Opetelkaa uusia biisejä

uutta kehiin

Sen jälkeen kun itse hurahdin karaokeen ja olen kiertänyt karaokeiltoja ja kisojakin, niin olen huomannut, että samalla tavalla kuin vakiolaulajien naamat tulevat tutuiksi, niin tulevat tutuiksi myös heidän laulamansa kappaleet. Eli jo etukäteen tietää että jaahas, taas Martti laulaa saman Lapin tangon... noin kolmatta vuotta ja seitsemättä kisaa peräkkäin. (Enkä tunne ketään Marttia, tämä oli vaan esimerkki). Vaikka hyvin laulaa, niin alkaa olla kuulijoille vähän tylsää. Eikö laulajalle itselleen?

4

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo Mari

Pitäisi kieltää ainakin muutamien todella loppuun kaluttujen biisien laulaminen karaokessa:
      - kerran kukkia voi kaunis kotimaa...
      - yksin mä harhaislin vain...
      - kun mä sinut kohtasin...
      Jos näitä haluaa välttämättä laulaa, niin tulkinnassa pitää olla jotain todella omaperäistä.

• Samaa mielipuolta

aiheesta.
      Ei niin hyvää oikeaa artistiakaan ole, että jaksaisi aina kuunnella pelkästään saman biisin.
      Luulisi tosiaan laulajan itsekin kyllästyvän jo hommaan.

• Turum Poik

Vähän samaa mieltä ite

Käyn laivalla noin viikon välein laulelemassa, ja kyllä siellä ne aikalailla samat biisit soi samoilla tyypeillä... jätkänhumppaa, delailaa ja ties mitä...

Itselläni on joka kerraksi muutamia uutukaisia, usein aloitan "Shown" vetämällä biisin FRONTSIDE OLLIE 304226

Mýöskin seuraavat kappaleet kuuluu "esitykseeni"

KAIKKI PELIIN /fiteligens 304210
      NIILIN HANHET 302042
      SANNA 302742
      PIENI HIACE 302352

Yms. vähemmän soitetut biisit... lisäksi se tuo kivasti piristystä kun tämmönen teini menee lavalle vetäsemään jotain "repäsevää" niitten mammojen ja pappojen välillä...

Harvemmin tulee siis samaa biisiä laulettua montaa kertaa

Huomiseksi olen opetellut kokonaan uuden biisin, KÄNKKÄRÄNKKÄ 800044
      mutta jumalauta et siin on vaikeet sanat ja liikkeet ennenkaikkea :)

• Karaoke Mies

Joo, asia omalla kohdalla on niin et biisejä on kiva opetella, mutta itse olen sen verran perfeniosti et tiedän ku vedän simohyvin jonkun piisin ja tiedän ku vedän semihyvin jonkun toisen ja huonosti kolmannen. Siten tahtoo harkata niitä heikompia ja sit tuleeki niin et laulelet viikosta toiseen niitä heikompia biisejä...

Ei se tosiaan tarkoita et tahallani kertaan samoja, mut se vaan menee siihen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      126
      6400
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6183
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3992
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2415
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1456
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1299
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1128
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      960
    Aihe