Sen jälkeen kun itse hurahdin karaokeen ja olen kiertänyt karaokeiltoja ja kisojakin, niin olen huomannut, että samalla tavalla kuin vakiolaulajien naamat tulevat tutuiksi, niin tulevat tutuiksi myös heidän laulamansa kappaleet. Eli jo etukäteen tietää että jaahas, taas Martti laulaa saman Lapin tangon... noin kolmatta vuotta ja seitsemättä kisaa peräkkäin. (Enkä tunne ketään Marttia, tämä oli vaan esimerkki). Vaikka hyvin laulaa, niin alkaa olla kuulijoille vähän tylsää. Eikö laulajalle itselleen?
Opetelkaa uusia biisejä
4
267
Vastaukset
- Tuo Mari
Pitäisi kieltää ainakin muutamien todella loppuun kaluttujen biisien laulaminen karaokessa:
- kerran kukkia voi kaunis kotimaa...
- yksin mä harhaislin vain...
- kun mä sinut kohtasin...
Jos näitä haluaa välttämättä laulaa, niin tulkinnassa pitää olla jotain todella omaperäistä. - Samaa mielipuolta
aiheesta.
Ei niin hyvää oikeaa artistiakaan ole, että jaksaisi aina kuunnella pelkästään saman biisin.
Luulisi tosiaan laulajan itsekin kyllästyvän jo hommaan. - Turum Poik
Vähän samaa mieltä ite
Käyn laivalla noin viikon välein laulelemassa, ja kyllä siellä ne aikalailla samat biisit soi samoilla tyypeillä... jätkänhumppaa, delailaa ja ties mitä...
Itselläni on joka kerraksi muutamia uutukaisia, usein aloitan "Shown" vetämällä biisin FRONTSIDE OLLIE 304226
Mýöskin seuraavat kappaleet kuuluu "esitykseeni"
KAIKKI PELIIN /fiteligens 304210
NIILIN HANHET 302042
SANNA 302742
PIENI HIACE 302352
Yms. vähemmän soitetut biisit... lisäksi se tuo kivasti piristystä kun tämmönen teini menee lavalle vetäsemään jotain "repäsevää" niitten mammojen ja pappojen välillä...
Harvemmin tulee siis samaa biisiä laulettua montaa kertaa
Huomiseksi olen opetellut kokonaan uuden biisin, KÄNKKÄRÄNKKÄ 800044
mutta jumalauta et siin on vaikeet sanat ja liikkeet ennenkaikkea :) - Karaoke Mies
Joo, asia omalla kohdalla on niin et biisejä on kiva opetella, mutta itse olen sen verran perfeniosti et tiedän ku vedän simohyvin jonkun piisin ja tiedän ku vedän semihyvin jonkun toisen ja huonosti kolmannen. Siten tahtoo harkata niitä heikompia ja sit tuleeki niin et laulelet viikosta toiseen niitä heikompia biisejä...
Ei se tosiaan tarkoita et tahallani kertaan samoja, mut se vaan menee siihen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029