oletko törmännyt

vieläterve

täällä kaksisuuntaista sairastavaan mieheen. Minä olen ja kohta itsekin ihan rikki:(

9

387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyx

      Jaa,,,minä olen törmännyt aika monenlaista psyykenongelmaa sairstavaan mieheen..ja sitten vielä huijariin, joka yritti muutaman viikon tutustumisen perusteella saada minulta 2000 euroa rahaa...kun nyt vakavissaan ollaan ja kaikki on yhteistä ja yms. sontaa....asumaankin meinasi muuttaa minun luokse ....työttömänä kun on, niin minun luota etsii töitä ja makselee sitten minulle lainojaan vähitellen takaisin...voi pyhä jysäs näitä...
      Olen törmännyt vakavasti alkoholiongelmaiseen mieheen ja hänen kanssaa minäkin sairastuin...en tosin ruvennut juomaan itse vaan sairastun masennukseen ja uupumukseen....Oli pakko erota hänestä, vain siten pääsin taas itse kuntoon.
      Sitten on ollut näitä tunnekylmiä, yksinäisiä erakoita, sosiaalisesti hyvin estyneitä, vähäpuheisia jurrikoita..Mutta jokaisella on ollut jonkunlaista mt-problematiikkaa....
      El nettipalstoilla on todellakin ihmisiä, jilla on joku ongelma....onko sitten minulla, kun palstoilla olen...On....en muuten pysty hakemaan seuraa niin kuin haluaisin, koska teen säännöllisen epäsäännöllistä 3 -vuorotyötä ja se rajoittaa todellakin sosiaalista elämää...baari-illat tai tanssilavat monesti vaihtuvat osastotyövuoroon....että sellaista
      Kannattaa olla tarkkana todellakin, millaisen ihmisen kanssa alkaa seurustelemaan, täälä on todellakin aika vaikeita tapauksia....

    • Kokemusta on

      Pakene vielä kun voit!

    • KetunVitkale

      Mielestäsi varmaan naiset ovat ainoita niitä tervejärkisiä mutta miehenä voin sanoa että olen melkoisen kirjavaan joukkoon törmännyt naisiin jotka ei todellakaan tiedä mitä elämältään haluavat ja tuntuvat muutenkin olevan pihalla kun lumiukko elämästään. Joten ei kuule teillä naisillakaan hyvinkään monella tunnu kaikki inkkarit olevan kanootissa. Tosin on joukkoon muutama todella harva aivan valloittava tapauskin sattunut että ei nyt ihan yleistetä sentään.

    • vieläterve

      Mies jonka kanssa olen, on kerran minut kylmästi jättänyt. Yllättäen, en todellakaan sitä osannut odottaa. Sitten muutaman kk päästä tullut uudelleen elämääni, ja minä hyväuskoisena ja rakastavana päästin... Nyt on n puoli v. yhdessä oltu, ja mies on muuttunut jälleen tunnekylmäksi, puhelimeen toisinaan vastaamattomaksi,ilkeileväksi, minua itketäväksi :( Olen aivan liian herkkä ja kiltti :( Joku päivä hän on jälleen minua kohtaan ystävällinen ja rakastava, toisena päivänä jälleen tunnekylmä sanansa pyörtävä. Haluan täysipainoista rakastavaa toisilleen antautuvaa aikuista suhdetta, mutta itse tästä irtautuminen on niin vaikeaa. Masentunut nyt olen - itkeskelen itsekseni. Suihkussa - ettei 15 v poikani kuule. Epäilen että mies sairastaa kaksisuuntaista mt, mutta ei ole diagnoosia eikä lääkitystä. Hän on jo 50 eikä ole koko ikänsä aikana ollut pidemmässä suhteessa... Tiedän, että tältä palstaltakin on suteita hakenut ennen minua (Tai mistä tiedän vaikka hakisi koko ajan) Kylläpä olen lusikkani soppaan työntänyt! Tiedän, että itseni vuoksi pitäisi irtautua - mutta mistä se voima!

    • ihmetteleväiita

      Mulla on tässä todennäköisesti nettialkuinen suhde päättymässä. Kaveri joko kaksisuuntainen tai ainakin epävakaa persoonallisuus.
      Voiskohan olla sama? Missä päin sulla. Mulla pääkaupunkiseudulla.

      • vieläterve

        Kyseinen herra asuu n. tunnin matkan päästä pääkaupungistamme.


      • Happy5

        Elin sellaisen miehen kanssa 8v ja nyt erosta jo 5v, mutta vieläkin häiriköi ja laittelee viestejä ja soittelee yöllä. En tosin vastaa mihinkään, ei ole mitään asiaa. Aion tehdä rikosilmoituksen häirinnästä ja tämä mies asuu nyt pääkaupunkiseudulla...


    • Aina sinkku

      Nykyään kunnollisen täysin terveen miehen on vaikea päästä treffeille kun naiset lankee noihin sairaisiin juoppo psyykeongelmaisiin. Et tiedä mitä pas.kaa ne puhuu ja valehtelee teille naisille kn tapailette niitä.

    • ................

      Valitettavasti enemmistö suomalaismiehistä on joko mt-ongelmaisia, juoppoja tai väkivaltaisia tai kaikki nuo yhdessä.
      Eivät ole kovin komeita muutenkaan saati korrekteja käytöstavoiltaankaan. Eivät osaa keskustella juurikaan mistään ja ovat epäsiistejä. S24-treffeissä samat miehet olleet jo vuosikausia, heidät voi ohittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe