elämän valssi

terveisiä Irinalta

Kaipailen vähän keskustelua avomielisiltä ihmisiltä sellaisesta aiheesta kuin suuri ikäero. Olen 36-vuotias ja mieheni on paljon paljon vanhempi. Hän ei oikein enää ole kiinnostunut seksistä ja minä taas olen hoitanut itseäni hyvin ja olen hoikka, aika kauniskin ja miehet vielä katsovat perääni. Joskus kaipaisin jotakin vapaata suhdetta, arvostan miestäni paljon ja haluaisin vain fyysistä suhdetta ja huomiota. Voi olla, että tekisin väärin, mutta minulla on vielä elämän- ja seikkailunhalua.

3

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannustan elämään. Oletettavasti miehesi on sen verran sivistynyt, koska on halunnut kanssasi yhteiseloon, että hän ymmärtää tälläisen menettelyn asiassa. Uskon, että monilla vastaavilla pariskunnilla on "sellainen hiljainen" sopimus ja ymmärtämys toistensa tarpeille, eikä niistä tarvitse edes mitään suurempaa numeroa nostaa...

• avoin poly

Minusta tässä suuri ikäero on aivan sivuseikka ja oleellista on erilaiset seksihalut - olkoonkin, että ikäero on oletettavasti seksihalujen eron takana. Se ei ole ollenkaan väärin, että haluaa toteuttaa itseään seksuaalisesti ja saada omat seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä. Sen sijaan asian voi käytännössä toteuttaa monella eri tavalla, eettisesti tai vähemmän eettisesti.

Ei kannata luottaa mihinkään "hiljaisiin sopimuksiin" ja miehen oletettuun "sivistyneisyyteen", vaan avoimeen keskusteluun. Miksi et ottaisi asiaa puheeksi miehesi kanssa? Voisitte yhdessä sopien päästä siihen, että saat ihan luvan kanssa ja ilman tunnontuskia etsiä itsellesi lisää seksiä.

Se kannattaa kuitenkin huomioida, että jos suhteesta tulee pitkäaikaisempi, siihen yleensä aina tulee mukaan lämpimiä tunteita toista kohtaan - tämä palsta on pullollaan tarinoita tästä. Mitä teet, jos rakastutkin uuteen seksikumppaniisi? Entä jos hän rakastuu sinuun? Miten miehesi suhtautuu tähän mahdollisuuteen? Nämä kaikki ovat asioita, jotka voivat jopa todennäköisesti tapahtua, ja niistä pitäisi voida keskustella.

• Pillyn jakaminen

On aina voittajan ratkaisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5157
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3352
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      90
      3144
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2588
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1827
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1560
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      122
      1515
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1326
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1169
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1129
    Aihe