eli siis mulle on laitettu 8 viikkoa sitten korvakorut korviin ja nyt ne niinkö sais ottaa pois mutta toinen korvakoru ei lähe pois jostain syystä.. :( toisen sain pois mutta toista en.. mitä teen? ja olen siis puhistanu joka toinen päivä ja pyöritelly joka päivä ja se korvis ei ole kiinni mun korvalehessä vaan siinä on joku juttu etten saa pois korvista vasemmasta korvasta.. AUTTAKAA PLIIS!
ensi korvakoru pois? auttakaa!
8
2512
Vastaukset
- sallukka..
Otat vaan lukosta napakan otteen ja vedät sen irti. Voi kirpasta, mutta harkkakorvisten lukon on niin tiukkoja, ettei muita keinoja juuri taida olla.
- tyyppi5
yritän.. toivottavsti se tepsii :)
- sallukka..
Saitkos sen irti?
- tyyppi5
en ole vielä koikeillut mutta menen ihan heti kokeilemaan.
- tyyppi5
sain irti sen! :) ja selvisi että se vasemman korvakorun lukko oli vääntynyt niin se oli hankala saaha pois mutta sain sen pois!: ) kiitos avusta :)
- Sallukka..
Hyvä! Nyt sitten vaan valitsemaa nätit korut korviin. :)
- tyyppi5
Sallukka.. kirjoitti:
Hyvä! Nyt sitten vaan valitsemaa nätit korut korviin. :)
juu :)
- Tee 8
Voi olla tulehtunut.? Apteekista saa Septidin antiseptinen liuos.Mutta voit toki mennä sinne liikkeeseen ottamaan sen pois tai terv.keskuksessa.
Yleensä rengasmallisilla koruilla on se koukku väkänen ja jos vaikka auttaisi vähän
puristaa soikeaan muotoon itse korua.
Tai anna ystäväsi sen katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658