liian paljastavat uima-asut

4+12

näin pitkäaikaisena sinkkumiehenä tulee kiinnitettyä huomiota kaikkiin naisiin ja erityisesti uimarannoilla tulee katseltua naisia. Taas on kesä tulossa ja sen myötä paljasta pintaa näkyville. Olen pannut merkille että viime vuosina naisten uima-asut ovat muuttuneet entistä paljastavammiksi. Nykyään on ihan tavanomaista että ns narubikinit, eli rintoja peittää pienet laput jotka peittävät vain nännit ja alapäässä on narustringit, eli naiset kulkevat siis käytännössä peppu paljaana ja kolmiotakin peittää vain pieni lappu, epäilemättä kaikki nuo naiset ovat posliineja koska karvoitus näkyisi heti tuollaisesta asusta. Olen nähnyt monta kertaa kun tälläinen narunainen pyllistää ja silloin on kyllä näkynyt takapillu kokonaan, epäilen että monet naiset pyllistelevät noissa asuissa tahallaan koska haluavat esitellä paikkojaan. Vaikka olenkin mies tuollaiset asut eivät mielestäni ole soveliaita julkisella rannalla. Eikö nykyajan naisilla ole yhtään häveliäisyyttä. Ennen vanhaan bikinejäkin katsottiin hieman paheksuen ja naisten oletettiin käyttävän kokouimapukua.

21

2520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

Yksi ainoista miehille mahdollisista tavoista tuntea voimaa, on naisten alastomuuden ja ulkonäön arvostelu seksuaalisesti välinpitämättömällä ja innostumattomalla tavalla.

Tällöin mies näyttäytyy samarialaisena mummelina, jonka ylhäisyyttä ei paljas iho kiihota vaan pikemminkin ärsyttää tätä hienoa protestanttia ja mies ajaa lortot sateenvarjonsa ja käsilaukkunsa avulla jorpakkoon.

• nimierkki123

Minusta aloittajan kaltaisten vanhempien miesten ei tarvitsisi ängetä yleisille uimarannoille varsinkaan jos siellä kokee ahdistuvansa.

• dgndgj

Itse en kyllä ole tuollaisiin uima-asuihin rannoilla pahemmin törmännyt. Arvostan kyllä jokaista naista joka tykkää paljastella itseään. Tekee hyvää katsella alastomia naisia.
      Vaimoksi en tietenkään tuollaista itsensä paljastelijaa kuitenkaan ottaisi.

• 121212121212112

Miten naisten pitäisi pukeutua uimarannalle?

• evevqa

Riippuu onko nainen lutka vai haaveileeko hän hyvästä avioliitosta. Arvostan sitä että lutkat pukeutuvat mahdollisimman paljastavasti ja tuovat silmän iloa. Olkoon halutessaan vaikka alasti.

Mutta muiden naisten kannattaa pukeutua ihan perus bikineihin tai miksei halutessaan johonkin peittävämpäänkin.

• sommartiden hej hej

Jos Suomessa ei olisi naamioitumiskieltoa - vai mikä se nyt olikaan- pukeutuisin täysin peittävään niqabiin, burkhaan tms.

Se ois vapauttavaa vetää myös kaupungille lähtiessä. Ei enää laittautumista, kuolaavia äijiä, ei badhairdayta!

• ihme vaan

Luulisi sinun pitkäaikaisena sinkkumiehenä olevan enemmänkin tyytyväinen jos naiset pukeutuvat paljastavasti. Mutta ei kaikki miehet sitten selvästikään piittaa vähäpukeisista naisista.

• niin...

Tai sitten aloittaja on ATM-miehiä ja ei vaan sen takia tykkää naisten paljastavasta pukeutumisesta.

• mies772
    • Ikisinkkku M

Olen ihan samaa mieltä siltäosin ettei kaikille naisille edes sovi liian paljastava asu kun se vaan on niin että seksikäs nainen on seksikäs narubikineissä tai peittävämmässäkin asussa ja toisaalta joku toinen nainen ei ole seksikäs pukeutui sitten miten tahansa. Jos joku vaikka liian pullea nainen yrittää näyttää seksikkäältä liikaa paljastelemalla tulee siitä vain myötähäpeän tunne.

Tässä esimerkkinä kuva seksikkäästä peittävästi pukeutuneesta naisesta:

http://www.123rf.com/photo_13181865_flamenco-dancer-spain-woman-gipsy-with-red-rose-and-spanish-peineta-comb.html

epäilemättä olisi seksikäs myös niissä narubikineissä mutta minut saisi vaikuttumaan jo tuolla kuvan mukaisella asulla.

• Tepetee

Alastin me olemme syntyneetkin. Itse (olen siis mies) saatan vaihtaa uimahousut ihan siinä paikanpäällä. Pyyhettä tietenkin kiedon ympärille, mutta saattaa se kikkeli sieltä jostain kulmasta vahingossa vilahtaa. Ja vaikka varmasti tulee nättejä naisia tiirailtuakin vähän salaa, niin en nyt kuitenkaan niin ole toljottanut, että jokaisen vilahtavan nännin tai häppärin olisin kerennyt rekisteröimään. Relaa hyvä ihminen...

• karvainen meisseli

''Pyyhettä tietenkin kiedon ympärille, mutta saattaa se kikkeli sieltä jostain kulmasta vahingossa vilahtaa. ''

Esittele jatkossa uimakopin oven raossa rohkeasti puolierektioon hakeutunutta miehisyyden symboliasi pimuille estottomasti. Kyllähän nuokin pyllistelevät täysin häpeilemättä rannoilla.

• mahaan sattuu

Miehisyyden symboli...hahhahhahahahahbuahhabuaaaahbuaaaahbuaaah.... Johan lykkäs....se suomipojan pikkunakki puolijäykkänä tekee lähtemättömän vaikutuksen......hahahahahhahahahahhahahahaaaaahhahhahahahahahhahahahah.

• Mies1985
        mahaan sattuu kirjoitti:

Miehisyyden symboli...hahhahhahahahahbuahhabuaaaahbuaaaahbuaaah.... Johan lykkäs....se suomipojan pikkunakki puolijäykkänä tekee lähtemättömän vaikutuksen......hahahahahhahahahahhahahahaaaaahhahhahahahahahhahahahah.

Jos suomipojan nakki ei tee, niin kenen tekee? Millä kansalaisuudella se on selvästi isompi?

• el-Orens
    • ssssi

Eiköhän yleisillä uimarannoilla se varsinainen ongelma ole se, että siellä yleensä on muita ihmisiä. Se tekee ne kovin epämiellyttäviksi paikoiksi.

• 4t44444yt4

Eiköhän tätä menoa muutaman vuoskymmenen päästä ole ihan normimeininki, että biitsillä osa harrastaa julkisesti seksiä siinä missä osa ottaa vaan aurinkoa tai ui.

• ilo silmälle ja sydä

en oo edes sinkku ja silti katselen, lisäksi hameita pitävät on ok.

• Ynselmi

''en oo edes sinkku''

Uittuako sitten täällä sinkku-palstalla teet.

• Rantarunkkari

Se on hyvä että lihaosaston tarjonta on näyttävästi esillepantuna. Kunhan ne paljastelijat ovat kauniita teininaisia. Sellainen saa minut runkkaamaan! Mitään rumia ryppyisiä ihrakurppia en rannalla halua nähdä. Pysykööt omilla parvekkeillaan laardi-arseaan grillaamassa!

• Anonyymi

Nykyään ei myydä muuta, kuin paljastavia uima-asuja! Tämä on näin naisena ärsyttävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3849
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3225
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2837
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2530
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2470
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2397
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2344
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe