Tullin sivuilla olevassa pdf:ssä ei ole näin "uusia" autoja joiden sen aikaiset prosentit näkyvissä. Luulen ettei se kovin paljon alempi ole, kuin co2 perusteinenkaan, mutta volvoissa oli aikoinaan pienet prosentit, niin näkisi kannattaako laittaa valitus menemään.
Mistä löytyy vuoden 2004 autoveroprosentit? Volvo V50 2.0d
2
147
Vastaukset
- gs birotor
Aina kannattaa tehdä siitä valitus.
- Uusvauttomuutta prkl
Noin tyhmälle valittajalle olisi oikein maksaa liikaa veroja, mutta yhteinen etu vaatii paljastamaan lähteen: vastaus löytyy tuolloin 2004 voimassa olleesta autoverolaista! Yksinkertaista - eikö totta?
Googleta autoverolaki 2003 niin saat vastauksen. Jos et tiedä mitä googletus tarkoittaa niin käytä tätä suoraa linkkiä http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2003/20030266 .
Ja jos et osaa lukea niin vero tuollaisella kiisselillä on ollut 28 prosenttia auton verotusarvosta vähennettynä 450 eurolla.
Jos vielä pitää kysyä jotain täsmentävää niin anna olla - olet siinä tapauksessa omat lisäverosi ansainnut ... Ja jos kaikki olisivat yhtä saamattomia niin valtio voisi kusettaa teitä tyhmiä ihan miten haluaisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832