Onpas vilkasta

Jopa päivystävä yötrolli taitaa vedellä sikeitä tällä jumalan hylkäämällä palstalla. Muistuttaa Mansen yöelämää sen jälkeen kun peli loppui. Ei jaksa edes Y-sukupolvi näin pian vapun jälkeen.

41

112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      Mä toimin eräässä chatissa tällähetkellä terapeuttina :P Mutta on täällä muitakin kuin sä :)

      • ööööö...

        millä oikeuksilla?


      • Oho, säikähdin ihan. Aattelin tehdä Nasdaqit ja alkaa kysellä itseltäni kinkkisiä kysymyksiä. One man chat. Yöt on ahdistavia monille, joten pyyteetön terapointi kuulostaa oikein jalolta toiminnalta :>


      • zisel
        ööööö... kirjoitti:

        millä oikeuksilla?

        Kaveri-oikeuksilla :)


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Oho, säikähdin ihan. Aattelin tehdä Nasdaqit ja alkaa kysellä itseltäni kinkkisiä kysymyksiä. One man chat. Yöt on ahdistavia monille, joten pyyteetön terapointi kuulostaa oikein jalolta toiminnalta :>

        Meillä on keskusteluna aihe kun hänen (mies) exä on tulossa käymään huomenna ja hän ei tiedä kuinka käyttäytyä :)


      • zisel kirjoitti:

        Meillä on keskusteluna aihe kun hänen (mies) exä on tulossa käymään huomenna ja hän ei tiedä kuinka käyttäytyä :)

        No sano ettei ole tuntevinaankaan niin ei synny noloja tilanteita.


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        No sano ettei ole tuntevinaankaan niin ei synny noloja tilanteita.

        Joskus eräs mies pyysi mun esittää sen tyttöystävää sen isälle koska isä oli varma että tää poika on homo. Sain kaksi ohjetta tapaamiseen "appiukon kanssa": älä kiroile äläkä anna sille.

        Nyt pitäis esittää tyttöystävää huomenna exälle ja olla mahdollisimman viisas koska exä ei pärjää viisaiden ihmisten kanssa. Sanoin jo että ei onnistu, ei ainakaan huomenna :D


      • zisel kirjoitti:

        Joskus eräs mies pyysi mun esittää sen tyttöystävää sen isälle koska isä oli varma että tää poika on homo. Sain kaksi ohjetta tapaamiseen "appiukon kanssa": älä kiroile äläkä anna sille.

        Nyt pitäis esittää tyttöystävää huomenna exälle ja olla mahdollisimman viisas koska exä ei pärjää viisaiden ihmisten kanssa. Sanoin jo että ei onnistu, ei ainakaan huomenna :D

        Taitaa mennä normiterapeuttitoiminnan harmaalle alueelle toi. Kuulostaa ihan että sen jampan kannattaisi olla tapaamatta exäänsä jos kerran noin vaikeeksi menee. Opeta mieluummin sille vuorosanat exälle tyyliin Sori mutta suhteemme/suhteemme päättymisen haavat jäytävät vielä siinä määrin, että en ole henkisesti nyt valmis tapaamaan sinua. Olen varma että ymmärrät. Rakkain terveisin Jamppa


      • zisel
        zisel kirjoitti:

        Joskus eräs mies pyysi mun esittää sen tyttöystävää sen isälle koska isä oli varma että tää poika on homo. Sain kaksi ohjetta tapaamiseen "appiukon kanssa": älä kiroile äläkä anna sille.

        Nyt pitäis esittää tyttöystävää huomenna exälle ja olla mahdollisimman viisas koska exä ei pärjää viisaiden ihmisten kanssa. Sanoin jo että ei onnistu, ei ainakaan huomenna :D

        Siis pitäis esittää tyttöystävää tämän miehen exälle, sitä tarkotin.


