kun mietin tällaisia..
Tykkään aidosti anopistani.. Mutta..
Minusta anopin ja pojan välit liian tiiviit. Mieheni.. Tai no, poika omaksuu tosi paljon äitinsä mielipiteitä. Esimerkiksi minulla ei ole töitä täällä. Olen ehdottanut muuttoa aika kauas. Anoppi luo koko ajan tunnelmaa, että eihän kukaan halua sinne. Mies menee anopin mukana.
Ei olla vielä naimisissa, mutta oon vakavasti miettiny, että onko nämä miehen mielipiteet hänen omiaan, vai haluaako anoppi pitää miehen lähellään?
Olenko hupsu
9
197
Vastaukset
- ap.vastaa
tarkennan vielä..
Eli siis oon miettinyt sitä, että muuttaisko mies minun perässä? Nyt ehkä näyttäis siltä, että ei.
Rakastan miestäni, mutta hän tuntuu rakastavan enemmän äitiään ja elämäänsä täällä. - 10+1
Tee koe ja hae työpaikkaa sieltä toisaalta? Kokeile, miten etäsuhde toimisi? Jos lapsia ei ole, olet aika vapaa lähtemään.
- realismia.....
Miten on voitko olla tasan varma siitä että sille miehellesi löytyisi töitä sieltä toiselta paikkakunnalta? vai haluatko miehen muuttavan kanssasi tyhjän päälle työttömyyteen?
Ehkä sen pojan äiti on vain realisti eikä halua poikansa putoavan tyhjänpäälle uudessa paikassa.- ap.vastaa
entä jos realismia on sekin, että minun ja hänen poikansa suhde katkeaa?
Entä jos realismia on se, että anoppi pelkää jäävänsä yksin? - yritä vielä
ap.vastaa kirjoitti:
Entä jos realismia on se, että anoppi pelkää jäävänsä yksin?Ehkä. Onko appi vielä elossa, onko anopilla ystäviä?
Jotkut haluavat asua koko ikänsä samalla paikkakunnalla, ja niin saa tehdä. Voithan jatkaa asiasta puhumista. Ehkä miesystäväsi täytyy käsitellä asiaa, ennen kuin hän hyväksyy ajatuksen.
Oletko miettinyt hakea töitä myös lähempää? Esimerkiksi 100km:n säteellä? - realismia......
ap.vastaa kirjoitti:
Entä jos realismia on se, että anoppi pelkää jäävänsä yksin?Vaikutat kovin itsekkäälle.... enpä usko että suuria menettää jos vaikka suhteenne katkeaisikin. Valtameressä riittää kaloja.......
- ap.vastaa
realismia...... kirjoitti:
Vaikutat kovin itsekkäälle.... enpä usko että suuria menettää jos vaikka suhteenne katkeaisikin. Valtameressä riittää kaloja.......
hehee, näin sanoo "realismia" muutaman viestin perusteella.
Minua niin naurattaa ja huvittaa ja yhtäaikaa kaikkea: olet niin itsekäs.. Just! Tähän se avoin keskustelu sitten tyssääkin. Haukkumiseen. Kivat sulle epäitsekkäälle.
Välillä miettii, että onko mitään järkeä alkaa pohtimaan asioita, koska joku tulee ja lyttää kuitenkin.
Ja niin.. Ainahan sitä voi pohtia kuka tässä se itsekäs on. Mutta jotta sen voisi tehdä, täytyisi tietää enemmän, jotta voisi toimia itsekkyystuomarina.
Aikuismaista keskustelua kiitos!
- et ole sinut itsesi
Tykkäät aidosti anopista, mutta miehestä tykkäämisestä et sano sanaakaan? Olisiko teille kaikille parempi, että etsit miehen, josta tykkäät enemmän kuin anopista?
- Liina Anniina
Onhan selvää, että anoppi pitäisi poikansa mieluummin lähellä kuin kaukana. Ei tällaistakaan ajatusta voi tuomita.
Joten sitä ei tarvitse miettiä sen enempää.
Kai miehellä on perusteluita sille, miksi ei halua muuttaa? Onko se työpaikan saamisen vaikeus toisella paikkakunnalla.
Pidän järkevänä sitä, että ihminen miettii kaksi kertaa muuttoaan... työpaikka, asunto, uusien ystävien saaminen. Jos mies miettii muuttoaan näillä perusteilla, niin tuskin siinä pelkästään on kyse anoppisi mielipiteistä.
Onko sinulla työpaikka jo katsottuna ja sovittuna uudella paikkakunnalla?
Vai onko nyt tässä mukana myös rakkauden testaaminen? Haluat laittaa miehen valinnan eteen... äiti vai tyttöystävä...
Jos et millään ole löytänyt töitä nykyisestä asuinkunnasta, niin sinuna muuttaisin pois silläkin riskillä, että mies ei ehkä tule perässäsi.
Tai jos tuleekin, niin tulee aina silloin tällöin vain kyläilemään.
Aina ei tarvitse laittaa kumppania tiukan paikan eteen, vaan rakkautta on antaa asioiden kypsyä omalla painollaan.
Antaisin miehelle aikalisän, ehkä vuoden päästä muuttaa luoksesi tai sitten tienne ovat lähteneet omiin suuntiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875