Perheen perustaminen eriarvoistaa suomalaisia miehiä ja perheettömyys saattaa pahimmillaan johtaa syrjäytymiseen. Kehitys jatkuu yhä, arvioi tutkija Anna-Maria Isola.
Matalasti koulutettuja ja heikossa taloudellisessa asemassa olevia miehiä ei nähdä houkuttelevina kumppaneina.
Naisten kohdalla tilanne on erilainen kuin miesten. Matala koulutustaso tai taloudellinen niukkuus ei johda lapsettomuuteen, vaan pikemminkin siihen, että perhettä ryhdytään perustamaan nuoremmalla iällä.
"On täysin selvää, ettei yliopistossa opiskeleva nainen hyväksy elämänkumppanikseen betoniraudoittajaa. Monien ammattikuntien välillä voi tapahtua pikaromansseja, mutta ne päättyvät yleensä alle vuoden katastrofiin. "
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/58815-miesten-maailman-ongelma-tuottaa-tuskaa
Mikä avuksi?
Miesten maailman ongelma
11
95
Vastaukset
- ...
avuksi mihin?
rapiolla on hvyä olla Miehet koulunpenkille.
- Jämä-äijä
Opiskelemaan...mitä?
Jämä-äijä kirjoitti:
Opiskelemaan...mitä?
Niin. Jos kerran ongelma on niin yksinkertainen kuin tuo kröh... Naistutkija väittää. Minä en vain usko, etteikö riksu raudoittajamies ja fiksu akateeminen nainen tulisi toimeen.
Asia on paljon pinnallisempi kuin mikään koulutus.- Jämä-äijä
relaxed_eyes kirjoitti:
Niin. Jos kerran ongelma on niin yksinkertainen kuin tuo kröh... Naistutkija väittää. Minä en vain usko, etteikö riksu raudoittajamies ja fiksu akateeminen nainen tulisi toimeen.
Asia on paljon pinnallisempi kuin mikään koulutus.Timo Soinin mielestä Suomessa on luokkajako: koulutetut naiset hyljeksivät bussikuskeja.
Pariskuntia, joissa nainen on korkeasti koulutettu ja mies on duunari, ei juurikaan löydy.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288435019815.html
M.O.T Jämä-äijä kirjoitti:
Timo Soinin mielestä Suomessa on luokkajako: koulutetut naiset hyljeksivät bussikuskeja.
Pariskuntia, joissa nainen on korkeasti koulutettu ja mies on duunari, ei juurikaan löydy.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288435019815.html
M.O.TNii-i. Se sitä Amerikkaa. Nykypäivänä on paljon tärkeämpää miltä asiat näyttävät kuin mitä ne oikeasti ovat. Siihen Nokiakin sortui.
Tätä tarkoitin sanomalla asian olevan paljon koulutusta pinnallisempi.
Sinänsä en opiskelua pahana asiana pidä, mutta tittelit eivät kuulu parisuhteeseen.- Ou JEA:.!1#%?+
Jämä-äijä kirjoitti:
Timo Soinin mielestä Suomessa on luokkajako: koulutetut naiset hyljeksivät bussikuskeja.
Pariskuntia, joissa nainen on korkeasti koulutettu ja mies on duunari, ei juurikaan löydy.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288435019815.html
M.O.T.
"Bat whats thö problem???????"
Har!
. - Jämä-äijä
relaxed_eyes kirjoitti:
Nii-i. Se sitä Amerikkaa. Nykypäivänä on paljon tärkeämpää miltä asiat näyttävät kuin mitä ne oikeasti ovat. Siihen Nokiakin sortui.
Tätä tarkoitin sanomalla asian olevan paljon koulutusta pinnallisempi.
Sinänsä en opiskelua pahana asiana pidä, mutta tittelit eivät kuulu parisuhteeseen.Evoluutio vaan on luonut naiset sellaisiksi, että pyritään etsimään itselle sellainen siittäjä, joka tarjoaa jälkeläisille mahdollisimman hyvät mahdollisuudet... Tämä tapahtuu yleensä tiedostamattomasti...
Nainen toimii luonnonvalinnan mukaan, kuten mieskin. Mies pyrkii levittämään siementään mahdollisimman tehokkaasti. Nainen valitsee mielestään mahdollisimman "laadukkaan" miehen...
M.O.T relaxed_eyes kirjoitti:
Nii-i. Se sitä Amerikkaa. Nykypäivänä on paljon tärkeämpää miltä asiat näyttävät kuin mitä ne oikeasti ovat. Siihen Nokiakin sortui.
Tätä tarkoitin sanomalla asian olevan paljon koulutusta pinnallisempi.
Sinänsä en opiskelua pahana asiana pidä, mutta tittelit eivät kuulu parisuhteeseen.Ei tittelit eikä varallisuus vaan syyt niiden takana.
Jämä-äijä kirjoitti:
Evoluutio vaan on luonut naiset sellaisiksi, että pyritään etsimään itselle sellainen siittäjä, joka tarjoaa jälkeläisille mahdollisimman hyvät mahdollisuudet... Tämä tapahtuu yleensä tiedostamattomasti...
Nainen toimii luonnonvalinnan mukaan, kuten mieskin. Mies pyrkii levittämään siementään mahdollisimman tehokkaasti. Nainen valitsee mielestään mahdollisimman "laadukkaan" miehen...
M.O.TLuonnonvalinta menetti asemiaan, kun ehkäisy ja sosiaaliturva keksittiin.
Jämä-äijä kirjoitti:
Evoluutio vaan on luonut naiset sellaisiksi, että pyritään etsimään itselle sellainen siittäjä, joka tarjoaa jälkeläisille mahdollisimman hyvät mahdollisuudet... Tämä tapahtuu yleensä tiedostamattomasti...
Nainen toimii luonnonvalinnan mukaan, kuten mieskin. Mies pyrkii levittämään siementään mahdollisimman tehokkaasti. Nainen valitsee mielestään mahdollisimman "laadukkaan" miehen...
M.O.TPaljolti pätee tuo amerikka-sääntö tuohon siittäjähommaankin. Jos asia oikeasti olisi noin niin meillä ei olisi yhtä ainoaa yh-äitiä tässä maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511