Anoppi ei onnittelut. Minua kun mulla oli syntymäpäiväni. Vain katso mun kuvia Facebookista

123Äiti

Anoppi ei onnittelut. Minua kun mulla oli syntymäpäiväni. Vain katso mun kuvia Facebookista mutta ei onnittelut. Ihan harmi, kun oli hänen syntymäpäivä , minä aina ostin kukkia ja jne.. Mitas mä nyt tarvitsen tehdä??

6

364

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks anoppi

      Ei sinun tarvitse tehdä mitään,minulla oli sama tilanne.Ihmiset on niin erilaisia,sen olen oppinut vanhemmaksi tultuani,olen nyt viiskympinen.Anoppini kuoli muutama vuosi,mutta ymmärrän nyt häntä.Kaikki lähtee kotikasvatuksesta ja jos ei ole saannut kotoa esimerkkiä toisen huomioon ottamista,niin ei sitä helposti opi myöhempikään.Jos itse on ystävällinen toisille,voi elää hyvällä omallatunnolla.Hyvää kesää!

    • JKJJ

      VAI NIIN

    • Kuukkeli62

      Et ole ensimmäinen tai viimeinen jota ei anoppi muista onnitella.
      Senkun annat olla, siitähän hän sitä riemua saa kun alat sitä täällä valitella.
      Mun anoppi ei ole kertaakaan onnitellut syntymäpäivieni, lasten syntymisten tai lapsianikaan juhlapäivien takia. Omahan on häpeesä.

      • on se niin kivaa

        "lapsianikaan juhlapäivien takia"

        No heh.... muistathan itse tietenkin onnitella anoppia aina kun miehelläsi on jokin juhlapäivä?

        taas väännetään tikusta asiaa anopin mollaamiseen...


    • Voi hyvänen aika

      Mene hakemaan kukkasi pois, hyvänen aika. Sano suoraan, että jos Facebookissa käy, niin synytymäpäiväonnittelut on pantava näkyviin, samperi soikoon.
      Ikinä, ei ikinä enää mitään muistamisia.

      Anoppien kanssa on niin vaikeaa aina. Ei uskoisi, että nekin on joskus olleet miniöitä ja aina oikeassa. Mihin sekin taito katoaa kun rupeaa anopiksi?

    • Harmaa anoppi

      Ehkä häntä harmittaa kirjoitustaidoton miniä. Olet varmasti kirjoitellut FB:iin ja kylvänyt sinnekin kirjoitusvirheitä.
      Anoppi on nolo, syystäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe