Opetelkaa uusia biisejä

uutta kehiin

Sen jälkeen kun itse hurahdin karaokeen ja olen kiertänyt karaokeiltoja ja kisojakin, niin olen huomannut, että samalla tavalla kuin vakiolaulajien naamat tulevat tutuiksi, niin tulevat tutuiksi myös heidän laulamansa kappaleet. Eli jo etukäteen tietää että jaahas, taas Martti laulaa saman Lapin tangon... noin kolmatta vuotta ja seitsemättä kisaa peräkkäin. (Enkä tunne ketään Marttia, tämä oli vaan esimerkki). Vaikka hyvin laulaa, niin alkaa olla kuulijoille vähän tylsää. Eikö laulajalle itselleen?

4

366

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo Mari

Pitäisi kieltää ainakin muutamien todella loppuun kaluttujen biisien laulaminen karaokessa:
      - kerran kukkia voi kaunis kotimaa...
      - yksin mä harhaislin vain...
      - kun mä sinut kohtasin...
      Jos näitä haluaa välttämättä laulaa, niin tulkinnassa pitää olla jotain todella omaperäistä.

• Samaa mielipuolta

aiheesta.
      Ei niin hyvää oikeaa artistiakaan ole, että jaksaisi aina kuunnella pelkästään saman biisin.
      Luulisi tosiaan laulajan itsekin kyllästyvän jo hommaan.

• Turum Poik

Vähän samaa mieltä ite

Käyn laivalla noin viikon välein laulelemassa, ja kyllä siellä ne aikalailla samat biisit soi samoilla tyypeillä... jätkänhumppaa, delailaa ja ties mitä...

Itselläni on joka kerraksi muutamia uutukaisia, usein aloitan "Shown" vetämällä biisin FRONTSIDE OLLIE 304226

Mýöskin seuraavat kappaleet kuuluu "esitykseeni"

KAIKKI PELIIN /fiteligens 304210
      NIILIN HANHET 302042
      SANNA 302742
      PIENI HIACE 302352

Yms. vähemmän soitetut biisit... lisäksi se tuo kivasti piristystä kun tämmönen teini menee lavalle vetäsemään jotain "repäsevää" niitten mammojen ja pappojen välillä...

Harvemmin tulee siis samaa biisiä laulettua montaa kertaa

Huomiseksi olen opetellut kokonaan uuden biisin, KÄNKKÄRÄNKKÄ 800044
      mutta jumalauta et siin on vaikeet sanat ja liikkeet ennenkaikkea :)

• Karaoke Mies

Joo, asia omalla kohdalla on niin et biisejä on kiva opetella, mutta itse olen sen verran perfeniosti et tiedän ku vedän simohyvin jonkun piisin ja tiedän ku vedän semihyvin jonkun toisen ja huonosti kolmannen. Siten tahtoo harkata niitä heikompia ja sit tuleeki niin et laulelet viikosta toiseen niitä heikompia biisejä...

Ei se tosiaan tarkoita et tahallani kertaan samoja, mut se vaan menee siihen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1663
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1413
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      16
      945
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      929
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      831
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      120
      687
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      597
    Aihe