tultiin takas kotimaahan ni meille oli eduskuntatalon takapihalle järjestetty suuri voitonjuhla. Ainakin viisi ihmistä tuli riemuitsemaan meidän voitosta. Ne oli tulleet helsinkiin linjuriautolla järvenpään sosiaalisairaalasta asti. Kaikki miehet halus panna mun munuaista kun se oli maailman kaunein munuainen. Mut ei ne enää haluu, ku munuainen on jo niin rupsahtanut ja deekiksellä. Kohta se kipataan kuoppaan ja sitte mulla ei oo enää kun oikea munuainen jäljellä. Mutta onneksi sri lankassa järjestetään taas ensi vuonna miss maailman kaunein mummomunuainen-kilpailu. Ni ehkä me sitte mennään sinne ja voitetaan ja mä pääsen keittämään sangollisen appelsiinikiljua lentokoneessa. Sitte jos mun munuaiselle tulee huono olo niin se voi yrjötä bisnesluokan ikkunasta ja sitten kaikki taas riemuitsee kun miss mummomunuaisen laatta lentää kymmenen kilometrin korkeudesta eduskuntatalon etupihalle. Ja sitte kun miss mummomunuainen kuopataan niin se miettii että olipa tämä hyvä elämä kun pääsi yrjöömään lentokoneen ikkunasta.

    • Sinisilmä

      Mies, johon ihastuin vuosia sitten ja joka ihastui minuun, lopetti pitkän avioliittonsa löydettyään uuden ihmisen. Ihastuin ensimmäisen kerran oman pitkän avioliittoni aikana häneen silmittömästi, vaikka mies ei ollut ns. komea.Mutta hänen valintansa en ollut minä, minä jota yleensä aina miehet pitävät kauniina ja viehättävänä. Tämä uusi nainen ei ole ollenkaan viehättävä noin yleisesti ottaen, ei naisellisen kaunis ym., mutta jotain parempaa hänessä on oltava tämän miehen silmissä, koska hänet hän valitsi vaimonsa ja minun edelle. Koskaan ei voi tietää, mikä naisessa tai miehessä vangitsee, onko se luonne vai seksuaalisuus vai mikä? Toisaalta olin hyvilläni, että päätön ihastumiseni päättyi näin, koska en olisi koskaan voinut päättää omaa liittoani hänen vuokseen..näin uskon. Yksi parhaimpia kohteliaisuuksia, jonka olen mieheltä saanut, tapahtui ulkomailla ollessani, kun auto meni ohitseni ja eräs todella komea mies huusi minulle; "You`re so beautifull"..ilman mitään iskuyritystä. Huono itsetuntoni sai silloin aimo annoksen lisää varmuutta. Mutta näin se menee tämä elämä. Kauneus on katsojan silmässä ja silmät katsovat erilailla.

    • asddadsasdasdasd

      Rakkaudella ei ole kyllä mitään tekemistä ulkonäön kanssa.

      Ja kauneus on paljolti subjektiivinen asia, vaikka tiettyjä asioita pidetään joka kulttuurissa kauniina.

    • Kikkelipippelis

      No niin kikkelis kokkelis vaan kaikki. Pistän tämän homman pakettiin.

      Rakkaustumisen tunne on aina katoavaista. Arkipäivä tulee aina vastaan ja se miten sitten tullaan toimeen, arjen tullessa vuoroon, on ratkaisevaa säilyykö suhde.

    • heartraped

      Olen nainen, joka on rakastunut mieheen heti nähtyään tämän kasvot. Ja kyllä, ihminen voi rakastua kasvojenkin perusteella toiseen ihmiseen. Ne silmät ja hiukset.. Vihreät silmät ja tummankiharat hiukset... Jotain niin kaunista..

    • EI OLE RUMUUTTA

      NAINEN VOI OLLA RUMA KUIN RIIHIPIRU, MUTTA SILTI HÄNEEN JOKU RAKASTUU.
      JOKAISELLE LÖYTYY KUMPPANI.

      ENNENKAIKKEA:
      KAUNEUS ON KATSOJAN SILMÄSSÄ.

      EI OLE OLEMASSA RUMIA KUKKIA TAI NAISIA,

    • Ei_niin_kaunis

      Totta se on, että eniten rakkautta saavat kauniit naiset. Läpi historian suurmiehetkin, erittäin viisaat sellaiset, ovat rakastuneet nimenomaan kauniisiin naisiin. Sillä ei ole mitään väliä, vaikka nainen olisi kuinka ilkeä, tyhmä ja itsekäs. Kunhan on vaan kaunis niin rakkautta piisaa! Oma miehenikään ei taida oikeasti rakastaa minua, vaan tuntemiaan kauniita naisia. Vaikka meillä muuten hyvä suhde onkin, menevät kauniit naiset kaiken sen edelle, mitä meillä on ja mitä minä voin tarjota.

    • big fatmama

      Olipa keskustelua,itse olen xxl kokoinen nainen enkä mikään kaunotar mutta mieheni taas on ns pitkä ja komea,hän itse tuli aikoinaan iskemään ja nyt kuljettu yhdessä jo monta vuotta,eli ei ulkonäkö mitään merkkaa vaan se mitä on sisältäpäin.

      • ffddsfer

        jotku harvat komeat pitävät rumista


    • MinulleKelpaa_M!

      Hassu nainen!

      Minä miehenä etsin naista, joka on hellä ja rakastava luonteeltaan, tykkää siis hellistä halauksista jopa ylenmääräisen paljon, ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen.

      Olen siis 170cm/62kg, ja tämähän ei yleensä suominaisille kelpaa, kun murskaenemmistö naisista vaatii, että miehen pitäisi olla pitkä, kookas ruumiinrakenteeltaan ja lihaksikas. Kun en itse ole mitään noista, niin pakkosinkkuudessa joutuu elämään.

      Eli hyvin yksinkertaista, jos olet valmis hyväksymään minut, vaikka en täytä tätä naisilla niin yleistä "pitkä, kookas ja lihaksikas" -kriteeriä, niin tervetuloa treffeille kanssani, ja jos tykkäät mun hellistä halauksistani, saat mut ihan omaksesi!

      Siispä:

      työnnäpä maililla puh. numerosi tänne, ja vastaa puhelimeesi kun se soi.
      Myös skype mahdollinen.

      email: [email protected]

      skype: m0800otase

    • nainen5961

      Niin on sitten nainen tai mies niin minusta sisäinen kauneus on tärkeintä ei aina tarvitse tuiottaa ulkonäköä. Myös kiva sympaattinen luonne on myös plussaa. Mutta nykyään katsotaan liikaa miltä toinen näyttää me jokainen olemme oma persoonamme ja mitä väliä miltä näytämme olkaamme oma itsemme ajattelevat muut sitten mitä vain ei välitetä siitä.

      • Näin on, liian ulkonäköpainotteiseksi on mennyt maailma. Pitää olla kaunis/komea, sitten tulee suuria pettymyksiä , kun ihminen ei henkisellä tasolla anna yhtään mitään pitkässä juoksussa.


    • elämää seurannut

      Yhtälöhän kulkee seuraavasti: Vaikka nainen olisi ulkonäöltään miten kaunis, mutta suunsa avattuaan kuulee "Siis vähänx mä sillai niinku tiäzä hermostuin ku mun rakennekynsi lohkes aivan just ku mä olin menos zumbatunnille. Voit sä kuvitella sillee niinku?", niin kiinnostus katoaa välittömästi ja jopa ulkoinenkin kauneus rapisee.

      Sen sijaan jos naisen päässä on älyä ja hän olisi vähän tavallisemmankin näköinen, niin johan ulkonäkökin alkaa kiehtomaan uudella tavalla.

      Tietysti vielä on utopia, jossa naisen päässä on sekä kauneus että äly. Yhtälönä tuo kuitenkin on jo niin pelottava, että siinä vaiheessa useimmat miehet siirtyvät takavasemmalle. Miksi? Koska jos nainen on liian täydellinen, alitajunta alkaa epäillä, että hänessä on joku suuren luokan vika, jonka nainen vain peittää.

      • kaunis_nainen_mynä

        Miesten alitajuiset epäilyt tässä asiassa eivät ole aiheettomia. Tunnettu totuushan on, että kauniilla ja älykkäillä naisilla on munat, joita he epätoivoisesti yrittävät peitellä esimerkiksi saunassa uimapuvulla. Killuttimia suuremman luokan vikoja tämän maailman ihmisistä ei ole toistaiseksi löydetty.


    • hui kauhistus

      No joo, monta on nähty, mutta naisnörtit on hankalampia tapauksia, varsinkin savolaiset tai sitten sellaset jotka on "perniteisissä" miesten ammateissa.

      • Näin se on

        Miten savolaiset liittyy tähän mitenkään? Ja mikä on nörttinainen? Ei sellaisia kyllä paljon ole. Suurin osa suomalaisista on nykyään lihavia siiderivalaita. Ei paljoo ehdi nörtteillä kun ravataan baareissa ja yökerhoissa.


    • eiheilaahelluntaina

      Jos aikuiset miettivät ulkonäköasioita alituiseen niin minkä viestin annamme tällä jälkikasvulle? En ihmettele ollenkaan lisääntyvää lasten ja nuorten pahoinvointia nyky-yhteiskunnssa alituiseen kasvavien "vaatimusten" vuoksi.

      Ihmettelen todellakin mihin tämä maailma on menossa...

