Olen kolme kertaa käynyt ja joka kerta palvelu ollut töykeää. Myyjät ovat kuin maansa myyneet, yrmeitä ja happamia! Eivät tervehdi ja tuntuu ettei niiltä voi kysyä mitään kun JOUTUVAT puhumaan. Vai onko se vaan Kauhavalainen tyyli? Ja vielä, syödäänkö siellä muuta kuin kinkkua kun ei ole muuta suolaista tarjolla? No, nyt ainakin tiedän mihin kahvilaan en enää mene. Siellä on kyllä toinenkin konditoria Hanna-täti joka on ihana ja hyvä palvelu. Harmikseni se oli vaan viimeksi käydessäni jo kiinni.
Konditoria-kahvila Sahrami
58
5853
Vastaukset
- perusjunttia
Olen samaa mieltä kanssasi, paitsi siinä, että siellä on yksi miellyttävä naisihminen. Hän on vaalea, miellyttävän oloinen ja kohtelias asiakkaalle. Olen antanut hänelle siitä henkilökohtaiset kiitokset! Ruoan suhteen minulla ei myöskään ole valittamista.
- Keski-Suomen täti
Ei ole ollut tämä vaalea ystävällinen nainen silloin töissä kun olen käynyt. Onneksi siellä on sentään yksi joka pitää paikan tasoa yllä kun kyseessä on kuitenkin ASIAKASPALVELU josta ne kaksi muuta jotka olen nähnyt, eivät varmasti ole kuulleetkaan moista sanaa.
Syömisistä ei tietenkään minulla ole myöskään kuin ne kolme kokemusta. Edellisellä kerralla söin metsäsienikeittoa ja se oli ihan pussikeiton makuista. Viimeksi kysyin että onko suolaisissa (voileivät ja pizza) mitään missä ei olisi kinkkua tai makkaraa. Vastaus tuli hyvin monotonisesti: Niissä kaikissa on makkaraa. Etsin myös vettä lasiini niin myyjä ei puhunut mitään. Kysyin sitten onko jossain vettä niin se nappasi lasin kädestäni puhumatta mitään ja kaatoi hanasta siihen veden. No kiitos vaan, tuli sellainen olo että anteeksi kun häiritsin.
Minäkin kyllä mielelläni annan hyvästä palvelusta henkilökohtaiset kiitokset, tekisi kyllä mieli antaa samalla lailla huonosta palvelustakin mutta eipä sitä jotenkin kehtaa. Sitä vaan mieluummin lähtee pian pois. - sannikkain.
samanlaisia kokemuksia täälläkin. Joskus olen itse yrittänyt hymyillen jotain mukavaa sanoa ja silloin myyjä uskalsi hieman itsekin hymyillä. Tuli hassu olo, kun osien olisi pitänyt olla toisin päin..
- fki484j4
Siellä on kompelöin asiakaspalvelu mitä olen koskaan nähnyt. Tuttujen kanssa
otetaan huumorin kannalta koko palvelu ja vaihdetaan kokemuksia ja ennenkaikkea
nauretaan yhdessä niille mitä kaikkea myyjä osaakaan töksäyttää.
Se on valmista sketsiviihdettä koko touhu. - sannikkain
fki484j4 kirjoitti:
Siellä on kompelöin asiakaspalvelu mitä olen koskaan nähnyt. Tuttujen kanssa
otetaan huumorin kannalta koko palvelu ja vaihdetaan kokemuksia ja ennenkaikkea
nauretaan yhdessä niille mitä kaikkea myyjä osaakaan töksäyttää.
Se on valmista sketsiviihdettä koko touhu.oletteko testanneet Kauhavan matkahuollon asiakaspalvelua? Siinäpä vasta naurun paikka..
- tyhmä asiakas
sannikkain kirjoitti:
oletteko testanneet Kauhavan matkahuollon asiakaspalvelua? Siinäpä vasta naurun paikka..
On testattu ja aivan samaa mieltä "palvelun" tasosta.
- Heps kukkuu
sannikkain kirjoitti:
oletteko testanneet Kauhavan matkahuollon asiakaspalvelua? Siinäpä vasta naurun paikka..
Joo Matkahuolto on oikein Neuvostoliitto! ei hymyn häivää eikä mitään edes puhuta. Saa pyytää anteeksi, että on tullut asioimaan!
- siellä asioin!
Jos palvelusta puhutaan niin Markel-Radiossa (Kauhavan Expertillä) pojat sen kyllä osaavat ja näkyyhän se asiakkaiden määrässäkin, jotta ihmisetkin ovat sen havainneet. Niin sitä pitää!
- saako siälä
kaakkuja ja syärä?
- nisukulli
saako siälä kirjoitti:
kaakkuja ja syärä?
Kyllä sä voit yhyren television popsia jos turpas kestää.
- kaffia ja nisua
Oliskhan täskin palavelu jutus niin jotta kummeettä johonki liikkeeshen turpa valamhiksi rutus ei teille palioviitti hymyyllä tämä vaan on nähty ennenkin
- asiakasvaan
Joo, mutta asiakas on aina oikias!
- Keski-Suomen täti
Sahramiin ei kyllä enää tarvii mennä edes naama rytyssä ;-D
Seuraavan kerran kun tulen käymään ja jos Hanna-täti on kiinni niin ajan vaikka Lapualle...- 98409
Tule Ylihärmään Kahvinpaikkaan siellä on hyvä palvelu.!!
- Keski-Suomen täti
98409 kirjoitti:
Tule Ylihärmään Kahvinpaikkaan siellä on hyvä palvelu.!!
No pitääpä tulla käymään mut ei kai siellä oo puukkojunkkareita?
- 000008
Keski-Suomen täti kirjoitti:
No pitääpä tulla käymään mut ei kai siellä oo puukkojunkkareita?
Ei nyt sentään , mutta hevosmiehiä kuitenkin ja heidän kanssahan pärjää.
- v_v1
kauhavan matkahuolto ja sahrami, siinäpä asiakaspalvelun edelläkävijät.
- Palvelumotto
"mee pois siitä vahtaamasta,äläkä tuu enää tänne" ;)
- Harvat käynnit
Hih hih, ihan just!
Eikös Kauhavalla ole sanonta: Vierahat on hyvät ja ottaa tai käskyt harvenoo!
- ei kai
Ja kun me ajateltiin juuri kauhavalle muuttoa, rupee vähän arveluttamaan koko asia.Vai saako siellä aina tuollaista kohtelua, ei kai?
- Hyvää ja
Ystävällistä on kohtelu noin ylipäätään,itse en ko.paikassa juuri koskaan ole asioinut enkä siitä osaa sanoa mitään.
- Testaamaan
Hyvää ja kirjoitti:
Ystävällistä on kohtelu noin ylipäätään,itse en ko.paikassa juuri koskaan ole asioinut enkä siitä osaa sanoa mitään.
No kyllä Kauhavalla muualla on hyvät palvelut. Suurin osa on fiksuja myyjiä. Nämä kaks paikkaa vain ovat oikein "esimerkkiä" tosi huonosta palvelusta.
- härmästä
Mee kuule vaikka kotias ja urputa siellä jos helpottaa..,tämä on kauhavan tyyli.
- kahvinkeittäjäddd
tuolla asenteella ei juuri asiakkaita tarvitse odotella. Toivottavasti nimim. "härmästä" ei ole asiakaspalvelutyössä. Omassa yrityksessä kärsii itse huonon palvelun seurauksista, mutta palkollinen vastaa käytöksestään työnantajalle. Missään nimessä en maksaisi palkkaa tuollaisella asenteella työskentelevälle. Jostain syystä näitäkin palvelualoille hakeutuu, ihmettelen suuresti miksi?
Onneksi Sahramillakin on kilpailija, Hanna-tädillä on todella miellyttävää asioida, enkä edes odota mitään erityishuomiointia, riittää, kun osaa olla asiallinen. Ei asiakasta saa nolata olemalla tyly, asiakashan MAKSAA omalla panoksellaan sen asiakaspalvelijan palkan. Jos saan jossain oikein hyvää palvelua, pyrin aina kiittämään siitä erityisesti, sen verran harvinaista se nykyään on. - Keski-Suomen täti
Ei, kun menen kuten aiemmin kerroin, Hanna-tätiin tai vaikkapa sinne Ylihärmän Kahvinpaikkaan ;-) Eikä tuo ole Kauhavan tyyli sen enempää kuin muittenkaan (paitsi ehkä sinun). Minun mies on kotoisin Kauhavalta eikä se ole tollanen yrmy tai sitten se on asunut jo niin kauan sieltä poissa. Ja olisin kyllä maininnut ko. asiakaspalvelutasosta täällä vaikka kyseinen kahvila olisi sijainnut vaikkapa täällä Keski-Suomessa. Sattuu nyt vaan olemaan siellä missä sinäkin...
- härmästä
Oih ihanaa kiitos kiitos olipa ihanaa nähdä oih kiitos mitä haluat oih kiitos oih voisinko jotenkin auttaa oih oih etkö voi päättää oih voisinko auttaa onko vaikeaa no nyt on jonoa sen verran että täytyy palvella jo ostamisensa päättäneitä.Oih teillä on jo varmaan jotain mielessä jota haluaisitte?EN HALUA MITÄÄN KOSKA MINUA EI PALVELLA! oih kyllä teitä palvellaan jos voitte päättää,jne
- Lapsellinen raukka
olet nimim. härmästä!
Aloittajaa ulkopaikkakuntalaisena kiitän palautteesta - se tekee hyvää täkäläisille ja toivottavasti viesti tältä palstalta siirtyy eteenpäin sen kohteeseen!
Ps. Uskon, että miehesi poissaolo täältä Kauhavalta on ollut hyväksi hänelle. - tosi härmästä
Lapsellinen raukka kirjoitti:
olet nimim. härmästä!
Aloittajaa ulkopaikkakuntalaisena kiitän palautteesta - se tekee hyvää täkäläisille ja toivottavasti viesti tältä palstalta siirtyy eteenpäin sen kohteeseen!
Ps. Uskon, että miehesi poissaolo täältä Kauhavalta on ollut hyväksi hänelle.Kun tämä LAPSELLINEN RAUKKA tekee lisää pohdintoja, voi aloittaa tästä.
Jos ei aikuisiilla ihmisillä ole muuta ajateltavaa kuin uikuttaa jostain myyjän hymystä, voi mennä pelin eteen JA TODETA SYYN ! - paremmasta
tosi härmästä kirjoitti:
Kun tämä LAPSELLINEN RAUKKA tekee lisää pohdintoja, voi aloittaa tästä.
Jos ei aikuisiilla ihmisillä ole muuta ajateltavaa kuin uikuttaa jostain myyjän hymystä, voi mennä pelin eteen JA TODETA SYYN !ÄLÄHÄRMÄLÄÄNEN on alahärmäläänen= ALAtyylinen
- voivoijavoi
tosi härmästä kirjoitti:
Kun tämä LAPSELLINEN RAUKKA tekee lisää pohdintoja, voi aloittaa tästä.
Jos ei aikuisiilla ihmisillä ole muuta ajateltavaa kuin uikuttaa jostain myyjän hymystä, voi mennä pelin eteen JA TODETA SYYN !samaa mieltä ainakin minä oon saanu aina sitä mitä oon sahramista halunnuki ostaa .
- Iloinen asiakas
No ei toi kyllä ihan noin mene, ei eres tosi Härmäs. Kyllä joku roti pitää asiakaspalvelussakin olla. Miksi se on asiakkaan syy jos asiakas tulee ILOISENA kauppaan, tervehtii ja saa tylyä kohtelua niin kyllä pitäis jonkun toisenkin mennä peilin eteen vaikka olis miten härmästä! Ei tämä voi noin paikkakuntakohtaista olla. Mutta ei kai sitten tollaiset kuin tosi härmästä sitä huomaa edes kun ovat itse noin äkeitä!
- ja maksuton palvelu.
itse asiakaspalvelijana yritän kyllä ottaa asiakkaan mielialan huomioon mahdollisuuksieni mukaan. Vaikka asiakas ei hymyilisikään, voi häntä palvella hyvin ja jos huonolla tuulella olevan asiakkaan saa jopa hyvälle tuulelle omalla toiminnallaan, asiakas saattaa tulla toisenkin kerran kyseistä palvelua tarvitessaan. Tottakai itselläkin on joskus huonoja päiviä, mutta sitä ei saa asiakkaalle näyttää. Se asiakaspalvelu on minun työni ja haluan hoitaa sen hyvin. Ja minulle maksetaan siitä palkkaa.
- vifan
ja maksuton palvelu. kirjoitti:
itse asiakaspalvelijana yritän kyllä ottaa asiakkaan mielialan huomioon mahdollisuuksieni mukaan. Vaikka asiakas ei hymyilisikään, voi häntä palvella hyvin ja jos huonolla tuulella olevan asiakkaan saa jopa hyvälle tuulelle omalla toiminnallaan, asiakas saattaa tulla toisenkin kerran kyseistä palvelua tarvitessaan. Tottakai itselläkin on joskus huonoja päiviä, mutta sitä ei saa asiakkaalle näyttää. Se asiakaspalvelu on minun työni ja haluan hoitaa sen hyvin. Ja minulle maksetaan siitä palkkaa.
Tälle maksuttomalle " rattopojalle" joka lähti peliin mukaan
No nyt kun tarkoitusperä selvisi, ymmärrän hyvin mistä puristaa, kun tämä lyyti keskeisestä suomesta alkoi pakinoida,raukkamaista toimintaa.No tapansa kullakin apujoukkoineen pyrkiä teilaamaan yrityksiä KANTA KAUHAVALLA! - ja maksuton palvelu
vifan kirjoitti:
Tälle maksuttomalle " rattopojalle" joka lähti peliin mukaan
No nyt kun tarkoitusperä selvisi, ymmärrän hyvin mistä puristaa, kun tämä lyyti keskeisestä suomesta alkoi pakinoida,raukkamaista toimintaa.No tapansa kullakin apujoukkoineen pyrkiä teilaamaan yrityksiä KANTA KAUHAVALLA!minä kyllä palvelen asiakkaita myöskin kanta-kauhavalla, enkä ymmärrä, mitä tarkoitusperiä tarkoitat? Toivottavasti vifanille ei tule yllätyksenä, että asiakaspalvelun perusperiaatteet toimivat melko samalla tavalla koko Suomessa, ja vielä paljon laajemminkin. Kantakauhavalle toivon itse asiassa lisää yritystoimintaa, enkä todellakaan halua kenenkään lopettavan. Ryhtiliike muutamassa yrityksessä on siis enemmän kuin paikallaan. Mutta eihän tälläistä saa mennä ääneen sanomaan, eihän toki. Onko mielestäsi parempi, että uudet potentiaaliset asiakkaat pettyvät suurella prosentilla, kun palvelu on töykeää? Ja se ON. Siitä ei nyt päästä mihinkään.
- Keski-Suomen täti
Lyyti kirjoittaa:
Ei ollut tarkoitus teilata Kauhavan yrityksiä eikä ollut apujoukkojakaan mukana. Eipä kai sellaiseen yhdellä asiakkaalla edes voi olla mahdollisuuksiakaan ja varsinkin kun asiakas tulee muualta kuin Kauhavalta. Tahdoin vain kertoa tympeästä asiakaspalvelusta täällä koska tämä on keskustelupalsta jonne tietääkseni voi kirjoittaa myös vähän huonompiakin kokemuksia. Mutta nyt tiedän senkin että näköjään kauhavalaisia ei voi arvostella, on ne sen verran oikeita ihmisiä kuten olen kuullut heidän itseään kehuvan. Alkuperäisessä kirjoituksessani tämän "teilaamisen" ohella taisin myös kehua erästä toista yritystä joka sijaitsee myös kanta Kauhavalla, oliko sekin sitten raukkamaista toimintaa?
Voitte vifan ynnä muut tosi härmäläiset nukkua yönne tästedes rauhassa, en arvostele enää teidän junttiuttanne. Kesällä sinne saattaa eksyä muutama turisti lisää, koittakaa pärjätä niiden kanssa älkääkä ainakaan vahingossakaan HYMYILKÖ !- antinirso
Kävin Sahramissa viimeksi n. vuonna 2011. Kerta jäi myös viimeiseksi töykeän kohtelun vuoksi. Muut myyjät voivat olla kuinka hyviä tahansa, tämä ei ollut.
Harmittaa, että tässä ketjussa kaikki kauhavalaiset asiakaspalvelijat on lyöty lyttyyn. Kokemukseni esimerkiksi Halpakaupan, kirjaston, hotellin, Lidlin ja Tokmannin henkilökunnan työskentelystä ovat olleet aivan hyviä, ja kaiken kruunaa Laaksovirta. Kaupan ystävällisen väen toimintatapa kelpaa malliksi pitkällä Kauhavalla ulkopuolellakin.
Haukkua saa jos pitää, mutta ei väärää puuta, ja kiitos on paikallaan, kun on aihetta.
- Huh huh
Ja vielä yksi paikka, jossa kannattaa käydä mielensä pahoittamassa: Kortesjärven Seo. Menet sisään niin äijiä istuu pöydässä. Yksi niistä on myyjä, mutta kuka.
Se selviää kun aikasi seisot tiskin edessä. Joku niistä äijistä kääntää vähän päätään ja tokaisee "No mitä?"
Siinäpä sitten pahoittelet että tulit häiritsemään ja jos ymmärrät, poistut nopeasti taka vasemmalle.- fjr734n5irt8
Ei ole ollut kortesjärvelle mitään asiaa kun en niin nuosta sääskistäkää piittaa.
- seoo
Nykyään seolla on eri henkilökunta ja palavelu pelaa. Eipä oo tosin koko rakennuskaan enää se mikä oli ennen.
- Keski-Suomen täti
Kävinpä taas Kauhavalla! (Huomaa uusi ketju)
- Sahramissa käyvä
Kummasti Sahramissa silti vaan riittää asiakkaita. :)
Sahramin leivonnaiset ovat hyviä ja valikoimaa on riittävästi, se riittää minulle.
En kaipaa myyjiltä tekopirteää kestohymyä enkä joutavanpäiväistä lörpöttelyä.
Tervehtimisen puuttuminenkaan ei minua haittaa mitenkään. - Pulla-Pirkko
No kukin taklaa tyylillään. Minä kyllä kiinnitän huomiota asiakaspalveluun ihan huomaamattanikin koska itsekin toimin asiakaspalvelun/pullien parissa.
Myös makunsa kullakin. Minusta Sahramin leivonnaiset maistuvat teollisilta, en nimittäisi paikkaa ollenkaan konditoriaksi. - jeejeejerry
Sahramissa muuten ok leivonnaiset...sokeritonta vaan ei saa :(. Eikä sitä hymyä tai kiitosta. No, onneksi ei ole tarvetta sinne mennä, saan parempaa palvelua muualta.
- eimitääntapoja
Kauhavan keskustas saa asiallista palvelua ainoastaan niiltä jotka eivät ole syntyjään kauhavalaisia. Ei kattota silmiin, ei puhuta, ei tervehditä, ollaan niinkuin tuo ei olisi koskaan tänne liikkeeseen tullutkaan. Ja tämä siis varsinkin kauppatien varrella olevissa liikkeissä.
Kertonee jotain kauhavalaisista.. - haasf
Taitaa täkälääset asiakkaat olla liian nöyriä jos anteeksi pyydellen kahvilaan menette. Eteläsuomessa tuollaiset myyjät ripitettäisiin välittömästi asiakkaiden toimesta. Jo paljon pienemmästäkin asiasta. Sen takia eteläsuomessa asiakaspalvelijat nöyristelee asiakkaita jo lähtökohtaiseksi, koska ripityksen pelko on koko ajan läsnä.
- naminamiiiiiii
Moon saanu AINA Sahramis hyvää palvelua---Kiitos kaikille työntekijöille---Nyt on joillaki varmaan ollu kränää ku tääl keskenänsä haukkuvat hyvää paikkaa---Tulen edelleenki käymään Sahramissa ku ei Kauhavalla oo parempaa paikkaa...
- Trexe
Vittu mikä juntti, kränää moon voi saatanaolla on urpon kuuloinen murre tää kaveri vissii joku karjalippis läski hinaaja ?
- Halapaa
Mistä muualta saat 2eurolla kahvit ja tosi ison possun?
- muual
Siis aivan siivoton paikka tämä Sahrami, pöytiä ei ole vissiin ikinä pyyhitty kunnolla,
murusia joka paikassa ja ties mitä läikkiä paikat täynnä ! Ja uskomatonta välinpitämätöntä "palvelua", puhelimessa myyjä mölisi omiaan,ja oli todella tympeä, kun joutui oikein rahastamaan asiakkaan... ja toinen "zombi" oli aivan ku pilvessä... EI KIITOS enää ikinä, oli eka ja vika kerta tuossa kahvilassa ! - Fhggujhhhjjhkf
Mulle tuollainen jäykkä palvelu kyllä sopii,en kaipaa myyjien flirttailuja.
- aapokaao
En ole varmaankaan vuoteen käynyt, kun tulee aina sellainen olo, että itse pitää aloittaa "piristämään" myyjiä. Onhan myyjät voineet jo vaihtuakin tässä välissä.
Kaikkein tylyintä palvelua Kauhavalla sai kyllä aikoinaan matkahuollossa, siinä oli ihminen, jota ei saanut tervehtimään, vaikka itse kuinka nöyrtyi yrittämään. Nykyään tilanne on siellä hyvä, mukavanoloinen poika pari kertaa palvellut. - sepelkyyhkyt
Kävin vanhan ihmisen kanssa eräänä päivänä kahvilla Sahramissa. Tärkeä hetki vanhukselle. Mutta työntekijä alkoi pestä lattiaa sankoineen ja moppeineen, hyvä ettei jalkojamme tarvinnut meidän nostella, ihan vieressä sutasi ja koko salia , koitin olla että seuralaiseni ei huomaisi koko ajan sitä touhua ja tunnelma latistuisi pahoin. Mutta näkihän sen touhun. Oli aukioloaika kahvilassa kuitenkin. Mielestäni toiminta oli syvältä!
- ireaparakki
Ja pöyräkkö jätti pesemätä?
- nymme_klottaamma
ireaparakki kirjoitti:
Ja pöyräkkö jätti pesemätä?
Nymme ruvettihin klottaamahan! *läts*
- huihirveetämitätouhua
Kyllä se aika sotkua on-
- Hehhohhih
Toinen valittaa epäsiisteyttä ja toinen siivoamista,koskaan ei näköjään ole hyvä.
Ihme valittajia. - tuunvastaisuudeskin
Hain keskiviikkona taas monenlaista hyvää Sahramista---oli sämpylää,leipää keksiä ja pullia---iso muovikassillinen leipomuksia alle 30 eurolla---kiitos taas Sahramin tytöille :)
- jksfalfjlsajf
Valikoima on aivan järkyttävän huono, kolme viime kertaa sain vanhaa pullaa, ei tarvi enää mennä.
Kahvi on niin vanhaa että ei pysty juomaan.
Voi kun joku alan ihminen laittaisi Kauhavalle kahvion, jossa olisi tuoretta tarjottavaa. Kyllä asiakkaita riittäisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169