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Taitaa mennä normiterapeuttitoiminnan harmaalle alueelle toi. Kuulostaa ihan että sen jampan kannattaisi olla tapaamatta exäänsä jos kerran noin vaikeeksi menee. Opeta mieluummin sille vuorosanat exälle tyyliin Sori mutta suhteemme/suhteemme päättymisen haavat jäytävät vielä siinä määrin, että en ole henkisesti nyt valmis tapaamaan sinua. Olen varma että ymmärrät. Rakkain terveisin Jamppa

        No tilanne on se että sen on pakko tavata tää exä kun on yhteisiä tuttuja ja sellanen tilanne.. Mun pitäis tulla siihen pyörähtää sen verran että tosiaan esitän sen uutta naisystävää ja vissiin puhun sen suohon kun "olen niin viisas". :D


      • zisel kirjoitti:

        Siis pitäis esittää tyttöystävää tämän miehen exälle, sitä tarkotin.

        Juu ymmärsin. Ei siitä olis nyt apua jos jollekin omalle exällesi esittäisit jampan tyttöystävää :p


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Juu ymmärsin. Ei siitä olis nyt apua jos jollekin omalle exällesi esittäisit jampan tyttöystävää :p

        Ja mun pitäis olla viisas :D


      • zisel kirjoitti:

        No tilanne on se että sen on pakko tavata tää exä kun on yhteisiä tuttuja ja sellanen tilanne.. Mun pitäis tulla siihen pyörähtää sen verran että tosiaan esitän sen uutta naisystävää ja vissiin puhun sen suohon kun "olen niin viisas". :D

        Heikoilla tuntuu poika olevan. Jos keskustelu jatkuu pidempään, käy väistämättä ilmi että ette oikeasti oikeasti tunne. Kasvatteko siinä tilanteessa sun mielestä yhtäkkiä erilleen ja häivyt vilkkaasti vai mittee? Vai että teillä onkin ekat treffit tässä samalla kun jamppa tapaa exäänsä? :P


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Heikoilla tuntuu poika olevan. Jos keskustelu jatkuu pidempään, käy väistämättä ilmi että ette oikeasti oikeasti tunne. Kasvatteko siinä tilanteessa sun mielestä yhtäkkiä erilleen ja häivyt vilkkaasti vai mittee? Vai että teillä onkin ekat treffit tässä samalla kun jamppa tapaa exäänsä? :P

        No en ihan huvikseni kieltäytynyt tarjouksesta. Ei tuu mitään, tuhoon tuomittu juttu enkä halua että se mies sitten kääntää vihansa muhun että olen jotenkin epäonnistunut. Tai sitten pölähdän siihen tilanteeseen ihan yhtäkkiä ja suukotan tätä "mun miestä" ja sanon sille exälle että "mitäs mieltä sä olet maailman taloustilanteesta tällähetkellä...? Ai sä et tajua tällasia.. no mä tästä meenkin sitten, moikkaaaaa!" ja lähden juoksee :D


      • zisel kirjoitti:

        No en ihan huvikseni kieltäytynyt tarjouksesta. Ei tuu mitään, tuhoon tuomittu juttu enkä halua että se mies sitten kääntää vihansa muhun että olen jotenkin epäonnistunut. Tai sitten pölähdän siihen tilanteeseen ihan yhtäkkiä ja suukotan tätä "mun miestä" ja sanon sille exälle että "mitäs mieltä sä olet maailman taloustilanteesta tällähetkellä...? Ai sä et tajua tällasia.. no mä tästä meenkin sitten, moikkaaaaa!" ja lähden juoksee :D

        Hieno zäänssi kuitenkin ehdoin tahdoin sotkeentua soppaan, joka ei itselle kuulu ja on ties kuinka täynnä pahanmakusia sattumia =)


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Hieno zäänssi kuitenkin ehdoin tahdoin sotkeentua soppaan, joka ei itselle kuulu ja on ties kuinka täynnä pahanmakusia sattumia =)

        Onkohan siellä kaikki muutkin kääpiöt paikalla? Siis nuhanenä, vilkas, jörö jne..? Mä oisin mieluummin ollut se vilkas :D


      • zisel kirjoitti:

        Onkohan siellä kaikki muutkin kääpiöt paikalla? Siis nuhanenä, vilkas, jörö jne..? Mä oisin mieluummin ollut se vilkas :D

        Yökääpiöt on iso heimo, montakin vilkasta ja joku jörökin joka miettii miten voi murjottaa mahdollisimman huomiota herättävästi. Olet uskottava vilkas, soon selevä :)


      • zisel
        bravo.bravi kirjoitti:

        Yökääpiöt on iso heimo, montakin vilkasta ja joku jörökin joka miettii miten voi murjottaa mahdollisimman huomiota herättävästi. Olet uskottava vilkas, soon selevä :)

        Näh.. mä meen nukkuu. Mutta anna nyt onnenpotku persauksille siltä varalta jos muutankin mieleni huomisesta. Harmi kun mulla ei ole sellasia "älykkö-laseja", siis mustasankasia rillejä.

        No, mutta hyvää yötä ja kauniita unia :P


        http://www.youtube.com/watch?v=8mdbgOGXa1g&list=UU24phevwMDksLxQG-n6Z4Xw&index=2


      • zisel kirjoitti:

        Näh.. mä meen nukkuu. Mutta anna nyt onnenpotku persauksille siltä varalta jos muutankin mieleni huomisesta. Harmi kun mulla ei ole sellasia "älykkö-laseja", siis mustasankasia rillejä.

        No, mutta hyvää yötä ja kauniita unia :P


        http://www.youtube.com/watch?v=8mdbgOGXa1g&list=UU24phevwMDksLxQG-n6Z4Xw&index=2

        Tiimarista saa 2 euron laseja, otat vaan linssit pois niin näet jotain ja näytät ylen viisaalta tri huuhkajalta.

        Tossa videossa tyttö saa remmistä näköjään, mutta sä suosit potkua kuitenkin. Muutenkin näyttää olevan varsinainen yövideo :p

        Öitä..


    • Oasis

      Yksi täällä on ainakin vielä hereillä. Yritän tuhota vapusta jäänyttä siideriä, yli puoli tölkkiä vielä jäljellä...

      Eikö Mansessa ole yleensä aika hyvä meno, pirteää porukkaa jne?

      • No hei O. Tervetuloa. Kaada viemäriin, jos se on ollut auki vapusta asti.

        Yleensä on mutta tänään oli kyl aneemisen oloista tai sitten itse olin aneeminen. Towerit vielä jäi, mutta enempi hampaat irvessä, perkele ei lähetä kun kerta tultiin.


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        No hei O. Tervetuloa. Kaada viemäriin, jos se on ollut auki vapusta asti.

        Yleensä on mutta tänään oli kyl aneemisen oloista tai sitten itse olin aneeminen. Towerit vielä jäi, mutta enempi hampaat irvessä, perkele ei lähetä kun kerta tultiin.

        Kiitos tervetulotoivotuksista.

        En kaada viemäriin, en saanut vappuna edes auki mokomaa :) Oli vähän säälittävä vappu, vaikka yritin tehdä siitä kivan varaamalla paljon hyvää syötävää ja juotavaa. Kävin kuntosalilla, join puoli lasia viiniä ja nukahdin sohvalle :)

        Ei väkisin kannata hauskaa pitää, sen täytyy tulla sydämestä. Hauskinta on monesti silloin, kun ei ole oikein edes suunnitellut pitävänsä hauskaa, se vaan tapahtuu.

        Pääsitkö edes näyttämään tanssilattialla sun ookemaisia tanssiliikkeitä? ;)


      • Oasis kirjoitti:

        Kiitos tervetulotoivotuksista.

        En kaada viemäriin, en saanut vappuna edes auki mokomaa :) Oli vähän säälittävä vappu, vaikka yritin tehdä siitä kivan varaamalla paljon hyvää syötävää ja juotavaa. Kävin kuntosalilla, join puoli lasia viiniä ja nukahdin sohvalle :)

        Ei väkisin kannata hauskaa pitää, sen täytyy tulla sydämestä. Hauskinta on monesti silloin, kun ei ole oikein edes suunnitellut pitävänsä hauskaa, se vaan tapahtuu.

        Pääsitkö edes näyttämään tanssilattialla sun ookemaisia tanssiliikkeitä? ;)

        Säälittävä vappu olis olla baarissa tai juhlissa pakkohauskan pidossa, jos ei oikeesti ole lystiä. Tollanen omannäköinen vappeni on hyvä ;)

        Ooket ja travoltat jäi tänään varastoon. Senkö takia naiset näytti niin pettyneiltä?? :o)


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Säälittävä vappu olis olla baarissa tai juhlissa pakkohauskan pidossa, jos ei oikeesti ole lystiä. Tollanen omannäköinen vappeni on hyvä ;)

        Ooket ja travoltat jäi tänään varastoon. Senkö takia naiset näytti niin pettyneiltä?? :o)

        No joo, menihän se vappu noinkin :)

        Voi ei, olisit nyt edes hiukan näyttänyt tanssitaitojas naisille.

        Etkö sä tiedä, että naiset villiintyy sopivan letkeästä lanneliikkeestä tanssilattialla? Vähän travoltaa joukkoon tähän tyyliin niin johan alkaa naiset innostumaan:

        http://www.youtube.com/watch?v=3VKK2mskvtg


      • Oasis kirjoitti:

        No joo, menihän se vappu noinkin :)

        Voi ei, olisit nyt edes hiukan näyttänyt tanssitaitojas naisille.

        Etkö sä tiedä, että naiset villiintyy sopivan letkeästä lanneliikkeestä tanssilattialla? Vähän travoltaa joukkoon tähän tyyliin niin johan alkaa naiset innostumaan:

        http://www.youtube.com/watch?v=3VKK2mskvtg

        Travolta on ykkönen. Tästä se lähti

        http://www.youtube.com/watch?v=_JoZS6LgqYI

        Hyvin joraa vielä pulpissakin. Lanneliikkeet tanssilattialla on silleen arkaluontoinen juttu, että innostavan ja koomisen välinen ero on hiuksen hieno. Hitaissakaan ei voi olla varma vaikutuksesta jos tuntematonta neitoa tanssittaa :)


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Travolta on ykkönen. Tästä se lähti

        http://www.youtube.com/watch?v=_JoZS6LgqYI

        Hyvin joraa vielä pulpissakin. Lanneliikkeet tanssilattialla on silleen arkaluontoinen juttu, että innostavan ja koomisen välinen ero on hiuksen hieno. Hitaissakaan ei voi olla varma vaikutuksesta jos tuntematonta neitoa tanssittaa :)

        Lanneliikkeet on aina innostavia ;) Äh, mä oon juonut yhden siiderin liikaa ja liian miehen puutteessa... Ei saa puhua enää lanneliikkeistä :)

        Meinasin tänään Stokkan miestentuoksuosastollakin jäädä tuoksuttelemaan miesten tuoksuja ihan vaan sen takia, että saisin tuoksutella "miestä"... Tuo saa jo aika korkeat säälittävyyspisteet :D

        70-luvulla tehtiin mieletöntä tanssimusaa :) Tässä on kampausvinkit ja tanssiliikevinkit samassa:

        http://www.youtube.com/watch?v=FECFb1_YdII


      • Oasis kirjoitti:

        Lanneliikkeet on aina innostavia ;) Äh, mä oon juonut yhden siiderin liikaa ja liian miehen puutteessa... Ei saa puhua enää lanneliikkeistä :)

        Meinasin tänään Stokkan miestentuoksuosastollakin jäädä tuoksuttelemaan miesten tuoksuja ihan vaan sen takia, että saisin tuoksutella "miestä"... Tuo saa jo aika korkeat säälittävyyspisteet :D

        70-luvulla tehtiin mieletöntä tanssimusaa :) Tässä on kampausvinkit ja tanssiliikevinkit samassa:

        http://www.youtube.com/watch?v=FECFb1_YdII

        Onneksi The Palsta on seuraavaksi parasta vastakkaisen sukupuolen lähiseuran jälkeen :p Vähän niinku virtuaalisia lanneliikkeitä. Tosin vain naisen lanteet ( ) tuntuu onnistuvan eikä nekään liiku. Eikö ole sellaista palvelua, josta saa oikean miehen haisteltavaksi? Eihän nyt pelkät oodetualeet miehestä käy :)

        http://www.youtube.com/watch?v=SKdVq_vNAAI


      • Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

        Onneksi The Palsta on seuraavaksi parasta vastakkaisen sukupuolen lähiseuran jälkeen :p Vähän niinku virtuaalisia lanneliikkeitä. Tosin vain naisen lanteet ( ) tuntuu onnistuvan eikä nekään liiku. Eikö ole sellaista palvelua, josta saa oikean miehen haisteltavaksi? Eihän nyt pelkät oodetualeet miehestä käy :)

        http://www.youtube.com/watch?v=SKdVq_vNAAI

        Hiukan on jähmeitä nämä näppisten luomat lantiot, mutta hyvällä mielikuvituksella ja tarpeeksi korkealla promilleluvulla voi saada jo liikettäkin aikaan :)

        Miesten tuoksuttelupalvelu... Ei yhtään huono idea :) Vois vuokrata miehen tunniksi ja nuhutella sitä siinä joka kulmasta. Olisikohan helppo löytää miehiä, jotka suostuis haisteltavaks? Ei ainakaan rasittaisi aivoja liikaa.

        Vähän letkeämpää...

        http://www.youtube.com/watch?v=_XOY7lsBVpo


    • En kyl keksi oikein miten bitteihin saadaan lanne-efektiä, mutta kertonet :)

      Lehti-ilmoitus: Hyvältä tuoksuva mies haussa, ei tarvitse olla kovin fiksu. Yst. vast. Oasis PL O

      :D

      EWF:n paras biisi on juuri toi. Ton genren paras on tämä:

      http://www.youtube.com/watch?v=QBYKUX3CeTs

      • Oasis

        Työhaastattelu olisi kovin yksinkertainen, miehet vain riviin ja nenä tekee päätöksen :)

        Kai sitä tarttis kömpiä vällyjen alle. Kohta tulee jo valoisaa eikä silloin enää onnistu unen päästä kiinni saaminen.

        Hyvää yötä ja hyväntuoksuisia unia :)

        Tuo sun olikin hiukan tuntemattomampi, en muista kuulleeni. Tässä vielä nukahtamismusaa:

        http://www.youtube.com/watch?v=XF8ZRjfGACA


      • Oasis kirjoitti:

        Työhaastattelu olisi kovin yksinkertainen, miehet vain riviin ja nenä tekee päätöksen :)

        Kai sitä tarttis kömpiä vällyjen alle. Kohta tulee jo valoisaa eikä silloin enää onnistu unen päästä kiinni saaminen.

        Hyvää yötä ja hyväntuoksuisia unia :)

        Tuo sun olikin hiukan tuntemattomampi, en muista kuulleeni. Tässä vielä nukahtamismusaa:

        http://www.youtube.com/watch?v=XF8ZRjfGACA

        Barry White masculinus-rodusta saattaiskin olla vahvoilla O:n nenäpäivässä =)

        Sopiva aika mennä nuksimaan. Sama jos olis ollut yöbaarissa pilkkuun asti. Nuuhkuttelemisiin :>


    • lähdin pyörällä n. 20km päähän ravinteliin kaikessa rauhassa syömään ja siellä tuli suomelle ja saksalle 1-0 voitto, melkein se 2-0 mutta ei kuitenkaan.. no sitte lähdin pyöräileen takaisin tietty kaikessa rauhassa kotiin niin kaikki maalit tietty tapahtunu sillä välin :)

    • kuinka kävikään
      • mua on aina kiinnostanu tietää.. että painaako vaa'assa enempi se jos jonku kans on ns. kiihkeämpää menoa vai se että ois ns. arkipäiväisempää toisen kans.


      • :<<<

        Himatuikku on huhujen mukaan jo "eronnut",


      • :<<< kirjoitti:

        Himatuikku on huhujen mukaan jo "eronnut",

        Väärästä huhusta joutais joutua jalkapuuhun, kuten väärästä valastakin. Huhu tietosi ei pidä paikkaansa. :)

        Meillä menee hyvin.


      • No mikäs siinä, jos se homma toimii. Go for it.


      • LaRito kirjoitti:

        mua on aina kiinnostanu tietää.. että painaako vaa'assa enempi se jos jonku kans on ns. kiihkeämpää menoa vai se että ois ns. arkipäiväisempää toisen kans.

        En tiiä muuta, kun että enempi omassa vaa'assa painaa kunnossa oleva mielenterveys.


    • hajunsyöjä

      kuinka kävikään: olet "hajulla"

    • PalstaPeikko

      Nukkuu....buhahahaha!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3744
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2469
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1720
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      326
      1572
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1426
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1383
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1320
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1218
    Aihe