      Olen sitä mieltä, että JOKAINEN on omalla tavallaan kaunis, ELÄMÄ on kaunis.. kun kaikki turha riisutaan on se tärkein mitä silloin jää jäljelle. Ilman rakkautta ja iloa ei ole elämässä järkeä, mutta ihmisten harhaluulo on se, että se rakkaus tulee jostain itsemme ulkopuolelta. Rakkaus on meissä jokaisessa sisällä - se vain on saattanut sinne unohtuia uinumaan kunnes joku/jokin asia herättää. Sen jälkeen ei tarvitse miettiä kelpaanko? Olenko tarpeeksi hyvä? jne

      Mitä enemmän vapautat ja annat rakkautta ulospäin sitä enemmän TUNNET saavasi sitä takaisin :)

      Siis RAKASTA niin paljon kuin voit

      • oli heila ja meni

        Siis todella!


    • no eino

      oho tuosta ketjusta
      Lyhyt tarina
      5.5.2013 10:18
      0
      Sulje
      Sananvapauden periaatteisiin kuuluu tasapuolinen näkemysten esille tuonti.

      Koska poistetut jutut oli niin hyviä, kerrataan.

      Ylläolevia viestejä siirrettyjä muiden kanavien kautta levitettäväksi, kauan kesti, lesbot DDR systeemissä tiiviisti mukana.

      Pennut manipuloituja. Viharaivo, pelosta, alistuneiden reflektio. Pelkäävät että he eivät ole niitä, jotka hyväksyttäisiin , ja koska ovat tottuneet/sopeutuneet alistuskulttuuriin kyselemättä, pyrkivät pinnalle ryhmän mukana ja heitä miellyttämällä.

      Mukana olevat miehet ovat samanlaisia, voimaantuvat alistusfantasioinneistaan, koska ovat alistuvia luonteeltaan, ja pyrkivät pinnalle nauttien, että edes joku muu saa nyt olla siinä asemassa, pyrkivät vihalla hallitsemaan, kun eivät muuhun pysty ja teinityttöjen tavoin kokevat olevansa uhattuna.

      On normaalia teinivaiheessa haluta olla muiden silmissä miellyttävä, kauniskin, pärjäävä siinä ympäristössä missä vaikuttaa.

      On totta että varsinkin Suomen kulttuurissa nuoret pelkäävät paljon, ettei ole oikeanlaisia, hyväksyttyjä, ja tuo ryhmä käyttää tuota teinien ominaisuutta härskisti hyväksi, saaden heidät vähän väliä pelkoreaktioissaan viharaivoon.

      Ei ole normaalia edes aikuisten kuvitella, että olisi normaalia pelata tällä tavoin noilla mekanismeilla, ja kuvitella että aikuisten ihmisten tulisi kuulua reakoida tuollaisiin pyrkimyksiin nimittelemällä, eritelemällä ulkonäköä samalla tavalla miten teinit peloissaan keskenään, että sellainen olisi mitään muuta kuin härskiä yritystä aivopestä nuoria toimimaan ryhmäpaineessa heidän muokkaamien asenteiden mukaisesti.

      Jos joku tuossa ryhmän lietsonnassa on jotain muuta näkevinään, onneksi olkoon, olette jääneetvhenkisesti kypsymättömäksi, teini elämän mekanismeja noudattamaan.

      Aikuiset ihmiset jotka tuossa teinipillutason rinkissä vaikuttavat, pyrkivät esittämään sisäistä teinityttöyttään ja miehet/pojat omia alistuneisuuden pelkoreflektioita, joka jäänne siitä kun eivät ole kypsyneet aikuisuuteen. Uhoavat koska kuvittelevat, että joidenkin "kuuluu" olla heitä alempana ja heille saa tehdä tuntematta mitään omantunnontuskia mitä tahansa.

      Avuttomat, foban kaltaiset miehet voimaantuvat erityisesti naisille tai femiinisille miehille tehdyistä asioista, sillä takaraivossa on odotus maskuliinisuuden tuovan yliotteen tietynlaisista. He eivät raukkamaisuutensa takia pysty useinkaan puuttumaan asioihin, sillä he lähtökohtaisesti samastuvat maskuliinisuutensa vuoksi alentajiin, ja ryhmittyvät heidän joukkoon, vähätellen, ohipuhuen, vihastuen ihmisiin, koska he ovat kyvyttömiä puhumaan aikuisten ihmisten kanssa ja toisekseen, koska tollomaisuus estää heitä ymmärtämästä, ettei kaikilla miehillä ole sama psyyke kuin heillä, jotka vain "vähän" ylimielisesti suhtautuvat alempiinsa eli naisiin.

      Tuollaiset miehet ryhmittyvät peloissaan munalutkuttaja rinkeihin tuijottelemaan naisia, vähätellen pyrkien naureskelullaan saamaan itselleen kuvitelman siitä, että kun ovat ***** pitkällä lutkuttamassa pelkurit rinkissä toistensa munia, he olisivat jotenkin heitä ylempänä, parku siitä heille tulee jos heitä ei "arvosta" sillä ovathan he, niin mitä he ovat? Ovat jossain ammatissa, joku titteli, joku sos.ekonominen asema, usein pelkkien pyllyn nuolennan ja hyvä veli kerhon avulla saavutettuja, ihmisinä? Niin mitä?

      Ryhmässä mukana olevat tytöt naiset pyrkivät hetkeksi unohtamaan todellisuuden, ja fantasioimaan että nyt pysyvät pinnalla samaistuen alistusfantasioiviin miehiin.

      Selostaja mies leikkii teinityttöjen kanssa, pelaten teinimekanismeilla ja luulee, että aikuinen ihminen tulisi hyväksymään tuollaiset ihmiset kaverikseen, seurustelukumppaneikseen. Oikeasti, tuollaisia persepitkäläisiä, jotka haluavat fantasioida netissä, ja leikkiä teinityttöjen kanssa, niillä mekanismeilla pelaten ajaen samalla teinipilluasenteita. Kovat on kuvitelmat, tuollaisilla avuttomilla saastoilla.

      Sananvapaus, oikeus, oikeudentaju.

      Lyhyesti

      • kaunis_nainen_mänä

        Totta jupiset! Meillä on täällä paikallisen psykiatrian alan laitoksen avo-osaston tupakkakopissa psykedeelinen teinipilluaktivistiryhmä. Tule tänne meidän hyvä-sisko-pillunnuolentarinkiin. Me nuollaan toistemme pilluja teinimekaanisesti ja fantasioidaan sosioekonomisesti meitä ylempänä olevien hyvä veli-kerholaisten saattamisesta alisteiseen asemaan perseenkaivelun kautta. Vallankumous! Parrikaadeille! Paarikaapeille! Telaketju vitusta! Suoli kulettaa! DDR rulettaa!


    • empä rakastuisi ---

      rumaan naiseen, siitä on pelkkää ikävyyksiä aviomiehelle.





      nimenomaan rumat naiset on aktiivisempia seksinsuhteen ja aktiivisempia miesten suhteen, kuin kauniit naiset,
      ruma " hyökkää " enimmäkseen avioliitossa olevien miesten " kimpuun ", sillä varatut miehet on helpompi nakki kuin vapailla markkinoilla olevat urokset,
      rumat naiset on harmi kaikienkannalta koska heillä on huno itsetunto, ja heidän on kokoajan todistettava itselleen ja kaikille ulkopuolisille haluttavuutensa,

    • yh-isä123

      Kauniiseen voi ihastua nopeasti mutta rakastuminen tapahtuu myöhemmin kun tuntee paremmin ja silloin kauneudella ei ole väliä vaan luonteella ja älyllä. Sitten rakastuneena näkee vain sen oman kauniina eikä muita huvita edes katsoa. T: keski-ikäinen mies.

    • Keski-ikäinen Nainen

      Hyvin nm. "psykolookikko"kirjoitti,olihan ilo lukea:) Niin,kyllä se on se ittensä kanssa sinut oleva ihminen,jolla on terve itsetunto ja joka on itsevarma tekemisissään niin vetovoimainen että,ihan ykkösjuttu. Suurin osa ihmisistä ihailee sellaisia ihmisiä. Ulkonäkö voi sitten olla vaikka ns.heikompikin kunhan on siisti,hoitaa hampaansa,hiuksensa jne. eikä ole kauheen lihava.

      Itsetuntoa saa tekemällä asioita ja onnistumalla,näin on,liikunta on yx hyvä juttu,salille,lenkille jne. Lukeminen avartaa,osaa keskustella sitten laidasta laitaan ja avoimuus Miehessä on IN.
      Äly vetoaa,ittiä ns.ykämpi ei saa olla ja mullekkin riittäisi ihan normiäly...

      On se vaan kuitenkin niin,ettei tommosia fiksuja miehiä puussa kasva,niinpä tässä vaan yksikseen kirjoittelen...

      Deittipalstoilla miehet ei hoksaa etsiä ittensä näkösiä,kokosia...lihava ottakoon toisen lihavan jne. Itse olen normipainoinen,liikuntaa harrastava ja itsestäni huolta pitävä ok.näkönen...Ei kelpaa,joten jos lisäis salikäyntejä niin jokohan kelpais,muut asiat on niin ok.

      Taidan olla liian kranttu:)))

      • psykolookikko

        Jep, sivistyneisyys, luonne, keskimäärästä korkeampi älykkyys on sellanen kokonaispaketti, joka ratkaisee pitkässä juoksussa ulkonäön sijaan. Kaikki vanhenevat ja ulkonäkö rapistuu ja muut asiat korostuvat vähitellen enemmän ja enemmän.

        Sivistystä, luonnetta ja älyäkin voi kehittää vuosikymmeniä, eikä kannata pelkän koulumenestyksen ja opiskelun antaa masentaa itseään. Suomalaiset on jo koulujen käynnin perusteella älykkäimpiä kansoja koko maailmassa. Kaikki osaavat lukea sujuvasti jo 8-vuoden ikäisenä.

        Naisellisuus on ehkä täällä Suomessa se naiseuden heikoin lenkki. Ollaan ehkä vähän liikaa jätkämaisia, eikä osata oikein flirttailla. Mä itse tykkään ihan sellasta viattomasta, ehkä vähän humoristisestakin flirtistä, jonka ei tartte edes johtaa yhtään mihinkään. Suomessa on liikaa tätä luterilaista latistamiskultturia. Ihmiset katsoo massasta poikkeavia kieroon ja sanovat: "Mikähän tuokin oikein luulee olenvansa?" Se on aika sairasta ja kateellista meininkiä.

        En tiedä muako tuossa tarkotit tuolla "fiksulla miehellä", mutta kiitoksia joka tapauksessa! :)

        Miehisyys on myös ehkä hiukkasen hukassa täällä Suomessa. Esitetään kovaa jätkää jengissä ja kaljaa pitää litkiä kokoajan ja urheiluakin seurata. Naista pitää kaataa ja muutakin ihan dorkaa apinamiesmeininkiä pitää olla kokoajan vetämässä. Itse ainakin tykkään keskustella ja helliä naista, enkä ole koskaan jaksanut jätkäporukoita. Pitää olla kiinnostunut maailmanmenosta ja muutenkin ihmisyydestä. Keskustelutaitoa pitää siis olla. On hyvä olla samoja kiinnostuksen kohteita, samanlainen musiikkimaku ja muuta vastaavaa yhteistä. Erilaisuuttakin pitää olla, että toinen voi oppia toiselta esm. toisenlaista suhtautumista asioihin. Jos toinen vain myötäilee ihailevasti toista, niin itselleni ainakin tulee ihan dorka olo. Parisuhteessakin pitää olla sopivasi haastetta.

        Tuo, että olet kranttu ei mielestäni ole ollenkaan huono asia. Naiset usein rakastuu renttuihin ja siksi naisen onkin parempi olla vähän kranttu. Pitää olla tietenkin sitä aloitteellisuuttakin, jos ei aina halua jäädä yksin? Kukaan ei tule soittamaan ovikelloa ja kyselemään haluatko seuraa? Mä en miehenä oikein halua tungetella väkisin kenenkään naisen seuraan. Se ei oikein sovi suomalaiseen mentaliteettiin. Naisen on annettava olla rauhassa. Jossain maailmalla miehet toimii toisin, mutta näen asia siten, että he haluavat usein vain tyydyttää nopeasti himonsa ja se ei ole aitoa kiinnostusta vastakkaisesta sukupuolesta. Mielestäni nainen saa toimia toisin. Minua ainakin saa "häiritä" ihan koska vaan.

        Mä toivoisin kyllä, että tänne Suomeen saatais enemmän rentoa flirttimeininkiä ja sellasta normaalia lähestymistä. Kun käyn itse pitkällä kävelyllä, niin kattelen aina ympärilleni jos jossain olis joku kiva friidu, jonka viereen vois penkille vaikka istahtaa ja alkaa jutella jotain mukavia. On mulle joskus niin käynytkin, silloin kun olin vielä aviossa. Nyt kun on yksin, niin se olis kovin mukavaa. Erään kaverini vanhemmat tapaskin Korkeasaaren penkillä, joten sekin voi toimia! =)


      • kaunis_narttu_vitty
        psykolookikko kirjoitti:

        Jep, sivistyneisyys, luonne, keskimäärästä korkeampi älykkyys on sellanen kokonaispaketti, joka ratkaisee pitkässä juoksussa ulkonäön sijaan. Kaikki vanhenevat ja ulkonäkö rapistuu ja muut asiat korostuvat vähitellen enemmän ja enemmän.

        Sivistystä, luonnetta ja älyäkin voi kehittää vuosikymmeniä, eikä kannata pelkän koulumenestyksen ja opiskelun antaa masentaa itseään. Suomalaiset on jo koulujen käynnin perusteella älykkäimpiä kansoja koko maailmassa. Kaikki osaavat lukea sujuvasti jo 8-vuoden ikäisenä.

        Naisellisuus on ehkä täällä Suomessa se naiseuden heikoin lenkki. Ollaan ehkä vähän liikaa jätkämaisia, eikä osata oikein flirttailla. Mä itse tykkään ihan sellasta viattomasta, ehkä vähän humoristisestakin flirtistä, jonka ei tartte edes johtaa yhtään mihinkään. Suomessa on liikaa tätä luterilaista latistamiskultturia. Ihmiset katsoo massasta poikkeavia kieroon ja sanovat: "Mikähän tuokin oikein luulee olenvansa?" Se on aika sairasta ja kateellista meininkiä.

        En tiedä muako tuossa tarkotit tuolla "fiksulla miehellä", mutta kiitoksia joka tapauksessa! :)

        Miehisyys on myös ehkä hiukkasen hukassa täällä Suomessa. Esitetään kovaa jätkää jengissä ja kaljaa pitää litkiä kokoajan ja urheiluakin seurata. Naista pitää kaataa ja muutakin ihan dorkaa apinamiesmeininkiä pitää olla kokoajan vetämässä. Itse ainakin tykkään keskustella ja helliä naista, enkä ole koskaan jaksanut jätkäporukoita. Pitää olla kiinnostunut maailmanmenosta ja muutenkin ihmisyydestä. Keskustelutaitoa pitää siis olla. On hyvä olla samoja kiinnostuksen kohteita, samanlainen musiikkimaku ja muuta vastaavaa yhteistä. Erilaisuuttakin pitää olla, että toinen voi oppia toiselta esm. toisenlaista suhtautumista asioihin. Jos toinen vain myötäilee ihailevasti toista, niin itselleni ainakin tulee ihan dorka olo. Parisuhteessakin pitää olla sopivasi haastetta.

        Tuo, että olet kranttu ei mielestäni ole ollenkaan huono asia. Naiset usein rakastuu renttuihin ja siksi naisen onkin parempi olla vähän kranttu. Pitää olla tietenkin sitä aloitteellisuuttakin, jos ei aina halua jäädä yksin? Kukaan ei tule soittamaan ovikelloa ja kyselemään haluatko seuraa? Mä en miehenä oikein halua tungetella väkisin kenenkään naisen seuraan. Se ei oikein sovi suomalaiseen mentaliteettiin. Naisen on annettava olla rauhassa. Jossain maailmalla miehet toimii toisin, mutta näen asia siten, että he haluavat usein vain tyydyttää nopeasti himonsa ja se ei ole aitoa kiinnostusta vastakkaisesta sukupuolesta. Mielestäni nainen saa toimia toisin. Minua ainakin saa "häiritä" ihan koska vaan.

        Mä toivoisin kyllä, että tänne Suomeen saatais enemmän rentoa flirttimeininkiä ja sellasta normaalia lähestymistä. Kun käyn itse pitkällä kävelyllä, niin kattelen aina ympärilleni jos jossain olis joku kiva friidu, jonka viereen vois penkille vaikka istahtaa ja alkaa jutella jotain mukavia. On mulle joskus niin käynytkin, silloin kun olin vielä aviossa. Nyt kun on yksin, niin se olis kovin mukavaa. Erään kaverini vanhemmat tapaskin Korkeasaaren penkillä, joten sekin voi toimia! =)

        Mä oon sivistänyt itseäni vuosikymmeniä, ja nyt koen olevani jo paviaanista seuraava. Te kaikki ihanat, sivistyneet urokset, jotka Korkeasaaren penkillä istutte. Tulkaa päästämään mut pois täältä kalterien takaa. Mennään naimisiin. Banaanipalkalla. ;) Terv. nimim. rouva Darwinin punaperse
        P.S. Erään tyypin vanhemmat muuten ovat nussineet tuossa häkkiäni vastapäätä sijaitsevalla penkillä. Ehkä myös sinä ja minä....? ;)


    • seniori5

      Vaikka yli 60-naiseen voi rakastua. Se ei sinänsä riipu iästä. Kolmekymppinen nainen on vielä nuori, elämänsä alussa. Nelikymppinenkin on vielä nuori joskin jo kypsempi ja kokeneempi, mutta hehkeä silti.

    • pinnallinen metsästä

      Olisiko peiliin katsomisen paikka ja itsellä hiukan pudottaa tuota vaatimustasoa. Kaikki jääkiekkoilijat alkavat jo olla varattuja. Sori! Ja yli 30 on jo liian vanha heille. Mutta katsoppa tavallista duunaria , sähkömiestä , poliisia, palomiesta - sillä silmällä ja alkaa tapahtua.

      • dgggfgfg

        Minun mielestäni missit ja jääkiekkoilijat käy hyvin yhteen: tyhjäpäät saavat toisensa, nauttikoot ulkokuoresta ja siitä lyhyestä suhteestan mitä se tulee kestämään.

        On niitä fiksujakin kiekkoilijoita, mutta misseistä en tiedä.


    • Nyyssölä

      Naisen PITÄÄ Olla ehdottomasti kaunis, ja kropan suht täydellinen. RUMIEN KAA EI VAAN SYNKKAA SE ON SALETTI !! Jos, on läskiä yhtään mahassa, tai jaloissa niin vaihtoon läpsystä tulee vaan siihen malliin akalle koteloon että alkaa tajuumaan olla lihomatta !!

    • Citynainen

      Ei ulkonäöllä ole suuren suuri merkitys vaan ihan muilla asioilla. Toki ulkonäkö pitää miellyttää jotta kiinnostus syntyy.

    • cghfghfghfghfghfgh

      naisen pitää olla naisellinen ja ei siinä muuta tarvita.Ekaksi kannattaa unohtaa median antamat mielikuvat ihannenaisista.Sopivasti kauneutta älyllä maustettuna,se on siinä.Itse en koskaan ole ollut kiinnostunut mistään malleista tai misseistä,vaan sellainen "naapurintyttö" on mua kiinnostanut enempi,sellainen jonka kanssa on mukava olla.Ulkonäkö on tosiaan miehelle tärkeämpi kuin naiselle mutta ei siitä kannata liikaa paineita ottaa.

    • turha mies.

      Olen ruma ja mua ei ole kukaan koskaan rakastanut. EI mulla ole edes nais ystäviä joten en usko että kukaan minuun koskaan rakastuu. Karu totuus un elämästä. Naiset on niin vit.tumaisen pinnallista poriukkaa.

      • Atleetivartaloinen

        MInkähän ikäinen " turha mies " mahdat olla? Jos olet vaikkapa alle viiskymppinen, ala treenata itseäsi salilla, hommaa kunnon bodi itsellesi ja sen mukana naamakin alkaa näyttää miehekkäältä. Kun mikään paikka ei roiku, niin kyllä niitä kavereita saa, niin miehistä kuin naisistakin. Kun alkaa rautaa nousta penkistä edes 150 kg muutaman kerran ja hauis 55 cm ... vartalo V-muotoinen ja T-paita päälle ja ulos, niin katseet kääntyy! On se tullut kokeiltua ja toimii! Se on kyllä aika omituinen tilanne: kun rautaa alkaa nousta niin itsetunto kohoaa ja sitä myötä peilistäkin tulee kaveri :) Tsemppia...


      • turha mies.
        Atleetivartaloinen kirjoitti:

        MInkähän ikäinen " turha mies " mahdat olla? Jos olet vaikkapa alle viiskymppinen, ala treenata itseäsi salilla, hommaa kunnon bodi itsellesi ja sen mukana naamakin alkaa näyttää miehekkäältä. Kun mikään paikka ei roiku, niin kyllä niitä kavereita saa, niin miehistä kuin naisistakin. Kun alkaa rautaa nousta penkistä edes 150 kg muutaman kerran ja hauis 55 cm ... vartalo V-muotoinen ja T-paita päälle ja ulos, niin katseet kääntyy! On se tullut kokeiltua ja toimii! Se on kyllä aika omituinen tilanne: kun rautaa alkaa nousta niin itsetunto kohoaa ja sitä myötä peilistäkin tulee kaveri :) Tsemppia...

        Olen alle 40 ja mun bodissa ei ole suurempaa vikaa. Olen harrastanut liikuntaa eri lajeja koko ikäni.


      • kaunis_vittu_hynä
        Atleetivartaloinen kirjoitti:

        MInkähän ikäinen " turha mies " mahdat olla? Jos olet vaikkapa alle viiskymppinen, ala treenata itseäsi salilla, hommaa kunnon bodi itsellesi ja sen mukana naamakin alkaa näyttää miehekkäältä. Kun mikään paikka ei roiku, niin kyllä niitä kavereita saa, niin miehistä kuin naisistakin. Kun alkaa rautaa nousta penkistä edes 150 kg muutaman kerran ja hauis 55 cm ... vartalo V-muotoinen ja T-paita päälle ja ulos, niin katseet kääntyy! On se tullut kokeiltua ja toimii! Se on kyllä aika omituinen tilanne: kun rautaa alkaa nousta niin itsetunto kohoaa ja sitä myötä peilistäkin tulee kaveri :) Tsemppia...

        Wautsi! Upeeta! Mikä mieletön uros! Kääntää katseet, kroppa on timmi, ja hallitsee melkein oikeinkirjoituksenkin! Todellinen hengen ja lihan jättiläinen! Ooh, mahtavaa, tuo kroppasi heti tänne tyydyttämään naisellisia tarpeitani!


    • Vanhako?

      Mua epäilyttää tuo rakastuminen kypsällä iällä,itse oon likimain 60v enkä rakastu siten millään,yritystä on ollut...Näillä kymmenillä on tärkeää,ettei mies kuorsaa,on auttavainen ja tykkää tehdä yhdessä mm.kotitöitä ja harrastaa kaikenlaista yhdessä...

    • kaikki aikanaan

      " Entä iän vaikutus? Voiko vaikka yli 30 -vuotiaaseen naiseen rakastua? "

      Ei varmasti kukaaan mies voi enää rakastua yli 30v naiseen niinkuin nuoriin ja kauneisiin naisiin rakastutaan, ei ainakaan uutena tuttavuuutena ajatellen.

      • hunningolla2

        Höpsö! Tietysti voi rakastua! Rakkauden syvin olemus ei muutu miksikään! On ihan samanlaista olla rakastunut 60-vuotiaana kuin 25-vuotiaanakin, perhosia vatsassa ja toinen mielessä koko ajan.

        Odota vain! Sinäkin vanhenet:-)


    • Militantti Antti

      MInä olen rakastunut muutamaan naiseen elämäni varrella nimeomaan naisellisuuden takia! Olen kerta kaikkiaan myyty, kun nainen on pehmeä, katsoo kauniisti, kävelee pikkaisen keinahtelevasti ja hänellä on kaunis, pehmeä ääni ja hiukset hauskasti hieman kuin huolimattomasti taksepäin kammatut, aika lyhyet.
      Sellainen kaikkinainen pehmeys naisessa sytyttää, ehkä se tuo äidillisyyden mieleen näin äitienpäivän kynnyksellä :) tällaiset naiset pysyvät nätteinä kymmenet vuodet toisin kuin väkisin puleeratut ja joka paikasta kiristetyt... Ne ovat viiskymppisenä aika kulahtaneen näköisiä ja kun katselee niiden menestystä miesten keskuudessa, niin edes paksut pakkelikerrokset eivät pelasta enää... Ei miehetkään niin tyhmiä ole etteivät aitoa naista feikistä erota!

    • Vanhako?

      Niin,nuoruus ja hehkeys,mutta miksi vanhemmat miehet hamuvat ittiään niin paljon nuorempia,jopa yli 50v etsivät deittipalstoilla ittiään 10-20v nuorempia,eikö se pitäisi olla ihan päinvastoin? Meinaan,että nainenhan aina ns."viree"???

    • aviomies

      Suomessa ei olisi aviopareja ollenkaan jos pelkästään kauniin menisivät naimisiin.Toki mies arvostaa että nainen on siedettävän näköinen mutta luonne vaikuttaa myös.Kauniisieen voi ihastua helposti mutta jos nainen on kuin hapan sitruuna ja kamalan tyytymätön -ei sellaista oikeasti kukaan halua.Sellaisesta ei ole perheenäidiksi.

    • - kakku - ko ?

      Ikä antaa anteeksi. Rumankin kuoren alla voi olla viisautta, älyä ja muuta mielenkiintoista , silloin ruman ja karskin kuoren pinta muuttuu siloiseksi, juuri sinulle sopivaksi, koska kaikki se mitä sen kuoren alla on on paljon TÄRKEMPÄÄ.
      Isosta nenästä voi löytyä se rakastettavin asia, tai hampaista jotka ovat vähän vinksinvonksin, mutta sievät ja siistit. Kaikki yksityskohdat kaunistuvat jos ihmisen sisin on kultaa ja pysyy sellaisena eikä vain sunnuntaina. Täytyy osata olla armollinen. Moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä !

    • nätti....

      Se raja kulkee kasvojen symmetriassa ja iässä. Seksiä saa jokainen siihen kykenevä. Naisilla se raja tulee vastaan vaihdevuosissa, jos ei käytä hormoneja.

    • ei hormooneja

      no ei varmasti tule vastaan vaihdevuosissa, ihan väärää tietoa..

    • Hitto!
    • mies_vm86_-

      Noniin. Mieshän on hyvinkin visuaalinen olento, joka syttyy/kiihottu huomattavasti naista helpommin visaalisesta ärsykkeestä. Jos nainen arvostaa miehessä hyviä puhelahjoja niin mies arvostaa naisessa hyvää ulkonäköä. Näin karrikoidusta sanoen. Kumpi sitten on parempi? En minä tiedä. Ei introvertistä miehestä tule mitään sosiaalisten tilanteiden kuningasta, ei vaikka kuinka haluaisi, ei itseään, omaa perustaansa voi muuttaa. Kaikkea muuta tietysti voi muuttaa, mutta se tunne pysyy edelleenkin syvällä sisimmässä vaikka yrittäisi muuta ollakin. Kauanko tuollaista esittämistä sitten jaksaa, ei koko loppuelämäänsä. No tietysti naisilla on sinänsä helpompaa että meikin avulla saa ihmeitä aikaan. Ja kyllä naisena on muutenkin helpompi olla kuin miehenä nykysuomessa.

    • ruma mies

      Kauniiseen naisee vo helposti ihastua. Rakastuminen tulee vasta kun toisen tuntee syvällisemmin ja tähän ei pelkkä ulkonäkö riitä.

    • HyväSuomikuva!
    • Tytttti___

      Minulla on kaveri, joka on todella kaunis, nuori, pitkä, hoikka ja hänellä on muutenkin unelmakroppa; valtavat tissit (ne ovat melkein luonnonoikku, muuten hoikka tyttö mutta tissit ovat niin suuret, moni on kysynyt, ovatko ne silikonit :D Eivät ole. Hän joutuu ostamaan rintaliivit erikoiskaupasta, muualla ei myydä G kokoa...) lisäksi hänellä on ihan unelma pyöreä peppu ja tosi kapea ampiasvyötärö. Ja pitkä musta tukka, isot siniset silmät, aika ruskettunut iho, vaikka on aivan suomalainen. Hän on mielestäni aivan virheetön... Myös ihan suloinen tyttö, ja kiva ja hauska, mutta osaa olla myös vähän itsekeskeinen ja kiukuttelija.

      Niin joka tapauksessa, kaikki hänen miespuoliset kaverinsa ovat aivan lätkässä häneen.. Enkä tarkoita vain hänen kroppansa perässä. Hänellä ei ole enää yhtään poikakaveria, joka ei olisi tunnustanut rakkauttaan/ ihastumistaan hänelle. Nämä samat kaverit ovat jo vuosia vannoneet rakkautta hänelle, aina kännissä joku itkee häntä vasten, kuinka rakastunut on. Pari hänen parisuhteessa olevaa kaveriaan ovat sanoneet olevansa valmiit pettämään tyttöystäviään hänen kanssaan, ja jättämässä tyttönsä hänen takiaan..

      Kaveriani tytöt ovat aina kiusanneet ja huoritelleet sekä ylä-asteella että lukiossa, vain koska ovat olleet kateellisia ja mustasukkaisia pojista, jotka ovat kusessa kaveriini. Hän on todellisuudessa seurustellut vain kahden pojan kanssa, eksänsä ja nykyisensä, eikä harrastanut koskaan mitään irtosuhteita. Kyllä nainen on naiselle susi, hirveästi perättömiä juoruja hänestä leviää kokoajan.

      Nykyinen poikaystävänsä on niin umpirakastunut häneen. Tuo kokoajan lahjoja ja kukkia, passaa tyttöä kaiken aikaa. Kaverini on kertonut, miten usein aamulla herätessään, poikaystävä on siinä vieressä kyyneleet silmissä, ihmettelee kaverilleni että miten on noin ihanan tytön ansainnut elämäänsä.

      Uskon, että sillä ulkonäöllä on paljon väliä. Jostain kumman syystä. En voi kun sivusta ihmetellä sitä kaveriani, hän on niin kaunis ja kaikki pojat hänen perässään. Ja ihan tosissaan, eivät vain sänkyyn haluamassa. Ei kukaan tietenkään pelkän ulkonäön peruateella voi rakastua, kyllähän nuo kaikki pojatkin tuntevat kaverini jo vuosien takaa, mutta kyllä se hänen ulkonäkönsä on valtavan suosion syy. Ja ulkonäkö tuntuu antavan paljon muita asioita anteeksi.

    • No...virtuaalimaailma on virtuaalimaailma mutta kerran seurasin ns. parin mieshenkilön nettisuhdetta pariin naiseen.Miehet olivat aivan haltioissaan kun nämä naiset tappelivat ja räyhäsivät raivopäisinä mustasukkaisuuttaan noista nettimiehistään.

      Samalla kai tulivat haukkuneeksi nämä naisetkin.Alituista draamaa ja muuta alaarvoista meininkiä.Minusta täysin kypsymätöntä varsinkin kun oletus oli etä ihmiset olivat noin keski-ikäisiä.

      Tarkoittaako tämä sitä "haastetta" ?

      Ehkä se on palvellut näitten miesten reaalielämän vastakohtaa netissä ja tuonut jotain tyydytystä elämään.Tiedä häntä, outoa meininkiä.

    • ruma olen

      Kylmä totuus on se,että ulkonäkö on kaikki kaikessa. Kauniisiin ja Komeisiin rakastutaan, Rumiin taas ei. Itse mua haukuttu rumaksi ja "perusnätiksi" mut ei koskaan kauniiksi! eikä kukaan oo koskaan tullu iskemään mua! oon katkera siitä,että mua aina haukuttu, nykyään kierrän poka/mieslaumat kaukaa,kun tulee sitä rumaläski huutelua.

    • Pulikukka

      Etunasi on, että olet sentään nainen! Ajattelepa miestä, joka on tilanteessasi eli ei ihan ruma muttei komeakaan: seksi hyvin vaikeaa saada ja parisuhdetta tuskin. Vain rahalla saa ja sehän ei aitoa rakkautta ole...

      Ruma nainen sentään ei tarvitse kuolla neitsyenä eikä nukkua öitään yksin..

    • Kräksä

      "Kaikki tapaukset, joissa olen nähnyt miehen olevan aidosti ihastunut/rakastunut on olleet sellaisia, että nainen on hyvin nuori ja hyvin kaunis."

      Itse miehenä en taas ole koskaan nähnyt tällaisia tapauksia, siis nimenomaan sitä aitoa rakkautta. :) Vanhempia yhä toisiaan rakastavia pariskuntia kyllä on tullut vastaan.

      Ulkonäöllä ei ole väliä rakastumisen kannalta suuntaan eikä toiseen. Kauneus on täysin katsojan silmissä. On paljon parempi olla ilman miestä kuin ottaa koulutettavakseen mies, joka ei näe sinussa kuin ulkoisen puolen. Siinä saat sitten lopun ikääsi kouluttaa vastentahtoista kaveria, kauhea työ ja tuskin palkitsee. Kyllä niitä "valmiitakin" miehiä on. Pitäisi olla sellainen joka ulkonäöstäsi riippumatta pitää sinua vastustamattomana, osaa puhua ja arkikin käy kivasti.

      Iästä sen verran, että yleensä tasapainoiset ihmiset kiinnostuvat suunnilleen oman ikäisistä kavereista, siis parisuhdetta ajatellen. Miehetkin monesti kypsyvät vasta siellä 30 iässä, että naisena se on ihan hyvä ikä tapailla oman ikäisiä miehiä. Mutta vanhemmat kannattaa unohtaa, niillä on järjestäen ongelmia kun hakevat nuorempia, ja valmiitakin tosiaan on ettei kannata yrittää toisen luonnetta muuttaa kun ei se kuitenkaan onnistu.

    • Ratto-Raili

      Hi,hi määrää kauneudellensa ei ihminenkään voi itse panna.

    • naise taudinkantajia

      Naista ei voi liekassa pitää.
      Menossa olevaa naista ei pidä pidätelle antaa mennä vaan. Kun nainen lähtee
      säästyypähän mies kuppa -tippuri- ties miltä taudeilta.

    • todellisuus

      Sisäinen kauneus on tärkeä mutta sitä nuoret harvoin tajuaa..

      • Dr. I. Care

        Tarkoitatko sisäisellä kauneudella esim. kiiltävää ja terveen näköistä maksaa tai haimaa?


      • vanha vitsi...
        Dr. I. Care kirjoitti:

        Tarkoitatko sisäisellä kauneudella esim. kiiltävää ja terveen näköistä maksaa tai haimaa?

        Eiköhän hän tarkoita sitä, että ihmisen ei tulisi olla ihmiselle susi.

        Mutta sitä monet ovat. Kauniit ja komeat saavat vähän enemmän anteeksi tai koko susilauman taaksensa ulvomaan.


    • SyväRintaääni

      Siis kysymyshän on täysin väärä.
      Ei naiseen rakastuta. Korkeintaan ihastutaan muutamaksi vuodeksi jos siis naikkonen on todella hyvännäköinen ja vielä luonteeltaankiin hyvä.

      Mutta viimeistään kun kakarat on murkkuiässä, ja kaikki on jo puhuttu niin kyllä
      voi sanoa että rakkaus on sitä että ollaan toisen kanssa koska se perhepakkopulla on nieltävä.

      Jos haluaa elää onnellisena miehenä (eli elämässä paljon naisia ja alkoholia) niin eipä kannata perhettä hankkia ja kannattaa pysyä naimisiinmenosta kaukana. Avioliitto jos mikä on instituutio joka riisuu miehen lopulta täysin paljaaksi henkiseksi raadoksi. Se näivettää miehen ulkoa ja sisältä.

      Mieti haluaisitko syödä itse samaa ruokaa loppuelämäsi ajan?
      Vitamiinin ja hivenaiineiden puutokseenhan siinä kuolisi.
      Sama juttu avioliiton kanssa. Se vie elämänilon ja tuo syövän ja masennuksen.

    • Niin se vaan on!

      Kyllä se nyt vaan on niin, että esimerkiksi tämmösillä kasvoilla varustettu
      http://us.123rf.com/400wm/400/400/johanjk/johanjk1202/johanjk120200008/12408581-a-portrait-of-a-smiling-beautiful-natural-look-young-girl-with-blond-hair-on-gery-background.jpg

      Saa enemmän rakkauttaa kuin tälläisillä siunattu...
      http://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZLuo/s400/Top_Ugly_Woman__2.jpg

      Ei siinä kohtaa ole luonteella, älykkyydellä, huumorintajulla eikä millään "toissijaisella" mitään väliä, sanokaa äijät mitä sanotte!

      • bojojoing

        Pitää paikkansa.

        Sitä paitsi luonne, älykkyys ja huumorintaju voivat olla kohdillaan molemmilla noista henkilöistä, mutta ensimmäisen ominaisuuksina niitä osataan enemmän arvostaa.


      • bojojoing!

        Sen lisäksi, ensimmäistä kohdellaan itsekin paremmin ja halutaan hänet tuntea. Jälkimmäistä epäilevämmin ja epäkohteliaammin. Minkä seurauksena huomaamme mitä halusimmekin, että ensimmäisen luonne (vastareaktiot meihin itseemme) ovat miellyttävämmät.


    • eroavaisuus

      Ihmiset erilaisia ja syyt miksi he rakastuvat johonkin ovat erilaisia. Se mikä miellyttää toista ei miellytä taas toista.

    • Forever alone

      Olen harvinaisen ruma ja kukaan ei ole ikinä rakastunut minuun. Olen kuitenkin ihan mukava persoona... Kyllä sillä ulkonäöllä on kai merkitystä kun en ole rakkautta päässyt kokemaan. Ei että tämä haittaisi niin paljoa, mutta kuitenkin.

      • Peruna

        Samaistun vahvasti.
        Sinällään ei haittaa parisuhteen eli rakastetuksi tulemisen puuttuminen, vaan enemmänkin se MAHDOLLISUUDEN puuttuminen. Meinaan että en tiiä haluaisinko edes seurustella, mutta ärsyttää kun en saa edes valita, haluanko vai en, koska en kelpaa kenellekään.


    • EL.ak:IM

      .-.-.-.-.-.

      Rakastuminen vattii vähimmillään vain jonkin piirteen, ominaisuuden. Se voi olla kauneus. Yhtä hyvin se voi olla vaikka järjestelmällisyys tai huolehtivaisuus. Porukka yleensä etsii sitä rakastumista sellaisiin piirteisiin, joihin yhdistää jo kokemansa rakkauden, tai sen puutteen. Itse voisin rakastaa ulkoisesti rumana pitämääni, mutten pariutuisi hänen kanssa. Kuten en pariutuisi sisäisesti rumana pitämänä kanssa, vaikka olisi kuinka missi.

    • Itse olen pisimmät suhteeni ollut miesten kanssa, joiden ulkonäkö on miellyttänyt mua, mutta ei monia muita (kommenteista päätellen). Muhunkin on tykästytty eri näköisenä, välillä nätimpänä, välillä rumempana, ei voi sanoa, että ollenkaan hehkeimpänä ollessani.

      Kun katselee ihmisiä kaupungilla tai tietää tuttuja ja kavereita, niin moni hyvännäköinen voi olla sinkkuna vuodesta toiseen ja tavallisen näköiset aina pitkässä ja hyvässä suhteessa. Ihmiset mieltyy johonkin alitajuisesti miellyttävään piirteeseen vastakkaisessa sukupuolessa, ne voi kummuta jostain lapsuudesta tai nuoruudesta, mikä miellyttää, luo turvallisuuden tunnetta, hyvää oloa, mieltymistä. Ja se voi olla jotain, mikä ei yhtään vastaa muiden kauneus/komeuskäsitystä.

      ikäkysymyksestä taas: mun mummi alkoi seukata 50 ikäisenä leskiydyttyään ja poikaystävät vaihtuivat melkein kasikymppiseksi asti.Aikamoista Kauniit ja rohkeat elämää siis vietti, mikä vähän kauhistutti toisia..:D Aika monen muunkin mummin kohdalla nykypäivänä sama juttu.. Jonkun 70v. miehen mielestä 60v. mummeli voi olla hottis :)

    • tietty asia

      ruma nainen on paras ja uskollinen

    • Kyllä.

      Kaksi rumaa voi rakastua toisiinsa, harvemmin näkee kauniin ja ruman rakastuvan.

    • Rumakka

      Mies ihastuu kauneuteen " kaunis nainen " on sama kuin ISO kala , siis saalis. Mutta kaunis nainen synnyttää miehen mustasukkaisuuden " saalis viedään" , joku toinen on vetävämpi kun hän . Mies sairastuu itsetuntonsa kehnouteen ja samalla myrkyttää ympärillään elävät . Jos on rikas , silloin ei menettämisen pelko ole niinkään merkittävä sillä raha ja maine imuroi julkisuuden kipeitä neitoja . Olemmehan tuo nähneet iltalehtien kansissa . Ihminen ei ole kuitenkaan luettavissa ulkonäön perusteella mutta se tuo lieveilmiöitä itsetuntoon .

    • möö

      Olen parissakymmenissä oleva naisihminen ja tunteeni syvenevät joka päivä enemmän ja enemmän mieheen, joka on parisenkymmentä vuotta vanhempi eikä mikään komistus, vatsaakin on hänellä jonkin verran, vaikkakin persoonallisella tavalla on aivan hauskan näköinen - ja aivan ällistyttävän mukava. Ollaan tunnettu muutama vuosi ja edelleen ollaan "vain kavereita", mutta saa nähdä, tuleeko tästä vielä muutakin sillä itsestäni tuntuu, että viihdytään todella hyvin toistemme seurassa.

      Ja hän muuttuu silmissäni komeammaksi päivä päivältä. EIKÄ ole edes mikään erityisen rikas.

      Itse olen siis nuori ja ihan hyvännäköinen, en mikään "missi-ihminen" sillä inhoan nykyajan "muovisia" kauneusihanteita, mutta minulla on persoonalliset, melko "vahvat" kasvot, suuret silmät ja pitkä tukka ja sopusuhtainen vartalo.

      Älkää hei olko niin kranttuja! Rakkaus saattaa hiipiä takavasemmalta vaikket uskoisikaan niin käyvän koskaan. En olisi koskaan uskonut edes harkitsevani suhdetta kyseiseen mieheen, mutta pikku hiljaa mieleni vain alkaa muuttua... ;)

    • hersy

      Voi jumalauta näitä kommentteja,minä esim olen mies,enkä suinkaan rakastu kauneuteen ja TYHJYYTEEN,usein siitä siinä yhtälössä pyrkii asiat olemaan,VAAN VIISAUTEEN ja raha myös on IHAN SIVUSEIKKA,näin puhuu TOSI MIES,jos näitä Suomi 24 asoita oikein kunnolla ajattelee,niin paskaahan melkein kaikki tviitit on vai mitä:)

      • asdsdgrssgr

        Ite rakastuin rumaan :) Se on mahdollista että rumaan voi rakastua, eiköhän se luonne ookki tärkein.


    • Komearikas

      Ei, rumat eivät voi rikastua.

    • asdaasdasd

      Siis koska ihmiset rupeaa tajuamaan että seksuaalinen vetovoima ja rakkaus on kaksi täysin eri asiaa? (jotka voi tietysti esiintyä myös yhdessä)

    • pebamies

      Voiko naiseen rakastua pelkästään hänen upean peppunsa takia? Olen tutustunut yhteen kasvoiltaan melko tavalliseen naiseen, joka ei varsinaisesti kovin älykkäältäkään vaikuta, mutta silti en voi olla ajattelematta häntä. Haluan silittää, puristella ja suukotella hänen takapuoltaan! Taidan olla rakastunut vain tuon naisen ahteriin! Onko kohtalotovereita? Loppuuko rakkaus, jos hänen takapuolensa joskus rupsahtaa?

      • ei mitään uutta

        Ainahan on naisen vain esineenä kokevia ihmisiä, oman tyydytyksen välineenä, panopuuna. Se on sinun rakkauttasi omaan itseesi.


    • vanha pukki

      Kaunista naista ei missään tapauksessa pidä havitella! Kannattaa ottaa ruma ja miksi: todistetusti kauneus on katoavaista mutta rumuus senkun vai lisääntyy! Eikö totta!

    • LISÄÄ MEIKKIÄ!

      "" tyttöystävä oli tuossa viikonloppuna yötä ja... järkytyin. illalla kun menimme nukkumaan niin tyttö pesi kasvot. sillä on kai ollu paha akne. meikin kanssa se näyttää hyvältä. iho on melkein täydellinen, silmät kauniit ja sellaset 'dramaattiset' kulmakarvat vähän niiku megan foxilla. :(( Pesi sitten kasvot ja kulmakarvat lähti, ja silmät oli vaan sellaset pikkuriikkiset ja mitättömät. Sitten ne akne arvet... hyi. Nyt ollaan riidoissa kun huomautin tästä ja tyttö on sen kaverin mukaan kuulemma itkeny kauheesti...huomautin sille nimittäin tästä ja sanoin et kanttii meikata koska haluun et sä näytät hyvältä mulle.... Haluun tyttöystävän, jonka kanssa kävellä kaupungilla häpeämättä ja tyttö ns edustaa.""

      LoL ;D Sellasta se on..

      Katsokaas pornotähtiänne ilman meikkiä ;)

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2013031216773176_vi.shtml

      • livenä

        Kiitos "lisää meikkiä",
        sulla tosi hyvä linkki nuorille tai miksei vanhemmillekin.
        Näinhän se menee, naiset voivat olla erittäin erinäköisiä meikattuna tai luomuna.


      • Mitä ihmettä

        Juuri tuollaisen ajattelutavan vuoksi, kenen hyvänsä ajatus onkaan, kammoan pitkiä syväluotaavia ihmissuhteita, joissa täytyy ajan kuluessa esiintyä muutenkin kuin edukseen. Tulee ne "huonot hetket" ja sitten nämä "ilman meikkiä" -tilanteet, millaisia ne kenellekin sitten on.

        Minun kanssanihan edes entinen paras kaverini ei kehdannut lähteä kaupungille, koska häpesi pärstääni, eikä halunnut kenenkään "leimaavan" häntä "rumien kaveriksi".

        Siltikin koen ajatuksen "täytyy näyttää hyvältä mulle, jotta kehtaan kulkea sen kanssa" todella sairaaksi. Mitä sillä on väliä, mitä MUUT ajattelee, kaveruuteen (ja vielä enemmän parisuhteeseen) kuuluu tykätä toisesta IHMISENÄ, ihan sama miltä se näyttää. Mitä ulkonäkö kertoo siitä, onko ihminen kiva vai ihan tyhmä? Ei yhtään mitään.

        Itse ainakin olen tavannut pelkästään hyvännäköisiä kusipäitä ja tavallisen näköisiä tai vähemmän hyvännäköisiä tosi kivoja ihmisiä.


    • tfhyyfh

      Itse olen aika... en nyt ruma mutten todellakaan mikään kaunis, eikä luonnekaan mikään kummoinen ole, mutta silti on tullut vastaan ihan tarpeeksi miehiä, jotka ovat oikeasti tunteneet minua kohtaan jotain. En kyllä itsekään ymmärrä miksi. En tietääkseni ole antanut heille mitään aihetta ihastua saati rakastua minuun. Kai se on jotain alitajuista kemiaa sitten. Kauniista ihmisestä toki kiinnostutaan enemmän ja siten on paremmat mahdollisuudet löytää joku, joka tykkää luonteestakin ja rakastuu, mutta kyllä rumallakin mahdollisuuksia on... pitää vain jaksaa käydä ihmisten ilmoilla ja tuoda esiin niitä hyviä puoliaan, kuten luonnetta yms. Hyvinkin saattaa joku päivä kävellä vastaan joku, joka tykästyy pintaa syvempään.

      Rakkaus ei katso ikää. :)

      • haunis_kainen_abel

        Rakkaus ei todellakaan katso ikää! Meillä on täällä hautuumaalla hyvät sutinat! Tomumajat senkun pöllyää! Tervetuloa!


    • Todeliisuus

      Eräs mies on sanonut näin:

      ULKONÄKÖÖN ihastutaan
      LUONTEESEEN rakastutaan

    • kaunisOnRumaa

      siis mitä? tämähän on nyt aivan uskomattoman tyhmä kysymys? hyppään edelliseen:ULKONÄKÖÖN ihastutaan LUONTEESEEN rakastutaan KUINKA MONI TEISTÄ AIVOTTOMISTA UUNOISTA ISKEE ITSELLEEN NAISEN/MIEHEN KUKA ei ole nätti tai komea? eri homma jos tavataan jossain netin keskustelu plääräl.

    • Teenedanalcock

      Mies voi rakastua vain naiseen jolla on karvanen pi-llu ja limaset roikkuvat häpyhuulet jotka tuoksuu vienosti kuse-lle. Jos näitä ominaisuuksia ei löydy niin turha odottaa rakkautta.

      • häynis_nöinen_hän

        Mitä vittua? Haiseeko sun kulli paskalle? Loistavaa. Musta on ihanaa että sun poikaystävällä on mainitsemasi kusenhajuiset tarvikkeet alakerrassa. Te sovitte niin hyvin yhteen. Ihanan romanttista. Todellinen vuosisadan rakkaustarina.


    • ruma ankanpoikanen

      En jaksanut lukea koko ketjua, mutta parista viestistä tulikin tämä "Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan" kommentti ja epäilemättä täällä joku on heittänyt esille sen kuluneen potaskan "kauneus on katsojan silmissä". Joo, toki, mieltymyksiä on monenlaisia, eri ihmiset pitävät eri asioita viehättävinä.

      Mutta asiaan.
      Vaikka vastustan kaikkea ulkonäön perusteella tapahtuvaa "jaottelua" (ns. "rumat" vs. "nätit", esimerkiksi), niin kyllä se vain niin on, että ulkonäkö on se ensimmäinen "käyntikortti". Jos menee paikkaan, jossa ei ole kuin itselle tuntemattomia tyyppejä, kyllä ne katsovat sen ulkonäön perusteella, kenelle haluavat tulla juttelemaan (koska eivät tiedä mitään muuta niistä ihmisistä). Siinä hyväihoinen, laiha ja tyrkky tyttö/nainen vetää äkkiä miespuolisten huomion, ne niin sanotusti "vähemmän kauniit" - viittaan yleiseen käsitykseen kauneusihanteesta, eli nyt niihin, jotka eivät vastaa tuota käsitystä - jäävät kyllä ilman huomiota.

      Itse muistan erinäisiä tilanteita, kun olen ollut kavereiden kanssa joko baarissa, kahvilassa, pizzalla tai muussa vastaavassa paikassa, jossa mennään tiskille ja tilataan. Itsellä huono iho naamassa ja suomuiset kädet, kavereilla tosi nätit pärstät. Jotenkin oudosti ne kaverit saavat aina parempaa palvelua kuin minä; minä tilaan ensin, myyjä näyttää ihan neutraalilta, kaveri tilaa sitten, myyjä hymyilee ja heittää läpändeerosta. Kerran yksi alkoi pyytää kaveriani treffeille.

      Myös bändikeikoilla ja vastaavissa tapahtumissa kavereilleni aletaan useinkin jutella, minulle ei kukaan sano mitään, vaikka yritän luikerrella mukaan kaverin ja vieraiden keskusteluun.

      Niin että kyllä se ulkonäkö vaikuttaa tutustumiseen, sitä kautta ihastumiseen ja myöhemmin rakastumiseen - jonne asti ei koskaan pääse, ellei kukaan suostu ihastumaan ensin.

      Koin ympäristöni ulkonäkökeskeisyyden joskus niin ahdistavaksi asiaksi, että suunnittelin erilaisia tapoja ottaa henki pois itseltäni. Kunnes lakkasin yrittämästäkään miellyttää ketään ja ajauduin (henkisesti) erilleen muista ihmisistä ja hyväksyin tosiasian, etten koskaan saa parisuhdetta sen enempää kuin ystävyyssuhdettakaan. Vapauttavaa. Sen jälkeen ihmisten ulkonäköön perustuvia valintoja on ollut mielenkiintoista seurata.

    • love is

      Eläimen tehtävä maailmassa on lisääntyä, vallata alaa ja menestyä. Eläin ihmisessä haluaa menestyviä terveitä jälkeläisiä -siis rikkautta, rikas mies tahi vaimo, menestyvä suku, rahaa, tavaraa, valtaa. Mutta eläin ihmisessä kuiskaa naiselle, oikea mies on aggressiivinen, ja nainen rakastuu pahaan poikaan ja on mennyttä ja luo yhdyskunnan joka on mennyttä ihmiskunnassa.

      Niin kauan kun ihminen ei erota eläintä itsessään, ei kehitystä parempaan voi tapahtua.
      Kun ihminen hoksaa eläimen itsessään, hän tekee kaikkensa ollakseen inhimillinen. Inhimillisyyteen kuuluu kaiken ja kaikkien rakastaminen, kilpailun unohtaminen, hyvä itsetunto ja ihmistuntemus sekä täysi elämä itsenäisenä kokonaisena ihmisenä omine mielipiteineen ja harrastuksineen. Mikäli joku mukava sopiva ihminen sattuu sopimaan kuvioihin, hänen kanssaan voisi esimerkiksi alkaa viettää yhteiselämää.

      Niin kauan, kun elämme muiden kautta olemme lapsia emmekä ymmärrä todellista rakkautta, emmekä siis sitä siloin saakaan.

    • asdfasdf4

      Itse rakastuin "rumaan" naiseen/tyttöön, muttei valitettavasti ollut pätkääkään kiinnostunut meikäläisestä. :'( että se siitä!
      ja olen sitä mieltä ettei jos välittää vain toisen ulkonäöstä nii ei se mitää rakkautta ole. =D ihastunut voi ehkä olla ulkonäön perusteella, ei rakastunut :)

      terv, 17vee jätkä. =D

      • Kuvaile vähän

        Mitenkähän ruma tämä tyttö oiken oli?


    • EtärakkausJulkimoon
      • On se komea

    • Hex rx

      Tämä todellinen rakkaus on Hex rx:n mielestä mahdollista vain Pleieri blogin kympin nainen listan tapaisiin naisiin, jotka ovat avoimia ja seksuaalisia. Loistavia sängyssä ja saavat reaktion "voiko tämä olla totta" kyseiset naiset ovat lähes poikkeuksetta alle 30 vuotiaita tai ainakin alle 35 vuotiaita.

      Katso miltä kympin nainen näyttää ja optimoi seksikkyytesi kaikin keinoin ja tee itsestäsi niin hyvännäköinen kuin pystyt http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html vinkkejä ja lue muitakin tekstejä.

      Onnea toivottaa Hex rx

    • .....

      Miten määritellään kaunis ja ruma ? Eikös vanha sanontaki mene niin että kauneus on katsojan silmässä.. Voihan sitä mennä vielä vaikka vanhainkodissa naimisiin. Tunnenkin henkilökohtaisesti muutaman vanhemman pariskunnan jotka ovat vasta vanhainkodissa löytäneet toisensa.

      • monsterinainenhyi

        Surkee sanonta feministien huijausta!

        Feministit ovat vanhoja, nalkuttavia naisia, jotka väittävät "kauneuden olevan katsojan silmissä". Feministeillä usein on kierot silmät ja iästä johtuvia ongelmia näössä, joten heidän silmillään ei aina nähdä rumuutta eikä kauneutta.

        Osat ihmiset ovat rumia ja osat ovat susirumia. Feministit ovat rumien, vanhojen ja nalkuttavien naisten etuja ajava ajattelumalli. Valitettavasti feministien manipuloinnin takia osat feministit ovat jopa suhteellisen viehättäviä.

        Kauneus on erittäin helposti mitattavissa.

        Miten kauneutta mitataan?

        Otetaan riittävän suuri määrä ihmisiä ja näytetään heille kuvia ihmisistä.. Pystymme helposti löytämään mitkä kuvat saavat enemmän pisteitä ja mitkä kuvat jäävät pisteittä.

        Rumat, nalkuttavat ja vanhat feministit eivät pisteitä saa. Kysymällä mitä ihmiset pitävät kauniina ja rumana havaitsemme, että kierot silmät eivät ole kauniita.

        Myöskään sian nenät eivät ole kauniita eikä myöskään yleinen lehmään verrattava vetelyys.

        Kulahtaneet posket, joissa on finnejä ja ryppyjä ei myöskään innosta.

        Isot löpsöttävät hörökorvat ei myöskään ole kaunis piirre, jota feministit usein kantavat.

        Kauneus ei ole siis katsojan silmissä vaan kauneuden piirteet ovat hyvin yleisessä tiedossa.. Ruma feministi ei tätä kuitenkaan hyväksy.

        Ruma feministi ei ole haluttu kumppani ja tästä feminismissä on todellisuudessa kyse.

        Feministit haluavat rajoittaa miehen oikeuksia niin paljon kuin mahdollista!

        Feministit haluavat, että miehet pitävät rumat feministit vaimoinaan ja on uskollisia olipa nainen kuinka nalkuttava, ruma, lihava ja seksuaalisesti ainoastaan anorgasmian sekä erektio-ongelman tuottava ruma lehmä.

        Jääkää yksin ja olkaa hiljaa feministit!

        Kaunis nainen on tollanen ku toi Hex rx postas tohon Pleieri blogi linkin kympin nainen kirjotukseen.


      • hold your horses
        monsterinainenhyi kirjoitti:

        Surkee sanonta feministien huijausta!

        Feministit ovat vanhoja, nalkuttavia naisia, jotka väittävät "kauneuden olevan katsojan silmissä". Feministeillä usein on kierot silmät ja iästä johtuvia ongelmia näössä, joten heidän silmillään ei aina nähdä rumuutta eikä kauneutta.

        Osat ihmiset ovat rumia ja osat ovat susirumia. Feministit ovat rumien, vanhojen ja nalkuttavien naisten etuja ajava ajattelumalli. Valitettavasti feministien manipuloinnin takia osat feministit ovat jopa suhteellisen viehättäviä.

        Kauneus on erittäin helposti mitattavissa.

        Miten kauneutta mitataan?

        Otetaan riittävän suuri määrä ihmisiä ja näytetään heille kuvia ihmisistä.. Pystymme helposti löytämään mitkä kuvat saavat enemmän pisteitä ja mitkä kuvat jäävät pisteittä.

        Rumat, nalkuttavat ja vanhat feministit eivät pisteitä saa. Kysymällä mitä ihmiset pitävät kauniina ja rumana havaitsemme, että kierot silmät eivät ole kauniita.

        Myöskään sian nenät eivät ole kauniita eikä myöskään yleinen lehmään verrattava vetelyys.

        Kulahtaneet posket, joissa on finnejä ja ryppyjä ei myöskään innosta.

        Isot löpsöttävät hörökorvat ei myöskään ole kaunis piirre, jota feministit usein kantavat.

        Kauneus ei ole siis katsojan silmissä vaan kauneuden piirteet ovat hyvin yleisessä tiedossa.. Ruma feministi ei tätä kuitenkaan hyväksy.

        Ruma feministi ei ole haluttu kumppani ja tästä feminismissä on todellisuudessa kyse.

        Feministit haluavat rajoittaa miehen oikeuksia niin paljon kuin mahdollista!

        Feministit haluavat, että miehet pitävät rumat feministit vaimoinaan ja on uskollisia olipa nainen kuinka nalkuttava, ruma, lihava ja seksuaalisesti ainoastaan anorgasmian sekä erektio-ongelman tuottava ruma lehmä.

        Jääkää yksin ja olkaa hiljaa feministit!

        Kaunis nainen on tollanen ku toi Hex rx postas tohon Pleieri blogi linkin kympin nainen kirjotukseen.

        Nythän sinä itse nalkutat...

        miten se nalkuttaminen näkyy muuten valokuvassa? Eikö kaunis ihminen voi nalkuttaa mistään, vaikka sinäkin nyt niin teet?


      • höynis_näinen_kana

        Juuh kyllä täällä meitänkin vuoteosastolla lempi leimuaa. Juurikin viime yönä naida naksauttelin hoitsutyttöä viimeisillä voimillani. Katetri irtosi mutta hoitsu sai sen takaisin paikalleen kun otti minulta suuhun. Oli se niin taivaan portit aukaiseva kokemus, että alusastia siinä tiimellyksessä lattialle sängynlaidan yli tipahti, kanyyli irtosi suonesta ja sydänkäyräkin meni yhdeksi viivaksi. Hyvää kannatti odottaa. Terv. Parta-Jooseppi P.S. Terveisiä Pyhältä Pietarilta. Jeesuskin on täällä ja justiinsa käytiin Saddamin kanssa kahvit hörppäämässä bingoiltaman päätteeksi.


    • jgkhökhöj

      Järki käteen.
      Ulkonäköön kyllästyy. Kahden vuoden kuluttua on ihan sama miltä se kumpani näyttää. Siisteys on tärkeämpään, puhtaat ja tilanteeseen sopivat vaatteet aina.

      Ärsyttää nuo järkevä valinta jutut, ehkä luonteesi on sellainen ettei kukaan ihastu sinuun.

    • 21. poikakaveri :)

      Voi mitä paskaa ja eri paketeissa!

      Olen yli 55 mies, En ole mikään adonis tai Ridge, painoakin on riitävästi. Naisia oon saanut riittävästi, kyllä niitä saa kun kysyy ;)! Rakastunutkin olen muutamiin. Tärkeintä on terve itsevarmuus ja saada sana suusta! Niin ja jos paat aivot pellolle heti kun mahdollista niin se on siinä!
      Sitten Suomalaisille naisille, lopettakaa se helvetin MIEHISTELY JA OLKAA NAISIA aidosti. Ja lopettakaa se ikärasismi ei 40-kymmppinen ole vanhus, sillä on useimmiten enemmän elinvuosia kun tänpäivän 20-kymppisellä!

    • nainen 40v.

      Kyllä sitä monenlaisia pareja näkee,ku kaupungilla liikkuu.Ei sitä aina ulkomuodolla hurmata toisia.Esimerkiks minä itse viehätyn miehistä,jotka saa minut nauramaan.

    • aangeliina

      Mielestäni tyhmempää ei voisi enää kyselllä julkisilla paikoilla, ihminen ei voi itse ulkonäölleen mitään. Tiedätkö mitä sinä teet niille ihmisille jotka pitävät itseään rumina tai niille joita on jopa haukuttu rumiksi. Tämä elämä on niin lyhyt aika minkä täällä olemme ja pintaliitoiset ihmiset tuhoaa jokaisen normaalin ihmisen elämää jo muutenkin kauniine ja rikkaine oikkuineen. Ota ohjenuoraksi se, että olemme kaikki samassa veneessä, mihin synnyimme on geenien kautta tulleita näköjä, luonteita, sairauksia jne.Olet kauniimpi varmaan itsekin jos sinun ajatuksesi ovat kauniita.

      • Hex rx

    • Zege Vaara

      Mielestäni ulkonäössä täytyy tietyn minimin täyttyä, mutta mikä se kenenkin kohdalla on, vaihtelee. Tämä ei tarkoita mitään erityistä kauneutta, vaan että mitään fataalia "vikaa" ei saa olla.
      Sen jälkeen päästää siihen oleelliseen, eli miten hyvin tulee keskenään toimeen, ja tämä määrittelee, onnistuuko suhde.

    • >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

      ei koskaan tunnu tarpeeksi hyvännäköiseltä suhteeseen. huomiota kyllä tulee muttei koskaan sen enempää. miehillä taitaa olla niin paljon vaihtoehtoja nykyään että mielummin ei pitäydy siinä keskivertosievässä ja ok persoonallisuuden omaavassa vaan mielummin odottaa vähän parempaa kun jaksaisi tälläiseen naiseen sitoutua edes.

      • Hex rx

        Just näin!

        Nykyisin miehet lukevat Pleieri blogin pleieri.blogspot.com sivun ohjeita ja pudottavat uusien naisten pikkuhousuja jatkuvasti! Turha ottaa keskivertosievää ok persoonallista naista suhteeseen.

        Miehet haluavat Pleieri blogin kympin naisen, joka on seksikäs, seksuaalinen, avoin ja on harjoitellut hänen lantionpohjan lihaksia, jotta hänen vaginansa on mahdollisimman hyvän puristuksen antava.


      • kaikki voittavat
        Hex rx kirjoitti:

        Just näin!

        Nykyisin miehet lukevat Pleieri blogin pleieri.blogspot.com sivun ohjeita ja pudottavat uusien naisten pikkuhousuja jatkuvasti! Turha ottaa keskivertosievää ok persoonallista naista suhteeseen.

        Miehet haluavat Pleieri blogin kympin naisen, joka on seksikäs, seksuaalinen, avoin ja on harjoitellut hänen lantionpohjan lihaksia, jotta hänen vaginansa on mahdollisimman hyvän puristuksen antava.

        Mutta sehän on vain hyvä, jos sun kaltaisen juntinkin edessä joku pudottaa pöksynsä... heh.


      • Hex rx
        kaikki voittavat kirjoitti:

        Mutta sehän on vain hyvä, jos sun kaltaisen juntinkin edessä joku pudottaa pöksynsä... heh.

        Niin on ;)

        Ennen olin juntti mut nyt oon lukenu noi Pleieri blogin opit ja osaan piilottaa junttiuteni. P*llua tänäänkin juntti Hex rx:lle jiiiihaaa :D


    • en sillä ettenkö its

      ekin olisi joskus antanut pinnallisten seikkojen ratkaista, mutta nykyään se käytännössä ketuttaa meikäläistä, miten usein vain pinnallisilla seikoilla on väliä. Uskaltaisin väittää, että jos en olisi sen näköinen kuin olen, kaikissa tai ainakin suurimmassa osassa takavuosien epäonnistuneissa yrityksissä saada ittelleni naisseuraa olisi käynyt aivan toisin. Tähän mennessä toivo on siinä määrin hiipunut, että en ole enää vuosiin edes erityisemmin pyrkinyt hakeutumaan naisseuraan.

      Nykyisin kaduttaa, että pinnallisia piirteitä on joskus ollut minussa itsessänikin.

    • meitsin ego tahtoo

      Ei se kiinnostus ja rakastuminen ole välttämättä sen aidompaa silloinkaan, kun kohdistuu kauneuteen tai puristeltaviin ruumiinosiin.

    • Masa1

      Kyllä se vaan niin on, että nainen on parhaimmillaan 15-35 vuotiaana.
      Varsinkin yli 45 vuotiaat naiset eivät miehen silmissä näytä enää oikeestaan millekään... Sori, kun sanon näin suoraan..

    • harvoin

      Siinä vaiheessa kun miehen elämän pääsisältö on hauskanpito ja paskanjauhaminen kavereiden kanssa,ja porno mies rakastuu vain ja ainoastaan todella harvoin jos ollenkaan ja jos näin käy naisen tulee olla mallitasoa tai joku superseksikäs rokkiyhtyeen artisti jota kuolata.

      Ei hätää, joku vanha ( 20v. ) mies varmasti rakastuisi sinuun mielellään mutta haluatko nussia pian eläkeläistä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe