Nyt kaipaisin pikaisia vinkkejä! Ensi viikolla pitäisi pukeutua kasarityyliin, sporttia tai ihan peruskasaria. Kokoni on 50. Mistä ihmeestä mä tähän hätään nyt keksin mitään, tai löydän mistään kirpparilta...?? Vai onko mulla vaan mielikuvituksessa puutetta? :D
Vastaukset 1
- silloin kokoa 38 :D
Tuo onkin vähän kinkkinen ongelma sen puoleen, että 80-luvulla isojen kokojen saatavuus oli paljon huonompaa kuin nykyisin. Koot loppuivat yleensä johonkin 44-46 tienoille. Sitä isommille oli tarjolla vain karmeita tätimäisiä kaapuja. Isokokoinen uskonnonopettajani piti muistaakseni koko 80-luvun sellaista Marimekon telttaa, jossa oli paljon pieniä taskuja.
Ehdottaisin että katselet Googlen kuvahausta inspiroivia kuvia ja sitten tarkastelet omasta vaatekaapistasi, olisiko siellä mitään 80-luvun värimaailmaan kuuluvaa, esim. sähkönsinistä tai fuksianpunaista paitapuseroa tai bleiseriä, kirkkaankeltaisia pillifarkkuja...? Räikeänvärisen lepakkohihapuseron ehtisit vaikka ommella. Muista olkatoppaukset!
Mustavalkoinen oli muotia 80-luvullakin, jos vähän punkahtavalle linjalle haluat lähteä. Sitten vain paljon sifonkihuiveja ranteisiin tai hiuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j931470Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga941127- 42864
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden303790- 52696
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86696- 45671
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35651- 47637
- 28604