Anoppi ei onnittelut. Minua kun mulla oli syntymäpäiväni. Vain katso mun kuvia Facebookista

123Äiti

Anoppi ei onnittelut. Minua kun mulla oli syntymäpäiväni. Vain katso mun kuvia Facebookista mutta ei onnittelut. Ihan harmi, kun oli hänen syntymäpäivä , minä aina ostin kukkia ja jne.. Mitas mä nyt tarvitsen tehdä??

10

1238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkkiä vaihtoon

      Vaihda anoppia !

    • mites se menikään

      Voi ei! Anoppi on ilmeisesti kutsunut kylään syntymäpäiväkahveille, jos olet kukkia vienyt. Kutsuitko sinä anopin?
      Niin ja en tiedä, tarvitseeko anopin miniän syntymäpäiviä erikseen muistaa, jos ei kutsuta. Hyvä, jos lastensa ja lastenlastensa synttärit muistaa. Anoppia muistetaan yhdessä perheenä.

    • tikusta asiaa

      Murheet ne on sinullakin!
      Anoppini ei ole ikinä onnitellut tai muistanut syntymäpäiviäni, eikä se minua häiritse mitenkään. On muutakin elämää.

    • Liina Anniina

      Et tarvitse tehdä yhtään mitään.

      Kukat ja lahjat eivät ole vaihtokauppaa.
      Jos ostaa lahjan jollekin ja odottaa vastapalveluksi jotain samaa, niin ei se ole silloin lahja.
      Se on vaihtamista.

      Unohda koko juttu.
      Kun anopilla on seuraavan kerran syntymäpäivä, niin osta kukkia siitä huolimatta ettei sinua muistanut... tai älä osta, tee niin kuin sydämessä tuntuu oikealta.

    • Kauhistus/äitienpäiv

      Mun anoppi ei koskaan muistanut minun syntymäpäivääni. Minä muistin hänen syntymä- ja nimipäivänsä ja hommasin aina kukat, Joskus anoppi käski kahville, joskus ei. Ei minua se mitenkään harmittanut, ettei hän minun päiviäni muistanut. Oli jo aika vanhakin, olisi hänelle hankalaa ollut kukkien hankkiminen ja mielestäni jotkut ei pyöreät vuodet ei ansaitse ylenpalttista muistamista. Itsekin mieluummin oman syntymäpäiväni unohdan.
      Jotenkin äitienpäivänä minulla on pala kurkussa siitä, kun lapset eivät käy. Tekstiviestillä onnittelevat, jos sitäkään. Itse matkustin aikanaan oman äitini luokse äitienpäivänä, vaikka oli 100 km väliä, nyt lapset asuvat melko lähellä ,mutta poika tietysti järjestää äitienpäiväjuhlan omalle vaimolleen, niin kuin oikein onkin. Ja anoppia onniteltiin heti aamusta täytekakuin ja kukin. Muistelen lämmöllä niitä aikoja, kun omat lapset olivat vielä pieniä ja noita juhlia voitiin viettää yhdessä. Ehkä siinä onkin kylliksi loppuelämää ajatellen. Joku viisas varmaan tällä palstalla osaa kertoa, miksi lapset käyttäytyvät kuten käyttäytyvät. Huono äiti varmaan olen ollut ja lapset ovat onnellisia, kun ovat omillaan ja voivat elää juuri sellaista elämää kuin itse haluavat, ei mitään velvollisuusvisiittejä......

      • äit-sy

        Vähän marttyyriltä kuulostat.


      • Lintu ja lapsi

        Siis LAPSET.
        Lapsi on alaikäinen. Ei ole mitään järkeä kiitellä ja onnitella äitiä vuosikymmenien ajan. Mistä äitiä onnitellaan? Siitäkö, että me lapset olemme olemassa?

        Itse kärsin salaa kamalasti äitienpäivähössötyksestä, sillä en todellakaan voinut kehua olleeni "äideistä parhain": Minä olin kiireinen, väsynyt, stressaantunut, ja olin niin liikuttunut, kun lapset kuitenkin jaksoivat rakastaa minua, tehdä kortit ja keittää aamjukahvit. Kielsin ehdottomasti kaikki rahalla hankitut lahjat. Itsetehtyjä kortteja on vieläkin jäljellä.

        Jos äitiä haluaa muistaa, niin joulut ja syntymäpäivät riittävät hyvin. Lapsilla on omat perheensä, heillä on siellä äiti, jonka päivää vietetään. Minua ei tarvitse enää muistaa.


    • krissesse

      opettele suomen kieltä niin anoppi heltyy

    • jkklo

      niinkkö

    • hekoheko2

      no voe apuva...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe