elämän valssi

terveisiä Irinalta

Kaipailen vähän keskustelua avomielisiltä ihmisiltä sellaisesta aiheesta kuin suuri ikäero. Olen 36-vuotias ja mieheni on paljon paljon vanhempi. Hän ei oikein enää ole kiinnostunut seksistä ja minä taas olen hoitanut itseäni hyvin ja olen hoikka, aika kauniskin ja miehet vielä katsovat perääni. Joskus kaipaisin jotakin vapaata suhdetta, arvostan miestäni paljon ja haluaisin vain fyysistä suhdetta ja huomiota. Voi olla, että tekisin väärin, mutta minulla on vielä elämän- ja seikkailunhalua.

3

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannustan elämään. Oletettavasti miehesi on sen verran sivistynyt, koska on halunnut kanssasi yhteiseloon, että hän ymmärtää tälläisen menettelyn asiassa. Uskon, että monilla vastaavilla pariskunnilla on "sellainen hiljainen" sopimus ja ymmärtämys toistensa tarpeille, eikä niistä tarvitse edes mitään suurempaa numeroa nostaa...

• avoin poly

Minusta tässä suuri ikäero on aivan sivuseikka ja oleellista on erilaiset seksihalut - olkoonkin, että ikäero on oletettavasti seksihalujen eron takana. Se ei ole ollenkaan väärin, että haluaa toteuttaa itseään seksuaalisesti ja saada omat seksuaaliset tarpeensa tyydytettyä. Sen sijaan asian voi käytännössä toteuttaa monella eri tavalla, eettisesti tai vähemmän eettisesti.

Ei kannata luottaa mihinkään "hiljaisiin sopimuksiin" ja miehen oletettuun "sivistyneisyyteen", vaan avoimeen keskusteluun. Miksi et ottaisi asiaa puheeksi miehesi kanssa? Voisitte yhdessä sopien päästä siihen, että saat ihan luvan kanssa ja ilman tunnontuskia etsiä itsellesi lisää seksiä.

Se kannattaa kuitenkin huomioida, että jos suhteesta tulee pitkäaikaisempi, siihen yleensä aina tulee mukaan lämpimiä tunteita toista kohtaan - tämä palsta on pullollaan tarinoita tästä. Mitä teet, jos rakastutkin uuteen seksikumppaniisi? Entä jos hän rakastuu sinuun? Miten miehesi suhtautuu tähän mahdollisuuteen? Nämä kaikki ovat asioita, jotka voivat jopa todennäköisesti tapahtua, ja niistä pitäisi voida keskustella.

• Pillyn jakaminen

On aina voittajan ratkaisu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe