Olenko hupsu

mitäajattelisi

kun mietin tällaisia..

Tykkään aidosti anopistani.. Mutta..

Minusta anopin ja pojan välit liian tiiviit. Mieheni.. Tai no, poika omaksuu tosi paljon äitinsä mielipiteitä. Esimerkiksi minulla ei ole töitä täällä. Olen ehdottanut muuttoa aika kauas. Anoppi luo koko ajan tunnelmaa, että eihän kukaan halua sinne. Mies menee anopin mukana.

Ei olla vielä naimisissa, mutta oon vakavasti miettiny, että onko nämä miehen mielipiteet hänen omiaan, vai haluaako anoppi pitää miehen lähellään?

9

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.vastaa

      tarkennan vielä..

      Eli siis oon miettinyt sitä, että muuttaisko mies minun perässä? Nyt ehkä näyttäis siltä, että ei.

      Rakastan miestäni, mutta hän tuntuu rakastavan enemmän äitiään ja elämäänsä täällä.

    • 10+1

      Tee koe ja hae työpaikkaa sieltä toisaalta? Kokeile, miten etäsuhde toimisi? Jos lapsia ei ole, olet aika vapaa lähtemään.

    • realismia.....

      Miten on voitko olla tasan varma siitä että sille miehellesi löytyisi töitä sieltä toiselta paikkakunnalta? vai haluatko miehen muuttavan kanssasi tyhjän päälle työttömyyteen?

      Ehkä sen pojan äiti on vain realisti eikä halua poikansa putoavan tyhjänpäälle uudessa paikassa.

      • ap.vastaa

        entä jos realismia on sekin, että minun ja hänen poikansa suhde katkeaa?

        Entä jos realismia on se, että anoppi pelkää jäävänsä yksin?


      • yritä vielä
        ap.vastaa kirjoitti:

        entä jos realismia on sekin, että minun ja hänen poikansa suhde katkeaa?

        Entä jos realismia on se, että anoppi pelkää jäävänsä yksin?

        Ehkä. Onko appi vielä elossa, onko anopilla ystäviä?
        Jotkut haluavat asua koko ikänsä samalla paikkakunnalla, ja niin saa tehdä. Voithan jatkaa asiasta puhumista. Ehkä miesystäväsi täytyy käsitellä asiaa, ennen kuin hän hyväksyy ajatuksen.
        Oletko miettinyt hakea töitä myös lähempää? Esimerkiksi 100km:n säteellä?


      • realismia......
        ap.vastaa kirjoitti:

        entä jos realismia on sekin, että minun ja hänen poikansa suhde katkeaa?

        Entä jos realismia on se, että anoppi pelkää jäävänsä yksin?

        Vaikutat kovin itsekkäälle.... enpä usko että suuria menettää jos vaikka suhteenne katkeaisikin. Valtameressä riittää kaloja.......


      • ap.vastaa
        realismia...... kirjoitti:

        Vaikutat kovin itsekkäälle.... enpä usko että suuria menettää jos vaikka suhteenne katkeaisikin. Valtameressä riittää kaloja.......

        hehee, näin sanoo "realismia" muutaman viestin perusteella.

        Minua niin naurattaa ja huvittaa ja yhtäaikaa kaikkea: olet niin itsekäs.. Just! Tähän se avoin keskustelu sitten tyssääkin. Haukkumiseen. Kivat sulle epäitsekkäälle.

        Välillä miettii, että onko mitään järkeä alkaa pohtimaan asioita, koska joku tulee ja lyttää kuitenkin.

        Ja niin.. Ainahan sitä voi pohtia kuka tässä se itsekäs on. Mutta jotta sen voisi tehdä, täytyisi tietää enemmän, jotta voisi toimia itsekkyystuomarina.

        Aikuismaista keskustelua kiitos!


    • et ole sinut itsesi

      Tykkäät aidosti anopista, mutta miehestä tykkäämisestä et sano sanaakaan? Olisiko teille kaikille parempi, että etsit miehen, josta tykkäät enemmän kuin anopista?

    • Liina Anniina

      Onhan selvää, että anoppi pitäisi poikansa mieluummin lähellä kuin kaukana. Ei tällaistakaan ajatusta voi tuomita.
      Joten sitä ei tarvitse miettiä sen enempää.

      Kai miehellä on perusteluita sille, miksi ei halua muuttaa? Onko se työpaikan saamisen vaikeus toisella paikkakunnalla.
      Pidän järkevänä sitä, että ihminen miettii kaksi kertaa muuttoaan... työpaikka, asunto, uusien ystävien saaminen. Jos mies miettii muuttoaan näillä perusteilla, niin tuskin siinä pelkästään on kyse anoppisi mielipiteistä.

      Onko sinulla työpaikka jo katsottuna ja sovittuna uudella paikkakunnalla?
      Vai onko nyt tässä mukana myös rakkauden testaaminen? Haluat laittaa miehen valinnan eteen... äiti vai tyttöystävä...

      Jos et millään ole löytänyt töitä nykyisestä asuinkunnasta, niin sinuna muuttaisin pois silläkin riskillä, että mies ei ehkä tule perässäsi.
      Tai jos tuleekin, niin tulee aina silloin tällöin vain kyläilemään.

      Aina ei tarvitse laittaa kumppania tiukan paikan eteen, vaan rakkautta on antaa asioiden kypsyä omalla painollaan.
      Antaisin miehelle aikalisän, ehkä vuoden päästä muuttaa luoksesi tai sitten tienne ovat lähteneet omiin suuntiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe