Mitä tarkoittaa kun mies jutellessa painaa katseensa alaspäin ja sitten varovasti taas vilkaisee?
Minulla on tuttava mies, joka kerran oli vailla apua minulta, mutta minulle tuli vaivaanutnut olo, kun hän ikaan kuin ei uskaltanut katsoa silmiini.
Kuitenkin jollakin tavalla on kiinnostunut tekemisistäni, kun välillä kyselee kauttarantain tekemisistäni.
katseen kääntäminen alaspäin
höpsöliini
5
727
Vastaukset
- himis..
Kerro hänelle masturboinneistasi. :)
liian ujo minulla on sama ongelma
NLP-teorian mukaisesti hän on kinesteettinen mieltäjä.
- mies!X40
Itse kerroin naiselle yhden vähän erikoisen jutun. Nainen sitten otti asian esiin myöhemmin ja sanoin siitä, että on vähän outi olo...
Sitten istuimme naamatusten, kun nainen taas alkoi puhumaan asiasta, niin sanoin suoraan sen ovelan aika vaikea asia, niin nainen ei enää halunnut jatkaa sitä.
En tiedä sitä sit, olisko pitäny jatkaa ainakin sen kerran. - Anonyymi
ainakin kärsämäelle, sitä että kaikki kysytään selänne tk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16811561- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586056Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1665007- 244775
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404411Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074303- 1063702
- 803290
- 481801