sinkkuus hävettää

yhyyyyyg

hävettää olla sinkku, kyllä sen tietää mitä muuta ihmiset ajattelevat kun ympärillä on ihmisiä jotka ovat parisuhteessa. Mielessään ajattelevat että tuo raukka joutuu tyytymään omaan käteensä, kyllä sen katseista huomaa. Siksi välttelenkin muiden seuraa, on se kiusallista kun muut kertoilevat mitä tekivät yhdessä lomalla ja viikonloppuisin, minulta ei edes kysytä kun tietävät minun olevan yksinäinen, eipä kysytä enää edes että onko kumppania kiikarissa kun pitävät minua toivottaman tapauksena, eihän tälläistä rumilusta kukaan huolisi

20

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavis mies.

      Kyllä muakin hävettää olla huljeksitty. Ei ole edes nais ystäviä joten ei naiset minusta tykkää.

    • Isä Timppa

      Hävettää olla pienimunainen ATM-aisuri, jonka vaimo ja tytär ovat käyneet ulkomailla hoidattamassa itseään tummilla etnoastujilla.

    • Minua taasen useimmat uudet tuttavuudet livessä ensi näkemältä pitävät varattuna vaikken sitä ole, vasta sitten kun kertoo asiat ensin miten on niin sitten ihmettelevät asiaa...

      • miehenkuvotus

        Mikähän siinä muuten on, että monet pitävät varattuna? Itsellä aivan sama homma, uudet tuttavuudet pitävät lähes poikkeuksetta varattuna.


      • miehenkuvotus kirjoitti:

        Mikähän siinä muuten on, että monet pitävät varattuna? Itsellä aivan sama homma, uudet tuttavuudet pitävät lähes poikkeuksetta varattuna.

        Mä luulen että siinä on syy omalla kohdallani kun pitää huolta itsestään ja sitten käyttäytyy sillai hyvin rauhallisesti sekä kaverillisesti, ilman että on pyrkimässä toisen housuihin. Eli vähä niinku varatut käyttäytyy sillä tapaa. Mut noita asioita on paha mennä muuttaan itsessään kun ne on luonteessa, eikä sitä viitsi esittää jotain toista kuin on...


      • ajautuu käyttäytymää
        itmies kirjoitti:

        Mä luulen että siinä on syy omalla kohdallani kun pitää huolta itsestään ja sitten käyttäytyy sillai hyvin rauhallisesti sekä kaverillisesti, ilman että on pyrkimässä toisen housuihin. Eli vähä niinku varatut käyttäytyy sillä tapaa. Mut noita asioita on paha mennä muuttaan itsessään kun ne on luonteessa, eikä sitä viitsi esittää jotain toista kuin on...

        Nuo varatuksi olettavat kommentit voivat jossain tapauksessa olla jopa kohteliaisuudeksikin tai sovinnaiseksi tarkoitettuja.
        Mutta toisaalta kyllä juuri tuo pitää paikkansa, että naiseton mies helposti päätyy käyttäytymään niinkuin ei häntätä naiset naisena kiinnostaisi, ei siis silloinkaan vaikka oikeasti joku nainen kiinnostaisi hyvinkin. Tämä johtunee juuri siitäkin että ei halua näyttää sitä että on naiseton, ja että päätyy sen vuoksi omaksumaan viileän käyttäytymisroolin, ja tämä voi olla ihan uskottavan näköistäkin ulospäin. Toisaalta kun tähän vielä vakinaisesti seurustelevat miehet tapaavat aina joka paikassa puskea estoitta naisiin kiinni jos nyt vaan vähänkin siedettävän näköisestä naisesta on kyse, niin eipä se ole ihme että jo tämänkin asian vuoksi naisettomaksi päätyneen miehen on vaikea alkuunkaan tutustua nasiin.


      • pimbleman.
        ajautuu käyttäytymää kirjoitti:

        Nuo varatuksi olettavat kommentit voivat jossain tapauksessa olla jopa kohteliaisuudeksikin tai sovinnaiseksi tarkoitettuja.
        Mutta toisaalta kyllä juuri tuo pitää paikkansa, että naiseton mies helposti päätyy käyttäytymään niinkuin ei häntätä naiset naisena kiinnostaisi, ei siis silloinkaan vaikka oikeasti joku nainen kiinnostaisi hyvinkin. Tämä johtunee juuri siitäkin että ei halua näyttää sitä että on naiseton, ja että päätyy sen vuoksi omaksumaan viileän käyttäytymisroolin, ja tämä voi olla ihan uskottavan näköistäkin ulospäin. Toisaalta kun tähän vielä vakinaisesti seurustelevat miehet tapaavat aina joka paikassa puskea estoitta naisiin kiinni jos nyt vaan vähänkin siedettävän näköisestä naisesta on kyse, niin eipä se ole ihme että jo tämänkin asian vuoksi naisettomaksi päätyneen miehen on vaikea alkuunkaan tutustua nasiin.

        No eipä näytä olevan ihmeellistä toi et meitä sinkkuja pidetään varattuina. Omalla kohdalla tapahui viimeks viimeviikolla. Olen itsekkin tullut siihen lopputulokseen, et kohteliaisuudesta kysymys. Voihan sitä tietty valehdella ja kattoo yllättyykö kohteliaisuuksien laukoja.


      • pimbleman.
        pimbleman. kirjoitti:

        No eipä näytä olevan ihmeellistä toi et meitä sinkkuja pidetään varattuina. Omalla kohdalla tapahui viimeks viimeviikolla. Olen itsekkin tullut siihen lopputulokseen, et kohteliaisuudesta kysymys. Voihan sitä tietty valehdella ja kattoo yllättyykö kohteliaisuuksien laukoja.

        Ja onha tossa seki et irl norminäköset jampat pääsääntösesti seurustelee. Jossain vaiheessa uudetki tuttavuudet puhuu naisestaan, jolloin miettii et onko kukaan muu sinkku ku mä ja osa palstalaisista.


      • Ei ole kohteliaisuus
        ajautuu käyttäytymää kirjoitti:

        Nuo varatuksi olettavat kommentit voivat jossain tapauksessa olla jopa kohteliaisuudeksikin tai sovinnaiseksi tarkoitettuja.
        Mutta toisaalta kyllä juuri tuo pitää paikkansa, että naiseton mies helposti päätyy käyttäytymään niinkuin ei häntätä naiset naisena kiinnostaisi, ei siis silloinkaan vaikka oikeasti joku nainen kiinnostaisi hyvinkin. Tämä johtunee juuri siitäkin että ei halua näyttää sitä että on naiseton, ja että päätyy sen vuoksi omaksumaan viileän käyttäytymisroolin, ja tämä voi olla ihan uskottavan näköistäkin ulospäin. Toisaalta kun tähän vielä vakinaisesti seurustelevat miehet tapaavat aina joka paikassa puskea estoitta naisiin kiinni jos nyt vaan vähänkin siedettävän näköisestä naisesta on kyse, niin eipä se ole ihme että jo tämänkin asian vuoksi naisettomaksi päätyneen miehen on vaikea alkuunkaan tutustua nasiin.

        mielestäni. Eiköhän ne varatuksi oletukset johdu suurimmaksi osaksi todennäköisyyksistä: suurin osa vaikkapa kolmekymppisistä on varattuja.


    • Don't give up

      Ei voi tietää mitä muut ajattelee, joten miksi kiusata itseään kuvitelmilla. Sinkku ei ole muita huonompi ihmisenä, eikä edes outo 'ilmiökään' enää. Maailmassa on paljon singlenä eläviä ihmisiä ja niillä on yhtä paljon hyvä ja huonoja päiviä ja hetkiä kuin parisuhteessakin elävillä.

    • En ymmärrä tätä

      Vituttaa että seurustelua pidetään jonain itseisarvona. Ihan kuin se kertoisi ihmisestä mitään seurusteleeko vai ei. Tällä tavallako se ihmisen arvo määritellään vai onko kyse siitä että seurustelevista ajatellaan että he ovat kelvanneet jollekin, heidän täytyy olla hyviä ihmisiä? Miten minä sitten tiedän monia läpimätiä ja rumia tyyppejä jotka ovat löytäneet jonkun? Mikä hitto siinä on että seurustelevien pitää tuomita joku joka on sinkku? Mitä ihmettä se ketään kiinnostaa seurusteleeko joku vai ei?

      • kulttuurinen juttuuu

        Se vaan on kulttuurinen ilmiö se että naisettomia miehiä vähätellään, ja erityisesti viime aikoina naisettomuuden vuoksi miehiä on alettu suoranaisesti demonisoidakkin kelvottomiksi luusereiksi ja tietenkin seksuaaliperversseiksi homoiksi tai pedofiileiksi.
        Eipä se niin vaikea ole arvailla mitä asioita tässä tekijänä takana on. Ensinnäkin tässä halutaan varmaan yksinkertaisesti vaan päteä parempana ihmisenä siksi kun on parisuhteessa. Ja toisaalta tietenkin miehet vaistomaisesti pyrkivät näin pitämään naisettomat miehet pois viemästä naisia siksi jotta heillä itsellään olisi paremmin ja enemmän naisia.


    • -M-

      Hävettäähän se. Olisi mukava olla yhteiskuntakelpoinen kansalainen, mutta kun on vain poikamies niin mielellään sitä pysyttelee sivummalla ettei häiritse kunnon kansalaisten elämää.

    • Ikisinkku M

      Jaa vai hävettää? Sinulla on sitten iso vika itsetuntopuolella eikä se sillä että sinkkuudesta pääsisit korjaannu. Jos löytäisit kumppanin sitten hävettäisi joku muu juttu, huono auto, ruma naama, pieni asunto huonolla alueella, ruma kumppani jne. Kyllä niitä häpeilyn syitä maailmasta löytyy vaikka mitä ja masokisti voi sitten herkutella skitsofreenisilla ajatuksilla muiden ajatuksista joita oikeasti ei kiinnosta pätkääkään parisuhdetilanteesi.

      Toisaalta heikkoitsetuntoisten ajatuksillahan tätä maailmaa pyöritetään, tehdään kauppaa ja velkaa kun pitää näyttää että mulla menee hyvin ja sovin muottiin mitä odotetaan, ei kai siinä, hupinsa kullakin mutta johtaako se näiden kilpavarustelijoidenkaan kohdalla todelliseen onneen kuitenkaan.

    • Citynainen

      Ei se niin paljon hävetä kuin jossain vaiheessa kun oli pakkomielle löytää seurustelukaveri. Tietyt tilanteet ehkä ottaa koville mutta väittäisin että voin olla ylpeä itsestäni tässä tilanteessa sillä asiat ovat hyvin. Elämässä on tapahtunut muita hyviä asioita vaikka suhderintama vähän hakusessa,..

    • n32

      Ai voikse olla noinkin, että mies sinkkuuttaan hävetessään yrittää esittää varattua? Aikas huono homma, sanoisin... ei nainenkaan silloin uskalla näyttää vihreää valoa lähestymiselle, ja ikisinkkuuden kierre on valmis.

      Itse en oikeastaan sinkkuuttani häpeä, joskaan en erityisesti mainostakaan. Tavallaanhan on jopa ylpeä siitä, että itse joutuu selviämään yksin kaikista semmoisista jutuista, joihin muut pyytää miestä avuksi.

    • nysvä

      Itse koen olevani liian hyvä parisuhteeseen. Ei tarvitse hävetä mitään.

    • M2013a

      Turha sinkkuuta on hävetä. Meitä on monia muitakin. Itse mainostan sinkkuutta, koska sillä tavalla voi joku nainen löytyäkin. Epätoivoinen en ole, vaan jo pitkään ollut sinkkuna ja aina joskus treffailen mahdollisia ehdokkaita sinkkuuteni päättäjiksi.

      Minua ei muiden ajatukset sinkkuudestani kiinnosta.

    • ....................

      Mitä ne meistä ajattelee? Mitä ne siellä EU:ssa meistä ajattelee? MAksetaan niille lisää.

      Ei mulla ole huono itsetunto ei.

    • jzxtj

      Se on kyllä jännä, että sinkkunainen on vahva ja itsenäinen, mutta mies joka on ollut sinkkuna pitempään kuin puoli vuotta on saamaton luuseri jolta asiaa udellaan tuon tuostakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe