Ovatko purjehduskengät jo täysin out ?
Purjehduskengät ?
5
1322
Vastaukset
- juuh...
tuota, tuota...en sanoisi että ovat nyt poissa muodissa, vaan että just olisivat....
- ennustaja
Purkkarit on ollu totaalisen out n. 10 vuotta, mutta odota vielä pari vuotta niin ne on taas kuuminta muotia.
- forever..
Minä kyllä käytän purjehduskenkiä edelleen. Mutta olen kyllä muutekin täysin näistä trendeistä out, joten sehän sopii tyyliini !
- täysin out
Ei purkkarit ole varmaan koskaan täysin out. Mukavat kengät ovat ja mikä parasta niitä saa ja pitää käyttää oikeaoppisesti paljaissa jaloissa ilman sukkia. Kannattaa satsata laatuun. Ovat kätevät myös muualla kuin veneilyssä.
- Pertti-Einari-Heikki
Tänä vuonnahan niistä on tullut hitti. Rumempia kenkiä saa kyllä hakea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574