hyvä mies mistä?

hisla

Mistä löytyy hyvä mies, 25-35 v. joka ei halua lapsia!?

26

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27v.

Haittaako jos on ylipainoa, vetää naamat ainakin kerran viikossa eikä työntekokaan kiinnosta?

• 31veetä

Tai tällanen, jolla on alkava kalju, hörökorvat ja lattajalat eikä sävelkorvaa soittaa ees ukkonooaa?
        Ainakaan en haluu jatkaa sukuani, joten siltä osin ikäni puolesta vastaan jo toiveitasi. ;-)

• mies 36

En minä halua lapsia. Enkä ole juoppo. Baareissa en käy.

• vítüttajá

Kaiketi siis vítun tylsä?

• Lue tarkemmin

Ehkä vika on myös siinä ettet lue tarpeeksi tarkasti ilmoituksia. Ikähaarukka oli 25-35, olet ulkona siitä. Etsi vähän vanhempi nainen.

• Nainen 33

Mullekin vois kelvata sellainen ns. tylsä mies joka ei halua lapsia! Kunhan muuten kemiat kohtaa ja tykkää käydä kävelyillä, viihtyy kotona mutta tarvittaessa ihmistenkin ilmoilla jne...! Joskus haluaa sitä sauna kaljaa juoda tai kavereitten kanssa mennä ulos, sopii minulle, mutta käyttäisi aikaansa myös minuun ja mielummin useammin ku kerran viikossa tai pari tuntia iilassa.... Mielestäni en o ni kauheen rumakaan, mutta en varmastikkaan mikään missiluokkaa, aika tavallinen, en vain halua niitä lapsia enää...Joten ei niitä miehiäkään silloin löydy!

• tavis mies.

Mä en haluu lapsia ja olen aika tylsä. Viihdyn kotona ja käyn salilla usein joten olen aika urheilullinen mut en mikään maratoonari ja ylipainoa löytyy n 8kg ja voin siis kävelyilläkin käydä. Mulla on aikaa kun ei ole kavereita kuin yks tai kaks joita en nää useinkaan.

• mies 162 v

Miten kemiat voi kohdata, jos mies on tylsä?

• hipsSS

Ainakin tuommoinen 25-v ikäinen mies saattaa olla vielä aika nuori tietämään sitä varmuudella, ettei missään tapauksessa ikinä halua lapsia. Miehethän yleensä muutenkin kypsyvät aika hitaasti. Veikkaanpa, että aika moni 25-v ikäinen on sitä mieltä, ettei halua ikinä lapsia, mutta kun elämänkokemusta tulee lisää, niin mieli saattaa muuttua.

Ehdotan hakemaan esim. treffipalstan kautta kumppania, jossa ilmoitat selkeästi, että et missään tapauksessa tule haluamaan lapsia (etkä myöskään miehen mahdollisia lapsia exänsä kanssa). Lapsihalukkuus on kuitenkin oleellinen kriteeri vakavasti otettavassa suhteessa.

• ............

Täältä Keski-Suomesta yksi. 31-vuotias, fiksu, liikunnallinen, ymmärtäväinen, kai aika hyvännäköinen ja melko pienikokoinen. Usein jopa iloinenkin. Se ei toki pelkästään riitä, että nainen ei halua lapsia. Pitää olla myös luonteeltaan sopiva ja minun silmilleni viehättävä. Toki jossain joutuu ehkä tekemään kompromisseja, koska velat ovat niin harvassa.

• ............

Miksi vihaatte? Ilmeisesti mies ei saa olla positiivinen ja vaativa. :)

• Tämmöinen haussa

Mistä löytyy hyvin säilynyt nainen, 30-45v, joka ei halua lapsia, ei tupakoi eikä juo, luottotiedot kunnossa, ei rikosrekisteriä, kuntoilee säännöllisesti ja riittävästi, laittaa terveellistä ruokaa, ei ole tyhjännipottaja eikä seurustele white trash porukan kanssa vapaa-ajallaan?

Sellainen joka tykkää yhtälailla matkustelusta sekä koti-illoista, pitää eläimistä, kuuntelee/puhuu ja pussaa, haluaa seksiä vaikkei halua lapsia, ei ole uskonnollinen tai poliittinen aktiivihörhö/julkkis tai joku pilluja virkkaava taiteilija.

Goottihenkisyydestä, britihuumorin arvostamisesta ja tummista silmistä plussaa

• Kuntoilevaa goottia

voi joutua etsimään aika pitkään.

• Lyhyt vastaus

Löytyy. Mitäs nyt sitten? :)

• kiltti mies.

Hyvällä miehellä on rahaa, töitä, ulkonäköä, kavereita joiden kanssa juopottelee, auto, vene ja mökki. Hyvällä miehellä on kans toinen nainen jossain jotta voi käydä pettämässä aina välillä

• mies 86

• ddddddddd3

Eihän kukaan enää halua lapsia. Se on niin last season. :D

• Eiköhän tuommoisia miehiä Suomesta löydy.

• Täällä linjan toisella puolella olis juuri hakemasi unelmien mies :) Ja ajatuksesta omasta lapsesta on hieman karitunut kun oon kuunnellut kavereiden juttuja, et naisen mielenterveys pettää olla lapsen kanssa kahestaan 24/7 kun mies tekee pitkää päivää tienatakseen elantonsa jne jne :D Eli nyt olisi hyvä aika tutustua mukavaan 25-vuotiaseen sinkkumieheen :) Ohessa linkki tuonne treffien

http://treffit.suomi24.fi/profile/281421

-Jarno

• Johan tätä aihetta nyt ilmestyy.

Kokeile nettiä.

• Kivessyöpähän on nuorten miesten vaiva, että syöpäosastolta ehkä voisi semmosia, jotka ei voi enää saada. Ku huonolla tuurilla menee molemmat.

• asdfakt

Hyvät miehet ovat varattuja, vapaina on vain atm runkkareita ja pleijereitä. Jos haluat laadukkaan miehen sinun täytyy se vokolla toiselta naiselta.

• atm runkkari

mitäs vikaa atm runkkareissa on? ota semmonen.

• sfaa
        atm runkkari kirjoitti:

mitäs vikaa atm runkkareissa on? ota semmonen.

Juurikin se et on atmrunkkari. Ei niitä voi edes ihmisiksi laskea.

• Missä asut?

Tampere on heitä väärällään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2234
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      25
      1813
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1445
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1274
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1259
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe