Anoppi ei onnittelut. Minua kun mulla oli syntymäpäiväni. Vain katso mun kuvia Facebookista

123Äiti

Anoppi ei onnittelut. Minua kun mulla oli syntymäpäiväni. Vain katso mun kuvia Facebookista mutta ei onnittelut. Ihan harmi, kun oli hänen syntymäpäivä , minä aina ostin kukkia ja jne.. Mitas mä nyt tarvitsen tehdä??

10

1382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkkiä vaihtoon

Vaihda anoppia !

• mites se menikään

Voi ei! Anoppi on ilmeisesti kutsunut kylään syntymäpäiväkahveille, jos olet kukkia vienyt. Kutsuitko sinä anopin?
      Niin ja en tiedä, tarvitseeko anopin miniän syntymäpäiviä erikseen muistaa, jos ei kutsuta. Hyvä, jos lastensa ja lastenlastensa synttärit muistaa. Anoppia muistetaan yhdessä perheenä.

• tikusta asiaa

Murheet ne on sinullakin!
      Anoppini ei ole ikinä onnitellut tai muistanut syntymäpäiviäni, eikä se minua häiritse mitenkään. On muutakin elämää.

• Liina Anniina

Et tarvitse tehdä yhtään mitään.

Kukat ja lahjat eivät ole vaihtokauppaa.
      Jos ostaa lahjan jollekin ja odottaa vastapalveluksi jotain samaa, niin ei se ole silloin lahja.
      Se on vaihtamista.

Unohda koko juttu.
      Kun anopilla on seuraavan kerran syntymäpäivä, niin osta kukkia siitä huolimatta ettei sinua muistanut... tai älä osta, tee niin kuin sydämessä tuntuu oikealta.

• Kauhistus/äitienpäiv

Mun anoppi ei koskaan muistanut minun syntymäpäivääni. Minä muistin hänen syntymä- ja nimipäivänsä ja hommasin aina kukat, Joskus anoppi käski kahville, joskus ei. Ei minua se mitenkään harmittanut, ettei hän minun päiviäni muistanut. Oli jo aika vanhakin, olisi hänelle hankalaa ollut kukkien hankkiminen ja mielestäni jotkut ei pyöreät vuodet ei ansaitse ylenpalttista muistamista. Itsekin mieluummin oman syntymäpäiväni unohdan.
      Jotenkin äitienpäivänä minulla on pala kurkussa siitä, kun lapset eivät käy. Tekstiviestillä onnittelevat, jos sitäkään. Itse matkustin aikanaan oman äitini luokse äitienpäivänä, vaikka oli 100 km väliä, nyt lapset asuvat melko lähellä ,mutta poika tietysti järjestää äitienpäiväjuhlan omalle vaimolleen, niin kuin oikein onkin. Ja anoppia onniteltiin heti aamusta täytekakuin ja kukin. Muistelen lämmöllä niitä aikoja, kun omat lapset olivat vielä pieniä ja noita juhlia voitiin viettää yhdessä. Ehkä siinä onkin kylliksi loppuelämää ajatellen. Joku viisas varmaan tällä palstalla osaa kertoa, miksi lapset käyttäytyvät kuten käyttäytyvät. Huono äiti varmaan olen ollut ja lapset ovat onnellisia, kun ovat omillaan ja voivat elää juuri sellaista elämää kuin itse haluavat, ei mitään velvollisuusvisiittejä......

• äit-sy

Vähän marttyyriltä kuulostat.

• Lintu ja lapsi

Siis LAPSET.
        Lapsi on alaikäinen. Ei ole mitään järkeä kiitellä ja onnitella äitiä vuosikymmenien ajan. Mistä äitiä onnitellaan? Siitäkö, että me lapset olemme olemassa?

Itse kärsin salaa kamalasti äitienpäivähössötyksestä, sillä en todellakaan voinut kehua olleeni "äideistä parhain": Minä olin kiireinen, väsynyt, stressaantunut, ja olin niin liikuttunut, kun lapset kuitenkin jaksoivat rakastaa minua, tehdä kortit ja keittää aamjukahvit. Kielsin ehdottomasti kaikki rahalla hankitut lahjat. Itsetehtyjä kortteja on vieläkin jäljellä.

Jos äitiä haluaa muistaa, niin joulut ja syntymäpäivät riittävät hyvin. Lapsilla on omat perheensä, heillä on siellä äiti, jonka päivää vietetään. Minua ei tarvitse enää muistaa.

• krissesse

opettele suomen kieltä niin anoppi heltyy

• jkklo

niinkkö

• hekoheko2

no voe apuva...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      148
      1208
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1105
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      988
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      205
      921
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      835
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      296
      833
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      825
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39